Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 25/2025
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 6.2.2025
  • Značka:
  • K005548
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: VR Invest, s.r.o.
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Štúrova 129 / 0, 09301 Vranov nad Topľou
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 36851841
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Mgr. Lukáš Reguli
Sídlo správcu: Štúrova 5, 09301 Vranov nad Topľou
Kotakt na správcu : spravca@reguli-spravca.sk, 037/28 52 764
Spisová značka správcovského spisu : 2K/23/2017 S1897
Spisová značka súdneho spisu : 2K/23/2017
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

VYHLÁSENIE VEREJNÉHO PONUKOVÉHO KONANIA

 

Vyhlasovateľ verejného ponukového konania:

 

Mgr. Lukáš Reguli, správca so sídlom Štúrova 5, 093 01 Vranov nad Topľou, Slovenská republika, IČO: 51 911 469, zapísaný v zozname správcov vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR pod značkou S1897 (ďalej len ako „Správca“),

 

správca úpadcu VR Invest, s.r.o. v konkurze, so sídlom Štúrova 129, 093 01 Vranov nad Topľou, Slovenská republika, IČO: 36 851 841, zapísaného v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel Sro, vložka č. 27150/P (ďalej len ako „Úpadca“),

 

v nadväznosti na nasledovné skutočnosti:

 

  • uznesením Okresného súdu Prešov zo dňa 09.05.2018, spis. zn. 2K/23/2017, zverejneným v Obchodnom vestníku SR (ďalej len ako „OV SR“) č. 92/2018 zo dňa 15.05.2018 bol na majetok Úpadcu vyhlásený konkurz (ďalej len ako „Konkurz“).

 

  • uznesením Okresného súdu Prešov zo dňa 24.06.2024, spis. zn. 2K/23/2017, zverejneným v OV SR č. 127/2024 zo dňa 02.07.2024 súd do funkcie správcu v Konkurze ustanovil Správcu.

 

  • Úpadca je výlučným vlastníkom (podiel 1/1) nebytového priestoru č. A1G2 nachádzajúcom sa na prízemí, vchod: A v stavbe so súpisným č. 1977 (ďalej len ako „Dom“), polyfunkčný bytový dom postavený na parcele KN-C parcelné č. 5011/1, zastavaná plocha a nádvorie o výmere 1.834 m2 (ďalej len ako „Pozemok zastavaný Domom“), všetko (Dom, Pozemok zastavaný Domom a príslušný nebytový priestor) zapísané na liste vlastníctva č. 5835, katastrálne územie Bernolákovo, obec Bernolákovo, okres Senec, spolu s prislúchajúcim spoluvlastníckym podielom na spoločných častiach a spoločných zariadeniach Domu, na príslušenstve a na Pozemku zastavanom Domom vo veľkosti 2324/1035733 (spolu ďalej len ako „Predmet predaja“).

 

  • Predmet predaja je majetkom podliehajúcim Konkurzu, zapísaným v súpise majetku všeobecnej podstaty, o čom boli zverejnené oznámenia v OV SR č. 140/2018 zo dňa 23.07.2018, č. 87/2019 zo dňa 07.05.2019 a č. 225/2024 zo dňa 20.11.2024.

 

  • veriteľský výbor v Konkurze ako príslušný orgán podľa § 82 ods. 2 písm. a) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v relevantnom znení (ďalej len ako „ZKR“) dňa 22.01.2025 uložil Správcovi záväzný pokyn podľa § 83 ods. 1 písm. a) ZKR na speňaženie Predmetu predaja ako Podstatnej časti majetku patriaceho k podniku Úpadcu, a to spôsobom podľa § 92 ods. 1 písm. d) ZKR, teda vo verejnom ponukovom konaní za podmienok určených v záväznom pokyne (ďalej len ako „Záväzný pokyn“).

