Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 221/2021
  • Kapitola:
  • Verejné súťaže
  • Podanie:
  • Obchodné verejné súťaže/Verejné súťaže
  • Deň vydania:
  • 18.11.2021
  • Značka:
  • S000023
Vyhlasovateľ sútaže
Obchodné meno/Názov : ZTS - ŠPECIÁL, a.s.
Sídlo : Lieskovec 575/25, 018 41 Dubnica nad Váhom
IČO : 36 302 511
Podľa : § 281 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník
Zverejňuje :

OBCHODNÁ VEREJNÁ SÚŤAŽ

 

 

 

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK

(ďalej len „výzva“)

podľa ust. § 281 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník

na predmet súťaže:

Poloautomatická linka funkčného chrómovania s obsluhou

 

1.         Identifikácia vyhlasovateľa:

 

Obchodné meno:                               ZTS – ŠPECIÁL, a.s.

Sídlo organizácie:                               Lieskovec 575/25, 018 41  Dubnica nad Váhom

Zastúpený:                                         Ing. Miroslav Sim, predseda predstavenstva

Bankové spojenie:                              Tatra banka a.s.

IČO:                                                    36 302 511

DIČ:                                                     2020114624

IČ DPH:                                               SK2020114624

Zapísaná:                                            v OR Okresného súdu v Trenčíne – oddiel: Sa, vložka č.:

10089/R

Zodpovedná osoba:                            Mgr. Nino Rosenberg, email: rosenberg@ztsspecial.sk      

                                                          

2.         Predmet súťaže:

2.1.     Názov predmetu súťaže:

Poloautomatická linka funkčného chrómovania s obsluhou

2.2.     Opis predmetu súťaže:

Predmetom súťaže je súťaž návrhov o najvhodnejší návrh na uzavretie zmluvy predmetom ktorej je dodanie a montáž Poloautomatickej linky funkčného chrómovania s obsluhou.                                                                 

Podrobná špecifikácia predmetu súťaže je uvedená v prílohe č. 2 technická špecifikácia predmetu súťaže tejto výzvy.

 

3.         Miesto a lehota poskytnutia predmetu súťaže:

3.1.      Miesto dodania predmetu súťaže:

 

Sídlo vyhlasovateľa na miesto Lieskovec 575/25, 018 41 Dubnica nad Váhom, v budove so súpisným číslom 808, postavenej na parc. č. 761/48, DE 1 Parná centrála, evidovanej na LV č. 3569

3.2.      Lehota dodania predmetu súťaže:

          

12 mesiacov od podpisu zmluvy.

 

4.         Zdroj finančných prostriedkov

 

Predmet súťaže bude financovaný z prostriedkov vyhlasovateľa.

 

5.         Zmluva

 

5.1.      Typ zmluvy na poskytnutie predmetu súťaže:

 

Kúpna zmluva uzatvorená v súlade so zákonom č. 513/1991Zb.  Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.

 

5.2.     Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok pre predmet súťaže tvorí prílohu č. 3 –  Návrh Kúpnej zmluvy.

 

6.         Príprava a obsah ponuky

 

6.1.      Vyhotovenie ponuky

6.2.      Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu.

 

6.3.      Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované v tejto výzve, môžu byť v ponuke predložené aj ako kópie. Originály alebo ich úradne osvedčené kópie predloží úspešný uchádzač pri podpise zmluvy k nahliadnutiu.

 

6.4.      Ponuka a ďalšie doklady, vyhlásenia, potvrdenia a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku.

 

6.5.      Uchádzač predloží ponuku v jednom origináli.

 

7.         Mena a ceny uvádzané v ponuke

7.1.      Uchádzač stanoví cenu za obstarávaný predmet na základe vlastných výpočtov, činností, výdavkov a príjmov podľa platných právnych predpisov. Uchádzač je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu súťaže.

 

7.2.      Ak je uchádzač zdaniteľnou osobou pre DPH v zmysle príslušných predpisov (ďalej len „zdaniteľná osoba“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v EUR bez DPH.

 

7.3.      Ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v EUR. Skutočnosť, že nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uchádzač uvedie v ponuke.

 

7.4.     Zmluvná cena uvedená v ponuke uchádzača v návrhu zmluvy musí platiť počas celého obdobia trvania zmluvy a nie je možné ju zvýšiť.

 

8.         Obsah ponuky

8.1.      Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty podľa bodov 8.2.-8.7. tejto výzvy, vo forme uvedenej v tejto výzve, doplnené tak ako je to stanovené v tomto bode výzvy. Uchádzač nie je oprávnený meniť znenie vyhlásení, potvrdení, dokladov a dokumentov, ktorých vzory sú súčasťou tejto výzvy, je však oprávnený a povinný tieto správne a pravdivo vyplniť podľa požiadaviek uvedených v tejto výzve.

 

8.2.      Kópia dokladu o oprávnení uskutočňovať nákup a predaj tovaru a montáž, ktorým je živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra, výpis z obchodného registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.

 

8.3.      Návrh na plnenia kritéria predmetu súťaže, špecifikovaného v tejto výzve a súčasne v súlade s informáciami uvedenými v tejto výzve v predpísanej štruktúre - príloha č. 1 – Návrh na plnenie kritéria.

 

8.4.      Vyplnený výkaz výmer s uvedením cien vypracovaný podľa prílohy č. 2 – Technická špecifikácia.

 

8.5.      Vyplnený návrh zmluvy vypracovaný v súlade s prílohou č. 3 – Návrh Kúpnej zmluvy.

 

8.6.      Vyplnené vyhlásenie záujemcom v súlade s prílohou č. 4 – Vyhlásenie záujemcu.

 

8.7.      Vyplnené referencie záujemcom v súlade s prílohou č. 5 – Referencie záujemcu.

 

9.         Podmienky predkladania cenovej ponuky

 

9.1.      Náklady na ponuku

 

Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, bez ohľadu na výsledok súťaže. Ponuky doručené na adresu vyhlasovateľa a predložené v lehote na predkladanie ponúk sa uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie súťaže.

