SISÁK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., so sídlom kancelárie Dunajská 3, 040 01 Košice, zn. správcu S1868, správca dlžníka Imrich Pahulyi, nar. 12.08.1993, Slavošovce 278, 079 36 Slavošovce, v súlade s ustanovením § 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR vyhlasuje 3. kolo ponukového konania na predaj majetku dlžníka.
VYHLÁSENIE 3. KOLA PONUKOVÉHO KONANIA
Súpisová zložka majetku, ktorá je predmetom ponukového konania je hnuteľná vec patriaca do majetku konkurznej podstaty pod pr.č. 1, ktorá bola zverejnená v Obchodnom vestníku č. 175/2023 vydanom dňa 13.09.2023 pod č. K051950:
Kolo: Tretie
p.č.
|
Typ súpisovej zložky
|
Popis súpisovej zložky
|
Súpisová hodnota v Eur
|
Dôvod zapísania do súpisu
|
Dátum zaradenia do súpisu
|
1.
|
Hnuteľná vec
|
Osobné motorové vozidlo zn. Opel Astra J 2.0 CDTI, diesel, (118 kw), r.v. 2011, VIN: WOLPF6ENXBG015067, EVČ: RV597CZ, farba čierna metalíza, najazdených 270 000 km, stav: opotrebované, pojazdné, STK platné do 15.06.2025
|
4150,00
|
§ 167h ods. 1 ZKR
|
08.09.2023
|
Podmineky 3. kola ponukového konania:
- Záujemcovia doručia správcovi svoje záväzné cenové ponuky na uzavretie kúpnej zmluvy v písomnej forme v zalepenej obálke opatrenej označením „KONKURZ sp. zn.: 88OdK/19/2023 - ZÁVÄZNÁ PONUKA - AUTO - NEOTVÁRAŤ“, alebo elektronicky do elektronickej schránky spŕavcu
- Lehota na podávanie záväzných ponúk je 15 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia tejto ponuky v Obchodnom vestníku, do 15:00 hod. posledného dňa lehoty. Oznámenie o vyhlásení ponukového konania sa v zmysle ust. § 199 ods. 9 ZKR považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho zverejnení v Obchodnom vestníku. Na záväzné ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať.
- Spôsob uplatnenia ponuky: Doručenie podpísanej písomnej ponuky záujemcu spolu s označením záujemcu, predmetu záujmu a výšky ponúkanej sumy do sídla kancelárie správcu na adresu Dunajská 3, 040 01 Košice, alebo do el. schránky správcu v lehote podľa tohto oznámenia.
- Písomná ponuka musí obsahovať: označenie záujemcu, označenie predmetu kúpy, ktorý musí byť zhodný s jeho označením v zozname majetku určeného na predaj, návrh kúpnej ceny, v prípade právnickej osoby a fyzickej osoby – podnikateľa sa priloží aktuálny výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra záujemcu (originál alebo úradne overená kópia, nie staršie ako jeden mesiac), u fyzickej osoby – nepodnikateľa sa priloží fotokópia občianskeho preukazu alebo cestovného pasu. Ponuka ďalej musí obsahovať doklad preukazujúci zaplatenie zálohy na kúpnu cenu a číslo bankového účtu záujemcu, na ktorý bude vrátená záloha v prípade, ak záujemca nebude úspešný. Každá ponuka musí byť podpísaná oprávnenou osobou
- Najnižšia suma cenovej ponuky v 3. kole ponukového konania je minimálne 50% súpisovej hodnoty ponúkanej súpisovej zložky majetku (2.075,00 EUR). Záujemca o kúpu je povinný zložiť v prospech bankového účtu správcu vedeného v Tatra banka, a.s., č. účtu IBAN: SK42 1100 0000 0029 4304 6193 zálohu na celú ponúknutú kúpnu cenu v celom rozsahu (100%) a do správy pre prijímateľa uviesť :
a) spisovú značku konkurzu: 88OdK/19/2023,
b) v prípade právnickej osoby – obchodné meno a v prípade fyzickej osoby – meno a priezvisko.
- Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na bankový účet správcu uvedený v bode 5. V prípade, ak predložená záväzná ponuka nebude obsahovať akúkoľvek zo stanovených podmienok, na predloženú ponuku sa v rámci ponukového konania nebude prihliadať.
- Otváranie obálok s ponukami a ich vyhodnotenie sa uskutoční v sídle správcu v termíne do 10 dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Ako úspešný bude vyhodnotený návrh na uzavretie zmluvy s najvyššou ponúknutou kúpnou cenou. O výsledkoch ponukového konania správca spíše úradný záznam.
- Víťazom ponukového konania sa stane ten účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkol najvyššiu kúpnu cenu. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
- V prípade neprimerane nízkej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť.
- Neúspešným účastníkom ponukového konania správca vráti zloženú zálohu v lehote do 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk správcom.
- Podmienky ponukového konania a ďalšie informácie o predmete speňažovania je možné poskytnúť osobne u správcu, na základe individuálnej dohody so správcom na tel. č.: 0948 232 002 v úradných hodinách alebo prostredníctvom e-mailovej adresy: spravca@sisak-partners.sk
SISÁK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., správca
|