Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 222/2022
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 21.11.2022
  • Značka:
  • K067298
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Matej Stanislav
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Školská 811 / 23, 08221 Veľký Šariš
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 22.04.1978
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Ing. Andrea Sisák
Sídlo správcu: Nám. slobody 2, 09301 Vranov nad Topľou
Kotakt na správcu : sisak.spravca@gmail.com, 0915/949 997
Spisová značka správcovského spisu : 3OdK/169/2022 S1978
Spisová značka súdneho spisu : 3OdK/169/2022
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

 

Ing. Andrea Sisák, správca podstaty dlžníka Stanislav Matej, nar. 22.04.1978, bytom Školská 811/23, 082 21 Veľký Šariš, podnikajúci pod obchodným menom: Stanmat, s.r.o., IČO: 53656130, so sídlom Školská 811/23, 082 21 Veľký Šariš (ďalej len „dlžník“), v konkurznom konaní vedenom na Okresnom súde Prešov pod sp. zn. 3OdK/169/2022, v súlade s ust. § 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“), vyhlasuje týmto:

 

2. kolo ponukového konania na predaj majetku, ktorý bol zaradený do všeobecnej podstaty v zmysle oznamu zverejnenom v Obchodnom vestníku č. 138/2022 z 19.07.2022.

 

Predmet ponukového konania: Obchodný podiel vo veľkosti 100% základného imania v obchodnej spoločnosti Stanmat, s.r.o., so sídlom Školská 811/23, 082 21 Veľký Šariš, IČO: 53656130.

 

Súpisová hodnota majetku: 5 000,00 EUR

 

Podmienky 2. kola ponukového konania:

 

  1. Záujemcovia o prevod obchodného podielu doručia svoje ponuky písomne v zalepenej obálke s označením „Ponukové konanie - 3OdK/169/2022 - Neotvárať“. Miestom predkladania ponúk je  kancelária správcu Ing. Andrea Sisák, Nám. Slobody 2, 093 01 Vranov nad Topľou.
  2. Lehota na podávanie záväzných ponúk je 10 kalendárnych dní od zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku a končí jej desiatym dňom o 15.30 hod.; v prípade, že koniec lehoty pripadne na deň pracovného pokoja, predĺži sa koniec lehoty na najbližší pracovný deň o 15.30 hod. Na záväzné ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať.
  3. Písomná ponuka musí obsahovať: označenie záujemcu, označenie predmetu ponukového konania, ktorý musí byť zhodný s jeho označením v zozname majetku určeného na predaj, návrh cenovej ponuky na prevod obchodného podielu v eurách, v prípade právnickej osoby a fyzickej osoby – podnikateľa sa priloží aktuálny výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra záujemcu (originál alebo úradne overená kópia, nie staršie ako jeden mesiac), u fyzickej osoby – nepodnikateľa sa priloží fotokópia občianskeho preukazu alebo cestovného pasu. Ponuka ďalej musí obsahovať doklad preukazujúci zaplatenie zálohy na kúpnu cenu, číslo bankového účtu záujemcu, na ktorý bude vrátená záloha v prípade, ak záujemca nebude úspešný a súhlas so spracovaním osobných údajov záujemcu pre účely ponukového konania. Každá ponuka musí byť podpísaná oprávnenou osobou.
  4. Najnižšia suma cenovej ponuky v 2. kole ponukového konania je minimálne 80% súpisovej hodnoty ponúkanej súpisovej zložky majetku. Záujemca o kúpu je povinný zložiť v prospech bankového účtu správcu vedený v Slovenskej sporiteľni, a. s., č. účtu IBAN: SK56 0900 0000 0051 6963 6402 zálohu na celú ponúknutú kúpnu cenu v celom rozsahu (100%) a do správy pre prijímateľa uviesť a) spisovú značku konkurzu: 3OdK/169/2022, b) v prípade právnickej osoby – obchodné meno a v prípade fyzickej osoby – meno a priezvisko.
  5. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na bankový účet správcu uvedený v bode 4. V prípade, ak predložená záväzná ponuka nebude obsahovať akúkoľvek zo stanovených podmienok, na predloženú ponuku sa v rámci ponukového konania nebude prihliadať.
  6. Otváranie obálok s ponukami a ich vyhodnotenie sa uskutoční v sídle správcu v termíne do 3 dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Ako úspešný bude vyhodnotený návrh na uzavretie zmluvy s najvyššou ponúknutou kúpnou cenou. O výsledkoch ponukového konania správca spíše úradný záznam.
  7. Víťazom ponukového konania sa stane ten účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkol najvyššiu kúpnu cenu. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
  8. Víťaza ponukového konania správca vyzve na uzatvorenie kúpnej zmluvy v lehote 15 dní odo dňa vyhodnotenia ponukového konania správcom, pričom ním uhradená záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu sa započíta na úhradu kúpnej ceny. Predmet speňažovania sa bude speňažovať v stave, v akom sa bude nachádzať v čase uzavretia kúpnej zmluvy.
  9. V prípade neprimerane nízkej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť.
  10. Neúspešným účastníkom ponukového konania správca vráti zloženú zálohu v lehote do 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk správcom.
  11. Správca upozorňuje záujemcov o kúpu majetku na právo oprávnených osôb vykúpiť majetok z konkurznej podstaty za podmienok ustanovených v ust. § 167r ZKR.  
  12. Všetky náklady spojené s prevodom obchodného podielu vrátane zápisu v príslušnom registri  uhradí v plnom rozsahu úspešný záujemca (nadobúdateľ).
  13. Podmienky ponukového konania a ďalšie informácie o predmete speňažovania je možné poskytnúť osobne u správcu, na základe individuálnej dohody so správcom na tel. č.: 0915 949 997 v úradných hodinách alebo prostredníctvom e-mailovej adresy: sisak.spravca@gmail.com

 

Ing. Andrea Sisák, správca podstaty