 

9.2.      Uchádzač oprávnený predložiť ponuku

 

9.3.      Ponuku môže predložiť fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá má oprávnenie uskutočňovať nákup a predaj tovaru, montáž a stavebné práce a  v čase predloženia ponuky:

  • nie je v kríze v zmysle ust. 67a a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník,
  • nemá vedomosť o tom, že by voči nemu bolo v priamej súvislosti so súťažou alebo  s dodaním predmetu súťaže začaté alebo vedené konanie alebo vydané rozhodnutie orgánu verejnej správy alebo súdu, v dôsledku ktorých by mohla byť uchádzačovi uložená akákoľvek sankčná povinnosť, respektíve v dôsledku ktorých by takáto sankčná povinnosť mohla na vyhlasovateľa prejsť,
  • na jeho majetok nie je vyhlásený konkurz ani nie je povolená reštrukturalizácia či povolené vyrovnanie, nie je voči nemu začaté konkurzné konanie, nebol podaný návrh na vyrovnanie či reštrukturalizáciu a nebol podaný návrh na exekučné konanie, a nie sú mu známe žiadne okolnosti, ktoré by mali za následok neplatnosť návrhu zmluvy, alebo by mohli ohroziť platnosť návrhu zmluvy, nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu súťaže vyhlasovateľom alebo riadne plnenie povinností a záväzkov uchádzača voči vyhlasovateľovi podľa tejto súťaže a návrhu zmluvy,
  • je schopná na výzvu vyhlasovateľa ako kupujúceho v zmysle ust. § 326 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník preukázať dostatočné zabezpečenie svojho plnenia,
  • v časovom období troch (3) rokov pred vyhlásením tejto súťaže vyrobila a dodala s montážou aspoň tri (3) galvanické linky, každá v hodnote viac ako 200.000,- EUR bez DPH.

            Ak ponuku predloží fyzická osoba alebo právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá nespĺňa vyššie uvedené podmienky, nebude možné takúto ponuku zaradiť do vyhodnotenia a takáto ponuka bude vrátená odosielateľovi alebo predkladateľovi. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku.

 

9.4.      Obchodná spoločnosť, ktorej zakladateľom alebo spoločníkom je politická strana alebo hnutie, nemôže byť uchádzačom. Ak ponuku predloží takáto právnická osoba, nebude možné jej ponuku zaradiť do vyhodnotenia.

 

10.       Miesto a lehota na predkladanie ponúk

 

10.1.    Lehotu na predkladanie ponúk vyhlasovateľ stanovil do desať (10) kalendárnych dní odo dňa zverejnenia tejto výzvy do 15:00 hod. miestneho času. Otváranie ponúk je stanovené na druhý deň po uplynutí lehoty pre predkladanie ponúk o 11:00 hod. Otváranie ponúk je neverejné.

 

10.2.    Ponuky záujemcov je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk na e-mailovú adresu: rosenberg@ztsspecial.sk

 

10.3.    V prípade osobného doručenia, záujemcovia doručia ponuku v lehote na predkladanie ponúk na adresu pre doručovanie (sídlo organizácie podľa bodu 1.).

 

10.4.    Ponuka záujemcu predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk sa vráti záujemcovi neotvorená.

 

10.5.    Uchádzač môže svoju cenovú ponuku vziať späť, odvolať alebo zmeniť len do lehoty na predkladanie ponúk.

 

11.       Lehota viazanosti cenovej ponuky

 

11.1.    Lehota viazanosti ponúk vyhlasovateľ stanovil do 31.12.2021

 

11.2.    Uchádzač je svojou ponukou viazaný počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej vyhlasovateľom.

 

12.       Označenie ponuky

 

12.1.    V prípade doručenia ponuky e-mailom uchádzač uvedie do predmetu:

 

Poloautomatická linka funkčného chrómovania s obsluhou

 

12.2.    V prípade osobného doručenia ponuky na adresu uvedenú v bode 1. uchádzač predloží ponuku v samostatnom uzavretom nepriehľadnom obale. Na obale ponuky treba uviesť nasledovné údaje: 

  • obchodné meno a sídlo/miesto podnikania uchádzača,
  • označenie „cenová ponuka – neotvárať“ a „Poloautomatická linka funkčného chrómovania s obsluhou“
  • adresa kontaktnej osoby

 

13.       Hodnotenie ponúk a oznámenie výsledkov

 

13.1.    Kritéria na hodnotenie ponúk:

 

Najnižšia cena v EUR bez DPH.

 

13.2.    Pravidlo uplatnenia kritéria:

 

Úspešný uchádzač bude ten, ktorý ponúkne najnižšiu cenu na celý predmet súťaže a bude spĺňať podmienky tejto súťaže.

 

13.3.    Oznámenie výsledkov  

 

Každému uchádzačovi bude doručené písomné alebo elektronické oznámenie o výsledku posúdenia ním predloženej ponuky. 

 

13.4.    Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk a/alebo súťaž zrušiť bez udania dôvodu.

 

14.       Obchodné podmienky

 

Plnenie s úspešným uchádzačom, ktorého ponuka bola prijatá, bude realizované na základe zmluvy, ktorej znenie tvorí prílohu č. 3 – Návrh Kúpnej zmluvy,  ktorá bude výsledkom zadávania súťaže medzi  uchádzačom a vyhlasovateľom.  Zmluva nesmie byť v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Zmluva bude uzatvorená s úspešným uchádzačom do 3 dní odo dňa kumulatívneho splnenia podmienky udelenia predchádzajúceho súhlasu dozornej rady vyhlasovateľa a udelenia predchádzajúceho súhlasu jediného akcionára vyhlasovateľa.

