Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 126/2022
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 30.6.2022
  • Značka:
  • K038743
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: SFDK, s.r.o.
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 43782914
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Roman Nagy
Sídlo správcu: Akademická 4, 949 01 Nitra
Kotakt na správcu : nagy.spravca@gmail.com
Spisová značka správcovského spisu : 32K/25/2017 S1410
Spisová značka súdneho spisu : 32K/25/2017
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

V konkurznej veci úpadcu: SFDK, s.r.o., so sídlom so sídlom: Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava (pôvodne so sídlom: Štefánikova trieda č. 52, 949 01 Nitra), IČO: 43 782 914 (ďalej tiež ako „úpadca“), spisová zn.: 32K/25/2017, týmto JUDr. Roman Nagy, správca úpadcu v súlade so záväzným pokynom zabezpečeného veriteľa vyhlasuje III. kolo ponukového konania na predaj peňažných pohľadávok úpadcu tvoriacich oddelenú konkurznú podstatu zabezpečeného veriteľa: Prima banka Slovensko, a.s., so sídlom Hodžova 11, 010 11 Žilina, IČO: 31 575 951. Ide o nasledovné peňažné pohľadávky:

P.č.

Typ súpisovej
 zložky majetku

Dlžník

Právny dôvod vznik
/ Faktúra

splatnosť

suma
(súpisová hodnota)

13

Peňažná
pohľadávka

INEXTER, s.r.o., Sabinovská 87,
080 01 Prešov,  IČO: 45 490 864

Faktúra č. 13/0060

29.11.2013

23 979,24 €

14

Peňažná
pohľadávka

INEXTER, s.r.o., Sabinovská 87,
080 01 Prešov,  IČO: 45 490 865

Faktúra č. 13/0061

29.11.2013

27 150,16 €

15

Peňažná
pohľadávka

INEXTER, s.r.o., Sabinovská 87,
080 01 Prešov,  IČO: 45 490 866

Faktúra č. 14/0024

25.4.2014

1 920,00 €

16

Peňažná
pohľadávka

INEXTER, s.r.o., Sabinovská 87,
080 01 Prešov,  IČO: 45 490 867

Faktúra č. 14/0025

25.4.2014

4 080,00 €

17

Peňažná
pohľadávka

INEXTER, s.r.o., Sabinovská 87,
080 01 Prešov,  IČO: 45 490 868

Faktúra č. 14/0026

25.4.2014

1 260,00 €

Vyššie uvedené pohľadávky sa ponúkajú na predaj ako súbor majetku, t.j. všetky pohľadávky spolu.

(ďalej tiež ako „predmet predaja“).

 

PODMIENKY PONUKOVÉHO KONANIA:

Záujemcovia o kúpu vyššie uvedených pohľadávok sú povinní ponúknuť v 3. kole verejného ponukového konania minimálne 30 % súpisovej hodnoty tohto majetku.

Podmienky ponukového konania:

  1. Na ponukovom konaní sa môžu zúčastniť fyzické aj právnické osoby bez obmedzenia.
  2. Bližšie informácie o predmete predaja si možno vyžiadať telefonicky na tel.č.: 0907/103 871, resp. emailom: nagy.spravca@gmail.com
  3. Termín a miesto na predkladanie ponúk: Záujemca musí doručiť správcovi ponuku písomne v zalepenej obálke s označením „Verejné ponukové konanie – konkurzné konanie sp.zn.: 32K/25/2017 SFDK, s.r.o. – Pohľadávky - NEOTVÁRAŤ!“, na adresu kancelárie správcu: Akademická 4, 949 01 Nitra. a to najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa zverejnenie tohto ponukového konania v Obchodnom vestníku. Ponuka, ktorá nebude doručená do skončenia lehoty sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpusti. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet predaja, inak sa na všetky jeho ponuky na tento predmet predaja neprihliada.
  4. Obsah ponuky: Záväzná ponuka záujemcu musí obsahovať minimálne tieto náležitosti:

