Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | ATF-Aviation s. r. o. |
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | Ivánska cesta 30/B, 82104 Bratislava - mestská časť Ružinov |
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 51082128 |
Obchodné meno správcu: | |
Titul, meno a priezvisko správcu: | Ing. Ľuboš Janček |
Sídlo správcu: | Dubová 3156/14, 90025 Chorvátsky Grob |
Kotakt na správcu : | lubos.jancek@centrum.sk, 0907 290 493 |
Spisová značka správcovského spisu : | 81K/50/2024 S1214 |
Spisová značka súdneho spisu : | 81K/50/2024 |
Druh podania : | Iné zverejnenie |
VÝBEROVÉ KONANIE NA VÝBER OSOBY NA ÚSCHOVU A ARCHIVÁCIU REGISTRATÚRNYCH ZÁZNAMOV ÚPADCU Ing. Ľuboš Janček, správca úpadcu ATF–Aviation s. r. o. v konkurze, so sídlom Ivánska cesta 30/B, 821 04 Bratislava, IČO: 51 082 128 (ďalej len „Úpadca“) vyhlasuje v súlade s povinnosťou správcu pri uschovávaní písomností podľa § 90 Zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii, výberové konanie na výber osoby, s ktorou správca uzavrie zmluvu o odplatnom poskytnutí služieb - dlhodobom uložení registratúry v súlade so zákonom č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach v znení neskorších predpisov, a to najmä v nasledovnom rozsahu:
Záujemca (potenciálny zhotoviteľ) musí doručiť na adresu kancelárie správcu: Ing. Ľuboš Janček, Dubová 3156/14, 900 25 Chorvátsky Grob, ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Výberové konanie – ATF–Aviation s. r. o. v konkurze – archivácia - neotvárať“ najneskôr do 30.mája 2025 do 11.00 hod. Ponuka sa bude považovať za doručenú aj vtedy, ak bude doručená v spomenutom termíne do elektronickej schránky správcu E0006172385 prostredníctvom ústredného portálu verejnej správy cez všeobecné podanie (všeobecná agenda) podpísaná zaručeným kvalifikovaným elektronickým podpisom. Na ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku. Ponuka musí obsahovať :
Na ponuky, ktoré neobsahujú všetky náležitosti a nespĺňajú podmienky, resp. obsahujú nepravdivé informácie, sa neprihliada. Záujemcovia, ktorí podajú ponuku v rámci výberového konania, budú v lehote 10 dní od skončenia výberového konania písomne informovaní o jeho výsledku. Správca konkurznej podstaty si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. Podmienkou účasti na výberovom konaní je prítomnosť štatutárneho zástupcu záujemcu alebo splnomocnenej osoby na obhliadke dokumentov, ktorá sa uskutoční v kancelárii správcu: Ing. Ľuboš Janček, Dubová 3156/14, 900 25 Chorvátsky Grob dňa 22.05.2025 o 10.00 hod. Svoju účasť na obhliadke musí záujemca nahlásiť správcovi na jeho mailovej adrese: lubos.jancek@centrum.sk najneskôr 24 hodín pred konaním obhliadky dokumentov. Doklady úpadcu, ktoré budú predmetom archivácie pochádzajú z rokov 2017-2023, ich orientačný objem je nasledovný: 2 ks kartónových krabíc s rozmermi 36 cm x 53 cm x 36 cm 1 ks kartónovej krabice s rozmermi 36 cm x 70 cm x 36 cm 3 ks krabíc s rozmermi 25 cm x 34 cm x 22 cm Dokumenty obsahujú aj personálnu a mzdovú agendu v odhadovanom rozsahu do 10 cm výšky. Ďalšie informácie si záujemca môže vyžiadať telefonicky u správcu, Ing. Ľuboša Jančeka, na tel.č.: 0907 290 493, príp. mailom na adrese: lubos.jancek@centrum.sk. V Chorvátskom Grobe, 12.05.2025 |
|