 

Prílohy:

Príloha č. 1: Návrh na plnenie kritéria (tvorí samostatnú prílohu)

Príloha č. 2: Technická špecifikácia (tvorí samostatnú prílohu)

Príloha č. 3: Návrh Kúpnej zmluvy (tvorí samostatnú prílohu)

Príloha č. 4: Vyhlásenie záujemcu (tvorí samostatnú prílohu)

Príloha č. 5: Referencie záujemcu (tvorí samostatnú prílohu)

 

V Dubnici nad Váhom, dňa 08.11.2021

 

______________________

ZTS – ŠPECIÁL, a.s.

Ing. Miroslav Sim

predseda predstavenstva

 

Príloha č. 1        

Návrh na plnenie kritérií

Poloautomatická linka funkčného chrómovania s obsluhou

 

Návrh uchádzača na plnenie kritéria

Názov uchádzača / označenie skupiny:

 

 

Adresa uchádzača:

 

IČO:

 

DIČ:

 

IČDPH:

Štatutárni zástupcovia podľa dokladu o oprávnení podnikať:

 

e-mail:

 

www:

       

 

Návrh na plnenie kritéria:

 

Kritérium

 

Cena bez DPH                                                                  .............................................

 

 

 

Sadzba DPH                                                                     .............................................

 

 

 

Cena s DPH                                                                      .............................................

 

 

V ............................................. dňa .............................................

 

 

 

 

.............................................

(podpis a odtlačok pečiatky uchádzača, resp. osoby oprávnenej konať za uchádzača)

 

Príloha č. 2: Poloautomatická linka funkčného chrómovania s obsluhou

 

Technická špecifikácia  požiadavky návrh uchádzača
Typ linky Poloautomatická linka funkčného chrómovania  
Hlavné časti linky Vane, galvanické zdroje  
Záchytná vaňa pod celou linkou  áno  
Rozmery linky približné  
Dĺžka cca 25m  
Šírka max. 6,5m  
Výška linky s pojazdom max. 5.5 m  
Veľkosť chrómovacej vane, vnutorne chrómovanie priemer 800 x 3000 mm  
Veľkosť chrómovacej vane, vonkajšie chrómovanie 2000x760x1300 mm  
Veľkosť chrómovacej malej vane 760x760x1300 mm  
Vaňa, chemické odmastnenie emulgačné 2000x760x1300 mm  
Vaňa, anodické odchrómovanie priemer 800 x 3000 mm  
Vaňa 2°oplach 2000x1360x1300 mm  
Vaňa, teplý oplach 2000x760x1300 mm  
Teplovzdušná sušička max. 2000x760x1300 mm  
vaňa zásobník odpad k likvidácií 2000x760x1300 mm  
vaňa zásobník koncentrátu oxidu chrómoveho s injektrovým premiešavaním  2000x760x1300 mm  
Vaňa 2°oplach 2000x1360x1300 mm  
anodická aktivácia 2000x760x1300 mm  
ekonomický oplach  2000x760x1300 mm  
ekonomický oplach  priemer 800 x 3000 mm  
Podvesný dopravník nosnosť kg 450 kg  
Zdroj 1 na funkčné chrómovanie 4.500 A/15V  
Zdroj 2 na funkčné chrómovanie, reverzačný 6.000 A/15V  
Zdroj 3 na funkčné chrómovanie, reverzačný  500 A/15V  
Zdroj 4 anodické odchrómovanie 1500A/15V  
Zdroj 5 anodická aktivácia 4500A/15V  
Linka poloautomatická  
Navsovanie súčiastok ručné  
Hladinomery so signalizáciou min. a max. akustické/opltické  
automatická kontrola požadovaných teplôt lázní, automatika dohrev/ochladenie áno  
Automatické vypnutie pri nedodržaní hladiny vo vaniach áno  
Vzduchotechnika, odsávanie, filtrácia vzduchu, mokrá práčka áno  
vane s možnosťou ručného uzavretia ( vane ktoré obsahujú oxid chromový ) áno  
Zariadenie na výrobu DEMI vody 50l/hod  
montáž  áno  
Zaškolenie áno  
Olovenné anódy a katody funkčného chrómovania, anodickej aktivácie , PbSn7 áno  
Doprava áno  
     
Opcie €/ks    
     
Názov a typ výrobku    
Cena za predmet obstarávania     

 

Príloha č. 3 Kúpna zmluva:

 

Kúpna zmluva

uzatvorená podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník

(ďalej len „Obchodný zákonník“)

(ďalej len „Zmluva“)

 

č. _______________________________________

 

ZMLUVNÉ STRANY:

 

Kupujúci:                            ZTS – ŠPECIÁL, a.s.

Sídlo organizácie:             Lieskovec 575/25, 018 41  Dubnica nad Váhom

Zastúpený:                         Ing. Miroslav Sim, predseda predstavenstva

Bankové spojenie:          Unicredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

pobočka zahraničnej banky

Číslo účtu:                           SK07 1111 0000 0016 2052 3018

IČO:                                       36 302 511

DIČ:                                       2020114624

IČ DPH:                                SK2020114624  

Zapísaná:                            v OR Okresného súdu v Trenčíne – oddiel: Sa, vložka č.: 10089/R

(ďalej len „Kupujúci“)

a

Predávajúci:     

Sídlo:    

Zastúpený:        

Bankové spojenie:         

Číslo účtu:          

IČO:      

IČ DPH:               

Zapísaná:           

(ďalej len „Predávajúci“)

 

(Kupujúci a Predávajúci ďalej spoločne len „zmluvné strany“ a každý jednotlivo len „zmluvná strana“)

 

PREAMBULA

Táto zmluva upravuje vzájomné právne vzťahy zmluvných strán pri dodávke a montáži predmetu zmluvy a na požiadavky na služby bezprostredne spojené s dodávkou a montážou predmetu zmluvy v mieste dodania.

