Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 240/2021
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 15.12.2021
  • Značka:
  • K068206
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Suchár Martin
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Vavilova 22, 85101 Bratislava
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 15.03.1955
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Ing. Bc. Róbert Havlát
Sídlo správcu: Rudnayovo nám. 1, 81101 Bratislava
Kotakt na správcu : rhavlat@havlat.sk, 02/54410102
Spisová značka správcovského spisu : 4K/26/2015 S1243
Spisová značka súdneho spisu : 4K/26/2015
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Správca Ing. Mgr. Róbert Havlát, so sídlom kancelárie Rudnayovo nám. 1, 811 01 Bratislava, značka správcu: S 1243 (ďalej len „Správca“) v konkurznej veci sp. zn.: 4K/26/2015 úpadcu Martin Suchár, bytom Vavilovova 22, 851 01 Bratislava (ďalej len „Úpadca“) vyhlasuje II. kolo ponukového konania na speňaženie majetku patriaceho do všeobecnej podstaty, konkrétne ide o súpisovú zložku majetku č.: 2.) zverejnenú v Obchodnom vestníku č. 186/2021 zo dňa 28.09.2021:

PEŇAŽNÁ POHĽADÁVKA

názov dlžníka: spoločne a nerozdielne Jozef Bačík a Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Dostojevského rad 4, 815 74 Bratislava, IČO: 00 151 700

celková výška: uplatnená peňažná pohľadávka vo výške 59 368 EUR so 17,6% úrokom z omeškania ročne za obdobie od 01.10.2008 do zaplatenia

popis: peňažná pohľadávka uplatnená v súdnom konaní vedenom na Okresnom súde Bratislava II, sp. zn. 7C/47/2012

právny dôvod vzniku pohľadávky: nárok na náhradu škody a nárok na poistné plnenie

spoluvlastnícky podiel: 1/1

súpisová hodnota: 59 368 EUR so 17,6% úrokom z omeškania ročne za obdobie od 01.10.2008 do zaplatenia

dôvod zápisu do súpisu majetku: majetok Úpadcu

dátum zápisu do súpisu majetku: 23.09.2021

Podmienky ponukového konania:

1. Na ponukovom konaní sa môžu zúčastniť fyzické osoby aj právnické osoby bez obmedzenia. Ponukové konanie je uverejňované len v Obchodnom vestníku. Záujemcovia sa môžu informovať ohľadom peňažnej pohľadávky Úpadcu počas úradných hodín, po predchádzajúcom termínovom dohovore s povereným zamestnancom kancelárie Správcu (+421254410102), resp. prostredníctvom e-mailu rhavlat@havlat.sk.

2. Termín a miesto na predkladanie ponúk: Záujemca musí doručiť Správcovi ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „KONKURZ 4K/26/2015 – ZÁVÄZNÁ PONUKA – PEŇAŽNÁ POHĽADÁVKA - NEOTVÁRAŤ“ na adresu kancelárie Správcu v lehote na predkladanie ponúk, ktorá sa určuje v trvaní 20 (dvadsať) dní odo dňa zverejnenia inzerátu v Obchodnom vestníku. Lehota začína plynúť nasledujúcim dňom odo dňa zverejnenia inzerátu a končí 20. (dvadsiatym) dňom o 15:30 hod. Ponuka, ktorá nebude doručená do skončenia lehoty, sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty a Správca ju odmietne. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Záväznú ponuku možno meniť, dopĺňať alebo vziať späť do uplynutia lehoty na predkladanie záväzných ponúk. Ponuka musí byť určitá, zrozumiteľná, musí obsahovať všetky vyžadované náležitosti a musí byť podpísaná oprávnenou osobou záujemcu.

