Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 30/2023
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 13.2.2023
  • Značka:
  • K007636
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Kapustová Janka
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Ortútska 114/28 114/28, 97405 Malachov
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 02.01.1964
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Mgr. Katarína Milanská LL.M.
Sídlo správcu: Francisciho 1044/6, 96001 Zvolen
Kotakt na správcu : 0905314640, milanska@akmilanska.sk
Spisová značka správcovského spisu : 4K/27/2016 S1432
Spisová značka súdneho spisu : 4K/27/2016
Druh podania : Zverejnenie návrhu konečného rozvrhu výťažku zo všeobecnej podstaty

Mgr. Katarína Milanská, LL.M. správkyňa konkurznej podstaty úpadcu na základe Uznesenia Okresného súdu v Banskej Bystrici č. k. 4K 27/2016 – 21 zo dňa 31.05.2016  som bola ustanovená za  správkyňu konkurznej podstaty   úpadcu Janka Kapustová, nar. 2.1.1964, bytom Malachov- Banská Bystrica, Ortútska 114/28.   v súlade s ustanovením § 96 a § 101   zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v platnom znení predkladá týmto podaním    návrh konečného rozvrhu  výťažku   zo speňaženia majetku patriaceho do všeobecnej podstaty,  zistených nezabezpečených veriteľov pohľadávok podľa konečného zoznamu:

 

Por. číslo

Veriteľ/zastúpený

 

Deň doručenia/ deň  zápisu do zoznamu pohľadávok § 31 ZKR

Prihlásená pohľadávka v celkovej výške/EUR

Popretie pohľadávky /právny dôvod popretia/suma popretia/deň popretia 

Uznaná pohľadávka vo výške

1/Ce

Cetelem Slovensko a.s.

so sídlom

Bratislava

Panenská 7

 

IČO 35 787 783

1.7.2016

2.7.2016

3331,68

 

 

 

3331,68

2/Co

 

Consumer Finance Holding, a.s.

so sídlom

060 01 Kežmarok

Hlavné nám. 12

 

IČO 35 923 130

19.7.2016

20.7.2016

 

 

63,00

 

 

 

 

63,00

 

 

3/Ge

Generali Poisťovňa, a.s.

so sídlom

Bratislava

Lamačská cesta 3A

 

IČO 35 709 332

Pajštúnska 5

18.7.2016

18.7.2016

 

1.177,46

 

 

1.177,46

 

4/In

Intrum Slovakia, s.r.o. so sídlom

Mýtna 48

Bratislava 811 07

 

IČO 35 831 154

pôvodne:

Poštová banka, a.s.

so sídlom

811 02 Bratislava

Dvořákovo nábr. 4

 

IČO 31 340 890

1.7.2016

2.7.2016

282,44

 

 

282,44

 

5/Sl

Slovenská  konsolidačná, a.s.

so sídlom

814 99 Bratislava Cintorínska 21

IČO 35 776 005

 

31.08.2016

31.08.2016

38.688,11

 

 

38.688,11

 

6/St

Stredoslovenská energetika, a.s.

so sídlom

Žilina

Pri Rajčianke 8591/4B

 

IČO 51 865 467

1.7.2016

2.7.2016

949, 81

 

 

949, 81

 

 

7/SR

SR Krajský súd Bratislava so sídlom

Bratislava

Záhradnícka 10

 

IČO 215 759

1.7.2016

2.7.2016

90,5

 

90,5

Prihlásená suma: 44.583,00 €                                                

Uznaná suma:      44.583,00 €            

 

 

 

 

Správca konkurznej podstaty podaním zo dňa 28.10.2022, zaslal do redakcie Obchodného vestníka SR oznámenie o zostavení zoznamu pohľadávok proti podstate a oznámenie o zámere zostaviť konečný  rozvrh výťažku zo všeobecnej podstaty pre nezabezpečených veriteľov zapísaných v konečnom zozname pohľadávok, podľa ust.  § 96 ods. 2 zákona č.  7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení účinnom do 16.07.2022, publikované dňa 03.11.2022,  OV SR č. 211/2022.

 

(Podľa § 206n ods. 1 ZoKR, ak  odseky 2 až 6 neustanovujú inak, konania vrátane konaní vyvolaných a súvisiacich s konaniami podľa tohto zákona začaté a právoplatne neskončené do 16. júla 2022 sa dokončia podľa predpisov účinných do 16. júla 2022.)

