Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 226/2021
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 25.11.2021
  • Značka:
  • K063434
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Tatiana Debnárová
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Duklianska 39, 95853 Skačany
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 08.08.1967
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Róbert Fatura
Sídlo správcu: Centrum 18/23, 01701 Považská Bystrica
Kotakt na správcu : 042/42 60 565, robert.fatura@gmail.com
Spisová značka správcovského spisu : 38OdK/150/2021 S628
Spisová značka súdneho spisu : 38OdK/150/2021
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Vec: 3. kolo verejného ponukového konania

 Uznesením Okresného súdu v Trenčíne č. k. 38OdK/150/2021-15 zo dňa 02.07.2021, ktoré bolo uverejnené v Obchodnom vestníku č. OV 131/2021 dňa 09.07.2021, bol vyhlásený konkurz na majetok dlžníka Tatiana Debnárová, rod. Hunková, nar. 08.08.1967, bytom 958 53 Skačany, a zároveň som bol ustanovený do funkcie správcu.

JUDr. Róbert Fatura, správca konkurznej podstaty dlžníka Tatiana Debnárová, rod. Hunková, nar. 08.08.1967, bytom 958 53 Skačany, štátny občan SR (ďalej len „dlžník“) podľa ust. § 167q ods. 3 a § 167p zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii, vyhlásil 2. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku vo vlastníctve dlžníka tvoriaceho všeobecnú podstatu.

Predmetné oznámenie bolo publikované v Obchodnom vestníku OV č. 209/2021 dňa 29.10.2021. V rámci lehôt stanovených v predmetnom oznámení nikto nepredložil relevantnú ponuku v zmysle podmienok určených v predmetnom oznámení, na základe ktorej skutočnosti správca vyhodnotil 2. kolo verejného ponukového konania ako neúspešné.

Na základe vyššie uvedených skutočností správca JUDr. Róbert Fatura vyhlasuje 3. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku vo vlastníctve dlžníka tvoriaceho všeobecnú podstatu.

1. Predmet verejného ponukového konania

Predmetom verejného ponukového konania je hnuteľná vec – osobné motorové vozidlo zapísané do súpisu majetku vyhotoveného v rámci konkurzného konania vedeného na majetok dlžníka (ďalej len „dlžník“) zverejneného v Obchodnom vestníku OV č.  179/2021 dňa 17.09.2021.

 

 

Hnuteľné veci

Por. č.

Popis

Miesto, kde sa vec nachádza

Súpisová hodnota (eur)

Iné

1.

osobné motorové vozidlo zn. Škoda Fabia Combi, farba zelená, druh karosérie : AC kombi, VIN: TMBJB16Y413160433, EČV: PE651BS, stav : v premávke, dátum stavu od : 30.10.2015, celková hmotnosť : 1615, dátum prvej evidencie v SR : 30.11.2000

Partizánske, Skačany 39

200,- Eur

podľa vyjadrenia dlžníka je prasknuté čelné sklo, nejde servo, deravý výfuk, stabilizačné tyčky, rozvody, abs, elektrina - všetko svieti, tečie olej, STK a emisná platí do 23.09.2021

 

 

 

 

2. Podmienky verejného ponukového konania

            a) Predloženie ponuky

Záujemca o kúpu predloží, resp. doručí svoju ponuku do kancelárie správcu na adrese Centrum 18/23, 017 01 Považská Bystrica s výrazným označením „KONKURZ 38OdK/150/2021  - neotvárať“ v lehote 10 dní odo dňa zverejnenia tohto ponukového konania v Obchodnom vestníku. Do lehoty sa nepočíta deň zverejnenia tohto oznámenia v Obchodnom vestníku. Ak posledný deň na predkladanie ponúk pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, ponuka podľa predchádzajúcej vety musí byť správcovi doručená v najbližší nasledujúci pracovný deň. Lehota je prekluzívna, pričom nie je možné odpustiť jej zmeškanie. Ponuka musí byť predložená v listinnej forme, na ponuky doručené elektronicky sa neprihliada. Ponuky, ktoré nebudú predložené, resp. doručené do stanoveného termínu na adresu vyhlasovateľa, nemožno považovať za riadne podané, a to ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty, ale neboli včas doručené. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené.

Záväzná ponuka predložená, resp. doručená do kancelárie správcu je pre záujemcu záväzná až do skončenia verejného ponukového konania. Doručenú záväznú ponuku nemožno meniť, dopĺňať alebo odvolať.

