Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 221/2021
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 18.11.2021
  • Značka:
  • K061610
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Ladislav Baán
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Poľná cesta 1134 / 37, 92901 Dunajská Streda
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 10.07.1954
Obchodné meno správcu: REDANT RECOVERY, k.s.
Titul, meno a priezvisko správcu:
Sídlo správcu: Halenárska 18, 91701 Trnava
Kotakt na správcu : officeTT@redant.law, 0911/682 233
Spisová značka správcovského spisu : 26OdK/271/2021 S1948
Spisová značka súdneho spisu : 26OdK/271/2021
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

REDANT RECOVERY, k.s., sídlo kancelárie Halenárska 18, 917 01 Trnava, IČO: 52 522 733, komanditná spoločnosť, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava, oddiel: Sr, vložka č. 1947/B, číslo správcu S1948, konkurzný správca úpadcu Ladislav Baán, narodený 10.7.1954, trvale bytom Poľná cesta 1134/37, 929 01 Dunajská Streda, pôvodne podnikajúci pod obchodným menom Ladislav Baán E X – O T A, IČO: 32 323 018, s miestom podnikania Gen. Svobodu 1949/14, 929 01 Dunajská Streda, v súlade s ust. §-u 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v platnom znení (ďalej len „ZoKR“)  vyhlasuje 1. kolo verejného ponukového konania (ďalej len „VPK“) na predaj hnuteľných vecí zapísaných do súpisu majetku všeobecnej konkurznej podstaty (zverejnené v OV č. 211/2021 zo dňa 3.11.2021 pod. č. K058132).

Bližšie informácie o predaji na tel.: 0911/682233, mail: officeTT@redant.law

Na ponukovom konaní sa môžu zúčastniť fyzické aj právnické osoby bez obmedzenia.

I.

PODROBNOSTI O PREDÁVANOM MAJETKU

1. osobné motorové vozidlo značky Fiat Punto 55S DS782FO, VIN: ZFA17600004382443, farba: červená metalíza, rok výroby: 1997, 271 000 km, súpisová hodnota 200,- EUR.

II.

CENA MAJETKU URČENÉHO NA PREDAJ

V 1. kole VPK vyššie uvedenú hnuteľnú vec správca ponúka na predaj v súlade s ust. §-u 167p ZoKR podľa kritéria NAJVYŠŠIA PONÚKNUTÁ KÚPNA CENA. Minimálna výška ponúknutej kúpnej ceny musí zodpovedať aspoň 100 % súpisovej hodnoty majetku.

Záloha za celú ponúkanú kúpnu cenu musí byť v plnom rozsahu zložená záujemcom na bankový účet vedený v UniCredit Bank, a.s., IBAN:SK58 1111 0000 0015 7723 1000, ako informáciu pre príjemcu treba uviesť: 26OdK/271/2021 – „meno záujemcu“. Záloha sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet najneskôr v poslednom dni určenom na doručovanie ponúk.

Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.

III.

TERMÍN A MIESTO NA PREDKLADANIE PONÚK

Záujemca musí osobne alebo písomne doručiť správcovi ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Konkurz sp. zn. 26OdK/271/2021 – NEOTVÁRAŤ!“, a to najneskôr do 10 dní odo dňa zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku na adresu kancelárie správcu: Halenárska 18, 917 01 Trnava.

Ponuka, ktorá nebude správcovi doručená do skončenia lehoty, sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada.

IV.

NÁLEŽITOSTI PONUKY

  1. Riadna identifikácia hnuteľnej veci, ktorá musí byť zhodná s označením, ktoré je uvedené v ozname o vyhlásení VPK,
  2. Označenie ponúkanej kúpnej ceny,
  3. Doklad preukazujúci zaplatenie zálohy za celú ponúknutú kúpnu cenu na účet správcu (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie zálohy),
  4. Informácia záujemcu o spôsobe vrátenia zaplatenej zálohy za ponúknutú kúpnu cenu v prípade, ak bude záujemca v 1. kole VPK neúspešný,
  5. Predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu právnickej osoby (s označením obchodného mena, sídla, IČO a telefonického príp. mailového kontaktu); u fyzických osôb – podnikateľov – predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu (s označením obchodného mena, miesta podnikania, IČO a telefonického príp. mailového kontaktu); u fyzických osôb – nepodnikateľov - predloženie dokladu preukazujúceho totožnosť fyzickej osoby (s uvedením mena, priezviska, dátumu narodenia, bydliska a telefonického príp. mailového kontaktu),
  6. Ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z obchodného registra.

V.

PODMIENKY AKCEPTÁCIE PONUKY

Včasné doručenie ponuky záujemcu.

Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z vyššie uvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu.

Správca si vyhradzuje právo neakceptovať žiadnu z prijatých ponúk.

Osobný automobil sa nadobúda v stave v akom stojí a leží.

Náklady spojené s prevodom vlastníckeho práva k osobnému automobilu znáša v plnom rozsahu záujemca.

VI.

TERMÍN A MIESTO OTVÁRANIA OBÁLOK

Nasledujúci pracovný deň po skončení lehoty na doručovanie ponúk v sídle kancelárie správcu.

VII.

LEHOTA NA VYHODNOTENIE PONÚK

Víťaznú ponuku správca vyhodnotí do 5 pracovných dní od otvorenia obálok.

Správca bude informovať všetkých záujemcov ponukového konania do 5 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk o výsledku ponukového konania a neúspešným záujemcom bude vrátená zložená záloha na ponúkanú kúpnu cenu v plnom rozsahu.

Ak oprávnená osoba v zmysle ust. §-u 167r ods. 4 ZoKR neprejaví záujem o predmetnú hnuteľnú vec a nevyužije právo vykúpiť majetok z konkurznej podstaty za cenu, ktorá bola dosiahnutá v 1. kole VPK a v zmysle ust. §-u 167r ods. 2 ZoKR neuhradí túto cenu správcovi do 10 dní od skončenia 1. kola VPK, s úspešným uchádzačom bude v súlade s podmienkami zmluva uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.

V Trnave, dňa 12.11.2021

REDANT RECOVERY, k. s.,  správca úpadcu

Mgr. Ing. Marek Šimončič, zástupca kancelárie