Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 74/2023
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 18.4.2023
  • Značka:
  • K021033
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Ján Šmatlák
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Nadlice 14, 95632 Nadlice
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 05.07.1995
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Martina Poláčková
Sídlo správcu: Štúrovo námestie 120/1, 91101 Trenčín
Kotakt na správcu : polackova@tvoj-pravnik.sk, 0948/282 422
Spisová značka správcovského spisu : 40OdK/41/2022 S1691
Spisová značka súdneho spisu : 40OdK/41/2022
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Na základe uznesenia Okresného súdu Trenčín zo dňa 17. 02. 2022, sp. zn. 40OdK/41/2022 bol vyhlásený konkurz na majetok fyzickej osoby – Ján Šmatlák, narodený 05. 07. 1995, trvale bytom Nadlice 14, 956 32 Nadlice, a zároveň som bola týmto uznesením ustanovená za správcu vyššie uvedeného dlžníka.

Keďže 2. kolo ponukového konania zverejnené v OV č. 64/2023 pod položkou K018032 dňa 31. 03. 2023 nebolo úspešné, týmto v súlade s § 167h zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“) vyhlasujem 3. kolo ponukového konania na speňaženie majetku vo vlastníctve dlžníka.

Predmet ponukového konania:

– 100 % obchodný podiel v spoločnosti Panter Company s.r.o. so sídlom: Nadlice 214, 956 32 Nadlice, IČO: 51895668

Popis: obchodný podiel v spoločnosti

Účtovníctvo sa nachádza v spoločnosti, spoločnosť za rok 2021 podľa informácií dostupných správcovi z registra účtovných závierok k 31. 12. 2021 dosiahla výsledok hospodárenia za účtovné obdobie po zdanení: zisk 323,00 EUR.

Označenie

Text

Číslo riadku

 

Bežné účtovné obdobie

Bezprostredne predchádzajúce účtovné obdobie

a

b

c

1

2

*

Výnosy z hospodárskej činnosti spolu súčet (r. 02 až r. 07)

01

6826

9632

II.

Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb (601, 602, 606)

03

 6826

9632

*

Náklady na hospodársku činnosť spolu súčet (r. 09 až r. 17)

08

 6296

 8722

B.

Spotreba materiálu, energie a ostatných neskladovateľných dodávok (501, 502, 503, (+/-) 505A)

10

2351

1681

C

Služby (účtová skupina 51)

11

 1527

5650

D.

Osobné náklady (účtová skupina 52)

12

2195

1187

E.

Dane a poplatky (účtová skupina 53)

13

223

204

**

Výsledok hospodárenia z hospodárskej činnosti (+/-) (r. 01 - r. 08)

18

530

910

*

Pridaná hodnota (r. 02 - r. 09) + (r. 03 + r. 04 + r. 05) – (r. 10 + r. 11)

19

2948

2301

*

Náklady na finančnú činnosť spolu súčet (r. 28 až r. 33)

27

 150

210

O.

Ostatné náklady na finančnú činnosť (568, 569)

33

150

210

**

Výsledok hospodárenia z finančnej činnosti (+/-) (r. 20 - r. 27)

34

-150

-210

**

Výsledok hospodárenia za účtovné obdobie pred zdanením (+/-) (r. 18 + r. 24)

35

380

700

P.

Daň z príjmov (591, 595)

36

57

114

***

Výsledok hospodárenia za účtovné obdobie po zdanení (+/-) (r. 35 - r. 36 - r. 37)

38

323

586

Súpisová hodnota: 5 000,00 EUR

Lehota na predkladanie ponúk: 10 dní od dňa zverejnenia ponuky v Obchodnom vestníku

Spôsob uplatnenia ponuky:

  1. Doručenie podpísanej písomnej ponuky záujemcu spolu s označením záujemcu a výšky ponúkanej kúpnej ceny, písomne v uzatvorenej obálke s nápisom „NEOTVÁRAŤ – VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE, v lehote do 10 dní od zverejnenia tohto ponukového konania.
  2. Záujemca fyzická osoba je povinná priložiť k písomnej ponuke fotokópiu občianskeho preukazu. Záujemca právnická osoba je povinná priložiť k písomnej ponuke fotokópiu výpisu z obchodného alebo iného registra spolu s fotokópiou občianskeho preukazu osoby, ktorá koná v mene a na účet právnickej osoby.
  3. Spolu s ponukou je záujemca povinný predložiť (zaslať) správcovi potvrdenie o úhrade zálohy na celú ponúknutú kúpnu cenu na číslo účtu: IBAN SK65 8330 0000 0022 0047 2247 a uviesť číslo bankového účtu v tvare IBAN, na ktorý správca vráti zaplatenú zálohu v prípade neúspešnej ponuky.
  4. Ponuka záujemcu musí obsahovať základné identifikačné údaje záujemcu (meno a priezvisko/obchodné meno, trvalý pobyt/sídlo/miesto podnikania, dátum narodenia/rodné číslo/IČO/DIČ/IČ DPH). Ponuka okrem základných identifikačných údajov musí obsahovať:
  • identifikáciu predmetu ponukového konania
  • kontaktné údaje na záujemcu (telefón, emailová adresa)
  • ak je záujemca podnikateľ – Výpis z Obchodné registra/živnostenského registra
  • súhlas záujemcu s podmienkami ponukového konania a súhlas so spracovaní osobných údajov na účely ponukového konania
  • návrh kúpnej ceny 
  • podpis záujemcu s uvedením miesta a dátumu ponuky
  1. Ďalšie podmienky ponukového konania sú nasledovné a záujemca s nimi v zaslanej ponuke musí prejaviť súhlas:
  • úspešný záujemca je povinný znášať všetky náklady spojené s prevodom vlastníckeho práva (napr. vypracovanie kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o prevode obchodného podielu, poplatky za overenie podpisov, poštovné, súdny poplatok a pod.)
  • správca vyhodnotí ponukové konanie do 15 pracovných dní po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk, pričom rozhodujúca v tomto ponukovom kole je najvyššia ponúknutá cena. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu
  • prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola zložená peňažná záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu na účet správcu: SK65 8330 0000 0022 0047 2247. Za deň zloženia sa považuje deň, kedy boli finančné prostriedky pripísané na účet vedený v tomto konkurzným konaní
  • správca bezodkladne po vyhodnotení ponukového konania vyzve úspešného víťaza, aby tento do 15 dní od oznámenia víťaznej ponuky podpísal zmluvu, pričom predmet ponukového konania bude úspešnému záujemcovi odovzdaný pri podpise kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o prevode obchodného podielu
  • neúspešným záujemcom bude prostredníctvom e-mailovej adresy zaslaná informácia, že v ponukovom konaní neboli úspešní

V Trenčíne, dňa 13. 04. 2023

 

JUDr. Martina Poláčková, správca