 

Podľa ust.   § 96 ods. 3  zákona č.  7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v platnom znení, správca podľa  zostaveného zoznamu pohľadávok proti podstate a uplatnených námietok do 45 od uplynutia lehoty na podanie námietok pripraví  návrh konečného  rozvrhu.

 

Do dňa vypracovania návrhu na schválenie konečného rozvrhu výťažku, žiadna z oprávnených osôb podľa § 96 ods. 3 ZoKR (veriteľský výbor, dotknutý zabezpečený veriteľ a každý, kto tvrdí, že je veriteľom pohľadávky proti podstate), neuplatnila v zákonnej lehote námietky  voči zoznamu pohľadávok proti podstate.

 

Podľa § 96 ods. 5 ZoKR, správca podľa ním zostaveného zoznamu pohľadávok proti podstate a uplatnených námietok do 45 dní od uplynutia lehoty na podanie námietok pripraví rozvrh, ktorý predloží na schválenie príslušnému orgánu.

 

Na základe schváleného rozvrhu nespornú časť výťažku správca bez zbytočného odkladu vydá veriteľovi; spornú časť výťažku správca uschová a vydá ju veriteľovi na základe právoplatného rozhodnutia súdu.

 

Podľa § 101, ods. 1 ZoKR,  po úplnom speňažení majetku zapísaného do súpisu, ukončení všetkých sporov o určení pohľadávok a ukončení všetkých sporov, ktorými môže byť dotknutý majetok podliehajúci konkurzu, správca bezodkladne pripraví pre nezabezpečených veriteľov konečný rozvrh výťažku (ďalej len „konečný rozvrh výťažku“). Na ten účel správca zverejní v Obchodnom vestníku návrh konečného rozvrhu výťažku a ním určenú lehotu nie kratšiu ako 15 dní a nie dlhšiu ako 30 dní na jeho schválenie. Návrh konečného rozvrhu výťažku správca pred jeho zverejnením doručí jednotlivým členom veriteľského výboru.

 

Nezabezpečení veritelia pohľadávok sú v zmysle ustanovení vyhlášky č. 665/2005 Z.z. v spojení s obsahom ustanovení §§ 98  a 101  zákona č.  7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v platnom znení, oprávnení nahliadať do úplného znenia návrhu konečného  rozvrhu výťažku všeobecnej podstaty, ktorí tvorí  súčasť správcovského spisu, v kancelárii správcu na adrese: Francisciho 1044/6,  960 01 Zvolen, v úradných hodinách: pon.- pia., v čase od 08:00- 14:00 hod., súčasne  sú oprávnení  uplatniť proti návrhu   rozvrhu výťažku všeobecnej podstaty písomné odôvodnené námietky a to prostredníctvom veriteľského výboru.

 

Správca konkurznej podstaty týmto, podľa ust. § 101 ods. 1 ZoKR, predkladá  v zákonom stanovenej lehote  súdu  návrh na jeho schválenie,    po zverejnení návrhu konečného rozvrhu výťažku v Obchodnom vestníku. Na základe schváleného rozvrhu nespornú časť  výťažku   správca  bez zbytočného odkladu  vydá   veriteľovi. Náklady uspokojenia pohľadávky znáša veriteľ sám.

 

1.1       Vyhlásenie konkurzu

 

Okresný súd Banská Bystrica Uznesením č. k. 4K 27/2016 – 21 zo dňa 31.05.2016 právoplatným a vykonateľným dňa 07.06.2016 v právnej veci navrhovateľa dlžníka: Janka Kapustová, nar. 2.1.1964, bytom Malachov- Banská Bystrica, Ortútska 114/28, rozhodol  o vyhlásení konkurzu na majetok dlžníka a ustanovil do funkcie správcu dlžníka Mgr. Katarínu Milanskú, so sídlom kancelárie správcu 960 01 Zvolen, ul. J. Kozáčeka 146/13.

