Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | Ďurčo Juraj | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | Trenčín 1, 91101 Trenčín | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 16.07.1977 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Obchodné meno správcu: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Titul, meno a priezvisko správcu: | JUDr. Róbert Fatura | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sídlo správcu: | Centrum 18/23, 01701 Považská Bystrica | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kotakt na správcu : | robert.fatura@gmail.com, 042/426 05 65, 0905/658 246 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spisová značka správcovského spisu : | 40OdK/32/2023 S628 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spisová značka súdneho spisu : | 40OdK/32/2023 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Druh podania : | Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vec: 1. kolo verejného ponukového konania
Uznesením Okresného súdu v Trenčíne č. k. 40OdK/32/2023 - 17 zo dňa 06.03.2023, ktoré bolo uverejnené v Obchodnom vestníku č. OV 50/2023 dňa 13.03.2023, bol vyhlásený konkurz na majetok dlžníka Juraj Ďurčo, nar. 16.07.1977, trvale bytom 911 01 Trenčín, a zároveň som bol ustanovený do funkcie správcu.
JUDr. Róbert Fatura, správca konkurznej podstaty dlžníka Juraj Ďurčo, nar. 16.07.1977, trvale bytom 911 01 Trenčín, štátny občan SR (ďalej len „dlžník“) podľa ust. § 167n ods. 1 druhá veta a § 167p zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii, vyhlasuje 1. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku vo vlastníctve dlžníka tvoriaceho všeobecnú podstatu.
1. Predmet verejného ponukového konania
Predmetom verejného ponukového konania je hnuteľná vec dlžníka zapísaná do súpisu majetku podstát vyhotoveného v rámci konkurzného konania vedeného na majetok dlžníka (ďalej len „dlžník“) zverejneného v Obchodnom vestníku OV č. 90/2023 dňa 12.05.2023, aktualizovaná zverejnením Aktualizácie súpisu majetku v Obchodnom vestníku OV č. 117/2023 dňa 20.06.2023.
2. Podmienky verejného ponukového konania a) Predloženie ponuky Záujemca o kúpu predloží, resp. doručí svoju ponuku do kancelárie správcu na adrese Centrum 18/23, 017 01 Považská Bystrica s výrazným označením „KONKURZ 40OdK/32/2023 – 17 Juraj Ďurčo - neotvárať“ v lehote 10 dní odo dňa účinnosti zverejnenia tohto ponukového konania v Obchodnom vestníku. Do lehoty sa nezapočítava deň zverejnenia oznámenia v OV ani nasledujúci deň, kedy oznámenie nadobudne účinnosť – t.j. lehota začína plynúť až po týchto dňoch (príklad : oznámenie je zverejnené v OV dňa 01.01., účinnosť nadobudne dňa 02.01, a lehota začína plynúť dňa 03.01.). Ak posledný deň na predkladanie ponúk pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, ponuka podľa predchádzajúcej vety musí byť správcovi doručená v najbližší nasledujúci pracovný deň. Lehota je prekluzívna, pričom nie je možné odpustiť jej zmeškanie. Ponuky, ktoré nebudú predložené, resp. doručené do stanoveného termínu na adresu vyhlasovateľa, nemožno považovať za riadne podané, a to ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty, ale neboli včas doručené. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené. Záväzná ponuka predložená, resp. doručená do kancelárie správcu je pre záujemcu záväzná až do skončenia verejného ponukového konania. Doručenú záväznú ponuku nemožno meniť, dopĺňať alebo odvolať. Podstatné náležitosti záväznej ponuky: Záväzná ponuka záujemcu predložená, resp. doručená do kancelárie správcu musí obsahovať:
Každý záujemca môže do súťaže predložiť len jednu záväznú ponuku, inak sa všetky jeho podané záväzné ponuky odmietnu. Ak bude ktorýkoľvek doklad tvoriaci záväznú ponuku predložený v cudzom jazyku, s výnimkou českého, musí byť tento doklad/doklady preložené do slovenčiny súdnym znalcom z príslušného odboru. Všetky ponuky je potrebné predložiť tak, aby boli nielen v súlade s podmienkami uvedenými v tomto memorande, ale aj v súlade so všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky. Ponuka nesmie obsahovať podmienky, výhrady ani iné ustanovenia, ktoré odporujú podmienkam ponukového konania. Záväzná ponuka, ktorá nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov alebo dokladov bude považovaná za formálne neúplnú, a preto ju správca odmietne a nebude zaradená do verejného ponukového konania. b) Zloženie zálohy na ponúknutú kúpnu cenu Záujemca o kúpu predmetu ponukového konania je povinný najneskôr do uplynutia posledného dňa lehoty na predkladanie ponúk zložiť na účet správcu zálohu na úhradu ponúknutej kúpnej ceny na účet vedený v Tatra banka, a.s., č. ú. IBAN: SK87 1100 0000 0029 3521 7095. Do správy (poznámky) pre prijímateľa je potrebné uviesť 40OdK/32/2023 a priezvisko záujemcu. Na ponuky, pri ktorých nebude zložená záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu, sa nebude prihliadať. 3. Podmienky pre vyhodnotenie verejného ponukového konania Ponuky predložené, resp. doručené do termínu na ich podanie budú otvorené v kancelárii správcu na sídle Centrum 18/23, 017 01 Považská Bystrica do 5 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, pričom správca ponuky vyhodnotí v lehote do 5 pracovných dní odo dňa otvárania obálok a bezodkladne upovedomí o výsledku otvárania obálok záujemcov. Každý veriteľ, ktorý o to požiada, má právo byť prítomný pri otváraní obálok s predloženými ponukami. Podmienky pre výber kupujúceho sú :
Viac informácií o predmete speňažovania môže záujemca zistiť na telefónnom čísle 042 426 05 65 / 0918 344 729 alebo na emailovej adrese robert.fatura@gmail.com
JUDr. Róbert Fatura, správca
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||