Článok I.

Predmet zmluvy

  1. Predmetom plnenia podľa tejto Zmluvy je dodanie tovaru podľa vizualizácie a špecifikácie tvoriacej prílohou č. 1 tejto zmluvy a jeho montáž v mieste dodania predávajúcim kupujúcemu a to:

Názov položky

Počet ks

Poloautomatická linka funkčného chrómovania s obsluhou

1 ks

                (ďalej len ako „tovar“).

  1. Predávajúci sa podpisom tejto zmluvy zaväzuje riadne dodať tovar, vykonať jeho montáž v mieste dodania a uviesť tovar do prevádzky podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky v stanovenom termíne a previesť vlastnícke právo k nemu na kupujúceho a ďalej vykonať všetky záväzky zmluvou dojednané, ktoré sú nutnou podmienkou pre naplnenie účelu kúpy podľa tejto zmluvy a uvedenia tovaru do prevádzky.

 

  1. Kupujúci sa zaväzuje riadne dodaný, zmontovaný a prevádzky schopný tovar bez vád podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky prevziať a zaplatiť zaň včas dohodnutú kúpnu cenu.

 

  1. Predávajúci vyhlasuje, že sa oboznámil, preveril a pochopil všetky podmienky dodania tovaru podľa tejto zmluvy a tieto bez obmedzenia uznal a je spôsobilý, za použitia svojich schopností a svojho technického vybavenia ktoré má k dispozícii, tovar dodať, zmontovať a uviesť do prevádzky riadne, bez vád, kompletne a funkčne, v dohodnutom termíne a v súlade s technickými normami a právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.

 

Článok II.

Termín dodania

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že tovar podľa tejto zmluvy predávajúci dodá kupujúcemu za dodacej podmienky DPU (INCOTERMS 2020) a vykoná jeho montáž v sídle kupujúceho na miesto Lieskovec 575/25, 018 41 Dubnica nad Váhom, v budove so súpisným číslom 808, postavenej na parc. č. 761/48, DE 1 Parná centrála, evidovanej na LV č. 3569, a to najneskôr do dvanásť (12) mesiacov od podpisu tejto zmluvy.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie a vykonanie montáže tovaru bude realizované v zmysle harmonogramu po predchádzajúcom vzájomnom písomnom odsúhlasení presného termínu dodania a montáže tovaru oboma zmluvnými stranami. Predávajúci sa zaväzuje včas, najmenej však 60 dní vopred pred plánovaným dodaním a montáže tovaru poslať kupujúcemu na odsúhlasenie harmonogram podľa tohto bodu zmluvy. Kupujúci je oprávnený odmietnuť predložený harmonogram prác iba v prípade, ak bude v rozpore s touto zmluvou.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že zmeny termínu stanoveného pre dodanie a vykonanie montáže tovaru predávajúcim a odovzdanie ho kupujúcemu je možné vykonať iba písomne vo forme dodatku k tejto zmluve.

 

  1. Kupujúci je oprávnený dať predávajúcemu príkaz na prerušenie dodania a montáže tovaru, ak tovar nie je dodávaný alebo montovaný v požadovanej kvalite alebo hrozia iné vážne škody.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že o dobu omeškania kupujúceho s povinnosťou podľa čl. VI bod 1. písm. b. tejto zmluvy sa predlžuje termín plnenia predávajúceho uvedený v čl. II bod 1. tejto zmluvy.

Článok III.

Kúpna cena

  1. Kúpna cena je stanovená dohodou zmluvných strán ako pevná podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách nasledovne:

 

Celková suma bez DPH v EUR:

Suma DPH (20 %) v EUR:

Celková suma s DPH v EUR:

 

 

 

                (ďalej len „kúpna cena“).

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že  kúpna cena tovaru zohľadňuje všetky náklady predávajúceho na dodanie a montáž tovaru, jeho uvedenie do prevádzky, ako aj všetky ostatné náklady na činnosti spojené s plnením zmluvného záväzku predávajúceho podľa tejto zmluvy (napr. clo, dane, poistenie, režijné náklady, doprava, zaškolenie obsluhy, atesty, licencie, správne poplatky, odmeny tretím stranám), pokiaľ v zmluve nie je uvedené inak.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že  kúpna cena tovaru nezohľadňuje tzv. chemické technológie / nálevy pre chod linky a ich nasadenie, stavebné a pomocné práce, demontážne práce a likvidáciu prípadných odpadov a odpadových vôd, a schvaľovanie tovaru ako linky dotknutými úradmi a udelenie povolenia uvedenia tovaru-linky prevádzky príslušnými úradmi v Slovenskej republike.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že zmena zmluvnej ceny tovaru podlieha písomnej dohode zmluvných strán. Zmluvnú cenu tovaru je predávajúci oprávnený zmeniť len pri platnom štátom prijatom a vykonateľnom všeobecnom rozhodnutí o spôsobe jej účtovania, zmene cla alebo DPH.