 

1.2       Popieranie a prihlasovanie pohľadávok

 

Na základe v konkurze uplatnených pohľadávok správca zostavil konečný zoznam pohľadávok:

 

 

Por. číslo

Veriteľ/zastúpený

 

Deň doručenia/ deň  zápisu do zoznamu pohľadávok § 31 ZKR

Prihlásená pohľadávka v celkovej výške/EUR

Popretie pohľadávky /právny dôvod popretia/suma popretia/deň popretia 

Uznaná pohľadávka vo výške

1/Ce

Cetelem Slovensko a.s.

so sídlom

Bratislava

Panenská 7

 

IČO 35 787 783

1.7.2016

2.7.2016

3331,68

 

 

 

3331,68

2/Co

 

Consumer Finance Holding, a.s.

so sídlom

060 01 Kežmarok

Hlavné nám. 12

 

IČO 35 923 130

19.7.2016

20.7.2016

 

 

63,00

 

 

 

 

63,00

 

 

3/Ge

Generali Poisťovňa, a.s.

so sídlom

Bratislava

Lamačská cesta 3A

 

IČO 35 709 332

Pajštúnska 5

18.7.2016

18.7.2016

 

1.177,46

 

 

1.177,46

 

4/In

Intrum Slovakia, s.r.o. so sídlom

Mýtna 48

Bratislava 811 07

IČO 35 831 154

 

pôvodne: Poštová banka, a.s.

so sídlom

811 02 Bratislava

Dvořákovo nábr. 4

 

IČO 31 340 890

1.7.2016

2.7.2016

282,44

 

 

282,44

 

5/Sl

Slovenská  konsolidačná, a.s.

so sídlom

814 99 Bratislava Cintorínska 21

IČO 35 776 005

 

31.08.2016

31.08.2016

38.688,11

 

 

38.688,11

 

6/St

Stredoslovenská energetika, a.s.

so sídlom

Žilina

Pri Rajčianke 8591/4B

 

IČO 51 865 467

1.7.2016

2.7.2016

949, 81

 

 

949, 81

 

 

7/SR

SR Krajský súd Bratislava so sídlom

Bratislava

Záhradnícka 10

 

IČO 215 759

1.7.2016

2.7.2016

90,5

 

90,5

Prihlásená suma: 44.583,00 €                                                

Uznaná suma:      44.583,00 €            

 

 

Do konkurzného konania si prihlásilo svoje pohľadávky sedem veriteľov,  v celkovej sume 44.583,00 EUR, preto zistená suma pohľadávok predstavuje sumu 44.583,00 EUR.

 

Správca konkurznej podstaty podaním zo dňa 28.10.2022,  zaslal do redakcie Obchodného vestníka SR oznámenie o zostavení zoznamu pohľadávok proti podstate a oznámenie o zámere zostaviť konečný  rozvrh výťažku zo všeobecnej podstaty pre nezabezpečených veriteľov zapísaných v konečnom zozname pohľadávok, podľa ust.  § 96 ods. 2 zákona č.  7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení účinnom do 16.07.2022.

 

1.3        Súpis podstaty

 

V priebehu konkurzu správca v súlade s ustanoveniami §§ 67, 73 zákona č. 7/2005 Z.z.   zostavil súpis majetku úpadcu, ktorého súčasťou bol majetok patriaci do všeobecnej podstaty.  

 

V priebehu trvania konkurzu správca doplnil  súpis majetku o ďalší majetok podliehajúci konkurzu podľa ust. § 67 ods. 1 písm. b) v spojení s obsahom § 72 ods. 2 zákona č. 7/2005 Z.z.     o nasledovné súpisové zložky majetku v štruktúre:

 

 Všeobecná podstata - súpisové zložky majetku:

 

Typ súpisnej položky majetku: Hnuteľné veci /súbor vecí

číslo súpis. položky

majetku

Popis hnuteľnej veci

Stav hnuteľnej veci

Výlučné vlastníctvo úpadcu

Súpisová hodnota majetku

v €

1

Peňažné prostriedky na účte v bankovom ústave

 

1/1

 

500,00

 

Deň zápisu: 9.3.2017

Deň zaradenia: 9.3.2017

Dôvod zápisu: vec patriaca do majetku úpadcu v čase vyhlásenia konkurzu

Sporný zápis:

 

 

Typ súpisnej položky majetku: Hnuteľné veci /súbor vecí

číslo súpis. položky

majetku

Popis hnuteľnej veci

Obdobie

Výlučné vlastníctvo úpadcu

Súpisová hodnota majetku

v €

 

2

Príjem zo zamestnania

 

09.03.17

1008,75 

 

