Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 57/2025
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 24.3.2025
  • Značka:
  • K012484
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Elektro Isteník, s.r.o.
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Pažitie 161/32 / 0, 01009 Žilina
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 36395404
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Erik Končok
Sídlo správcu: Vojtecha Tvrdého 793/21, 01001 Žilina
Kotakt na správcu : sekretariat@legaladvisor.sk, 0911/700 030
Spisová značka správcovského spisu : 1K/5/2024 S1242
Spisová značka súdneho spisu : 1K/5/2024
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

1K/5/2024

Verejné ponukové konanie I. kolo

 

JUDr. Erik Končok, správca úpadcu Elektro Isteník, s.r.o. so sídlom Pažitie 161/32, 010 09 Žilina, IČO: 36 395 404, zapísaného v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, oddiel: Sro, vložka č.: 12569/L (ďalej len „Úpadca“), týmto vyhlasuje, v zmysle § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len „ZKR“), prvé kolo verejného ponukového konania na odpredaj majetku Úpadcu, konkrétne položky súpisu majetku Úpadcu č. 24, ktorý je zaradený do všeobecnej podstaty úpadcu, a to konkrétne:

 

I. Predmet ponukového konania (predaja):

 

Identifikácia predmetu ponukového konania:

 

Vozidlo SAAB 9-5 2.3l TURBO 49G/-/-, VIN: YS3EH49G433016106, druh vozidla: osobné vozidlo, farba: strieborná metalíza svetlá, stav vozidla: vyradené z cestnej premávky, rok výroby: 2002.

Stav vozidla: Vozidlo nepojazdné, existencia viacerých závad, cenová ponuka opravy vozidla presahovala 20.000,00 eur, vrátane DPH.

Súpisová hodnota predmetov ponukového konania: 100,00 € bez DPH

Minimálna kúpna cena predmetu ponukového konania predstavuje 100 % súpisovej hodnoty predmetu ponukového konania, t.j. sumu 123,00 € s DPH

(ďalej len „predmet ponukového konania“)

 

Popis predmetu ponukového konania:

 

Stav vozidla: vozidlo nepojazdné, vyradené z premávky, známa existencia viacerých závad. Vozidlo sa nachádza v Žiline. Po predchádzajúcej dohode je možná osobná prehliadka predmetu ponukového konania, pričom sa predáva tak ako stojí a leží a správca nezodpovedá za jeho aktuálny stav. Predmet ponukového konania nie je ocenený znaleckým posudkom v zmysle platných právnych predpisov, jeho hodnota je určená v súlade s ustanovením § 77 ods. 3 ZKR.

 

II. Podmienky predaja vo verejnom ponukovom konaní:

 

Verejné ponukové konanie sa uskutočňuje zverejňovaním v obchodnom vestníku, pričom víťazom sa stane ten záujemca, ktorý spĺňa všetky podmienky ponukového konania a ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Záujemca podaním ponuky akceptuje podmienky tohto ponukového konania bezpodmienečne vo všetkých bodoch.

 

III. Kúpna cena predmetu ponukového konania:

 

Minimálna kúpna cena predmetu ponukového konania v prvom kole ponukového konania je: 123,00 vrátane DPH.

Kúpnu cenu je víťazný záujemca povinný zložiť na správcovský účet, č. účtu vedený vo Fio banka: č. účtu: 2800124633 (ďalej len „Správcovský účet“), pod variabilným symbolom platby, ktorým je IČO záujemcu (v prípade záujemcu, ktorým je právnická osoba, resp. fyzická osoba podnikateľ), resp. prvé šesťčíslie rodného čísla záujemcu (v prípade záujemcu, ktorým je fyzická osoba nepodnikateľ), do poznámky k platbe je záujemca povinný uviesť nasledovný text „SAAB“.

IV. Formálne náležitosti ponuky:

Záväzná ponuka musí byť písomná doručená v zalepenej obálke a musí obsahovať

1. Označenie záujemcu, a to uvedením:

(a) u právnických osôb - obchodného mena, sídla, IČO, IČ DPH, a zápisu v príslušnom registri;

(b) u fyzických osôb podnikateľov - obchodného mena, miesta podnikania, IČO, IČ DPH, určením zápisu v príslušnom registri;

(c) u fyzických osôb nepodnikateľov - mena, priezviska, dátumu narodenia a bydliska,

 

2. Telefonický a emailový kontakt na záujemcu;

 

3. Návrh kúpnej ceny, pričom ponúknutá kúpna cena v prvom kole ponukového konania musí predstavovať minimálne sumu 123,00 eur, vrátane DPH;

 

4. Dátum a podpis záujemcu, prípadne osoby oprávnenej konať v mene záujemcu, ak je záujemcom právnická osoba;

 

5. Vyhlásenie záujemcu, že akceptuje podmienky tohto verejného ponukového konania a podpísané vzorové znenie návrhu Kúpnej zmluvy (ďalej len „Kúpna zmluva“).