a)   označenie záujemcu (v prípade právnických osôb : obchodné meno, sídlo, IČO; v prípade fyzických osôb podnikateľov: meno a priezvisko, obchodné meno, rodné číslo, IČO, bydlisko, miesto podnikania; v prípade fyzických osôb nepodnikateľov: meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo)

b)   označenie predmetu predaja, ktorý musí byť zhodný s jeho označením uvedeným v zozname majetku určeného na predaj

c)   ponúkanú kúpnu cenu

d)   aktuálny výpis z obchodného alebo živnostenského registra, príp. iného registra, osvedčujúci postavenie záujemcu, nie starší ako 30 dní odo dňa podania ponuky; v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa fotokópiu občianskeho preukazu

e)   doklad preukazujúci zaplatenie celej ponúkanej kúpnej cenu na konkurzný účet (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie ponúkanej kúpnej ceny)

f)    spôsob vrátenia zaplatenej ponúkanej kúpnej ceny v prípade, ak bude účastník v ponukovom konaní neúspešný

g)   ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z Obchodného registra.

  1. Každý záujemca je povinný do  skončenia lehoty na predkladanie ponúk uhradiť zálohu na celú ponúkanú kúpnu cenu v prospech konkurzného účtu úpadcu, vedený v Tatra banka, a.s., IBAN: SK09 1100 0000 0029 2284 6343. Záloha sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk.
  2. PODMIENKY AKCEPTÁCIE PONUKY: Podmienkou na akceptáciu ponuky je doručenie ponuky záujemcu a poukázanie zálohy na celú ponúkanú kúpnu cenu na konkurzný účet úpadcu. Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z uvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu. Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky ako aj právo kedykoľvek zrušiť ponukového konanie.
  3. TERMÍN A MIESTO OTVÁRANIA OBÁLOK: Neporušené obálky budú otvorené do 3 pracovných dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk v sídle kancelárie správcu. Otvárania sa zúčastní správca. O otváraní obálok sa  vyhotoví úradný záznam.
  4. VYHODNOTENIE PONÚK:

-     Ponuky budú vyhodnotené správcom do 3 pracovných od skončenia lehoty na doručovanie ponúk. O výsledku vyhodnotenia ponúk správca vyhotoví úradný záznam, ktorý bude predložený zabezpečenému veriteľovi.

-     Víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Ak budú zhodné ponuky, záujemcovia budú správcom vyzvaní na zvýšenie ponúk. V takom prípade sa víťazom ponukového konania stane ten záujemca, ktorý v správcom určenej lehote ponúkne najvyššiu kúpnu cenu.

-     V prípade neprimerane nízkej kúpnej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť.

-     Neúspešným záujemcom ponukového konania budú vrátené zaplatené finančné prostriedky na kúpnu cenu (zálohy) v lehote  do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.

  1. PRJATIE PONUKY A UZATVORENIE ZMLUVY:

-     Prijatie víťaznej ponuky správcom podlieha schváleniu zo strany zabezpečeného veriteľa, ktorú skutočnosť účastníci ponukového konania berú na vedomie a bez výhrad s ňou súhlasia. V prípade, ak víťazná ponuka nebude zo strany zabezpečeného veriteľa schválená, pohľadávky, ktoré sú predmetom predaja podľa tohto ponukového konania nemožno postúpiť a záujemcovi budú vrátené zaplatené finančné prostriedky na ponúkanú kúpnu cenu (záloha).

-     V prípade schválenia víťaznej ponuky zo strany zabezpečeného bude s úspešným záujemcom uzatvorená zmluva o postúpení pohľadávok.

-     V prípade, ak záujemca bude vyhodnotený ako úspešný a jeho ponuka bude schválená zo strany zabezpečeného veriteľa a napriek tomu odmietne uzavrieť zmluvu o postúpení pohľadávok, správca má nárok na zmluvnú pokutu voči takémuto záujemcovi vo výške 10 % z ponúkanej kúpnej ceny, ktorá bude príjmom oddelenej konkurznej podstaty zabezpečeného veriteľa.

 

V Nitre, dňa 27.06.2022

 

 

JUDr. Roman Nagy, správca