Deň zápisu:  9.3.2017 

Deň zaradenia:9.3.2017

Dôvod zápisu: majetok podliehajúci konkurzu

Sporný zápis:

 

 

 

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

3.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

04/17

 

270,35

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

4.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

05/17

 

240,92

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

5.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

06/17

 

169,65

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

6.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

07/17

 

199,81

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

7.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

08/17

 

180,49+90,50

Deň zápisu: 29.09.2017

Deň zaradenia:29.09.2017

Dôvod zápisu: majetok podliehajúci konkurzu

 

Poznámka: Právny dôvod vzniku pohľadávky- príjem zo zamestnania úpadcu ako majetok v rozsahu podliehajúcemu konkurzu §  72 ods. 2 ZKR

                                                                                  

 

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

8.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

09/17

 

87,56

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

9.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

010/17

 

54,41

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

10.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

11/17

 

202,68

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

11.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

12/17

 

257,25

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

12.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

1/18

 

187,47

Deň zápisu: 29.09.2017, 31.01.2018

Deň zaradenia:29.09.2017, 31.01.2018

Dôvod zápisu: majetok podliehajúci konkurzu

 

Poznámka: Právny dôvod vzniku pohľadávky- príjem zo zamestnania úpadcu ako majetok v rozsahu podliehajúcemu konkurzu §  72 ods. 2 ZKR

 

 

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

13.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

02/18

 

61,13

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

14.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

03/18

 

64,85

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

15.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

04/18

 

209,14

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

16.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

05/18

 

232,42

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

17.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

06/18

 

236,31

Deň zápisu: 30.06.2018

Deň zaradenia:30.06.2018

Dôvod zápisu: majetok podliehajúci konkurzu

 

Poznámka: Právny dôvod vzniku pohľadávky- príjem zo zamestnania úpadcu ako majetok v rozsahu podliehajúcemu konkurzu §  72 ods. 2 ZKR

                                                                                  

 

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

18.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

07/18

 

243,01

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

19.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

08/18

 

256,30

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

20.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

09/18

 

232,04

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

21.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

10/18

 

250,26

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

22.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

11/18

 

236,09

Deň zápisu: 30.11.2018

Deň zaradenia:30.11.2018

Dôvod zápisu: majetok podliehajúci konkurzu

 

Poznámka: Právny dôvod vzniku pohľadávky- príjem zo zamestnania úpadcu ako majetok v rozsahu podliehajúcemu konkurzu §  72 ods. 2 ZKR

 

                                                                                  

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

23.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

12/18

 

59,23

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

24.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

01/19

 

66,31

Typ súpisnej položky majetku:

číslo súpis. položky

majetku

 

Obdobie

 

Súpisová hodnota majetku

v €

25.

 Finančný príjem zo zamestnania úpadcu 

02/19

 

0,00

Deň zápisu: 28.02.2019

Deň zaradenia:28.02.2019

Dôvod zápisu: majetok podliehajúci konkurzu

 

Poznámka: Právny dôvod vzniku pohľadávky- príjem zo zamestnania úpadcu ako majetok v rozsahu podliehajúcemu konkurzu §  72 ods. 2 ZKR

 

 

Typ súpisnej položky majetku: Hnuteľné veci /súbor vecí

číslo súpis. položky

majetku

Popis hnuteľnej veci

Stav hnuteľnej veci

Výlučné vlastníctvo úpadcu

Súpisová hodnota majetku

v €

25.

Peňažné prostriedky na účte v bankovom ústave

 

1/1

 

500,00

 

Deň zápisu: 10.11.2021

Deň zaradenia: 10.11.2021

Dôvod zápisu: vec patriaca do majetku úpadcu v čase vyhlásenia konkurzu

Sporný zápis:

 

Typ súpisnej položky majetku: Hnuteľné veci /súbor vecí

číslo súpis. položky

majetku

Popis hnuteľnej veci

Stav hnuteľnej veci

Výlučné vlastníctvo úpadcu

Súpisová hodnota majetku

v €

26.

Peňažné prostriedky na účte v bankovom ústave

 

1/1

 

300,00

 

Deň zápisu: 17.08.2022

Deň zaradenia: 17.08.2022

Dôvod zápisu: vec patriaca do majetku úpadcu v čase vyhlásenia konkurzu

Sporný zápis:

Typ súpisnej položky majetku: Hnuteľné veci /súbor vecí

číslo súpis. položky

majetku

Popis hnuteľnej veci

Stav hnuteľnej veci

Výlučné vlastníctvo úpadcu

Súpisová hodnota majetku

v €

27.