 

Záujemca je povinný k svojej ponuke priložiť nasledovné prílohy:

 

  1. V prípade právnickej osoby / FO podnikateľa: kópiu výpisu z obchodného alebo iného registra, nie staršieho ako jeden mesiac;
  2. V prípade, že ponuku podáva fyzická osoba - nepodnikateľ: fotokópiu dokladu totožnosti;
  3. Podpísaná Kúpna zmluva.

 

Na ponuky, ktoré nebudú doručené v zalepenej obálke a nebudú mať všetky náležitosti uvedené v bode IV. nebude správca prihliadať.

 

Záväzné vzorové znenie Kúpnej zmluvy zašle správca záujemcovi na požiadanie, a vo vopred dohodnutom termíne umožní záujemcom aj obhliadku predmetu ponukového konania.

 

Záujemcovia doručia svoje písomné ponuky v zalepenej obálke na adresu kancelárie správcu: JUDr. Erik Končok, správca, Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina, s jasným označením „Elektro Isteník, s.r.o. – položka súpisu č. 24 – záväzná ponuka - NEOTVÁRAŤ“. V prípade, ak ponuka nebude obsahovať toto jasné označenie, nenesie správca zodpovednosť za predčasné otvorenie tejto ponuky, pričom platí, že záujemca podmienky tohto verejného ponukového konania nesplnil.

 

V. Lehota na podávanie ponúk:

Lehota na podávanie ponúk je 15 dní odo dňa zverejnenia ponukového konania v obchodnom vestníku. Za deň zverejnenia ponukového konania v obchodnom vestníku sa považuje prvý deň nasledujúci po dni, kedy je ponukové konanie zverejnené v obchodnom vestníku (ďalej len „Deň zverejnenia“).

 

Lehota na podávanie ponúk uplynie v 15. deň (vrátane) nasledujúci po Dni zverejnenia o 14.00 hod. Ak koniec tejto lehoty pripadne na sobotu alebo deň pracovného pokoja, je posledným dňom tejto lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.

 

VI. Vyhodnotenie ponúk a uzavretie Kúpnej zmluvy správcom

 

Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku. V prípade viacerých ponúk zo strany toho istého záujemcu, správca prihliada na najvyššiu z predložených ponúk toho istého záujemcu, na nižšie ponuky toho istého záujemcu sa neprihliada.

 

Záujemca predložením ponuky berie na vedomie, že bude zapísaný, vrátane jeho osobných údajov, do zoznamu ponúk záujemcov v rámci tohto ponukového konania a v rámci konkurzného spisu.

 

Víťazom ponukového konania sa stáva záujemca, ktorý spĺňa všetky podmienky, a ktorý súčasne vo svojej ponuke ponúkne najvyššiu finančnú ponuku (najvyššiu kúpnu cenu), pri dodržaní minimálnej kúpnej ceny.

 

 

Vyhodnotenie ponúk sa vykoná do 15 dní odo dňa uplynutia lehoty na podávanie ponúk.

 

V prípade, ak záujemca bude vyhodnotený ako víťazný, správca bez zbytočného odkladu po vyhodnotení ponúk tohto vyzve, aby na Správcovský účet zložil kúpnu cenu. Po uhradení kúpnej ceny správca doplní a podpíše Kúpnu zmluvu (doručenú správcovi súčasne s ponukou a opatrenú podpisom záujemcu), ktorej predmetom bude predaj majetku, o ktorý víťazný záujemca v ponukovom konaní prejavil záujem.

 

Kúpna cena ako odplata za predaj majetku, ktorý je predmetom tohto ponukového konania bude splatná na výzvu správcu.

 

 

VII. Ďalšie podmienky

 

 

Víťazný záujemca vykoná sám na vlastné náklady všetky úkony potrebné na prevzatie a odvoz predmetu ponukového konania. Správca bez zbytočného odkladu poskytne víťaznému záujemcovi potrebnú súčinnosť.

 

Víťazný záujemca ďalej berie na vedomie, že úkony v súvislosti s odhlásením a prihlásením vozidla bude povinný vykonať sám na svoje náklady, pričom bude na úkon odhlásenia vozidla na dopravnom inšpektoráte správcom splnomocnený.

 

V prípade zmarenia tohto kola ponukového konania, alebo v prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy, alebo ak víťazný záujemca inak znemožní vykonať riadne účel Kúpnej zmluvy alebo ponukového konania, na uzavretie ktorej sa akceptovaním tohto ponukového konania a podaním vlastného návrhu zaviazal, správca vyhlási ďalšie kolo ponukového konania.

 

Všetky ostatné skutočnosti týkajúce sa predmetu ponukového konania, je možné prerokovať osobne, telefonicky alebo mailom so správcom. Po dohovore správca elektronicky zašle fotografie vozidla a fotokópiu veľkého TP vozidla.

 

Adresa správcovskej kancelárie, ktorá ponukové konanie vyhlásila je: JUDr. Erik Končok, správca, Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina. Číslo telefónu: +421 911 700 030, e-mailová adresa: sekretariat@legaladvisor.sk