Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 108/2023
  • Kapitola:
  • Obchodný register
  • Podanie:
  • Podanie Obchodného registra
  • Deň vydania:
  • 7.6.2023
  • Značka:
  • R077250
OBCHODNÉ MENO: KATJUR s. r. o.
ODDIEL: Sro
VLOŽKA ČÍSLO: 55151/V
SÍDLO:  Názov obce: Vinné 388, PSČ: 072 31 
IČO: 50 545 990
DEŇ ZÁPISU: 26.10.2016
PRÁVNA FORMA: Spoločnosť s ručením obmedzeným
PREDMET PODNIKANIA (ČINNOSTI)
1. Činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických poradcov
2. Reklamné a marketingové služby
3. Prieskum trhu a verejnej mienky
4. Dizajnérske činnosti
5. Fotografické služby
6. Prenájom hnuteľných vecí
7. Administratívne činnosti
8. Počítačové služby služby súvisiace s počítačovým spracovaním údajov
9. Vykonávanie mimoškolskej vzdelávacej činnosti
10. Kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živností (veľkoobchod)
11. Sprostredkovateľská činnosť v oblasti výroby
12. Sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu
13. Sprostredkovateľská činnosť v oblasti služieb
14. Poradenstvo v oblasti informačných systémov
ŠTATUTÁRNY ORGÁN: konateľ
Meno a priezvisko: Mgr.art. Katarína Jurčišinová, Bydlisko: Názov obce: Vinné 388, PSČ: 072 31 , Dátum narodenia: 24.05.1993, Deň vzniku funkcie: 23.05.2023
Spôsob konania štatutárneho orgánu v mene spoločnosti s ručením obmedzeným: V mene spoločnosti koná konateľ alebo konatelia samostatne; písomnosti zakladajúce práva a povinnosti spoločnosti podpisuje konateľ tak, že k vytlačenému alebo napísanému obchodnému menu spoločnosti pripojí konateľ svoj vlastnoručný podpis.
SPOLOČNÍCI
Meno a priezvisko: Mgr.art. Katarína Jurčišinová, Bydlisko: Názov obce: Vinné 388, PSČ: 072 31 , Dátum narodenia: 24.05.1993
Výška vkladu: 5 000,000000 EUR (Peňažný vklad), Rozsah splatenia: 5 000,000000 EUR
VÝŠKA ZÁKLADNÉHO IMANIA:  5 000,000000 EUR
ROZSAH SPLATENIA ZÁKLADNÉHO IMANIA:  5 000,000000 EUR
ĎALŠIE PRÁVNE SKUTOČNOSTI
INÉ ĎALŠIE PRÁVNE SKUTOČNOSTI
1. Rozhodnutie jediného spoločníka zo dňa 24.01.2017.