 

vyhlasuje v súlade s príslušnými ustanoveniami ZKR a so Záväzným pokynom

 

verejné ponukové konanie na výber záujemcu o odplatný prevod podstatnej časti majetku patriaceho k podniku Úpadcu (ďalej len ako „Ponukové konanie“) za týchto podmienok (ďalej len ako „Podmienky Ponukového konania“):

 

  1. Predmet Ponukového konania

 

    1. Predmetom Ponukového konania ako spôsobu speňaženia majetku podliehajúceho Konkurzu je podstatná časť majetku patriaceho k podniku Úpadcu, ktorú tvorí Predmet predaja (ďalej aj ako „Podstatná časť majetku patriaceho k podniku Úpadcu“).
    2. Na základe výsledku Ponukového konania bude s víťazným účastníkom uzavretá zmluva o predaji Podstatnej časti majetku patriaceho k podniku Úpadcu podľa § 92 ods. 3 a 6 ZKR, na základe ktorej bude prevedený Predmet predaja na víťazného účastníka ako kupujúceho (ďalej len „Zmluva“).

 

    1. Predaj Predmetu predaja v rámci Ponukového konania je realizovaný v súlade s § 92 ods. 1 písm. d) ZKR.

 

  1. Podmienky účasti

 

    1. Záujemca, ktorý sa chce zúčastniť Ponukového konania, zašle Správcovi email na emailovú adresu: vpk@reguli-spravca.sk, v ktorom:

 

  1. prejaví záujem zúčastniť sa Ponukového konania,

 

  1. uvedie identifikačné údaje záujemcu,

 

  1. uvedie meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefonické a emailové spojenie na kontaktnú osobu.

 

    1. Každému záujemcovi, ktorý prejavil záujem zúčastniť sa Ponukového konania (ďalej len ako „Účastník“), zašle Správca email na emailovú adresu podľa bodu 2.1 písm. (iii) týchto Podmienok Ponukového konania, ktorý bude obsahovať:

 

  1. podpisovú verziu týchto Podmienok Ponukového konania,

 

  1. vzor znenia záväznej ponuky kúpnej ceny za Predmet predaja v Ponukovom konaní,

 

  1. vzor znenia súhlasu Účastníka so spracovaním osobných údajov, ak týmto Účastníkom je fyzická osoba,

 

  1. vzor znenia čestného vyhlásenia Účastníka o konečnom užívateľovi výhod, ak je Účastníkom právnická osoba,

 

  1. vzor znenia Zmluvy, a

 

  1. termín obhliadky Predmetu predaja, ktorý je možné zmeniť po dohode so Správcom.

 

3.        Obhliadka Predmetu predaja

 

    1. Obhliadka Predmetu predaja prebehne na mieste samom s tým, že miestom stretnutia bude roh ulíc Chalupkova a Dukelská v Bernolákove. V prípade, že nedôjde k dohode Účastníka a Správcu ohľadom termínu obhliadky, obhliadka prebehne v termíne určenom Správcom.

 

    1. Účastníkom sa odporúča vykonať obhliadku Predmetu predaja, aby získali všetky dostupné informácie, ktoré budú potrebovať na predloženie ponuky. Účastníci sami znášajú v plnej miere všetky a akékoľvek svoje náklady spojené s obhliadkou Predmetu predaja, túto (obhliadku) vykonajú na vlastné nebezpečenstvo a zodpovednosť, a na tento účel sú si povinní zabezpečiť na vlastné náklady vhodné ochranné pomôcky; náhrada škody alebo akejkoľvek inej ujmy Účastníka v súvislosti s obhliadkou Predmetu predaja sa vylučuje.

 

 

 

 

4.        Ponuky

 

    1. Účastník, ktorý bude mať záujem o kúpu Predmetu predaja, predloží záväznú ponuku kúpnej ceny za Predmet predaja (ďalej len ako „Ponuka“).

 

    1. Ponuka musí byť predložená v znení vzoru podľa bodu 2.2 písm. (ii) týchto Podmienok Ponukového konania a musí obsahovať:

 

  1. jednoznačnú a presnú identifikáciu Účastníka, a to vrátane kontaktných údajov (kontaktná osoba, adresa pre doručovanie v Slovenskej republike, telefonický kontakt a emailová adresa), a

 

  1. ponuku kúpnej ceny za Predmet predaja.

