I. Predmet predaja
Predmetom speňažovania je nespeňažený hnuteľný majetok spadajúci do súpisu oddelenej podstaty, zverejnený v Obchodnom vestníku SR č. OV 217/2023 zo dňa 14.11.2023:
Položka č.
|
Názov
|
Popis
|
Veľkosť
|
Počet balení
|
Počet ks v balení
|
Celkový počet
|
Hodnota
|
Súpisová
hodnota
|
1.
|
Raygard 30203/65
|
jednorázová kombinéza
|
M
|
182
|
25ks
|
4550
|
4,00 €
|
18 200,00 €
|
2.
|
Raygard 30203/65
|
jednorázová kombinéza
|
L
|
287
|
25ks
|
7175
|
4,00 €
|
28 700,00 €
|
3.
|
Raygard 30203/65
|
jednorázová kombinéza
|
XL
|
197
|
25ks
|
4925
|
4,00 €
|
19 700,00 €
|
4.
|
Raygard 30203/65
|
jednorázová kombinéza
|
XXL
|
163
|
25ks
|
4075
|
4,00 €
|
16 300,00 €
|
5.
|
Raygard 30203/65
|
jednorázová kombinéza
|
XXXL
|
188
|
25ks
|
4700
|
4,00 €
|
18 800,00 €
|
6.
|
Raytex TYP IIR
|
rúška
|
|
78
|
2000ks
|
156000
|
0,04 €
|
6 240,00 €
|
7.
|
Raygard 50202
|
návleky vysoké
|
|
220
|
200ks
|
44000
|
0,50 €
|
22 000,00 €
|
8.
|
Laianzhi K 9211
|
respirátor s ventilom FFP2 NR
|
|
13
|
400ks
|
5400
|
5,00 €
|
27 000,00 €
|
9.
|
Detské ruška Submed TYP II 10ks balenie
|
rúška
|
|
3200
|
10ks
|
32000
|
0,04 €
|
1 280,00 €
|
10.
|
Detské ruška Submed TYP II 50ks balenie
|
rúška
|
|
450
|
50ks
|
22500
|
0,04 €
|
900,00 €
|
11.
|
Chirurgicke rúška Subned TYP IIR 10ks balenie
|
rúška
|
|
3000
|
10ks
|
30000
|
0,04 €
|
1 200,00 €
|
12.
|
Chirurgicke rúška Subned TYP IIR 50ks balenie
|
rúška
|
|
450
|
50ks
|
22500
|
0,04 €
|
900,00 €
|
Predmet predaja nie je ocenený znaleckým posudkom, jeho hodnota je určená v súlade s ust. § 77 ods. 3 Zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „ZKR“), vlastným odhadom Správcu.
II. Podmienky I. kola verejného ponukového konania
V I. kole verejného ponukového konania sa predaj vyššie uvedeného majetku uskutoční za cenovú ponuku, ktorá nesmie byť nižšia ako 50% súpisovej hodnoty majetku a za podmienok uvedených ďalej. Bližšie informácie týkajúce sa ponúkaného majetku si záujemca môže vyžiadať u Správcu Dlžníka, prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na adresu: spravca@akmazanec.com.
III. Termín, miesto a podmienky na predkladanie ponúk
- Majetok sa speňažuje ako súbor majetkových zložiek, ponuku je možné podať len na celý súbor majetku tak ako bude vymedzený v predmete ponukového konania.
- Ponuky na jednotlivé zložky Majetku sú neprípustné a nebude na ne prihliadané.
- Ponuky záujemcov musia byť predložené priamo Správcovi Úpadcu na adresu jeho správcovskej kancelárie: Mgr. Ivan Mazanec, správca, Metodova 3331/12, 080 01 Prešov, do 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia výzvy (t.j. 1. dňom lehoty na predkladanie ponúk do verejného ponukového konania je kalendárny deň nasledujúci po kalendárnom dni, v ktorom dôjde k vydaniu Obchodného vestníka SR, v ktorom bude výzva na predkladanie ponúk zverejnená), do 15.30 hod; Na ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať!
- Záväzná ponuka záujemcu musí byť najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie záväzných ponúk do elektronickej schránky správcu alebo v písomnej forme do správcovskej kancelárie Správcu, a to v uzatvorenej a nepriehľadnej obálke, ktorá bude označená nasledovným textom: „I. kolo – VPK 1K/15/2023 – NEOTVÁRAŤ.“
- Každý záujemca je povinný zložiť zálohu vo výške 20% ponúkanej kúpnej ceny, a to na bankový účet, ktorý mu za týmto účelom poskytne správca po vyžiadaní.
- Majetok sa predáva v stave „ako stojí a leží“ a kupujúci si nebude môcť uplatňovať akékoľvek nároky proti Správcovi alebo proti oddelenej podstate,
- Každý záujemca môže do súťaže predložiť len jednu ponuku na Majetok, inak sa všetky jeho ponuky na Majetok odmietnu,
- Na ponuky, pri ktorých nebude zložená záloha na kúpnu cenu alebo bude zaplatená po stanovenej lehote správca nebude prihliadať,
- Riadne a včas doručená ponuka správcovi je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať a zobrať späť.
