Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 217/2022
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 11.11.2022
  • Značka:
  • K065573
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Juraj Žúbor
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: J. L. Bellu 126/14, 01901 Ilava
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 19.02.1980
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Karol Porubčin
Sídlo správcu: Centrum 27/32, 01701 Považská Bystrica
Kotakt na správcu : porubcinkarol@slovanet.sk, 0903 475 596
Spisová značka správcovského spisu : 40OdK/452/2021-S297
Spisová značka súdneho spisu : 40OdK/452/2021
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Oznámenie o konaní ponukového konania

JUDr. Karol Porubčin, so sídlom kancelárie Centrum 27/32, 017 01 Považská Bystrica, správca dlžníka: Juraj Žúbor, nar. 19. 02. 1980, trvale bytom J. L. Bellu 126/14, 019 01 Ilava v konkurznom konaní vedenom pod sp. zn. 40OdK/452/2021 v súlade s § 167p zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej „ZoKR) vyhlasuje 2. kolo ponukového konania na predaj nehnuteľného majetku všeobecnej podstaty ako celku (OV č. 42/2022 dňa 02.03.2022), (uvedené zložky majetku spolu ako „Predmet speňažovania“):

Nehnuteľný majetok zapísaný na LV č. 7283, okres Prievidza, obec Valaská Belá, k. ú. Valaská Belá:

POZEMOK – parcela registra „C“

p. č.

Parc. č.

Druh pozemku

Výmera m2

Spoluvl. podiel

Súpisová hodnota €

Regist.

Sporný zápis

1.

802/1

Zastavaná plocha a nádvorie

551

1/20

1377,50

C

 

STAVBY

p. č.

Súp. č.

Na parcele č.

Popis stavby

Spoluvl. podiel

Súpisová hodnota €

Sporný zápis

2.

304

802/1

dom

1/20

3000,00

Podmienky ponukového konania:

Záujemcovia o kúpu Predmetu speňažovania budú ponuky zasielať, resp. doručovať osobne na adresu sídla správcu v zalepených neotvorených obálkach s nápisom „2. PK - Žúbor – NEOTVÁRAŤ“. Na podávanie ponúk bude určených desať (10) kalendárnych dní odo dňa zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku (čas zverejnenia sa spravuje podľa   § 199 ods. 9 ZoKR). V lehote podľa predchádzajúcej vety musí byť ponuka skutočne doručená správcovi, nielen podaná na pošte.

Vo verejnom ponukovom konaní sa predaj vyššie uvedeného majetku uskutoční za najvyššiu cenovú ponuku celého súboru Predmetu speňažovania a za podmienok uvedených ďalej. Bližšie informácie týkajúce sa ponúkaného majetku si záujemca môže vyžiadať prostredníctvom elektronickej pošty na adrese : porubcinkarol@slovanet.sk.

Náležitosti ponuky:

  • Identifikačné údaje uchádzača:
  • pri FO nepodnikateľovi: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, rodné číslo, adresa trvalého bydliska
  • pri FO podnikateľovi: obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, originál výpisu zo živnostenského registra alebo z inej úradnej evidencie alebo iného úradného registra,  v ktorom je uchádzač zapísaný, nie starší ako 30 dní odo dňa podania ponuky
  • pri PO: obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ  DPH, štatutárny orgán  s uvedením oprávnenosti ku konaniu, originál výpisu z Obchodného registra, nie starší ako 30 dní odo dňa podania ponuky)
  • Označenie nehnuteľného majetku v doručenej ponuke musí byť zhodné s označením, ktoré je uvedené v oznámení o vyhlásení verejného ponukového konania
  • Označenie ponúkanej kúpnej ceny za celý súbor Predmetu speňažovania
  • Doklad preukazujúci zaplatenie zálohy za celú ponúknutú kúpnu cenu na nižšie uvedený bankový účet správcu (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie zálohy),
  • Uvedenie spôsobu vrátenia zaplatenej zálohy za ponúknutú kúpnu cenu v prípade, ak bude záujemca v ponukovom konaní neúspešný,
  • Uvedenie telefonického a mailového kontaktu osoby záujemcu   
  • Ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z Obchodného registra.

Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z uvedených dokladov alebo údajov má správca právo odmietnuť a neprihliadať na ňu.

Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky.  

Podmienkou účasti v ponukovom konaní je zloženie ponúknutej ceny za celý súbor Predmetu speňažovania v plnom rozsahu záujemcom na účet správcu vedený v ČSOB, a. s. IBAN: SK05 7500 0000 0040 2592 9084, VS: 404522021, Poznámka: 2. PK - Žúbor. Ak záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu nebude v plnom rozsahu zložená na účet správcu najneskôr v posledný deň lehoty na podávanie ponúk, na ponuku sa neprihliada.

Otváranie obálok uskutoční správca do 5 dní od skončenia lehoty na podávanie ponúk. Správca oznámi výsledky ponukového konania účastníkom ponukového konania písomne do 5 dní od dátumu otvárania obálok. Úspešným účastníkom je účastník, ktorý ponúkne najvyššiu ponuku. V prípade rovnosti ponúk rozhodne žreb správcu.

S úspešným účastníkom správca uzavrie kúpnu zmluvu. Nepodpísanie kúpnej zmluvy alebo jej podpísanie s výhradami zo strany úspešného účastníka ponukového konania má za následok neuzavretie kúpnej zmluvy a teda zmarenie ponukového konania.

Predmet speňažovania sa bude predávať v stave „ako stojí a leží“ a kupujúci si nebude môcť uplatňovať akékoľvek nároky proti správcovi a/alebo podstate. Vypratanie predmetu speňaženia je povinný zabezpečiť nadobúdateľ na svoje náklady. Nadobúdateľ bude znášať všetky náklady súvisiace s prevodom vlastníckeho práva k predávanému majetku podľa tohto  ponukového konania (t. j. najmä náklady na vypracovanie zmluvy, prípadne návrhu na vklad vlastníckeho práva do katastra nehnuteľností, správny poplatok).

Právo úspešného účastníka na uzavretie kúpnej zmluvy k Predmetu speňažovania je podmienené tým, že oprávnená osoba nezrealizuje svoje právo vykúpiť majetok z konkurznej podstaty podľa § 167r ods. 2 ZoKR za cenu dosiahnutú v ponukovom konaní do 10 dní od skončenia ponukového konania, t. j. do dátumu otvárania obálok.

Neúspešným účastníkom bude záloha vrátená bezhotovostným prevodom na účet do 5 dní od dátumu otvárania obálok. Ak oprávnená osoba zrealizuje svoje právo podľa § 167r ods. 2 ZoKR, záloha bude úspešnému účastníkovi vrátená do 5 dní odo dňa vykúpenia Predmetu speňažovania oprávnenou osobou.

 

 JUDr. Karol Porubčin, správca