Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | Tatiana Debnárová | |||||||||||||||
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | Duklianska 39, 95853 Skačany | |||||||||||||||
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 08.08.1967 | |||||||||||||||
Obchodné meno správcu: | ||||||||||||||||
Titul, meno a priezvisko správcu: | JUDr. Róbert Fatura | |||||||||||||||
Sídlo správcu: | Centrum 18/23, 01701 Považská Bystrica | |||||||||||||||
Kotakt na správcu : | 042/42 60 565, robert.fatura@gmail.com | |||||||||||||||
Spisová značka správcovského spisu : | 38OdK/150/2021 S628 | |||||||||||||||
Spisová značka súdneho spisu : | 38OdK/150/2021 | |||||||||||||||
Druh podania : | Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu | |||||||||||||||
Vec: 3. kolo verejného ponukového konania Uznesením Okresného súdu v Trenčíne č. k. 38OdK/150/2021-15 zo dňa 02.07.2021, ktoré bolo uverejnené v Obchodnom vestníku č. OV 131/2021 dňa 09.07.2021, bol vyhlásený konkurz na majetok dlžníka Tatiana Debnárová, rod. Hunková, nar. 08.08.1967, bytom 958 53 Skačany, a zároveň som bol ustanovený do funkcie správcu. JUDr. Róbert Fatura, správca konkurznej podstaty dlžníka Tatiana Debnárová, rod. Hunková, nar. 08.08.1967, bytom 958 53 Skačany, štátny občan SR (ďalej len „dlžník“) podľa ust. § 167q ods. 3 a § 167p zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii, vyhlásil 2. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku vo vlastníctve dlžníka tvoriaceho všeobecnú podstatu. Predmetné oznámenie bolo publikované v Obchodnom vestníku OV č. 209/2021 dňa 29.10.2021. V rámci lehôt stanovených v predmetnom oznámení nikto nepredložil relevantnú ponuku v zmysle podmienok určených v predmetnom oznámení, na základe ktorej skutočnosti správca vyhodnotil 2. kolo verejného ponukového konania ako neúspešné. Na základe vyššie uvedených skutočností správca JUDr. Róbert Fatura vyhlasuje 3. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku vo vlastníctve dlžníka tvoriaceho všeobecnú podstatu. 1. Predmet verejného ponukového konania Predmetom verejného ponukového konania je hnuteľná vec – osobné motorové vozidlo zapísané do súpisu majetku vyhotoveného v rámci konkurzného konania vedeného na majetok dlžníka (ďalej len „dlžník“) zverejneného v Obchodnom vestníku OV č. 179/2021 dňa 17.09.2021.
2. Podmienky verejného ponukového konania a) Predloženie ponuky Záujemca o kúpu predloží, resp. doručí svoju ponuku do kancelárie správcu na adrese Centrum 18/23, 017 01 Považská Bystrica s výrazným označením „KONKURZ 38OdK/150/2021 - neotvárať“ v lehote 10 dní odo dňa zverejnenia tohto ponukového konania v Obchodnom vestníku. Do lehoty sa nepočíta deň zverejnenia tohto oznámenia v Obchodnom vestníku. Ak posledný deň na predkladanie ponúk pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, ponuka podľa predchádzajúcej vety musí byť správcovi doručená v najbližší nasledujúci pracovný deň. Lehota je prekluzívna, pričom nie je možné odpustiť jej zmeškanie. Ponuka musí byť predložená v listinnej forme, na ponuky doručené elektronicky sa neprihliada. Ponuky, ktoré nebudú predložené, resp. doručené do stanoveného termínu na adresu vyhlasovateľa, nemožno považovať za riadne podané, a to ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty, ale neboli včas doručené. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené. Záväzná ponuka predložená, resp. doručená do kancelárie správcu je pre záujemcu záväzná až do skončenia verejného ponukového konania. Doručenú záväznú ponuku nemožno meniť, dopĺňať alebo odvolať. Podstatné náležitosti záväznej ponuky: Záväzná ponuka záujemcu predložená, resp. doručená do kancelárie správcu musí obsahovať:
Každý záujemca môže do súťaže predložiť len jednu záväznú ponuku, inak sa všetky jeho podané záväzné ponuky odmietnu. Ak bude ktorýkoľvek doklad tvoriaci záväznú ponuku predložený v cudzom jazyku, s výnimkou českého, musí byť tento doklad/doklady preložené do slovenčiny súdnym znalcom z príslušného odboru. Všetky ponuky je potrebné predložiť tak, aby boli nielen v súlade s podmienkami uvedenými v tomto memorande, ale aj v súlade so všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky. Ponuka nesmie obsahovať podmienky, výhrady ani iné ustanovenia, ktoré odporujú podmienkam ponukového konania. Záväzná ponuka, ktorá nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov alebo dokladov bude považovaná za formálne neúplnú, a preto ju správca odmietne a nebude zaradená do verejného ponukového konania. b) Zloženie zálohy na ponúknutú kúpnu cenu Záujemca o kúpu predmetu ponukového konania je povinný najneskôr do uplynutia posledného dňa lehoty na predkladanie ponúk zložiť na účet správcu zálohu na úhradu ponúknutej kúpnej ceny na účet vedený v Tatra banka, a.s., č. ú. IBAN: SK87 1100 0000 0029 3521 7095. Do správy pre prijímateľa je potrebné uviesť 38OdK/150/2021 a priezvisko záujemcu. Na ponuky, pri ktorých nebude zložená záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu, sa nebude prihliadať. 3. Podmienky pre vyhodnotenie verejného ponukového konania Ponuky predložené, resp. doručené do termínu na ich podanie budú otvorené v kancelárii správcu na sídle Centrum 18/23, 017 01 Považská Bystrica do 5 dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, pričom správca ponuky vyhodnotí v lehote do 5 dní odo dňa otvárania obálok a bezodkladne upovedomí o výsledku otvárania obálok záujemcov. Každý veriteľ, ktorý o to požiada, má právo byť prítomný pri otváraní obálok s predloženými ponukami. Podmienky pre výber kupujúceho sú :
Viac informácií o predmete speňažovania môže záujemca zistiť na telefónnom čísle 042 426 05 65 / 0918 344 729 alebo na emailovej adrese robert.fatura@gmail.com
JUDr. Róbert Fatura, správca |
||||||||||||||||