Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 184/2022
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 26.9.2022
  • Značka:
  • K055612
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Sláviková Slavka
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Bellova 2007 / 63, 83101 Bratislava-Nové Mesto
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 04.06.1963
Obchodné meno správcu: REDANT RECOVERY, k.s.
Titul, meno a priezvisko správcu:
Sídlo správcu: Konventná 6, 81103 Bratislava
Kotakt na správcu : officeBA@redant.law, 0940/629 292
Spisová značka správcovského spisu : 27OdK/175/2021 S1948
Spisová značka súdneho spisu : 27OdK/175/2021
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

REDANT RECOVERY, k. s., so sídlom kancelárie Konventná 6, 811 03 Bratislava, IČO: 52 522 733, komanditná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sr, vložka č. 1947/B, číslo správcu S1948, konkurzný správca dlžníka:

Slavka Sláviková, nar. 04.06.1963, trv. byt. Bellova 2007/63, 831 01 Bratislava, týmto podľa ustanovenia § 167j ods. 1 zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZKR) vyhlasuje v súlade s ustanovením § 167p ZKR 3. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku v konkurznej podstate dlžníka, ktorým je nasledovná pohľadávka:

Číslo súpisovej zložky Označenie dlžníka pohľadávky Celková suma pohľadávky Právny dôvod Súpisová hodnota majetku
5 Mgr. Mária Gaboňová, trvalý pobyt: Hrobákova 2482/4, 851 02 Bratislava, nar. 4.9.1950 785 000,00 € Peňažná pohľadávka je doložená písomným uznaním dlhu z roku 2015 a mala vzniknúť na základe  hotovostných pôžičiek poskytnutých v období rokov 2013 - 2015  78 500,00 €

(ďalej len „Pohľadávka“)

Podmienky 3. kola verejného ponukového konania:

  1. Predmetom verejného ponukového konania je Pohľadávka.
  2. Záväzná ponuka musí obsahovať minimálne: označenie Pohľadávky, ponúkaný návrh odplaty za postúpenie Pohľadávky, označenie záujemcu o postúpenie Pohľadávky (v prípade právnických osôb a fyzických osôb - podnikateľov: obchodné meno, sídlo, IČO alebo iný identifikačný údaj, označenie štatutárneho orgánu a v prípade fyzických osôb meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, rodné číslo) a kontaktné údaje záujemcu (e-mail, telefónne číslo).
  3. Záväzné ponuky záujemcov na uzavretie zmluvy o postúpení Pohľadávky musia byť do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk doručené buď do elektrickej schránky správcu alebo v písomnej forme na adresu kancelárie správcu REDANT RECOVERY, k. s., so sídlom kancelárie Konventná 6, 811 03 Bratislava, Slovenská republika, v zalepenej obálke označenej nápisom „Ponuka 27OdK/175/2021 – záväzná ponuka – NEOTVÁRAŤ“.
  4. Zároveň je potrebné, aby záujemca v záväznej ponuke uviedol číslo účtu, na ktorý mu bude vrátená záloha na ponúknutú odplatu v prípade, že jeho ponuka bude vyhodnotená ako neúspešná.
  5. Lehota na podávanie záväzných ponúk je 10 kalendárnych dní odo dňa nasledujúceho po dni zverejnenia oznamu o verejnom ponukovom konaní v Obchodnom vestníku Slovenskej republiky. Na záväzné ponuky doručené po uplynutí lehoty sa nebude prihliadať.
  6. Minimálna ponúknutá odplata za postúpenie Pohľadávky nesmie byť nižšia ako 1.000,00 €,
  7. Návrh musí obsahovať záväznú ponuku na postúpenie Pohľadávky minimálne za stanovenú minimálnu odplatu.
  8. K ponuke odplaty za postúpenie Pohľadávky záujemca právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ priloží originál výpisu z príslušného registra nie starší ako 1 mesiac a fyzická osoba – nepodnikateľ fotokópiu občianskeho preukazu.
  9. V prípade, že má záujemca nadobudnúť Pohľadávku do bezpodielového spoluvlastníctva manželov, priloží záujemca aj súhlas druhého manžela s postúpením Pohľadávky.
  10. Záujemca musí zároveň so záväznou ponukou zložiť aj zálohu na celú ponúknutú odplatu za postúpenie Pohľadávky v prospech účtu IBAN: SK50 8330 0000 0028 0223 3454, vedený vo Fio banka, a.s. do správy pre prijímateľa je potrebné uviesť: 27OdK/175/2021 a priezvisko alebo obchodné meno záujemcu.
  11. Na ponuky, pri ktorých nebude zložená záloha na celú ponúknutú odplatu za postúpenie Pohľadávky, sa nebude prihliadať.
  12. Správca je oprávnený odmietnuť zjavne neprimeranú ponuku. Záväzné ponuky podané v rozpore s podmienkami verejného ponukového konania budú z verejného ponukového konania vylúčené.
  13. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční do 5 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na podávanie záväzných ponúk. Ako úspešný bude vyhodnotený návrh na uzavretie zmluvy o postúpení Pohľadávky s najvyššou ponúknutou odplatou za postúpenie Pohľadávky. Neúspešným záujemcom sa zložená záloha na ponúknutú odplatu za postúpenie Pohľadávky vráti bankovým prevodom na účet, ktorý písomne oznámili správcovi, a to najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.
  14. Záujemca znáša všetky náklady spojené s podpisom zmluvy ako aj ostatné náklady spojené s postúpením Pohľadávky.
  15. V prípade, že úspešný záujemca odmietne uzatvoriť zmluvu o postúpení Pohľadávky v lehote určenej správcom, alebo inak zmarí proces speňaženia Pohľadávky, úspešným záujemcom ponukového konania sa stane ďalší záujemca v poradí.
  16. Správca si vyhradzuje právo všetky predložené ponuky odmietnuť alebo ponukové konanie zrušiť bez uvedenia dôvodu.

JUDr. Jakub Novocký, zástupca kancelárie