 

  1. Špecifikácia ceny tovaru tvorí prílohu č. 2 tejto zmluvy.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že kúpna cena za tovar bude fakturovaná predávajúcim kupujúcemu nasledovne:
    1. Predávajúcemu vznikne právo na vystavenie zálohovej faktúry vo výške 15% z kúpnej ceny tovaru po podpise kúpnej zmluvy na základe zálohovej faktúry predávajúceho so splatnosťou 14 dní. Predávajúci je povinný dodať kupujúcemu kompletnú projektovú dokumentáciu k tovaru, v opačnom prípade kupujúci nie je povinný uhradiť zálohu predávajúcemu a vzniká mu právo odstúpiť od tejto zmluvy;

 

    1. Predávajúcemu vznikne právo na prvú platbu za tovar na základe vystavenia faktúry vo výške 55% z kúpnej ceny tovaru v ktorej zohľadní uhradenú zálohu kupujúcim podľa písm. a. tohto bodu zmluvy so splatnosťou 7 dní a podpise samostatného písomného preberacieho protokolu medzi zmluvnými stranami predmetom ktorého bude potvrdenie dodania všetkých častí tovaru do sídla kupujúceho a začatie montáže tovaru;  

 

    1. Predávajúcemu vznikne právo na druhú platbu za tovar na základe vystavenia faktúry vo výške zvyšných 30% z kúpnej ceny tovaru so splatnosťou 14 dní a podpise samostatného písomného preberacieho protokolu medzi zmluvnými stranami v súlade s čl. V tejto zmluvy predmetom ktorého bude spolu prílohami:
      1. Potvrdenie, že je tovar bez akýchkoľvek vád;
      2. Vykonanie skúšky technologického procesu funkčného chrómovania a funkčnosti linky kupujúcim za účasti a súčinnosti predávajúceho a to najneskôr do 14 dní odo dňa písomného oznámenia dokončenia montáže tovaru predávajúcim kupujúcemu;
      3. Potvrdenie odovzdania manuálu k tovaru, softwaru, licencií a všetkých ostatných písomných dokumentov vyhotovených v slovenskom jazyku vzťahujúcich sa k tovaru a jeho prevádzke kupujúcemu;
      4. Potvrdenie vykonania riadneho zaškolenia obslužného personálu kupujúceho predávajúcim podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky;
      5. Potvrdenie splnenia všetkých podmienok podľa čl. III bod 6. písm. a. a b. tejto zmluvy a povinností predávajúceho podľa č. VII tejto zmluvy.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak niektorá z podmienok uvedených v čl. III bod 6. písm. a., b., c. tejto zmluvy nebude splnená alebo predávajúci nesplní niektorú z iných povinností podľa tejto zmluvy, kupujúci má právo nepristúpiť k podpisu jednotlivého preberacieho protokolu podľa tejto zmluvy alebo neprijať faktúru na zostávajúcu časť kúpnej ceny alebo zálohu až do okamihu splnenia všetkých podmienok a povinností predávajúcim.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že všetky platby podľa tejto zmluvy sa uskutočnia výlučne bezhotovostným platobným prevodom na účet predávajúceho uvedený v hlavičke tejto zmluvy na základe doručených faktúr predávajúceho kupujúcemu, prílohou ktorých musia byť zmluvnými stranami podpísané jednotlivé preberacie protokoly podľa bodu čl. III bod 5. tejto zmluvy.

 

  1. Faktúra predávajúceho musí mať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Kupujúci je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to do dátumu jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota jej splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry kupujúcemu.

 

Článok IV.

Záručné podmienky a zodpovednosť za vady

  1. Predávajúci poskytuje kupujúcemu záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov od dátumu odovzdania a prevzatia tovaru podľa čl. III bod 5. písm. c. tejto zmluvy. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu po dobu záruky za to:
    1. že si tovar uchová bezchybnú akosť a bezporuchovosť;
    2. že bude plne zodpovedať podmienkam tejto zmluvy, platným normám a predpisom;
    3. že tovar bude plne zodpovedať tejto zmluve a jej prílohám.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že záruka sa nevzťahuje na nasledujúce skutočnosti:
    1. na násilné poškodenie tovaru kupujúcim alebo treťou osobou poverenou kupujúcim;
    2. na škody spôsobené v dôsledku nesprávnosti užívania kupujúcim alebo treťou osobou poverenou kupujúcim v rozpore s návodom k používaniu a obsluhe a nesprávnou údržbou zo strany kupujúceho;
    3. na zjavne mechanicky poškodené zariadenia a na zariadenia, u ktorých boli vykonané neprípustné zásahy neautorizovanou organizáciou.

 

  1. Vadou sa okrem vyššie uvedeného rozumie aj odchýlka v kvalite, rozsahu a parametroch tovaru stanovených v špecifikácii tovaru, ktorá tvorí prílohu č. 1 tejto zmluvy a rozpor alebo nesúlad s platnými právnymi predpismi a technickými normami platnými v Slovenskej republike.

 

  1. Predávajúci sa zaväzuje poskytovať pre kupujúceho po uplynutí záručnej doby komplexný pozáručný servis v cenách obvyklých v mieste a čase poskytovaného pozáručného servisu.

 

  1. Predávajúci sa zaväzuje počas záručnej doby začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia bezodkladne najneskôr však druhý pracovný deň, po nahlásení vady či poruchy.

 

  1. Ak sa ukáže, že vada predmetu plnenia je v rámci záručnej doby opraviteľná a predávajúci napriek oznámeniu vád a následnej dodatočne výzve kupujúceho nenastúpi v lehote 30 dní k odstráneniu vád, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy a/alebo požadovať zľavu z kúpnej ceny a/alebo vykonať opravu sám alebo prostredníctvom tretej osoby na náklady predávajúceho.

 

Článok V.

Odovzdanie a prevzatie tovaru, prechod vlastníctva

  1. Záväzok predávajúceho dodať tovar a vykonať jeho montáž v mieste dodania podľa tejto zmluvy sa považuje za splnený dňom obojstranného podpisu konečného preberacieho protokolu bez akýchkoľvek vád v protokole uvedených.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že prevedenie vlastníckeho práva k tovaru a jeho príslušenstvu na kupujúceho nastáva dňom uhradenia celej kúpnej ceny za tovar predávajúcemu.

