Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 218/2022
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 14.11.2022
  • Značka:
  • K066293
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Zel - Ko international, spol. s r.o.
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Jazerná 1 / 0, 04012 Košice
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 17079403
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Oľga Kmeťová CSc.
Sídlo správcu: Mlynská 27, 04001 Košice
Kotakt na správcu : kmetova.ak@gmail.com, 0903 367 203
Spisová značka správcovského spisu : 26K/6/2014 S762
Spisová značka súdneho spisu : 26K/6/2014
Druh podania : Iné zverejnenie

Oznámenie o konaní verejného ponukového konania

JUDr. Oľga Kmeťová, CSc., správca podstaty v konkurznom konaní sp. zn. 26K/6/2014 vedenom na majetok úpadcu Zel-Ko international, spol. s r.o., Jazerná 1, 040 12 Košice, IČO: 17 079 403, na základe uloženého odporúčania zástupcu veriteľov Sociálna poisťovňa, ako príslušného orgánu, zo dňa 09.11.2022, v zast. Slovenská konsolidačná, a.s., Cintorínska 21, Bratislava, na základe plnomocenstva, podľa § 83 ods. 2 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,  

vyhlasuje týmto:

1. kolo ponukového konania na uzavretie zmluvy o archivácii dokumentov úpadcu v zmysle zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.     

Predmetom zmluvy o archivácii má byť archivácia dokumentov úpadcu a služby s tým súvisiace, a to konkrétne preprava dokumentov od úpadcu do miesta uloženia, ich vytriedenie, uloženie, vyraďovanie, skartovanie, komunikácia s príslušným archívom za účelom uloženia dokumentov s trvalou dokumentárnou hodnotou v príslušnom archíve, poskytovanie potvrdení z prevzatej agendy úpadcu po celý čas uloženia dokumentov a zabezpečenie ostatných činností v tejto súvislosti v súlade so zákonom č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 395/2002 Z. z.“) a vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 628/2002 Z. z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „vyhláška č. 628/2002 Z. z.“).

Predmetom archivácie sú dokumenty podľa nasledovnej špecifikácie: účtovná dokumentácia úpadcu od vyhlásenia konkurzu, t.j. od 15.07.2014, čo tvorí rozsah písomností cca 5 šanónov (upozorňujeme, že ide len o približný počet šanónov, stav úpadcovej agendy je možné preveriť si na základe osobnej ohliadky vopred dohodnutej so správcom). Mzdová a personálna agenda úpadcu (mzdové listy, pracovné zmluvy) za celé obdobie od vzniku spoločnosti úpadcu, t.j. od 18.06.1991, nie je predmetom archivácie, pretože úpadca ju správcovi podstaty neodovzdal.  

Podmienky verejného ponukového konania:

Kritériom pre výber úspešného záujemcu je jeho technická a odborná spôsobilosť a výška ponúknutej ceny. Uzavretie zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha schváleniu príslušným orgánom, ktorým je zástupca veriteľov.

Záujemcovia sú povinní doručiť ponuky správcovi najneskôr do desať (10) dní odo dňa zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku. Za deň zverejnenia tohto oznámenia sa považuje deň nasledujúci po uverejnení tohto oznámenia v Obchodnom vestníku. Ponuka záujemcu musí byť doručená na adresu kancelárie správcu, Mlynská 27, 040 01 Košice, najneskôr v posledný deň lehoty, a to do 15.30 hod. Na ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať.

Záujemca doručí ponuku v neporušenej, zalepenej obálke s označením „NEOTVÁRAŤ – KONKURZ – ARCHIVÁCIA – 26K/6/2014“.

Každý záujemca je oprávnený predložiť len jednu ponuku. Ponuka musí byť vypracovaná písomne, v slovenskom jazyku a musí obsahovať:

a) presné označenie záujemcu (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, register, v ktorom je zapísaný);

b) kontaktné údaje záujemcu (e-mailový kontakt, telefonický kontakt);

c) originál alebo úradne overenú fotokópiu výpisu z obchodného registra (ak je záujemcom obchodná spoločnosť) resp. zo živnostenského registra (ak je záujemcom fyzická osoba – podnikateľ) nie staršieho ako tridsať (30) dní;

d) cenovú ponuku v eurách;

e) čestné vyhlásenie záujemcu, že je technicky a odborne spôsobilý na zabezpečenie archivácie dokumentov úpadcu a vyhlásenie záujemcu, že súhlasí s podmienkami ponukového konania;

f) doklad preukazujúci užívacie právo k priestorom, v ktorých majú byť dokumenty archivované (fotokópia listu vlastníctva alebo fotokópia nájomnej zmluvy + fotokópia listu vlastníctva a podobne);

g) podpis záujemcu.

Na ponuku, ktorá nebude obsahovať vyššie uvedené náležitosti sa nebude prihliadať. V prípade, ak záujemca predloží viac ako jednu ponuku, správca neprihliadne ani na jednu z predložených ponúk tohto záujemcu.

Riadne a včas doručená bezchybná ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať alebo zobrať späť.

Vyhodnotenie ponúk:

Správca vyhodnotí predložené ponuky do piatich (5) dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky, ak aj najnižšiu ponuku považuje za neprimerane vysokú, alebo ak ju za takú považuje zástupca veriteľov.

Zmluva o archivácii bude uzavretá s úspešným záujemcom, pričom úspešným záujemcom je ten, kto

a) ponúkne službu archivácie dokumentov úpadcu za najnižšiu odplatu spomedzi všetkých záujemcov,

b) ktorého ponuku správca a/alebo zástupca veriteľov nevyhodnotil ako neprimerane vysokú,

c) je technicky a odborne spôsobilý v zmysle zákona č. 395/2002 Z. z. a vyhlášky č. 628/2002 Z .z.

V prípade rovnosti ponúk je úspešným záujemcom ten, kto dodatočne na základe rokovaní so správcom predloží správcovi nižšiu ponuku.

Správca po vyhodnotení verejného ponukového konania najskôr predloží víťaznú ponuku na posúdenie zástupcovi veriteľov. Zmluvu o archivácii dokumentov úpadcu uzatvorí správca v mene úpadcu s víťazným uchádzačom až vtedy, keď na to bude mať súhlas zástupcu veriteľov.

Výsledkom verejného ponukového konania je uzavretie zmluvy o archivácii dokumentov úpadcu s úspešným záujemcom, a to najneskôr v lehote piatich (5) dní odkedy správca dostal súhlas zástupcu veriteľov.

Správca si vyhradzuje právo uverejnené podmienky verejného ponukového konania meniť alebo ponukové konanie zrušiť.

Podmienky ponukového konania a ďalšie informácie o predmete archivácie je možné poskytnúť na tel. č.: 0903 367 203 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy: kmetova.ak@gmail.com

JUDr. Oľga Kmeťová, CSc., správca podstaty