Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 205/2023
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 26.10.2023
  • Značka:
  • K061134
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Makšinová Adriana
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Nižný Hrabovec 62, 09421 Nižný Hrabovec
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 17.05.1982
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Ing. Andrea Sisák
Sídlo správcu: Nám. slobody 2, 09301 Vranov nad Topľou
Kotakt na správcu : sisak.spravca@gmail.com, 0915/949 997
Spisová značka správcovského spisu : 2OdK/186/2023 S1978
Spisová značka súdneho spisu : 2OdK/186/2023
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Ing Andrea Sisák, správca podstaty dlžníka  Adriana Makšinová, nar. 17.05.1982, trvale bytom 094 21 Nižný Hrabovec 62,v konkurznom konaní vedenom na Okresnom súde Prešov pod sp. zn. 2OdK/186/2023, v súlade s ust. § 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“),

 

vyhlasuje týmto 1. kolo ponukového konania na predaj hnuteľného majetku, ktorý bol zaradený do všeobecnej podstaty dlžníka v zmysle oznamu zverejnenom v Obchodnom vestníku č. 202/2023 z 23.10.2023, a to:

 

 

Hnuteľná vec

Popis hnuteľnej veci: osobné motorové vozidlo zn. OCTAVIA COMBI

EČ: VT560BRI; VIN: TMBJG41UX12485374;

Farba – čierna metalíza; stav vozidla: pojazdné;

dátum prvej evidencie vozidla/rok výroby: 01.01.2001;

spoluvlastnícky podiel dlžníka: 1/1;

súpisová hodnota majetku: 500,- EUR

Dôvod zapísania majetku do súpisu: v zmysle § 167j ods. 1 ZKR

Stav tachometra: 448043 km

Dôvod zapísania majetku do súpisu: v zmysle § 167j ods. 1 ZKR

 

(ďalej len „predmet speňažovania“ alebo „motorové vozidlo“).

 

Podmienky I. kola ponukového konania:

 

  1. Záujemcovia o kúpu predmetu speňažovania doručia svoje záväzné cenové ponuky v písomnej forme v zalepenej obálke opatrenej označením „Ponukové konanie - 2Odk/186/2023  - Neotvárať“. 
  2. Lehota na podávanie záväzných ponúk je 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznamu o vyhlásení ponukového konania v Obchodnom vestníku a končí jej desiatym dňom o 15.30 hod. Oznámenie o vyhlásení I. kola ponukového konania sa v zmysle ust. § 199 ods. 9 ZKR považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho zverejnení v Obchodnom vestníku. Na záväzné ponuky doručené po tomto termíne správca nebude prihliadať.
  3. Adresa na doručovanie ponúk je kancelária správcu: Ing. Andrea Sisák, so sídlom kancelárie Nám. slobody 2, Vranov nad Topľou 09301, IČO: 43076467
  4. Písomná ponuka musí obsahovať: označenie záujemcu, označenie predmetu ponukového konania, ktorý musí byť zhodný s jeho označením v zozname majetku určeného na predaj, návrh cenovej ponuky v eurách, v prípade právnickej osoby a fyzickej osoby – podnikateľa sa priloží aktuálny výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra záujemcu (originál alebo úradne overená kópia, nie staršie ako jeden mesiac), u fyzickej osoby – nepodnikateľa sa priloží fotokópia občianskeho preukazu alebo cestovného pasu. Ponuka ďalej musí obsahovať doklad preukazujúci zaplatenie zálohy na kúpnu cenu, číslo bankového účtu záujemcu, na ktorý bude vrátená záloha v prípade, ak záujemca nebude úspešný a súhlas so spracovaním osobných údajov záujemcu pre účely ponukového konania. Každá ponuka musí byť podpísaná oprávnenou osobou.
  5. Najnižšia suma cenovej ponuky v 1. kole ponukového konania je minimálne 100% súpisovej hodnoty ponúkaného predmetu speňažovania, t.j. 500 EUR. Záujemca o kúpu je povinný zložiť v prospech bankového účtu správcu vedený v Slovenskej sporiteľni, a. s., č. účtu IBAN: SK 56 0900 0000 0051 6963 6402 zálohu na celú ponúknutú kúpnu cenu v celom rozsahu (100%) a do správy pre prijímateľa uviesť a) spisovú značku konkurzu: 2Odk/186/2023, b) v prípade právnickej osoby – obchodné meno a v prípade fyzickej osoby – meno a priezvisko.
  6. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na bankový účet správcu uvedený v bode 5. V prípade, ak predložená záväzná ponuka nebude obsahovať akúkoľvek zo stanovených podmienok, na predloženú ponuku sa v rámci ponukového konania nebude prihliadať.
  7. Otváranie obálok s ponukami a ich vyhodnotenie sa uskutoční v sídle správcu v termíne do 5 dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. O výsledkoch ponukového konania správca spíše úradný záznam.
  8. Víťazom ponukového konania sa stane ten účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkol najvyššiu kúpnu cenu. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
  9. V prípade neprimerane nízkej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť.
  10. Neúspešným účastníkom ponukového konania správca vráti zloženú zálohu v lehote do 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk správcom.. 
  11. Správne poplatky spojené so zápisom zmeny vlastníka predmetu speňažovania v evidencii pred príslušným orgánom bude hradiť víťaz ponukového konania ako kupujúci.
  12. Správca upozorňuje záujemcov o kúpu majetku na právo oprávnených osôb vykúpiť majetok z konkurznej podstaty za podmienok ustanovených v ust. § 167r ZKR za cenu dosiahnutú v ponukovom konaní.
  13. Podmienky ponukového konania a ďalšie informácie o predmete speňažovania je možné poskytnúť osobne u správcu, na základe individuálnej dohody so správcom na tel. č.: 0915 949 997 v úradných hodinách alebo prostredníctvom e-mailovej adresy: sisak.spravca@gmail.com

 

Ing. Andrea Sisák, správca