Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 219/2021
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 15.11.2021
  • Značka:
  • K061147
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Pikaro, s.r.o.
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Bočiarska 28 / 0, 04015 Košice - Šaca
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 36674079
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Marián Páll
Sídlo správcu: Teslova 2, 04012 Košice
Kotakt na správcu : marianpall@centrum.cz, 0905 313 918
Spisová značka správcovského spisu : 30K/14/2018 S1015
Spisová značka súdneho spisu : 30K/14/2018
Druh podania : Iné zverejnenie

JUDr. Marián Páll, správca podstaty v konkurznom konaní sp.zn.: 30K/14/2018 vedenom na OS Košice I. na majetok úpadcu: Pikaro, s.r.o., v „konkurze“, so sídlom Bočiarska 28, 040 15 Košice-Šaca, IČO: 36 674 079 vyhlasuje ponukové konanie na uzavretie zmluvy o správe registratúrnych záznamov  úpadcu v zmysle zákona č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registraturách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej aj len „zmluva o správe“).

Predmetom zmluvy o správe registratúrnych záznamov  má byť správa dokumentov úpadcu a služby s tým súvisiace, a to konkrétne preprava dokumentov od úpadcu do miesta uloženia, ich vytriedenie, uloženie, vyradenie, skartovanie, komunikácia s príslušným archívom za účelom uloženia dokumentov s trvalou dokumentárnou hodnotou v príslušnom archíve, poskytovanie potvrdení z prevzatej mzdovej agendy úpadcu po celý čas uloženia dokumentov a zabezpečenie ostatných činností v tejto súvislosti v súlade so zákonom č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registraturách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 395/2002 Z.z.“) a vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 628/2002 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o archívoch a registraturách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „vyhláška č. 628/2002 Z.z.“).

Veľkosť úpadcovej agendy si je možné prezrieť na základe osobnej ohliadky vopred dohodnutej so správcom.

Kritériom pre výber úspěšného záujemcu je jeho technická a odborná spôsobilosť, ponuka predložená v súlade s požiadavkami v ponukovom konaní a výška ponúknutej ceny.

Záujemcovia sú povinní doručiť ponuky správcovi najneskôr do 15 dní odo dňa zverejnenia oznámenia o vyhlásení  ponukového konania v Obchodnom vestníku. Za deň zverejnenia tohoto oznámenia sa považuje deň nasledujúci po uverejnení tohoto oznámenia v Obchodnom vestníku. Ponuka záujemcu musí byť doručená na adresu kancelária správcu: Teslova 2, 040 12 Košice, najneskôr v posledný deň lehoty, a to do 12,00 hod. Na ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať,

Záujemca doručí ponuku v neporušenej, zalepenej obálke s označením „NEOTVÁRAŤ – KONKURZ – ARCHIVÁCIA – 30K/14/2018“

Každý záujemca je oprávnený predložiť len jednu ponuku a musí mať predmet činnosti „správa registratúrnych záznamov bez trvalej dokumentárnej hodnoty“ zapísaný v živnostenskom resp. obchodnom registri minimálne počas doby 5 rokov. Ponuka musí byť vypracovaná písomne, v slovenskom jazyku a musí obsahovať:

a) presné označenie záujemcu (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, register, v ktorom je zapísaný)

b) kontaktné údaje záujemcu (e-mail, telefonický kontakt)

c) originál alebo úradne overenú fotokópiu výpisu z obchodného registra (ak je záujemcom obchodná spoločnosť) resp. zo živnostenského registra (ak je záujemcom fyzická osoba -podnikateľ) nie staršieho ako 7 dní

d) cenovú ponuku v eurách za 10 cm dokumentov bez rozdielu počtu rokov úschovy

e) čestné vyhlásenie záujemcu, že je technicky a odborne spôsobilý na zabezpečenie správy dokumentov úpadcu a písomný súhlas záujemcu s podmienkami ponukového konania

f) doklad preukazujúci užívacie právo k priestorom, v ktorých majú byť dokumenty uložené (fotokópia listu vlastníctva alebo fotokópia nájomnej zmluvy + fotokópia listu vlastníctva a podobne), pričom dokumenty určené na správu musia byť uložené v územnom obvode okresov Košice I., Košice II., Košice III. alebo Košice  IV.

g) podpis záujemcu

Na obálky, ktoré budú nedostatočne alebo chybne označené resp. ponuky nebudú obsahovať všetky požadované doklady, alebo doklady budú nejednoznačne formulované, nebude správca prihliadať.

 V prípade, ak záujemca predloží viac ako jednu ponuku, správca neprihliadne ani na jednu z predložených ponúk tohoto záujemcu.

Riadne a včas doručená bezchybná ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať alebo zobrať späť.

Vyhodnotenie ponúk.

Správca vyhodnotí predložené ponuky do 5 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky a ponukové konanie zrušiť. O výsledku úspešnosti v ponukovom konaní bude každý záujemca oboznámený písomne.

Zmluva o správe registratúrnych záznamov  bude uzavretá s úspešným záujemcom, pričom úspešným záujemcom je ten, kto:

a) ponúkne službu správy dokumentov úpadcu za najnižšiu odplatu spomedzi všetkých záujemcov

b) je technicky a odborne spôsobilý v zmysle zákona č. 395/2002 Z.z.  a vyhlášky č. 628/2002 Z.z.

c) splnil všetky podmienky ponukového konania

V prípade rovnosti aspoň 2 ponúk s najnižšou odplatou za správu sa ponukové konanie ruší.

Výsledkom ponukového konania je uzavretie zmluvy o správe registratúrnych záznamov    úpadcu s úspešným záujemcom, a to najneskôr v lehote 5 pracovných dní odkedy správca oboznámil úspešného záujemcu s výsledkom ponukového konania. V prípade, že záujemca bude vyhodnotený  ako úspešný a napriek tomu odmietne uzavrieť  zmluvu o správe, ponukové konanie sa ruší. Takýto účastník ponukového konania bude automaticky vylúčený z ďalšieho ponukového konania, ak by správca takéto konanie vyhlásil.

Ďalšie informácie o predmete správy je možné poskytnúť na tel. č.: 0905 313 918.