3. Náležitosti ponuky: záväzná ponuka musí byť vyhotovená v slovenskom jazyku a musí obsahovať:

  1. presné označenie záujemcu o postúpenie pohľadávky úpadcu:
  1. pri fyzickej osobe nepodnikateľovi - ponuka musí obsahovať meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo, vlastnoručný podpis fyzickej osoby a fotokópiu OP,
  2. pri právnickej osobe – obchodné meno, sídlo, IČO, originál výpisu z obchodného registra alebo iného registra nie starší ako 3 (tri) mesiace, podpis štatutárneho zástupcu spôsobom uvedeným vo výpise z obchodného registra alebo iného registra,
  3. pri fyzickej osobe podnikateľovi – meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo, vlastnoručný podpis fyzickej osoby podnikateľa, fotokópiu preukazu totožnosti a výpis zo živnostenského registra nie starší ako 3 (tri) mesiace,
  1. ponuku odplaty (v eurách)  - minimálne vo výške 50 % súpisovej hodnoty a spôsob jej úhrady,
  2. doklad o úhrade zálohy, ktorá bude predstavovať celú ponúkanú cenu za peňažnú pohľadávku, zloženej na bankový účet vedený v UniCreditBank Czech Republik and Slovakia, a.s., organizačná zložka, IBAN: SK97 1111 0000 0010 2510 3000, VS: 4K/26/2015, poznámka: záväzná ponuka – peňažná pohľadávka Suchár, meno a priezvisko záujemcu,
  3. súhlas účastníka s tým, že si nebude nárokovať na akékoľvek úroky alebo iné príslušenstvo zo zloženej zálohy počas trvania ponukového konania až do jej vrátenia prípadne započítania do ceny
  4. číslo účtu, na ktoré bude neúspešnému záujemcovi vrátená záloha po ukončení ponukového konania
  5. čestné vyhlásenie o tom, že záujemca:
  1. nemá žiadne záväzky voči Úpadcovi,
  2. súhlasí s podmienkami ponukového konania bez výhrad a v plnom rozsahu.

5. Termín a miesto otvárania obálok: do 7 (sedem) dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

6. Lehota na vyhodnotenie ponúk: do 10 (desať) dní odo dňa oznámenia výsledkov ponukového konania zástupcovi veriteľov Slovenská konsolidačná, a.s., so sídlom Cintorínska 21, 814 99 Bratislava ako príslušnému orgánu v zmysle ZKR (ďalej len „Príslušný orgán“). Príslušný orgán má právo odmietnuť predložené záväzné ponuky, a to všetky alebo aj jednotlivo, bez udania dôvodu. Správca vyhodnotí ponukové konanie za účasti zástupcu Príslušného orgánu a to tak, že za víťaza vyberie záujemcu, ktorý vo svojej ponuke ponúkol najvyššiu odplatu a súčasne splnil všetky podmienky ponukového konania. Pri zhode ponúk má prednosť záujemca, ktorého ponuka došla Správcovi najskôr. Prípadná neúčasť zástupcu príslušného orgánu na vyhodnocovaní ponúk nebráni Správcovi v ich vyhodnotení. Správca písomne oznámi výsledok ponukového konania úspešnému záujemcovi do 7 (sedem) dní odo dňa odsúhlasenia najvýhodnejšej ponuky zo strany Príslušného orgánu. Rovnako v tomto termíne Správca oznámi výsledok ponukového konania neúspešným záujemcom a vráti im späť zložené zálohy na nimi ponúknuté výšky odplaty.

7. Správca uzavrie s úspešným záujemcom zmluvu o postúpení pohľadávky do 20 (dvadsať) dní odo dňa doručenia odsúhlasenia najvýhodnejšej ponuky zo strany Príslušného orgánu, pričom zložená záloha, ktorá je podmienkou účasti v ponukovom konaní sa započítava do odplaty za postúpenie pohľadávky. V prípade, že úspešný záujemca odmietne uzavrieť zmluvu o postúpení pohľadávky so Správcom, má Správca voči takémuto záujemcovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške záujemcom zaplatenej zálohy.

8. Záujemca svojou účasťou v ponukovom konaní ako i svojím podpisom zmluvy o postúpení pohľadávky výslovne potvrdí, že sa slobodne zúčastňuje ponukového konania a slobodne uzatvára zmluvu o postúpení pohľadávky. Záujemca nie je oprávnený od zmluvy o postúpení pohľadávky odstúpiť a ani požadovať prípadnú náhradu akejkoľvek škody.

Ing. Mgr. Róbert Havlát, správca