 

    1. Úpadca nie je platiteľom dane z pridanej hodnoty podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Zákon o DPH“) a dodanie Podstatnej časti majetku patriaceho k podniku Úpadcu je oslobodené od dane z pridanej hodnoty podľa § 38 Zákona o DPH.

 

    1. Vzhľadom na bod 4.3 týchto Podmienok Ponukového konania Účastníci berú na vedomie a súhlasia, že ponúkaná kúpna cena, ktorá je obsahom Ponuky, je uvedená v eurách a je konečná v tom zmysle, že žiadna časť ponúkanej kúpnej ceny nepredstavuje daň z pridanej hodnoty.

 

    1. Účastník môže predložiť len 1 (jednu) Ponuku a len na celý Predmet predaja. Ponuka musí byť predložená v 1 (jednom) písomnom vyhotovení a musí byť v nej uvedené miesto a dátum jej podpisu Účastníkom. Podpis Účastníka na Ponuke musí byť úradne osvedčený.

 

    1. V Ponuke sa nesmie škrtať alebo robiť akýkoľvek iný zásah, ktorý by mohol spochybňovať znenie Ponuky.

 

    1. K Ponuke musia byť priložené nasledujúce prílohy:

 

  1. doklady hodnoverne preukazujúce totožnosť, resp. právnu subjektivitu Účastníka:

 

(i.a)            pri fyzickej osobe: 1 (jedno) vyhotovenie úradne osvedčenej kópie dokladu totožnosti alebo cestovného pasu,

 

(i.b)           pri právnickej osobe: 1 (jeden) originál alebo 1 (jedno) vyhotovenie úradne osvedčenej kópie výpisu z obchodného registra, výpisu z registrového súdu alebo iného dokumentu použiteľného na právne úkony, ktorý hodnoverne osvedčuje právnu subjektivitu Účastníka; výpis alebo iný obdobný dokument nesmie byť ku dňu predloženia Ponuky starší ako 1 (jeden) mesiac;

 

  1. 1 (jedno) vyhotovenie Súhlasu so spracovaním osobných údajov v znení vzoru podľa bodu 2.2 písm. (iii) týchto Podmienok Ponukového konania, a to s úradne osvedčeným podpisom Účastníka (platí len pre Účastníka fyzickú osobu);

 

  1. 1 (jedno) vyhotovenie čestného vyhlásenia o konečnom užívateľovi výhod v znení vzoru podľa bodu 2.2 písm. (iv) týchto Podmienok Ponukového konania, a to s úradne osvedčeným podpisom Účastníka (platí len pre Účastníka právnickú osobu); v čestnom vyhlásení o konečnom užívateľovi výhod Účastník čestne vyhlási, kto je jeho konečným užívateľom výhod v zmysle zákona č. 297/2008 Z. z. o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred financovaním terorizmu a o zmene a doplnení niektorých zákonom v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Zákon o AML“); k čestnému vyhláseniu o konečnom užívateľovi výhod musia byť pripojené originály alebo úradne osvedčené kópie dokumentov, ktoré jednoznačne a hodnoverne osvedčujú konečného užívateľa výhod Účastníka;

 

  1. 1 (jedno) vyhotovenie týchto Podmienok Ponukového konania v podpisovej verzii podľa bodu 2.2 písm. (i) týchto Podmienok Ponukového konania, a to s úradne osvedčeným podpisom Účastníka;

 

  1. výpis z bankového účtu Účastníka preukazujúci, že Účastník poukázal finančné prostriedky vo výške zábezpeky podľa článku 6. týchto Podmienok Ponukového konania v prospech Konkurzného účtu.

 

    1. V prílohách Ponuky podľa bodu 4.7 týchto Podmienok Ponukového konania nesmie byť škrtané a nesmú byť vykonané žiadne zmeny alebo iné zásahy okrem tých, ktorých vykonanie pripúšťajú tieto Podmienky Ponukového konania.

 

5.        Lehota, miesto a spôsob predkladania Ponúk, záväznosť Ponuky

 

    1. Ponuka sa musí predložiť v lehote do 21.02.2025 (vrátane), do 15:00 hod. SEČ (ďalej len ako „Deň pre podanie Ponuky“).