Podstatné náležitosti záväznej ponuky:

Záväzná ponuka záujemcu predložená, resp. doručená do kancelárie správcu musí obsahovať:

  • označenie záujemcu (obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO; u fyzických osôb nepodnikateľov meno, priezvisko, bydlisko, dátum narodenia),
  • označenie predmetu kúpy, ktorý musí byť zhodný s jeho označením uvedeným v súpise majetku určeného na predaj,
  • návrh kúpnej ceny,
  • fotokópiu aktuálneho výpisu z obchodného alebo živnostenského registra, príp. iného registra, osvedčujúci postavenie záujemcu, nie staršieho ako 30 dní odo dňa podania ponuky; v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa fotokópiu občianskeho preukazu,
  • oznámenie čísla účtu na účely vrátenia zálohy na kúpnu cenu pre prípad, že ponuka bude vyhodnotená ako neúspešná
  • ponuka musí byť datovaná a riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z Obchodného registra.

Každý záujemca môže do súťaže predložiť len jednu záväznú ponuku, inak sa všetky jeho podané záväzné ponuky odmietnu.

            Ak bude ktorýkoľvek doklad tvoriaci záväznú ponuku predložený v cudzom jazyku, s výnimkou českého, musí byť tento doklad/doklady preložené do slovenčiny súdnym znalcom z príslušného odboru.

Všetky ponuky je potrebné predložiť tak, aby boli nielen v súlade s podmienkami uvedenými v tomto memorande, ale aj v súlade so všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky.

Ponuka nesmie obsahovať podmienky, výhrady ani iné ustanovenia, ktoré odporujú podmienkam ponukového konania.

Záväzná ponuka, ktorá nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov alebo dokladov bude považovaná za formálne neúplnú, a preto ju správca odmietne a nebude zaradená do verejného ponukového konania.

b) Zloženie zálohy na ponúknutú kúpnu cenu

Záujemca o kúpu predmetu ponukového konania je povinný najneskôr do uplynutia posledného dňa lehoty na predkladanie ponúk zložiť na účet správcu zálohu na úhradu ponúknutej kúpnej ceny na účet vedený v Tatra banka, a.s., č. ú. IBAN: SK87 1100 0000 0029 3521 7095. Do správy pre prijímateľa je potrebné uviesť 38OdK/150/2021 a priezvisko záujemcu. Na ponuky, pri ktorých nebude zložená záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu, sa nebude prihliadať.

3. Podmienky pre vyhodnotenie verejného ponukového konania

Ponuky predložené, resp. doručené do termínu na ich podanie budú otvorené v kancelárii správcu na sídle Centrum 18/23, 017 01 Považská Bystrica do 5 dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, pričom správca ponuky vyhodnotí v lehote do 5 dní odo dňa otvárania obálok a bezodkladne upovedomí o výsledku otvárania obálok záujemcov. Každý veriteľ, ktorý o to požiada, má právo byť prítomný pri otváraní obálok s predloženými ponukami.

Podmienky pre výber kupujúceho sú :

  • predloženie formálne úplnej záväznej ponuky v termíne
  • zloženie zálohy na ponúknutú kúpnu cenu
  • víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu, najmenej však sumu 100 % súpisovej hodnoty predmetu; ak budú zhodné ponuky, záujemcovia budú správcom vyzvaní na zvýšenie ponúk; v takom prípade sa víťazom ponukového konania stane ten záujemca, ktorý v správcom určenej lehote ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. V prípade ak ani jeden z oslovených záujemcov nepredloží v stanovenej lehote doplnenie ponuky, správca uzatvorí kúpnu zmluvu s tým záujemcom, ktorého vyžrebuje zo záujemcov, ktorí predložili rovnakú cenovú ponuku
  • uzavretie kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o prevode majetku do 15 dní od vyhodnotenia ponúk
  • pokiaľ nedôjde k uzavretiu zmluvy z dôvodov na strane záujemcu, ktorý bol vyhodnotený ako úspešný, správca osloví s návrhom na uzavretie zmluvy v poradí ďalšieho úspešného záujemcu, ktorý riadne splnil všetky podmienky ponukového konania
  • v prípade neprimerane nízkej kúpnej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť
  • správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky doručené ponuky na odkúpenie majetku podľa tohto zverejnenia. Správca si tiež vyhradzuje právo ponukové konanie zrušiť.
  • záväzné ponuky podané v rozpore s podmienkami verejného ponukového konania budú z verejného ponukového konania vylúčené.
  • všetky správne poplatky a iné poplatky súvisiace s prevodom vlastníckeho práva znáša kupujúci

 

Viac informácií o predmete speňažovania môže záujemca zistiť na telefónnom čísle 042 426 05 65 / 0918 344 729 alebo na emailovej adrese robert.fatura@gmail.com

 

                                                                       JUDr. Róbert Fatura, správca