Peňažné prostriedky na účte v bankovom ústave

 

1/1

 

360,00

 

Deň zápisu: 25.10.2022

Deň zaradenia: 25.10.2022

Dôvod zápisu: vec patriaca do majetku úpadcu v čase vyhlásenia konkurzu

Sporný zápis:

 

 

1.4       Spory vyvolané a súvisiace s konkurzom

 

 

Ku dňu vyhotovenia  správy o činnosti konkurzného správcu   a zostavenia návrhu konečného rozvrhu výťažku správca neeviduje žiadne spory, ktorými   by mohol byť dotknutý majetok  podliehajúci  konkurzu.

                         

1.5       Schôdza veriteľov

 

Podaním zverejnenom v Obchodnom vestníku SR, v rámci zákonnej lehoty,  správca zvolal prvú konkurznú schôdzu veriteľov, konanú dňa 09.09.2016, v kancelárii správcu konkurznej podstaty  na adrese J Kozáčeka 146/13, 960 01 Zvolen, na ktorej nebol zvolený veriteľský výbor,  pôsobnosť zástupcu veriteľov vykonáva Okresný súd v Banskej Bystrici.

 

Na základe v konkurze uplatnených pohľadávok správca zostavil konečný zoznam pohľadávok:

 

Por. číslo

Veriteľ/zastúpený

 

Uznaná pohľadávka vo výške

Pomer uspokojenia/%

(445,83= 1%)

1/Ce

Cetelem Slovensko a.s.

so sídlom

Bratislava

Panenská 7

 

IČO 35 787 783

 

3.331,68

7,47 %

2/Co

 

Consumer Finance Holding, a.s.

so sídlom

060 01 Kežmarok

Hlavné nám. 12

 

IČO 35 923 130

 

63,00

 

 

0,14%

3/Ge

Generali Poisťovňa, a.s.

so sídlom

Bratislava

Lamačská cesta 3A

 

IČO 35 709 332

Pajštúnska 5

1.177,46

 

2,64%

4/In

Intrum Slovakia, s.r.o. so sídlom

Mýtna 48

Bratislava 811 07

IČO 35 831 154

pôvodne: Poštová banka, a.s.

so sídlom

811 02 Bratislava

Dvořákovo nábr. 4

 

IČO 31 340 890

282,44

 

0,63%

5/Sl

Slovenská  konsolidačná, a.s.

so sídlom

814 99 Bratislava Cintorínska 21

IČO 35 776 005

 

38.688,11

 

86,77%

6/St

Stredoslovenská energetika, a.s.

so sídlom

Žilina

Pri Rajčianke 8591/4B

 

IČO 51 865 467

949, 81

 

 

2,13%

7/SR

SR Krajský súd Bratislava so sídlom

Bratislava

Záhradnícka 10

 

IČO 215 759

90,5

0,20%

 

 

Do konkurzného konania si prihlásilo svoje pohľadávky päť veriteľov,  v celkovej sume 44. 583,00 EUR, Okresný súd Banská  Bystrica uznesením  zo dňa 03.03.2020, právoplatné dňom 27.03.2020, povolil vstup nového veriteľa: Stredoslovenská energetika, a.s. so sídlom Pri Račianke 8591/4B, 010 47 Žilina, IČO: 51 865 467 namiesto pôvodného nezabezpečeného veriteľa: Stredoslovenská energetika, a.s. so sídlom Pri Račianke 8591/4B, 010 47 Žilina, IČO: 36 403 008.

Dňa 12.12.2023 bolo správcovi doručené oznámenie zmeny v osobe veriteľa Poštová banka, a.s. (365.bank, a.s.), podľa § 25, § 26 ZoKR v účinnom znení, nový veriteľ: Intrum Slovakia, s.r.o., so sídlom Mýtna 48, Bratislava 811 07, IČO 35 831 154.

 

 

1.5       Speňaženie  konkurznej podstaty

 

Správca v súlade s obsahom ustanovení § 91 a nasl. ZoKR  speňažil pohľadávky z príjmu úpadcu, súp. položka majetku č. 2.- 24., výťažok  je suma   celkom vo výške 5.096, 93 EUR  a  súčasne zabezpečil peňažné prostriedky- pohľadávka z bankového účtu úpadcu súp. položka majetku č. 1., 25.- 27., v celkovej výške 1.660,00 EUR.