 

    1. Ponuka sa musí doručiť na adresu kancelárie Správcu:

 

            Mgr. Lukáš Reguli, správca

            Štúrova 5

            093 01 Vranov nad Topľou

 

            a to v nepriehľadnej, zavretej a neporušenej obálke s tým, že na prednej strane obálky budú uvedené identifikačné údaje Účastníka a pod označením Účastníka bude uvedený text „NEOTVÁRAŤ – PONUKOVÉ KONANIE – VR INVEST – PONUKA“. Obálka musí byť na mieste zalepenia opatrená odtlačkom pečiatky alebo podpisom Účastníka tak, aby bol jej obsah chránený pred neoprávnenou manipuláciou.

 

    1. Účastník je viazaný predloženou Ponukou až do doby uzavretia Zmluvy, avšak najdlhšie po dobu 3 (troch) mesiacov odo Dňa pre podanie Ponuky, pokiaľ nebude Ponuka odmietnutá v súlade s ustanoveniami týchto Podmienok Ponukového konania alebo nebude Účastník vylúčený z Ponukového konania, alebo nebude Ponukové konanie zrušené.

 

6.        Zábezpeka

 

    1. Správca vyžaduje od Účastníkov, ktorí predložia Ponuku, aby zaplatili finančnú zábezpeku vo výške =10.000,- Eur (slovom: desaťtisíc eur, ďalej len ako „Zábezpeka“).

 

    1. Finančné prostriedky vo výške Zábezpeky musia byť pripísané na Konkurzný účet s nasledovnou identifikáciou v poznámke:

 

            zabezpeka_vrinvest_dátum narodenia (vo formáte DD_MM_RRRR) v prípade, že Účastníkom je fyzická osoba, alebo

           

            zabezpeka_vrinvest_IČO (bez medzier) v prípade, že Účastníkom je právnická osoba.

 

    1. Zábezpeka musí byť pripísaná na Konkurzný účet najneskôr v Deň pre podanie Ponuky, inak Správca vylúči Účastníka z Ponukového konania.
    2. V prípade, že Účastník, ktorý zaplatil Zábezpeku na Konkurzný účet v súlade s ustanoveniami týchto Podmienok Ponukového konania, bude vylúčený z Ponukového konania alebo Ponukové konanie bude zrušené, alebo Ponuka Účastníka bude odmietnutá, alebo uplynie záväznosť Ponuky Účastníka bez toho, aby došlo k uzavretiu Zmluvy, Správca vráti zaplatenú Zábezpeku takémuto Účastníkovi v lehote 10 (desiatich) dní odo dňa, kedy nastala niektorá z uvedených skutočností, na účet, z ktorého bola táto Zábezpeka zaplatená, ak tieto Podmienky Ponukového konania neurčujú inak.

 

7.        Vyhodnotenie Ponúk

 

    1. Všetky doručené Ponuky Správca vyhodnotí najneskôr v 3. (tretí) pracovný deň nasledujúci po Dni pre podanie Ponuky.

 

    1. O vyhodnotení Ponúk a Ponukového konania bude Správcom spísaná písomná zápisnica, ktorú doručí veriteľskému výboru v Konkurze.

 

8.        Výber najvýhodnejšej Ponuky a uzatvorenie Zmluvy

 

    1. Do procesu vyhodnocovania Ponúk budú zaradené všetky Ponuky, ktoré spĺňajú náležitosti stanovené týmito Podmienkami Ponukového konania. Správca môže rozhodnúť, že od splnenia akejkoľvek podmienky podľa týchto Podmienok Ponukového konania sa upúšťa, alebo že nesplnenie akejkoľvek podmienky podľa týchto Podmienok Ponukového konania sa odpúšťa.

