Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | Peter Cedzo | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | Hvozdnica 91, 01356 Hvozdnica | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 33741131 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Obchodné meno správcu: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Titul, meno a priezvisko správcu: | Ing. Jaroslav Veréb | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sídlo správcu: | E. B. Lukáča 2, 03601 Martin | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kotakt na správcu : | jaro.vereb@gmail.com, 0908 940 998 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spisová značka správcovského spisu : | 1K/11/2017 S1342 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spisová značka súdneho spisu : | 1K/11/2017 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Druh podania : | Zverejnenie návrhu konečného rozvrhu výťažku zo všeobecnej podstaty | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Návrh konečného rozvrhu výťažku oddelenej a všeobecnej podstaty úpadcu Peter Cedzo , (sp.zn. 1 K/11/2017 ). 1/ Rozhodnutím Okresného súdu zo dňa 15.06.2017 bolo začaté konkurzné konanie . Uvedené rozhodnutie bolo zverejnené v OV č.118/2017 dňa 21.06.2017. 2/ Na základe uznesenia Okresného súdu Žilina zo dňa 30.08.2017 som bol menovaný za predbežného správcu majetku dlžníka Peter Cedzo, nar. 10.05.1974, bytom 013 56 Hvozdnica 91, IČO: 33 741 131. Uvedené Rozhodnutie bolo zverejnené v OV 171/2017 dňa 07.09.2017. Následne bol Uznesením zo dňa 17.10.2017 vyhlásený konkurz , ktorý bol uverejnený v OV č.203/2017 dňa 24.10.2017. 3/ Prvé stretnutie veriteľov bolo zvolané na deň 26.01.2018. Oznam bol zverejnený v OV č.: 243/2017 dňa 21.12.2017. Na prvej schôdze veriteľov sa zúčastnil jeden zástupca verieľov na základe plnomocenstva Daňový úrad Žilina , JUDr.Mazúch Radoslav, ako poverený zamestnanec Slovenská Konsolidačná a.s. Zároveň sa uskutočnilo aj prvé zasadnutie veriteov.. 4/ nakoľko dňa 08.04.2019 bol dovolený vstup nového veriteľa , ,Slovenská konsolidačná, a.s. miesto FS SR ( OV č.74/2019 z 15.04.2019) , ktorého právoplatnosť bola zverejnená v OV č. 120/2019 z 24.06.2019, zanikla funkcia zástupcu veriteľa a preto funkciu zástupcu veriteľov vykonáva súd. 5/ do konkurzného konania sa prihlásili 9 veritelia, z toho jeden zabezpečený veriteľ a jeden veriteľ po oznámení zámeru zostaviť pohľadávky proti podstate a konečný rozvrh. Celková výška prihlásených pohľadávok činí 92.327,27€ , z toho 45.526,79€ je zabezpečených (VÚB). Finančné riaditeľstvo SR si prihlásilo svoje pohľadávky tiež ako zabezpečené, ale tieto boli zabezpečené exekučným zabezpečovacím právom. Preto som ich zahrnul do všeobecnej podstaty. Pohľadávka Slov.Konsolidačnej a.s. vo výške 3108,80€ , ktorá bola prihlásená po oznámení zámeru zostavenia zoznamu PP a KR v zmysle § 28 ods.3 ZKR je síce zapísaná do zoznamu pohľadávok, ale nebude uspokojená. Teda výška uhradených pohľadávok bude 89.218,47€ 5/ Majetok ( nehnuteľnosti) úpadcu podľa predbežných prepočtov činil hodnotu 717.387,-€ . Aby mohol úpadca v budúcnosti podnikať, a riešení jeho dlhov, úpadca navrhol , že zabezpečí dostatok prostriedkov na to , aby bolo konkurzné konanie bez speňažovania nehnuteľností zabezpečené tak aby boli veritelia aj pohľadávky proti podstate pokrytí v 100% výške. Z dôvodu epidémie sa ale pristúpenie k záväzkom úpadcu udialo až v roku 2024. Zverejnenie zámeru o zostavenie zoznamu pohľadávok proti podstate a konečného rozvrhu bolo zverejnené v OV č.28/2024 dňa 08.02.2024.
