Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 96/2022
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 19.5.2022
  • Značka:
  • K029442
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Jozef Vojtaško
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Kláštorná 88/36, 08641 Raslavice
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 16.08.1983
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Ing Andrea Sisák
Sídlo správcu: Námestie slobody 2, 09301 Vranov nad Topľou
Kotakt na správcu : sisak.spravca@gmail.com,0915949997
Spisová značka správcovského spisu : 3Odk/445/2021 S-1978
Spisová značka súdneho spisu : 3Odk/445/2021
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Ing Andrea Sisák, správca podstaty dlžníka Jozef Vojtaško, nar. 16.08.1983, Kláštorná 36, 086 41 Raslavice, pod obchodným menom Jozef Vojtaško, IČO: 44780257, s miestom podnikania Kláštorná 88/36, 08641 Raslavice, v konkurznom konaní vedenom na Okresnom súde Prešov pod sp. zn. 3Odk/445/2021, v súlade s ust. § 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“),

 

vyhlasuje týmto 2. kolo ponukového konania na predaj hnuteľného majetku, ktorý bol zaradený do všeobecnej podstaty dlžníka v zmysle oznamu zverejnenom v Obchodnom vestníku č. 45/2022 z 07.03.2022, a to:

 

Hnuteľná vec

Popis hnuteľnej veci:  osobné motorové vozidlo zn. MITSUBISHI CARISMA, DA0/DA4AL/DA4A1NJFL6

EČ: BJ420BB; VIN:XMCLNDA4AWF052744;

farba šedá metalíza; stav vozidla: nepojazdné; dátum prvej evidencie vozidla/rok výroby: 23.01.2008;

spoluvlastnícky podiel dlžníka: 1/1; súpisová hodnota majetku: 150,00 EUR

Dôvod zapísania majetku do súpisu: v zmysle § 167j ods. 1 ZKR

(ďalej len „predmet speňažovania“ alebo „motorové vozidlo“).

 

Podmienky II. kola ponukového konania:

 

  1. Záujemcovia o kúpu predmetu speňažovania doručia svoje záväzné cenové ponuky v písomnej forme v zalepenej obálke opatrenej označením „Ponukové konanie - 3Odk/445/2021  - Neotvárať“. 
  2. Lehota na podávanie záväzných ponúk je 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznamu o vyhlásení ponukového konania v Obchodnom vestníku a končí jej desiatym dňom o 15.30 hod. Oznámenie o vyhlásení II. kola ponukového konania sa v zmysle ust. § 199 ods. 9 ZKR považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho zverejnení v Obchodnom vestníku. Na záväzné ponuky doručené po tomto termíne správca nebude prihliadať.
  3. Adresa na doručovanie ponúk je kancelária správcu: Ing. Andrea Sisák, so sídlom kancelárie Nám. slobody 2, Vranov nad Topľou 09301, IČO: 43076467
  4. Písomná ponuka musí obsahovať: označenie záujemcu, označenie predmetu ponukového konania, ktorý musí byť zhodný s jeho označením v zozname majetku určeného na predaj, návrh cenovej ponuky v eurách, v prípade právnickej osoby a fyzickej osoby – podnikateľa sa priloží aktuálny výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra záujemcu (originál alebo úradne overená kópia, nie staršie ako jeden mesiac), u fyzickej osoby – nepodnikateľa sa priloží fotokópia občianskeho preukazu alebo cestovného pasu. Ponuka ďalej musí obsahovať doklad preukazujúci zaplatenie zálohy na kúpnu cenu, číslo bankového účtu záujemcu, na ktorý bude vrátená záloha v prípade, ak záujemca nebude úspešný a súhlas so spracovaním osobných údajov záujemcu pre účely ponukového konania. Každá ponuka musí byť podpísaná oprávnenou osobou.
  5. Najnižšia suma cenovej ponuky v 2. kole ponukového konania je minimálne 100% súpisovej hodnoty ponúkaného predmetu speňažovania, t.j. 150,00 EUR. Záujemca o kúpu je povinný zložiť v prospech bankového účtu správcu vedený v Slovenskej sporiteľni, a. s., č. účtu IBAN: SK 56 0900 0000 0051 6963 6402 zálohu na celú ponúknutú kúpnu cenu v celom rozsahu (100%) a do správy pre prijímateľa uviesť a) spisovú značku konkurzu: 3Odk/445/2021, b) v prípade právnickej osoby – obchodné meno a v prípade fyzickej osoby – meno a priezvisko.
  6. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na bankový účet správcu uvedený v bode 5. V prípade, ak predložená záväzná ponuka nebude obsahovať akúkoľvek zo stanovených podmienok, na predloženú ponuku sa v rámci ponukového konania nebude prihliadať.
  7. Otváranie obálok s ponukami a ich vyhodnotenie sa uskutoční v sídle správcu v termíne do 5 dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. O výsledkoch ponukového konania správca spíše úradný záznam.
  8. Víťazom ponukového konania sa stane ten účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkol najvyššiu kúpnu cenu. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
  9. V prípade neprimerane nízkej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť.
  10. Neúspešným účastníkom ponukového konania správca vráti zloženú zálohu v lehote do 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk správcom.. 
  11. Správne poplatky spojené so zápisom zmeny vlastníka predmetu speňažovania v evidencii pred príslušným orgánom bude hradiť víťaz ponukového konania ako kupujúci.
  12. Správca upozorňuje záujemcov o kúpu majetku na právo oprávnených osôb vykúpiť majetok z konkurznej podstaty za podmienok ustanovených v ust. § 167r ZKR za cenu dosiahnutú v ponukovom konaní.
  13. Podmienky ponukového konania a ďalšie informácie o predmete speňažovania je možné poskytnúť osobne u správcu, na základe individuálnej dohody so správcom na tel. č.: 0915 949 997 v úradných hodinách alebo prostredníctvom e-mailovej adresy: sisak.spravca@gmail.com

 

Ing. Andrea Sisák, správca