 

    1. Správca odmietne všetky Ponuky, ktoré nebudú spĺňať náležitosti stanovené týmito Podmienkami Ponukového konania, ak tieto Podmienky Ponukového konania alebo Správca neurčia inak. Správca môže tiež odmietnuť všetky Ponuky, a to vrátane tých, ktoré budú spĺňať náležitosti stanovené týmito Podmienkami Ponukového konania, a aj bez uvedenia dôvodu. Účastníci, ktorých Ponuky boli Správcom odmietnuté, budú o takom rozhodnutí informovaní Správcom bez zbytočného odkladu prostredníctvom emailovej správy. Účastníci, ktorých Ponuky neboli odmietnuté, budú naďalej viazaní svojimi Ponukami.

 

    1. Pri hodnotení a výbere najvýhodnejšej Ponuky bude Správca postupovať podľa jediného kritéria, a to výšky kúpnej ceny, ktorá bude Účastníkom ponúknutá za Predmet predaja. V prípade rovnosti dvoch alebo viacerých najvyšších ponúk Účastníkov, Správca emailom vyzve každého z týchto Účastníkov, aby svoju Ponuku zvýšil písomným, záväzným doplnením svojej Ponuky s úradne osvedčeným podpisom Účastníka (ďalej len ako „Doplnenie Ponuky“); Správca v takejto emailovej výzve určí lehotu na doručenie Doplnenia Ponuky, obsahové alebo formálne náležitosti, alebo iné podmienky Doplnenia Ponuky.

 

    1. Účastník s najvýhodnejšou Ponukou sa stane víťazom Ponukového konania (ďalej len ako „Víťazný Účastník“). Správca oznámi Víťaznému Účastníkovi víťazstvo v Ponukovom konaní písomným oznámením, ktoré doručí Víťaznému Účastníkovi (ďalej len ako „Oznámenie o víťazstve“).

 

    1. Správca spolu s Oznámením o víťazstve doručí Víťaznému Účastníkovi návrh Zmluvy, ktorá bude titulom pre podanie návrhu na vklad vlastníckeho práva Víťazného Účastníka k Predmetu predaja do katastra nehnuteľností.

 

    1. Víťazný Účastník je povinný zaplatiť doplatok kúpnej ceny, t. j. rozdiel medzi najvyššou dosiahnutou kúpnou cenou ponúknutou Víťazným Účastníkom a zaplatenou Zábezpekou (ďalej len ako „Doplatok kúpnej ceny“) v lehote 10 (desiatich) dní odo dňa doručenia Oznámenia o víťazstve Víťaznému Účastníkovi, a to prevodom finančných prostriedkov vo výške Doplatku kúpnej ceny v prospech Konkurzného účtu s tým, že v poznámke platby uvedie:

 

doplatok_vrinvest_dátum narodenia (vo formáte DD_MM_RRRR) v prípade, že Víťazným Účastníkom je fyzická osoba, alebo

 

                                          doplatok_vrinvest_IČO (bez medzier) v prípade, že Víťazným Účastníkom je právnická osoba.

 

    1. Víťazný Účastník je povinný podpísať Zmluvu v 4 (štyroch) vyhotoveniach a túto doručiť Správcovi v lehote 10 (desiatich) dní odo dňa doručenia Oznámenia o víťazstve Víťaznému Účastníkovi. Podpis Účastníka na každom vyhotovení Zmluvy musí byť úradne osvedčený. 

 

    1. Víťazný Účastník nie je oprávnený podpísať Zmluvu skôr, ako bol Doplatok kúpnej ceny pripísaný na Konkurzný účet.

 

    1. Správca Zmluvu podpíše bez zbytočného odkladu po tom, ako bol Doplatok kúpnej ceny pripísaný na Konkurzný účet, a zároveň bola Zmluva podpísaná Víťazným účastníkom a doručená Správcovi.

 

    1. Správca v lehote 10 (desiatich) dní odo dňa podpísania Zmluvy Správcom podá na Okresný úrad Senec, katastrálny odbor návrh na vklad vlastníckeho práva k Predmetu predaja v prospech Víťazného Účastníka podľa Zmluvy.