A/ príjem do podstaty: Príjmom do podstaty boli dva zdroje a celkom činili výšku 118500,-€ to : - Poplatok za začatie konkurzného konania zložený FS DR Žilina vo výške 1500,-€. Z toho 500,-€ bolo vyplatených v predbežnom konkurznom konaní, teda 1000,-€ bol príjem do konkurzného konania. - a príjem do podstaty z dôvodu pristúpenia k záväzku, zabezpečeného nehnuteľnosťou, vo výške 117.000,-€
B/ náklady proti podstate: Náklady proti podstate činia spolu výšku 21.809,44 € Pozostávajú z nasledovných položiek:
1/ odmena predbežného správcu vo výške 500,-€, 2/ odmena správcu do konania 1. Schôdze veriteľov vo výške 0 €. 3/ odmena zo získaného výťažku vo výške 5.850 € (§20 ods 2, vyhl 665/2005), krátená o 20% , t.j, 4.680,- € 4/ nepriame náklady správcu v sume 9.215,90 € ( 8800+215,90+0+200), z toho: - paušálne náklady na kanceláriu. Od 10/2017 do 01/2025 teda 100 x 88=8800,-€ v zmysle § 24b, ods d vyhl.665/2005, podľa druhej časti zákona, nakoľko správca podával Daňové priznania. - cestovné náklady vo výške 215,90€ - služby vo výške 0,-€ - ostatné náklady (§ 24b, ods d vyhl.665/2005 febr.-mar./2025 ) 200,-€ 5/ súdny poplatok vo výške 0,02% z výťažku 117.000,-€, teda 234,-€. Uspokojenie úhradou z VUB dňa 05.02.2024 6/ preddavok vložený veriteľom FS DR Žilina vo výške 1.500,-€ na účet súdu. Postúpenie Slovenskej Konsolidačnej, a.s. Uspokojenie úhradou z VUB dňa 14.10.2024 7/ nezaplatené zdravotné poistenie od vyhl.k.k. na účet VšZP vo výške 4074,99..... Uspokojenie úhradou z VUB dňa 15.10.2024 11/ nezaplatená daň z príjmov FS SR za rok 2019 vo výške 888,85 €. Uspokojenie úhradou z VUB dňa 16.10.2024 12/ nezaplatené odvody do SP za roky 2017,2018,2010 vo výške 1215,70€. Uspokojenie úhradou z VUB dňa 15.10.2024
V súčasnej dobe sú všetky pohľadávky proti podstate , mimo pohľadávky správcu, uhradené.
C) VÝŤAŽOK ZO SPEŇAŽENIA MAJETKU URČENÝ NA USPOKOJENIE VERITEĽOV. Suma určená veriteľom úpadcu predstavuje rozdiel celkového výťažku, získaného speňažovaním konkurznej podstaty a pohľadávok proti podstate, tzn. 118.500 – 21.809,44 = 96.690,56 €.
D) KONEČNÝ ROZVRH VÝŤAŽKU ZO SPEŇAŽENIA MAJETKU - PODSTATY Nakoľko prijem do podstaty bol vo výške 118.500,-€ a náklady proti podstate predstavujú výšku 21.809,44€ pre uspokojenie prihlásených pohľadávok zostáva 96.690,56€.Suma uhradených pohľadávok je 89.218,47€. Preto môžem konštatovať , že v konkurznom konaní dôjde k 100% uspokojeniu uznaných pohľadávok ( vylúčené sankcie). Po uspokojení uznaných pohľadávok zostane v podstate 7.472,09 € (96.690,56-89.218,47). Táto suma bude uhradená osobe pristupujúcej k záväzku.
Uspokojenie zabezpečených pohľadávok Veriteľ č. 5: Všeobecná úverová banka a.s.
Uspokojenie bolo čiastočnými úhradami z VUB dňa 10.-12.04.2024 po 10.000,-€ , dňa 19.04.2024 úhrada 10.000,-€ a 22.04.2024 posledná časť vo výške 5.526,76€.
Uspokojenie nezabezpečených pohľadávok Veriteľ č. 1: Slovenská kancelária poisťovateľov
Uspokojenie úhradou z VUB dňa 15.10.2024 Veriteľ č. 2: Slovenská republika , Finančná správa SR , postúpená na Slovenskú konsolidačnú a.s.
Uspokojenie úhradou z VUB dňa 16.10.2024 Veriteľ č. 3: Slovenská republika , krajský súd v Bratislave ,
Uspokojenie bolo čiastočnými úhradami z VUB dňa 14.10.2024 čiastku 92,94€ a 144,00,-€. Veriteľ č. 4: Sociálna poisťovňa , ústredie a.s.,
Uspokojenie úhradou z VUB dňa 14.10.2024 Veriteľ č. 6: Všeobecná zdravotná poisťovňa a.s.
Uspokojenie úhradou z VUB dňa 15.10.2024 vo výške 2558,57. Zostávajúca suma 0,90€ bude uhradená 29.01.2025. Veriteľ č. 7: Slovenský plynárenský priemysel a.s.
Uspokojenie úhradou z VUB dňa 16.10.2024 Veriteľ č. 8: Výživné manželky , Cedzová Anna ,
Uspokojenie úhradou z VUB dňa 15.10.2024 Veriteľ č. 9: Slovenská konsolidačná a.s.,
Nakoľko prihláška bola doručená po zverejnení oznámenia o zostavení PPP a úmyslu zostavenia konečného rozvrhu, prihláška sa v zmysle §28 ods.3 zákona neuspokojuje.
v Martine 28.01.2025 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||