 

 

  1. V každom jednotlivom protokole o odovzdaní a prevzatí podľa tejto zmluvy bude uvedený spôsob odovzdania, čas, meno zodpovednej osoby za predávajúceho, meno štatutára kupujúceho a zodpovednej osoby za kupujúceho, deň a čas realizácie, zoznam odovzdávaného materiálu, zoznam protokolov, návodov, licencií atď.

 

  1. Ak bude tovar riadne dodaný a zmontovaný pred dohodnutým termínom, je kupujúci povinný ho prevziať aj pred týmto termínom, ak bude k tomu predávajúcim písomne alebo emailom vyzvaný aspoň 15 dní pred stanoveným termínom.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že k prechodu nebezpečenstva škody na tovare dochádza dňom prechodu  vlastníckeho práva na kupujúceho.

Článok VI.

Povinnosti kupujúceho

1.      Kupujúci sa zaväzuje:

a.      poskytovať predávajúcemu súčinnosť v primeranom rozsahu podľa svojich schopností a možností;

b.      zaistiť pripravenosť miesta dodania pre dodanie a montáž tovaru predávajúcim najneskôr do 6 mesiacov od podpisu tejto zmluvy;

c.     zabezpečiť prívod elektrickej energie k el. rozvádzačom v príslušnom príkone v káble podľa pokynu oprávneného elektrotechnika;

e.      zabezpečiť pripojenie, prívod a dodávku prevádzkovej vody minimálne 0,3 MPa a tlakového vzduchu min. 0,5 MP a vyznačiť pripojovacích miest;

f.      vyznačiť príjemcov odpadových vôd a spôsob ich kontroly podľa požiadavky vodohospodárskeho orgánu;

g.       zabezpečiť pre predávajúceho počas dodania a montáže tovaru uzamykateľný skladovací priestor pro stroje a zariadenia a pomocné prostriedky po dobu montáže;

h.      zabezpečiť sociálne zázemie pre pracovníkov predávajúceho;

i.       zabezpečiť možnosť použitia a zapožičania manipulačnej techniky, napr. vysokozdvižný vozík, paletový vozík;

j.       poskytnúť predávajúcemu súčinnosť pri odsúhlasení požiadavkou na prispôsobenie prostredia ovládacieho panelu linky;

k.     vyznačiť a vyprázdniť priestor pre osadenie linky a ďalších komponentov (výroba demivody, galvanické zdroje, ventilátor);

l.    včas uhradiť vystavenú splatnú faktúru a faktúru na zálohu predávajúceho;

m. zabezpečiť bezpečnostní sprchu pre pracovníkov predávajúceho a kupujúceho.

 

Článok VII.

Povinnosti predávajúceho

  1. Predávajúci sa zaväzuje okrem ostatných povinností uvedených v tejto zmluve:
    1. dodať a zmontovať tovar v mieste dodania riadne a včas bez vád a  v najlepšej kvalite zodpovedajúcej poctivému obchodnému styku, použitiu tovaru a jeho prevádzke;
    2. dodať kupujúcemu projektovú dokumentáciu k tovaru a jeho montáži podľa právneho poriadku Slovenskej republiky;
    3. zabezpečiť, aby boli pri výrobe tovaru dodržiavané technické normy a ďalšie platné normy vzťahujúce sa na výrobu a dodávku tovaru;
    4. zabezpečiť, aby boli pre výrobu tovaru použité len výrobky a materiály, ktoré majú také vlastnosti, aby vo finálnom tovare boli zaručené požadované parametre, kvalita, bezpečnosť pri užívaní a ostatné oprávnené požiadavky kupujúceho;
    5. zabezpečiť aby sa pri výrobe a montáži tovaru postupovalo s odbornou starostlivosťou a aby bola plne rešpektovaná technická a realizačná dokumentácia a pokyny kupujúceho a aby bolo v ich zmysle postupované;
    6. po celý čas dodania tovaru a jeho montáže mať uzatvorené a na výzvu kupujúceho mu preukázať uzatvorenie poistenia za škodu minimálne do výšky kúpnej ceny tovaru.

 

  1. Predávajúci zodpovedá za všetky škody vzniknuté v súvislosti s touto zmluvou v rozsahu a podľa príslušných ustanovení právnych predpisov Slovenskej republiky.

 

  1. Predávajúci vyhlasuje, že v zmluvnom vzťahu založenom touto zmluvou nesie plnú zodpovednosť za výkon svojej činnosti ako aj za výkon činnosti a dodávky od subdodávateľov, a to tak voči kupujúcemu, tretím osobám ako aj štátnym a iným inštitúciám a úradom.

 

Článok VIII.

Odstúpenie od zmluvy

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci môže od tejto zmluvy odstúpiť podľa ustanovení Obchodného zákonníka a/alebo ak je tak zmluve uvedené a/alebo v prípade, ak:
    1. Predávajúci riadne a včas nesplní svoje povinnosti podľa tejto zmluvy a toto porušenie nenapraví ani v dodatočne poskytnutej lehote minimálne 15 dní k náprave kupujúcim;
    2. v prípade, ak predávajúci vstúpi do likvidácie, prípadne bude na jeho majetok vyhlásený konkurz;
    3. sa stane zrejmým v akejkoľvek fáze dodania alebo montáže tovaru, že predávajúci nebude schopný tovar dodať alebo zmontovať alebo uviesť do prevádzky podľa tejto zmluvy a predávajúci na výzvu kupujúceho nepreukáže opak alebo neposkytne dostatočné zabezpečenie (napr. záloh, banková záruka, atď.);
    4. predávajúci nedodá kupujúcemu projektovú dokumentáciu k tovaru;
    5. tovar nebude možné uviesť do prevádzky podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky a noriem BOZP z dôvodu chybného plnenia zo strany predávajúceho.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci môže odstúpiť od zmluvy podľa ustanovení Obchodného zákonníka a/alebo v prípade, ak:
    1. ak kupujúci v dôsledku svojho zavinenia riadne a včas nesplní svoje povinnosti podľa tejto zmluvy a toto porušenie nenapraví ani v dodatočne poskytnutej lehote minimálne 15 dní k náprave.