 

9.        Zmluvná pokuta

 

    1. Ak Víťazný Účastník:

 

  1. nezaplatí riadne a včas Doplatok kúpnej ceny v súlade s bodom 8.6 týchto Podmienok Ponukového konania, alebo

 

  1. nepodpíše Zmluvu v súlade s bodom 8.7 týchto Podmienok Ponukového konania,

 

            tak Víťazný účastník je:

 

  1. povinný zaplatiť Úpadcovi zmluvnú pokutu vo výške ním zloženej Zábezpeky (ďalej len ako „Zmluvná pokuta“), a to v lehote 3 (troch) dní odo dňa, kedy sa dostal do omeškania, a zároveň

 

  1. vylúčený z Ponukového konania a Správca je oprávnený uzavrieť Zmluvu s Účastníkom, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste, pričom tento Účastník sa potom bude považovať za Víťazného Účastníka.

 

9.2      Ak Úpadcovi vznikne právo voči Účastníkovi na zaplatenie Zmluvnej pokuty, pohľadávka Úpadcu z titulu Zmluvnej pokuty sa v deň vzniku práva na jej zaplatenie započítava bez ďalšieho s pohľadávkou tohto Účastníka z titulu práva na vrátenie ním zloženej Zábezpeky. Účastník nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Správcu postúpiť akúkoľvek pohľadávku, ktorú má alebo bude mať voči Správcovi alebo Úpadcovi v akejkoľvek súvislosti s účasťou v Ponukovom konaní.

 

10.      Vylúčenie z Ponukového konania, zrušenie, zmena podmienok Ponukového konania a ukončenie Ponukového konania

 

10.1    Správca je oprávnený vylúčiť z Ponukového konania Účastníka, ktorý (i) v priebehu Ponukového konania predloží klamlivé, skreslené alebo vecne nesprávne vyhlásenie, údaje alebo iné informácie v ktoromkoľvek dokumente doručenom Správcovi, (ii) o ktorom sa zistí, že od začiatku nespĺňal alebo že prestal spĺňať podmienky účasti v Ponukovom konaní, alebo (iii) ktorý akýmkoľvek spôsobom poruší tieto Podmienky Ponukového konania alebo nesplní zákonné požiadavky pre nadobudnutie Predmetu predaja.

 

10.2    Správca si vyhradzuje právo zmeniť alebo doplniť tieto Podmienky Ponukového konania alebo odložiť či zrušiť Ponukové konanie, a to kedykoľvek a podľa vlastného uváženia. Okrem toho si Správca vyhradzuje právo odmietnuť ktorúkoľvek alebo všetky z predložených Ponúk a neuzavrieť Zmluvu so žiadnym z Účastníkov. Účastník v tejto súvislosti nemôže uplatňovať žiadne nároky na náhradu škody, hotových výdavkov alebo akejkoľvek inej ujmy, ktoré by mu v prípade zrušenia Ponukového konania, odmietnutia predloženej Ponuky alebo neuzavretia Zmluvy vznikli alebo mohli vzniknúť.

 

10.3    Zmena alebo doplnenie Podmienok Ponukového konania alebo odloženie či zrušenie Ponukového konania budú oznámené Správcom každému Účastníkovi prostredníctvom emailu.

 

10.4    Ak nedôjde k zrušeniu Ponukového konania Správcom v jeho priebehu, Ponukové konanie je skončené dňom uzavretia Zmluvy s Víťazným Účastníkom.

 

10.5    Účastníci sami znášajú všetky a akékoľvek náklady spojené s ich účasťou v Ponukovom konaní v plnej výške, a to aj v prípade, keď dôjde k ich vylúčeniu, zmene alebo doplneniu Podmienok Ponukového konania, odmietnutiu ich Ponúk alebo zrušeniu Ponukového konania. Náhrada škody alebo akejkoľvek inej ujmy Účastníka v súvislosti s jeho účasťou v Ponukovom konaní sa vylučuje.

 

11.      Ostatné podmienky

 

11.1    Za deň vyhlásenia Ponukového konania sa považuje deň zverejnenia týchto Podmienok Ponukového konania v Obchodnom vestníku SR v súlade s § 199 ods. 9 ZKR (prvý deň nasledujúci po zverejnení); oznámenie o zverejnení Podmienok Ponukového konania bude zverejnené aj iným vhodným spôsobom.

