Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 212/2021
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 4.11.2021
  • Značka:
  • K058537
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Horváth Radovan
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Trosky 644 / 18, 05333 Nálepkovo
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 09.04.1986
Obchodné meno správcu: SISÁK & PARTNERS,konkurzy a reštrukturalizácie k.s.
Titul, meno a priezvisko správcu:
Sídlo správcu: Dunajská 3, 04001 Košice
Kotakt na správcu : spravca@sisak-partners.sk, 0948 232 002
Spisová značka správcovského spisu : 30OdK/126/2021 S1868
Spisová značka súdneho spisu : 30OdK/126/2021
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

SISÁK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., so sídlom kancelárie Dunajská 3, 040 01 Košice, zn. správcu S1868, správca dlžníka Radovan Horváth, nar. 09.04.1986, Trosky 644/18, 053 33 Nálepkovov súlade s ustanovením § 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR vyhlasuje 2. kolo ponukového konania na predaj majetku dlžníka.

 

VYHLÁSENIE 2. KOLA PONUKOVÉHO KONANIA

Súpisová zložka majetku, ktorá je predmetom ponukového konania je hnuteľná vec patriaca do majetku konkurznej podstaty pod pr.č. 1, ktorá bola zverejnená v Obchodnom vestníku č. 186/2021 vydanom dňa 28.09.2021 pod č. K049939:

 

Kolo: Druhé

 

p.č.

Typ súpisovej zložky

Popis súpisovej zložky

Súpisová hodnota v Eur

Dôvod zapísania do súpisu

Dátum zaradenia do súpisu

 

1.

 

Hnuteľná vec

Osobné motorové vozidlo zn. Opel ASTRA 1.6, 16V, AB hatchback 5dv.,, r.v. 2002, VIN: W0L0TGF4825234477, EVČ: GL428BA, farba strieborná metalíza svetlá, najazdených 303 290 km, stav: pojazdné, ale auto vykazuje chybu motora, STK/EK platná do 7/2022

 

790,00

 

§ 167h ods. 1 ZKR

 

23.09.2021

 

Podmienky 2. kola ponukového konania:

 

  1. Záujemcovia doručia správcovi svoje záväzné cenové ponuky na uzavretie kúpnej zmluvy v písomnej forme v zalepenej obálke opatrenej označením „KONKURZ sp. zn.: 30OdK/126/2021 - NEOTVÁRAŤ“

 

  1. Lehota na podávanie záväzných ponúk je 15 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia tejto ponuky v Obchodnom vestníku, do 15:00 hod. posledného dňa lehoty. Oznámenie o vyhlásení ponukového konania sa v zmysle ust. § 199 ods. 9 ZKR považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho zverejnení v Obchodnom vestníku. Na záväzné ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať.

 

  1. Adresa na doručovanie ponúk: SISÁK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., so sídlom Dunajská 3, 040 01 Košice

 

  1. Písomná ponuka musí obsahovať: označenie záujemcu, označenie predmetu kúpy, ktorý musí byť zhodný s jeho označením v zozname majetku určeného na predaj, návrh kúpnej ceny, v prípade právnickej osoby a fyzickej osoby – podnikateľa sa priloží aktuálny výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra záujemcu (originál alebo úradne overená kópia, nie staršie ako jeden mesiac), u fyzickej osoby – nepodnikateľa sa priloží fotokópia občianskeho preukazu alebo cestovného pasu. Ponuka ďalej musí obsahovať doklad preukazujúci zaplatenie zálohy na kúpnu cenu a číslo bankového účtu záujemcu, na ktorý bude vrátená záloha v prípade, ak záujemca nebude úspešný. Každá ponuka musí byť podpísaná oprávnenou osobou

 

 

  1. Najnižšia suma cenovej ponuky v 2. kole ponukového konania je minimálne 75% súpisovej hodnoty ponúkanej súpisovej zložky majetku (592,50 EUR). Záujemca o kúpu je povinný zložiť v prospech bankového účtu správcu vedeného v Tatra banka, a.s., č. účtu IBAN: SK42 1100 0000 0029 4304 6193  zálohu na celú ponúknutú kúpnu cenu v celom rozsahu (100%) a do správy pre prijímateľa uviesť :

a) spisovú značku konkurzu: 30OdK/126/2021,

b) v prípade právnickej osoby – obchodné meno a v prípade fyzickej osoby – meno a priezvisko.

 

  1. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na bankový účet správcu uvedený v bode 5. V prípade, ak predložená záväzná ponuka nebude obsahovať akúkoľvek zo stanovených podmienok, na predloženú ponuku sa v rámci ponukového konania nebude prihliadať.

 

  1. Otváranie obálok s ponukami a ich vyhodnotenie sa uskutoční v sídle správcu v termíne do 10 dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Ako úspešný bude vyhodnotený návrh na uzavretie zmluvy s najvyššou ponúknutou kúpnou cenou. O výsledkoch ponukového konania správca spíše úradný záznam.

 

  1. Víťazom ponukového konania sa stane ten účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkol najvyššiu kúpnu cenu. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.

 

  1. V prípade neprimerane nízkej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť.

 

  1. Neúspešným účastníkom ponukového konania správca vráti zloženú zálohu v lehote do 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk správcom.

 

  1. Podmienky ponukového konania a ďalšie informácie o predmete speňažovania je možné poskytnúť osobne u správcu, na základe individuálnej dohody so správcom na tel. č.: 0948 232 002 v úradných hodinách alebo prostredníctvom e-mailovej adresy: spravca@sisak-partners.sk

 

 

SISÁK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., správca