 

2.1       Výťažok zo speňaženia konkurznej podstaty

 

Celkový výťažok  zo speňaženia majetku všeobecnej podstaty ku dňu zostavenia konečného rozvrhu výťažku  je  v sume vo výške 6.756,93 EUR.

 

2.2       Pohľadávky proti  podstate

 

V priebehu konkurzu boli u správcu uplatnené  pohľadávky proti  podstate podľa § 87 ZoKR, ktoré   správca uspokojil   súlade so zákonnými zásadami ako náhradu nevyhnutných výdavkov správcu spojených z vedením konkurzného konania, pohľadávky na daniach, náklady speňaženia všeobecnej podstaty, rozvrhu a odmena správcu,  a ostatné pohľadávky proti podstate označené zákonom, v nasledovnej štruktúre :

 

Pohľadávky  proti podstate 2016- 2022

 

Tabuľka č. 1:

Administratívne  a poštovné náklady, vrátane (§ 24b, ods. e) 665/2005 Z.z.):   

 

Por. čís.

Dátum vzniku pohľadávky DDMMRR

Právny dôvod vzniku

Predložený doklad

Suma úhrady/ €

1

17.06.16

úhrada nákladov správy konkurznej podstaty-list, slovenská pošta

Podací lístok, doklad pošty 

0,90

 

2

15.07.16

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa._Ka7/2016_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

4,5

3

15.08.16

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa._Ka8/2016_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

4,5

4

15.09.16

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_9/2016_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

4,5

5

15.10.16

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2016_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

4,5

6

15.11.16

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_11/2016_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

4,5

7

15.12.16

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_12/2016_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

4,5

8

19.12.16

úhrada nákladov správy konkurznej podstaty-list, slovenská pošta

Podací lístok, doklad pošty 

2,7

9

15.01.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_1/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

4,5

10

15.02.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_2/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

4,5

11

24.02.17

úhrada nákladov správy konkurznej podstaty-list, slovenská pošta

Podací lístok, doklad pošty 

1

12

15.03.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_3/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

4,5

13

30.04.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_4/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

14

31.05.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_5/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

15

30.06.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_6/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

Spolu náklady:

135,1 €( uhradené k 30.06.2017 96,00 euro), ostáva uhradiť 39,10 euro

 

 

 

 

Por. čís.

Dátum vzniku pohľadávky DDMMRR

Právny dôvod vzniku

Predložený doklad

Suma úhrady/ €

1

30.07.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa._Ka7/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

 

30

2

30.08.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa._Ka8/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

3

30.09.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa._Ka9/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

4

30.10.2017

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

5

30.11.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_11/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

6

30.12.17

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_12/2017_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

7

30.01.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_1/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

8

30.02.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_2/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

9

30.03.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_3/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

10

30.04.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_4/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

11

30.05.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_5/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

12

30.06.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_6/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

13

30.07.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_7/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

14

30.08.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_8/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

15

30.09.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_9/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

16

30.10.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

17

30.11.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_11/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

18

30.12.18

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_12/2018_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

19

30.01.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_1/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

20

30.02.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_2/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

21

30.03.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_3/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

22

30.04.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_4/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

23

30.05.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_5/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

00,00

24

30.06.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_6/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

00,00

25

30.07.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_7/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

26

30.08.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_8/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

27

30.09.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_9/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

28

30.10.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

29

30.11.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_11/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

30

30.12.19

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_12/2019_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

31

30.01.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_1/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

32.

30.02.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_2/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

33

30.03.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_3/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

34

30.04.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_4/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

35

30.05.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_5/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

36

30.06.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_6/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

37

30.07.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_7/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

38

30.08.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_8/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

39

30.09.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_9/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

40

30.10.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

41

30.11.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_11/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

42

30.12.20

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_12/2020_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

43

30.01.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_1/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

44

30.02.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_2/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

45

30.03.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_3/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

46

30.04.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_4/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

47

30.05.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_5/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

48

30.06.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_6/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

49

30.07.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_7/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

50

30.08.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_8/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

51

30.09.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_9/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

53

30.10.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

54

30.11.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_11/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

55

30.12.21

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_12/2021_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