IV. Obsah ponuky
Predložené ponuky musia spĺňať nasledujúce náležitosti:
- ponuka musí byť vyhotovená v slovenskom jazyku,
- nezameniteľné označenie Majetku, o ktorý má záujemca záujem,
- značenie záujemcu (obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO; u fyzických osôb nepodnikateľov meno, priezvisko, bydlisko, dátum narodenia, telefonický a e-mailový kontakt),
- záujemca právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ priloží originál výpisu z príslušného registra nie starší ako 1 mesiac a fyzická osoba – nepodnikateľ kópiu dokladu totožnosti,
- čestné vyhlásenie o tom, že záujemca nemá žiadne záväzky voči úpadcovi,
- čestné vyhlásenie o tom, že záujemca v celom rozsahu súhlasí s podmienkami ponukového konania vyhláseného správcom, že sa oboznámil s predmetom a vo vzťahu k nemu dáva ponuku, čomu zodpovedá ponúknutá kúpna cena, a že si je vedomý, že predmet nadobudne v stave v akom sa aktuálne nachádza,
- čestné vyhlásenie a súhlas s dojednaním o zmluvnej pokute v rozsahu zloženej zálohy na kúpnu cenu v rozsahu 20% ponúkanej kúpnej ceny v prípade, ak ponuka záujemcu bude určená ako víťazná a záujemca v lehote 15 dní od oznámenia o výsledku ponukového konania neuzavrie zmluvu so správcom a zároveň v tejto lehote nedoplatí celú ponúkanú kúpnu cenu,
- návrh kúpnej ceny vrátane DPH,
- ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z Obchodného registra,
- doklad o zložení zálohy na kúpnu cenu,
- číslo bankového účtu v IBAN tvare, na ktorý je správca povinný vrátiť zálohu v prípade neúspešnosti záujemcu v ponukovom konaní.
- záujemca, ktorý je fyzická osoba je povinný doložiť písomný súhlas na spracovanie osobných údajov pre účely ponukového konania v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z.
V. Podmienky vyhodnotenie predložených ponúk
Správca stanovuje nasledujúce podmienky pre vyhodnotenie predložených ponúk:
- Vyhodnotenie ponúk bude realizované do 5 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, a čom Správca vyhotoví úradný záznam.
- O termíne, čase a mieste otvárania obálok správca emailom upovedomí zabezpečeného veriteľa najmenej 2 pracovné dni vopred s tým, že zabezpečený veriteľ má v prípade záujmu právo sa otvárania obálok zúčastniť,
- Výsledky ponukového konania s uvedením najvhodnejšej ponuky Správca oznámi zabezpečenému veriteľovi do 2 pracovných dní odo dňa otvorenia obálok s ponukami písomne alebo emailom.
- Víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil ponukové podmienky, a súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu.
- Ponuka záujemcu môže byť považovaná za úspešnú ponuku len v prípade, ak zabezpečený veriteľ po oznámení ponuky s najvyššou kúpnou cenou túto výšku kúpnej ceny a ponuku správcovi písomne alebo emailom odsúhlasí.
- Víťaz ponukového konania je povinný do 15 dní od oznámenia o výsledku ponukového konania uzatvoriť zmluvu so správcom a uhradiť navrhovanú kúpnu cenu v celom rozsahu, pričom zložená záloha sa započítava na kúpnu cenu.
- Pokiaľ nedôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy v určenej lehote, nedôjde k úhrade kúpnej ceny v celom rozsahu v určenej lehote, ak záujemca od ponuky odstúpi, zložená záloha ako zmluvná pokuta prepadá v prospech oddelenej podstaty zabezpečeného veriteľa za nedodržanie podmienok ponukového konania, správca už navyše nie je viazaný touto ponukou a predmet ponukového konania správca bude ďalej ponúkať na predaj,
- Správca alebo zabezpečený veriteľ sú oprávnení odmietnuť z dôvodu neprimeranosti všetky predložené ponuky,
- Všetky náklady súvisiace s prevzatím a prepravou Majetku znáša úspešný záujemca,
- Akékoľvek náklady záujemcov súvisiace s ponukovým konaním nie sú nákladmi speňaženia, ktoré schválil príslušný orgán v zmysle ustanovenia § 13 ods. 2 vyhlášky MS SR č. 665/2005 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia ZKR.
VI. Iné skutočnosti
Verejné ponukové konanie iniciované Správcom Úpadcu na speňažovanie majetku Úpadcu nie je verejnou obchodnou súťažou v zmysle ust. § 281 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb., obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
V Prešove, dňa 14.11.2023
Mgr. Ivan Mazanec, správca
|