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že prípady uvedené v tomto článku sa považujú vždy za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

 

  1. Účinky odstúpenia nastávajú dňom doručenia písomného vyhotovenia tohto jednostranného písomného právneho úkonu druhej zmluvnej strane.

 

  1. Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nárokov na náhradu škody vzniknutej porušením zmluvy, nárokov na úhradu sankcií za porušenie zmluvy, nárokov zo zodpovednosti za vady tovaru, zmluvných ustanovení týkajúcich sa voľby práva, zmluvných ustanovení týkajúcich sa riešenia sporov, zmluvných ustanovení týkajúcich sa ochrany dôverných skutočností a iných ustanovení, ktoré podľa prejavenej vôle zmluvných strán, alebo vzhľadom na svoju povahu majú trvať aj po zániku zmluvy.

 

Článok IX.

Sankcie

 

  1. Pokiaľ predávajúci nezačne s odstraňovaním reklamovanej vady tovaru v poskytnutej záručnej dobe na tretí deň po nahlásení vady (fyzickým zásahom pracovníkom predávajúceho alebo na základe vzdialeného prístupu) je kupujúci oprávnený si uplatniť voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny tovaru za každý jeden deň omeškania sa so začatím odstraňovania vád. V takomto prípade je predávajúci povinný zaplatiť zmluvnú pokutu kupujúcemu do 10 dní od uplatnenia si zmluvnej pokuty kupujúcim voči predávajúcemu.

 

  1. Pokiaľ predávajúci neodstráni reklamovanú vadu v poskytnutej záručnej dobe ani do 30 dní od uplatnenia reklamácie, je kupujúci oprávnený si uplatniť voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 5% z celkovej ceny tovaru. V takomto prípade je predávajúci povinný zaplatiť zmluvnú pokutu kupujúcemu do 10 dní od uplatnenia si zmluvnej pokuty kupujúcim voči predávajúcemu. Pokiaľ sa nepreukáže, že sa jedná o závadu spôsobenú použitým zariadením kupujúceho. V prípade súčiastok s dlhým termínom dodania sa lehota podľa tohto odseku predlžuje na 60 dní.

 

  1. Ak predávajúci neodovzdá kupujúcemu predmet kúpy v zmluvne dohodnutom čase plnenia, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu z omeškania vo výške 0,1 % z dohodnutej ceny za každý deň omeškania.

 

  1. Zaplatením zmluvnej pokuty podľa tejto zmluvy nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody presahujúcej výšku zmluvnej pokuty a uplatnenie zľavy z kúpnej ceny.

 

Článok X.

Záverečné ustanovenia

  1. Zmluva nadobúda platnosť a účinnosť dňom podpisu zmluvy oboma zmluvnými stranami.

 

  1. Akékoľvek zmeny a doplnky tejto zmluvy môžu byť vykonané len písomnými očíslovanými dodatkami podpísanými oboma zmluvnými stranami.

 

  1. Ustanovenia tejto zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami uvedenými v prílohe k tejto zmluve, avšak s výnimkou tých ustanovení prílohy, ktoré sú pre kupujúceho výhodnejšie.

 

  1. V prípade, ak je niektoré ustanovenie tejto zmluvy alebo sa z akéhokoľvek dôvodu stane neplatné, neúčinné alebo nevynútiteľné (obsolétne), nemá a ani nebude to mať za následok neplatnosť, neúčinnosť alebo nevynútiteľnosť ostatných ustanovení tejto zmluvy. Zmluvné strany sú povinné v dobrej viere, rešpektujúc zásady poctivého obchodného styku a dobrých mravov rokovať tak, aby bolo neplatné, neúčinné alebo nevynútiteľné ustanovenie písomne nahradené iným ustanovením, ktorého vecný obsah bude zhodný alebo čo možno najviac podobný ustanoveniu, ktoré je nahradzované, pričom účel a zmysel tejto zmluvy musí byť zachovaný. Do doby, pokiaľ takáto dohoda nebude uzavretá, rovnako v prípade, ak k nej vôbec nedôjde, použijú sa na nahradenie neplatného, neúčinného alebo nevynútiteľného ustanovenia iné ustanovenia tejto zmluvy a ak také ustanovenia nie sú, potom sa použijú ustanovenia slovenských právnych predpisov a inštitútov, ktoré sú upravené slovenským právnym poriadkom, pričom sa použijú také ustanovenia, ktoré zodpovedajú kritériám predchádzajúcej vety.

 

  1. Táto zmluva a právne vzťahy s ňou súvisiace sa riadia právom Slovenskej republiky s vylúčením kolíznych noriem a Viedenského dohovoru o zmluvnom práve (CISG). Pokiaľ táto zmluva neustanovuje inak, všetky ostatné neupravené práva a povinnosti zmluvných strán sa budú spravovať podľa zákona číslo 513/1991 Zb. – Obchodného zákonníka v platnom znení a Všeobecnými obchodnými podmienkami  verzia 2019.01 spoločnosti ZTS - ŠPECIÁL, a.s. v znení platnom ku dňu uzatvorenia zmluvy, ktoré sú dostupné webstránke kupujúceho: http://www.ztsspecial.sk/sk/dodavatelia (ďalej len „VOP“) s vylúčením bodu 8.2 VOP. Nakoľko uzatvorenie tejto zmluvy je výsledkom obchodnej súťaže, zmluvné strany sa dohodli, že na práva a povinnosti zmluvných strán vrátane technických podmienok sa primerane aplikujú podmienky kupujúceho uvedené v súťažných podkladoch.