 

11.2    Podľa bodu 4.2 písm. (i) týchto Podmienok Ponukového konania je Účastník povinný v Ponuke uviesť kontaktné údaje, na ktoré budú Správcom zasielané Účastníkovi oznámenia, výzvy alebo iné dokumenty (ďalej len ako „Dokument“). Deň, kedy bude Dokument odoslaný na emailovú adresu Účastníka uvedenú v Ponuke, bude dňom doručenia Dokumentu tomuto Účastníkovi. V prípade, že Dokument bude zasielaný doporučenou poštovou zásielkou, bude sa Dokument považovať za doručený Účastníkovi na 3. (tretí) deň odo dňa jeho odovzdania na poštovú prepravu, pokiaľ z doručenky nebude vyplývať, že poštová zásielka bola Účastníkovi doručená skôr; v tomto prípade sa za deň doručenia bude považovať deň prevzatia poštovej zásielky uvedený na doručenke. V prípade osobného doručovania bude Dokument považovaný za doručený dňom potvrdenia prijatia Dokumentu alebo dňom odmietnutia prevzatia Dokumentu príslušným Účastníkom.

 

11.3    Všetka komunikácia určená Správcovi bude doručovaná na nasledujúcu adresu:

 

            Adresa:                   Mgr. Lukáš Reguli, správca

                                            Štúrova 5

                                            093 01 Vranov nad Topľou

            Email:                      vpk@reguli-spravca.sk

 

11.4    Ponukové konanie bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ponuky a ďalšie dokumenty predložené Účastníkom v súlade s týmito Podmienkami Ponukového konania budú vyhotovené v slovenskom jazyku. V prípade, že akýkoľvek dokument bude vyhotovený v inom ako slovenskom jazyku, Účastník musí spolu s príslušným dokumentom predložiť aj jeho úradný preklad do slovenského jazyka. Všetky listiny, pri ktorých sa vyžaduje originál, úradne osvedčená kópia alebo úradne osvedčený podpis, musia spĺňať požiadavky stanovené slovenskými právnymi predpismi na to, aby mohli byť považované za originály, úradne osvedčené kópie alebo listiny s úradne osvedčeným podpisom (napr. pre zahraničné listiny overenie prostredníctvom apostily alebo superlegalizácie).

 

11.5    Ponuka a ďalšie dokumenty, ktoré majú byť podpísané Účastníkom, musia byť podpísané osobami, ktoré sú oprávnené konať v mene Účastníka. V prípade, že oprávnenie konať v mene Účastníka nevyplýva z predloženého výpisu z obchodného registra, výpisu z registrového súdu alebo iného dokumentu, ktorý osvedčuje právnu subjektivitu Účastníka, je Účastník povinný toto oprávnenie preukázať inou listinou, ktorá to spoľahlivo a hodnoverne preukazuje, a ktorá musí byť predložená buď v origináli alebo úradne osvedčenej kópii. Účastník môže byť v Ponukovom konaní zastúpený splnomocnencom na základe plnomocenstva; v tomto prípade je však povinný predložiť osobitné plnomocenstvo na zastupovanie v celom Ponukovom konaní s úradne osvedčeným podpisom splnomocniteľa.

 

11.6    V prípade, že dokumenty predkladané v rámci Ponukového konania nebudú zodpovedať vzorom, ako boli doručené Účastníkovi podľa bodu 2.2 týchto Podmienok Ponukového konania, nebudú považované za riadne predložené.

 

11.8    Tieto Podmienky Ponukového konania a všetky právne vzťahy vyplývajúce z Ponukového konania sa riadia slovenskými právnymi predpismi, predovšetkým ZKR.

 

11.9    Ponukové konanie nie je verejný návrh na uzavretie zmluvy podľa § 276 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „OBZ“), ani obchodnou verejnou súťažou podľa § 281 a nasl. OBZ.

 

Vo Vranove nad Topľou, dňa 31.01.2025

 

Mgr. Lukáš Reguli, správca