Spolu náklady: 1.650,00 euro

 

56

30.01.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_1/2022_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

57

30.02.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_2/2022_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

58

30.03.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_3/2022_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

59

30.04.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_4/2022_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

60

30.05.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_5/2022_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

61

30.06.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_6/2022_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

62

30.07.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_7/2022_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

63

30.08.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_8/2022_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

64

30.09.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_9/2022_adm, veriteľ: Mgr.Katarína Milanská

30

65

30.10.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2022_adm, veriteľ: Mgr. Katarína Milanská

30

66

30.11.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2022_adm, veriteľ: Mgr. Katarína Milanská

30

67

30.12.22

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2022_adm, veriteľ: Mgr. Katarína Milanská

30

68

31.01.2023

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2022_adm, veriteľ: Mgr. Katarína Milanská

30

69

29.02.2023

Admin.a telekom.náklady(kancelárske potreby, internet vrátane)

fa.Ka_10/2022_adm, veriteľ: Mgr. Katarína Milanská

30

 

 

 

 

 

Spolu náklady: 420 euro

Spolu náklady: 2.070,00 euro  

 

 

Tabuľka č. 2:

Poplatky za vedenie účtu č. SK29 7500 0000 0040 2433 2614

 

Por. čís.

Dátum platby DDMMRR

Výška poplatku/ €

1

31.03.17

2,72

2

30.04.17

2,00

3

31.05.17

2,18

4

30.06.17

2,36

5

31.07.17

2,18

6

31.08.17

2,18

7

30.09.17

2,36

8

31.10.17

2,18

9

30.11.2017

2,18

10

31.12.2017

2,18

Spolu poplatky rok 2017

22,52

11

31.01.2018 – 31.12.18

50,40

Spolu poplatky rok 2018

50,40

12

31.01.2019

31.12.2019

 

 

Spolu poplatky 2019

52,80

13

31.01.2020

31.12.2020

 

Spolu poplatky 2020

62,20

14

31.01.2021

31.12.2021

 

Spolu poplatky 2021

72,20

15

31.01.2022

31.12.2022

 

16

01.01.2023-28.02.2023

 

Spolu poplatky 2022, 23

84

Spolu bankové poplatky:

344,12

 

Tabuľka č. 3:

Náklady podstaty – cestovné výdavky SKP rok 2016: 

 

Por. čís.

Dátum vzniku pohľadávky  DDMMRR

Právny dôvod vzniku

Suma úhrady/ €

1

17.06.16

Cestovné

10,7

2

06.09.16

Cestovné

10,7

3

12.09.16

Cestovné

10,7

Spolu náklady:

32,10 UR

 

 

 

Pohľadávky proti všeobecnej podstate:

- ostatné pohľadávky proti podstate  (2.070,00 + 344,12 + 135,10 + 32,10) 2.581,32  EUR.

 

 

2. 3 Výťažok zaradený do rozvrhu

Celkový výťažok zaradený do rozvrhu   ku dňu zostavenia  konečného rozvrhu výťažku   je  v sume vo výške 7.420,81 ( 5.096,93+1.660,00+663,88) EUR.  

 

           

Rozvrhová časť:

 

Celkový výťažok zo speňaženia všeobecnej podstaty predstavuje ku dňu vyhotovenia návrhu konečného rozvrhu výťažku pre nezabezpečených veriteľov spolu sumu 6.756,93 EUR.  

 

 

Výpočet sumy určenej na uspokojenie nezabezpečených veriteľov:

 

Príjmy počas konkurzného konania do vypracovania  čiastkového rozvrhu:

 

  1. Výška speňaženia všeobecnej podstaty                                              _____7.420,81 EUR

                                                                                             

  1. Príjem zo speňaženia majetku všeobecnej podstaty (zabezpečenie peňažných  prostriedkov na účte v banke)                                                                                                                                                                                                            1.660,00  EUR  
  2. Príjem zo speňaženia majetku všeobecnej podstaty (príjem zo zamestnania § 72 ods. 2 ZoKR)                                                                                                 5.096,93           

 

  1. Iné príjmy- paušálna náhrada odmeny a nákladov správy

zaslaná na účet správcu                                                                               663,88

 

  1. Odmena správcu celkom:                                                                                731,44 EUR
  1. Paušálna odmena za výkon funkcie správcu do konania prvej schôdze