 

 

  1. Udalosti vyššej moci ako napr., nie však výlučne, požiar, záplavy, zemetrasenie a iné prírodné katastrofy, vojna, vzbura, rebélia, revolúcia, štrajk, epidémia, vládne rozhodnutia, exportné a importné embargá alebo obmedzenia uložené štátnymi orgánmi, akákoľvek nemožnosť získania potrebného importného/exportného/transferového certifikátu, oficiálneho povolenia a licencie v zákonom stanovenej lehote môžu oddialiť dodaciu lehotu tovaru o čas, ktorý zodpovedá času omeškania zapríčinenému priamo týmito udalosťami vyššej moci. Strana, ktorej sa udalosť vyššej moci týka bude prostredníctvom prostriedkov elektronickej komunikácie alebo faxu informovať druhú stranu do 10 dní o začatí a ukončení udalostí vyššej moci a priloží oficiálne potvrdenie o tejto skutočnosti vydané príslušnými orgánmi svojej krajiny, ak o to druhá strana požiada. V prípade, ak udalosť vyššej moci bude trvať dlhšie ako 60 dní, zmluvná strana, u ktorej nenastala udalosť vyššej moci je oprávnená podľa svojho uváženia od tejto zmluvy odstúpiť. Na vysporiadanie práv a povinností pre takýto prípad odstúpenia sa použijú rovnako pravidlá uvedené v tomto článku zmluvy.

 

  1. Doručovanie písomností súvisiacich s touto zmluvou, pokiaľ nie je v zmluve dohodnuté inak, sa vykonáva na adresu sídla zmluvnej strany, alebo ak zmluvná strana písomne určí inú adresu, tak na túto adresu. Ak dôjde k zmene sídla zmluvnej strany, doručuje sa na poslednú známu adresu až do zverejnenia zmeny v príslušnom registri, alebo až do písomného oznámenia zmeny druhej strane. Zásielka obsahujúca písomnosť sa považuje za doručenú dňom, keď sa dostane do sféry dispozície druhej zmluvnej strany, hoci tá ju fyzicky neprevezme. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, ak ju pošta vráti zmluvnej strane ako nedoručiteľnú, hoci zásielka bola doručovaná na adresu druhej zmluvnej strany určenú v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy; zásielka sa v tomto prípade považuje za doručenú tri dni po jej odoslaní.

 

  1. Spory medzi stranami vzniknuté z tejto zmluvy sa strany zaväzujú riešiť predovšetkým cestou vzájomnej dohody, iba v prípade neúspechu takéhoto spôsobu súdnou cestou. Všetky spory vznikajúce z tejto zmluvy alebo s ňou súvisiace budú rozhodovať vecne a miestne príslušné súdy v Slovenskej republike.

 

  1. Obe strany sa zaväzujú považovať zmluvu a všetky informácie prameniace zo súvisiacich činností účastníkov za dôverné a zaväzujú sa ich všetkými prostriedkami chrániť pred zneužitím.

 

  1. Zmluva je vyhotovená v 4 vyhotoveniach s platnosťou originálu. Každá zo zmluvných strán obdrží po 2 vyhotoveniach.

 

  1. Obe zmluvné strany vyhlasujú, že zmluva je podpísaná podľa ich skutočnej a slobodnej vôle, nie v tiesni, alebo za jednostranne nápadne nevýhodných podmienok, že si ju riadne prečítali a súhlasia s celým jej obsahom.

 

V ................................., dňa ................................             V ...................................., dňa ..........................

Kupujúci:                                                                                           Predávajúci:

 

 

......................................................                                                          ........................................................

            Ing. Miroslav Sim

     predseda predstavenstva

 

Príloha č. 1 – Špecifikácia predmetu zmluvy

Príloha č. 2 – Špecifikácia ceny 

 

Príloha č. 4 Vyhlásenie záujemcu:

VYHLÁSENIE ZÁUJEMCU

 

Ja, nižšie podpísaný štatutárny zástupca čestne vyhlasujem, že výrobca a dodávateľ s montážou spoločnosť __________________, spĺňa základné podmienky tým, že:

  1. nebol v krajine svojho sídla v posledných 5 rokoch pred vyhlásením súťaže právoplatne odsúdený pre trestný čin (k zahladeným odsúdeniam sa neprihliad,
  2. nemá v krajine svojho sídla v evidencii daní vyznačený splatný daňový nedoplatok, nemá v krajine svojho sídla splatný nedoplatok na poistnom alebo na penále na verejné zdravotné poistenie, nemá v krajine svojho sídla splatný nedoplatok na poistnom alebo na penále na sociálnom zabezpečení,
  3. nie je v likvidácií, v úpadku, nútenej správe, konkurze, reštrukturalizácií alebo v obdobnej situácii podľa právneho poriadku krajiny svojho sídla.

Dodávateľ, ktorý je právnickou osobou alebo pobočkou závodu zahraničnej právnickej osoby, zároveň vyhlasuje, že vyššie uvedené podmienky splňuje táto právnická osoba a zároveň každý člen štatutárneho orgánu tejto právnické osoby.

 

Príloha č. 5:

 

VYHLÁSENIE REFERENCIE

 

Dodávateľ ______________ týmto vyhlasuje, že sa podieľal na nižšie uvedených zákazkách vo forme výroby, dodania a montáže galvanickej linky v posledných troch (3) rokoch pred vyhlásením súťaže:

 

Názov zákazky;

 

Identifikácia objednávateľa (názov, sídlo, IČO)

Popis poskytovaného plnenia;

 

Miesto realizácie zákazky

Termín realizácie zákazky (mesiac/rok zahájenia a ukončenia)

Hodnota (cena) zákazky v EUR bez DPH

Kontaktné údaje (meno, priezvisko, e-mail, telefón)