Vyhlásenie výberového konania
na predkladanie záväzných ponúk týkajúcich sa podmienok, za ktorých predkladateľ ponuky vykoná prevzatie, transport, uskladnenie a vytriedenie registratúrnych záznamov úpadcu GEDONI, s.r.o., so sídlom Družstevná 162, 026 01 Bziny , IČO : 36 252 352 vrátane skartácie dokumentov po uplynutí lehoty ich uloženia a vydávania kópií, odpisov, výpisov a potvrdení zo spisov prevzatých na uskladnenie pre potreby Sociálnej poisťovne , prípadne pre potreby iných oprávnených osôb alebo štátnych orgánov a správcu úpadcu .
JUDr. Alena Feťková , správca úpadcu GEDONI, s.r.o., so sídlom Družstevná 162, 026 01 Bziny , IČO : 36 252 352 ( ďalej len „ úpadca“ ) vyhlasuje v súlade s povinnosťou správcu pri uschovávaní písomností podľa § 90 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších zmien a doplnkov výberové konanie na výber osoby, s ktorou správca uzavrie zmluvu o odplatnom poskytnutí služieb v súlade so zákonom č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ zákon „ )a vyhláškou MV SR č. 628/2002 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o archívoch a registratúrach v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ vyhláška „ ) za nasledovných podmienok .
- Predmetom výberového konania je :
- prevzatie a transport registratúrnych záznamov úpadcu z miesta ich uloženia Družstevná 163, 026 01 Bziny do vlastného registratúrneho strediska predkladateľa ( rozsah cca 1 europaleta o rozmeroch 80x120x180 cm, s hmotnosťou spolu s paletou cca 660 kg ) ,
- odovzdanie registratúrnych záznamov navrhnutých na odovzdanie do archívu príslušnému štátnemu archívu ( spolu osobné spisy a iné v 7 kartónoch a v 1 šanóne , pričom 2 kartóny sú o rozmeroch 30x40x60 cm, 3 kartóny o rozmeroch 27x33x38 cm, 1 kartón o rozmere 22x41x61 cm a 1 kartón o rozmere 17x25x43 cm )
- uloženie registratúrnych záznamov bez trvalej dokumentárnej hodnoty a ich vyraďovanie po uplynutí lehoty ich uloženia v zmysle zákona a vyhlášky ( spolu 14 kartónov o rozmeroch 30x40x60 cm , každý kartón váži cca 30 kg ) ,
- skartácia vyradených registratúrnych záznamov po ich vyradení a uplynutí lehoty uloženia a
- vydávanie kópií , odpisov , výpisov a potvrdení zo spisov prevzatých na uskladnenie pre potreby Sociálnej poisťovne, zdravotných poisťovní, správcu dane , iných štátnych orgánov a iných oprávnených osôb vrátane správcu konkurznej podstaty ( ďalej len „ predmet výberového konania „ ).
- Správca uzavrie zmluvu o odplatnom poskytovaní služieb v zmysle zákona a vyhlášky s prekladateľom najvýhodnejšej ponuky , pričom kritériom na vyhodnotenie predložených ponúk je dodržanie všetkých podmienok výberového konania a súčasne najnižšia ponúknutá konečná cena za predmet výberového konania vrátane DPH.
- Záväznú písomnú ponuku môže v tomto výberovom konaní predložiť každá právnická alebo fyzická osoba disponujúca právnou subjektivitou, ktorá je v zmysle zákona a ostatných právnych predpisov oprávnená vykonávať činnosť archívu ako aj správu registratúry ( ďalej len „ predkladateľ “) a to v zalepenej obálke s označením „ Výberové konanie GEDONI – neotvárať „ . Miestom predkladania ponúk bude kancelária správcu na adrese M. R. Štefánika 25, 036 01 Martin. Lehota na podávanie ponúk končí dňom 11. apríla 2025 o 13,00 hod. . Ponuku je možné predložiť len a výlučne na celý predmet výberového konania.
- V záväznej ponuke predkladateľ prehlási, že
- nie je spriaznenou osobou s úpadcom a ani so správcom úpadcu,
- ku dňu predloženia záväznej ponuky je osobou oprávnenou v zmysle zákona a iných právnych predpisov vykonávať činnosť archívu a správu registratúry,
- ku dňu predloženia záväznej ponuky nie je v úpadku ani v likvidácii, nepodal ako dlžník návrh na vyhlásenie konkurzu na majetok predkladateľa, nebol mu doručený návrh na vyhlásenie konkurzu na majetok predkladateľa, nepožiadal ako dlžník o vypracovanie reštrukturalizačného posudku týkajúceho sa jeho majetku, nie je v exekúcii ani v obdobnom súdnom konaní a
- ku dňu predloženia ponuky nemá voči úpadcovi žiadne pohľadávky ani záväzky.
- Záväzná ponuka na predmet výberového konania musí byť vyhotovená v slovenskom alebo českom jazyku a musí obsahovať podpis osoby oprávnenej konať v mene predkladateľa , pričom
• pri fyzickej osobe – podnikateľovi meno, priezvisko, rodné priezvisko, bydlisko, rodné číslo, obchodné meno, IČO, miesto podnikania a bankové spojenie ; záujemca zároveň priloží k ponuke aj výpis z príslušného registra nie starší ako 30 dní s udelením súhlasu so spracovaním osobných údajov za účelom ponukového konania v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. Z. a doklad preukazujúci oprávnenie užívať nehnuteľnosť, v ktorej budú registratúrne záznamy uložené,
•pri právnickej osobe obchodné meno, sídlo, IČO a bankové spojenie a záujemca priloží k ponuke aj výpis z obchodného registra alebo iného registra nie starší ako 30 dní a doklad preukazujúci oprávnenie užívať nehnuteľnosť, v ktorej budú registratúrne záznamy uložené .
- Záväznú ponuku doručenú správcovi osobne alebo poštou nemožno meniť, dopĺňať, ani vziať späť a predkladateľ je ňou viazaný až do skončenia výberového konania.
- Správca si vyhradzuje právo zrušiť výberové konanie a odmietnuť predložené ponuky a to aj bez uvedenia dôvodu.
- Všetky náklady spojené s účasťou vo výberovom konaní znášajú v plnom rozsahu predkladatelia.
JUDr. Alena Feťková, správca úpadcu
|