§12 ods. 1, písm. a) vyhl.č. 665/2005 Z.z. v znení účinnom do 16.07.2022.                                                                                                                                            663,88 EUR

 

  1. Odmena správcu zo speňaženia inej majetkovej pohľadávky                                                                                                                                                                 67,56 EUR

§§ 13 ods. 1, 2,  § 20 ods. 2, vyhl.č. 665/2005 Z.z., 1% zo sumy 6.756,93  EUR

                                                                                                                                            

 

  1. Výpočet sumy určenej na uspokojenie nezabezpečených veriteľov:
  1. Celková suma výťažku                                                                               7.420,81 EUR
  2. Suma pohľadávok proti podstate:                                                    
  • Odmena správcu                                                                                 731,44  
  • Administratívne náklady správcu nevyhnutné výdavky spojené s vedením konkurzného konania,  vrátane paušálnej náhrady nákladov za vedenie kancelárie, § 24 b písm. d) vyhl. MS SR č. 665/2005 Z.z                                                                                                                                                                                                          2.237,20     
  • Výdavky zástupcu veriteľov spojené s účasťou na schôdzi veriteľov                         0,00
  • Bankové poplatky                                                                                         344,12

                                                                

  • Náklady rozvrhu                                                                                              30,00
  • Súdny poplatok                                                                                                74,20   
  1. Krytie pohľadávok proti podstate:                                                             3.416,76 EUR
  2. Suma určená na uspokojenie nezabezpečených veriteľov:              ____ _4.004,05 EUR

           

 

 

Por. číslo

Veriteľ/zastúpený

 

Suma čistého výťažku 4.004,05 EUR

Pomer uspokojenia/%

(40,04 = 1%)

Suma uspokojenia /EUR

       

1/Ce

Cetelem Slovensko a.s.

so sídlom

Bratislava

Panenská 7

 

IČO 35 787 783

299,09  

7,47 %

2/Co

 

Consumer Finance Holding, a.s.

so sídlom

060 01 Kežmarok

Hlavné nám. 12

 

IČO 35 923 130

5,60

0,14%

3/Ge

Generali Poisťovňa, a.s.

so sídlom

Bratislava

Lamačská cesta 3A

 

IČO 35 709 332

Pajštúnska 5

105,70

2,64%

4/In

Intrum Slovakia, s.r.o. so sídlom

Mýtna 48

Bratislava 811 07

 

IČO 35 831 154

pôvodne : Poštová banka, a.s.

so sídlom

811 02 Bratislava

Dvořákovo nábr. 4

 

IČO 31 340 890

25,22

0,63%

5/Sl

Slovenská  konsolidačná, a.s.

so sídlom

814 99 Bratislava Cintorínska 21

IČO 35 776 005

 

3.474,27

86,77%

6/St

Stredoslovenská energetika, a.s.

so sídlom

Žilina

Pri Rajčianke 8591/4B

 

IČO 51 865 467

85,28

2,13%

7/SR

SR Krajský súd Bratislava so sídlom

Bratislava

Záhradnícka 10

 

IČO 215 759

8,008

0,20%

 

 

Rozsah uspokojenia vyjadrený v %:  

  1. Výška sumy speňaženej všeobecnej podstaty určená na konečný rozvrh výťažku je tvorená súčtom súm poukazovaných zrážok z príjmu úpadcu a sumy finančných prositredkov dlžníka na účte v banke.
  2. Suma odmeny správcu je určená podľa § 13 ods. 1, ods. 2, § 20 ods. 2 vyhlášky Ministerstva spravodlivosti        Slovenskej republiky č. 665/2005 Z.z.,  ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení do 16.07.2022.
  3. Suma určená na rozvrh výťažku pre nezabezpečných veriteľov, je určená ako rozdiel výťažku zo speňaženia všeobecnej podstaty pohľadávok proti podstate,  §  87 zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii, vrátane súdneho poplatku zo sumy výťažku zaradeného do rozvrhu v súlade so zákonom č. 71/1992 Z.z.     o súdnych poplatkoch v platnom znení vypočítaný zo sumy výťažku zaradeného do rozvrhu,  predstavuje čistý výťažok určený na uspokojenie veriteľov.

 

S úctou a pozdravom,

 

 

                                                                                                         Mgr. Katarína Milanská, LL.M.

                                                                                                        správca konkurznej podstaty