Mgr. Andrea Šperková, so sídlom kancelárie Andreja Hlinku 3118, 022 01 Čadca, správca konkurznej podstaty úpadcu: Lekáreň Nádeje, s.r.o., Nám. Ľ. Štúra, 010 01 Žilina, IČO: 36442283 (ďalej len „úpadca“), vyhlasuje na podľa ustanovenia § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len „ZKR“) a v súlade s uznesením Okresného súdu Žilina č. k. 4K/5/2008-512 zo dňa 16.01.2023, 1. kolo ponukového konania na speňaženie majetku úpadcu zaradeného do všeobecnej podstaty.
Predmetom speňažovania je nasledovný majetok úpadcu zapísaný do všeobecnej podstaty:
2. Hnuteľný majetok
Osobné motorové vozidlo:
|
Opel Meriva Essentia 1.7 Dti.
|
Evidenčné číslo:
|
ZA951BV
|
VIN:
|
W0L0XCE7544087022
|
Rok výroby:
|
2003
|
Farba:
|
Šedá metalíza tmavá
|
Stav tachometra:
|
49451
|
Spoluvlastnícky podiel:
|
1/1
|
Stav opotrebovanosti:
|
Opotrebované v závislosti od veku vozidla, STK do 08/2019
|
Súpisová hodnota:
|
2.350,22 € (70.802,70 Sk)
|
Adresa, na kt. sa majetok nachádza:
|
Andreja Hlinku 3118, 022 01 Čadca
|
Dátum zápisu:
|
26.06.2008
|
Podmienky ponukového konania:
- Záujemcovia sú povinní predložiť záväznú ponuku na kúpu majetku v zalepenej obálke alebo elektronicky do elektronickej dátovej schránky správcu s označením „ZÁVÄZNÁ PONUKA – 4K/5/2008 - NEOTVÁRAŤ“ na adrese: Mgr. Andrea Šperková, Andreja Hlinku 3118, 022 01 Čadca tak, aby bola doručená najneskôr do desiatich (10) kalendárnych dní odo dňa nasledujúceho po dni zverejnenia tejto ponuky v Obchodnom vestníku do 14:00 hod. V prípade, ak 10. deň pripadne na deň pracovného voľna, za 10. deň sa považuje najbližší pracovný deň.
- Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada. Ponuka musí byť určitá, zrozumiteľná, musí obsahovať všetky vyžadované náležitosti a musí byť podpísaná oprávnenou osobou záujemcu.
- Na ponuky doručené správcovi po lehote alebo ponuky, ktoré nebudú obsahovať všetky požadované náležitosti správca nebude prihliadať.
- Záujemcovia nemajú nárok na náhradu nákladov spojených s účasťou v ponukovom konaní. Všetky náklady spojené s nadobudnutím majetku z konkurznej podstaty znáša nadobúdateľ.
- Otváranie obálok sa uskutoční v lehote do troch (3) pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Rozhoduje vždy najvyššia ponúknutá kúpna cena. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
- V lehote do desiatich (10) pracovných dní odo dňa otvárania obálok správca uzatvorí s úspešným záujemcom kúpnu zmluvu. V prípade, že záujemca, ktorého predložená ponuka bola vyhodnotená ako najvýhodnejšia, tento kúpnu zmluvu v určenej lehote z dôvodu na strane záujemcu so správcom neuzavrie, záujemca je povinný strpieť prepadnutie 20 % ním zloženej zálohy na kúpnu cenu v prospech konkurznej podstaty titulom zmluvnej pokuty.
- Oznámenie výsledkov ponukového konania odošle Správca len tomu záujemcovi, ktorého ponuka bola správcom vyhodnotená ako víťazná.
- V lehote desiatich (10) pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy s úspešným záujemcom vráti správca neúspešným záujemcom nimi zložené zálohy na kúpne ceny.
- Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky a má právo kedykoľvek bez uvedenia dôvodu zrušiť ponukové konanie.
- Správca nezodpovedá za stav predmetu predaja a neposkytuje garanciu. Záujemca svojou účasťou v ponukovom konaní, ako i svojím podpisom v Kúpnej zmluve výslovne potvrdí, že bol zo strany správcu na tieto skutočnosti upozornený, o všetkých možných následkoch bol riadne poučený a s týmto vedomím sa slobodne zúčastňuje ponukového konania a slobodne uzatvára kúpnu zmluvu. Záujemca nie je z vyššie uvedeného oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť ani požadovať prípadnú náhradu akejkoľvek škody.
- O bližšie informácie môže záujemca požiadať správcu e-mailom na adrese: info@eubankrupt.sk alebo telefonicky na čísle 0948191292.
Záväzná ponuka musí obsahovať:
- Podrobné označenie záujemcu, a to uvedením obchodného mena, sídla, IČO, IČ DPH, určenia zápisu v zákonnom registri, u fyzických osôb meno, priezvisko, miesto podnikania, IČO, zápis v príslušnom zákonnom registri, telefonický a e-mailový kontakt na záujemcu, prípadne osobu, oprávnenú konať v mene záujemcu, ak je záujemcom právnická osoba;
- Označenie predmetu kúpy;
- Návrh kúpnej ceny v eurách;
- Číslo účtu záujemcu, na ktorý mu má byť vrátená zložená záloha v prípade neúspechu v ponukovom konaní;
- Vyhlásenie záujemcu, že súhlasí s podmienkami ponukového konania bez výhrad a v plnom rozsahu;
- Súhlas záujemcu s tým, že si nebude nárokovať akékoľvek úroky alebo iné príslušenstvo zo zloženej zábezpeky počas trvania ponukového konania až do jej vrátenia prípadne započítania do kúpnej ceny;
- Čestné prehlásenie záujemcu, že voči úpadcovi nemá žiadne záväzky;
- Dátum a podpis záujemcu, prípadne osoby oprávnenej konať v mene záujemcu, ak je záujemcom právnická osoba.
- Musí byť vyhotovená písomne v slovenskom jazyku.
Prílohou záväznej ponuky budú:
- V prípade právnickej osoby / FO podnikateľa: Originál alebo úradne overenú kópiu výpisu z obchodného alebo iného zákonného registra, nie staršieho ako jeden mesiac. V prípade, že ponuku podáva fyzická osoba- nepodnikateľ: úradne osvedčenú fotokópiu dokladu totožnosti;
- Potvrdenie o zaplatení zálohy vo výške 100,00 € (slovom: jednosto eur) ponúkanej kúpnej sumy na účet správcu, č. ú. IBAN: SK83 7500 0000 0040 1984 9272. Správa pre prijímateľa / poznámka: 4K/5/2008. Záloha musí byť pripísaná na účte Správcu najneskôr posledný deň na predkladanie ponúk.
Mgr. Andrea Šperková
správca úpadcu
|