OZNÁMENIE o ponukovom konaní.
Mgr. Jozef Maruniak, správca konkurznej podstaty úpadcu Servis 4U, s.r.o., so sídlom Devínska cesta 2, 841 04 Bratislava, IČO: 36 718 904 (ďalej len „Úpadca“), v súlade so záväzným pokynom príslušného orgánu vyhlasuje v zmysle ustanovenia §92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácií (ďalej len „ZKR“), štvrté kolo ponukového konania na predaj súboru hnuteľného majetku Úpadcu, zapísaného v súpise majetku všeobecnej podstaty nasledovne:
Číslo súpisovej zložky
|
Názov hnuteľnej veci
|
Počet kusov
|
Súpisová hodnota
|
1
|
Stolička
|
123
|
2 460,00 €
|
2
|
Stôl 150x80
|
20
|
1 000,00 €
|
3
|
Stôl 80x80
|
23
|
690,00 €
|
4
|
Svietidlá
|
56
|
1 400,00 €
|
5
|
Výpočtová technika
|
2
|
100,00 €
|
6
|
Umývačka tanierov a príborov
|
1
|
1 300,00 €
|
7
|
Kamerový systém
|
1
|
450,00 €
|
8
|
Klimatizácia GREE - komplet
|
1
|
300,00 €
|
9
|
Mobilná klimatizácia
|
1
|
20,00 €
|
10
|
Drevená lavica
|
4
|
80,00 €
|
11
|
Paravan
|
4
|
60,00 €
|
12
|
Ventilátor s osvetlením
|
2
|
140,00 €
|
13
|
Pizza pult s chladničkou
|
1
|
500,00 €
|
14
|
Fritéza
|
2
|
300,00 €
|
15
|
Ohrievací prenosný pult statický a mobilný
|
1
|
150,00 €
|
16
|
Plynová varná stolica
|
1
|
100,00 €
|
17
|
Nerezový regál
|
3
|
210,00 €
|
18
|
Režon s výdajným pultom
|
1
|
100,00 €
|
19
|
Ohrievač na polievky
|
2
|
160,00 €
|
20
|
Digestor
|
1
|
550,00 €
|
21
|
Mikrovlnná rúra
|
2
|
100,00 €
|
22
|
Digitálna váha
|
1
|
30,00 €
|
23
|
Mlynček na mäso - elektrický
|
3
|
300,00 €
|
24
|
Televízor LG
|
1
|
200,00 €
|
25
|
Hudobný systém
|
1
|
280,00 €
|
26
|
Markíza s elektrickým motorom
|
1
|
5 000,00 €
|
27
|
záhradný nábytok (10 stolov a 47 stoličiek)
|
1
|
500,00 €
|
28
|
Mixér
|
1
|
60,00 €
|
29
|
Hygienický komplet na WC
|
4
|
800,00 €
|
30
|
Starožitné zrkadlo
|
3
|
600,00 €
|
31
|
Chladnička Nordline
|
2
|
1 000,00 €
|
32
|
Nerezový príbor
|
200
|
300,00 €
|
33
|
Konvektomat UNOX
|
1
|
4 000,00 €
|
34
|
Plynový sporák FAGOR
|
1
|
1 700,00 €
|
35
|
Plynový gril FAGOR
|
1
|
1 000,00 €
|
36
|
Chladnička FKS 5000
|
1
|
800,00 €
|
37
|
Mraznička GS 5200
|
1
|
800,00 €
|
38
|
Výčapný pult s drezom
|
1
|
1 200,00 €
|
39
|
Kávovar 2-pákový Rancillio
|
1
|
1 000,00 €
|
40
|
Fritéza FE1010T
|
1
|
450,00 €
|
41
|
Umývačka riadu
|
1
|
850,00 €
|
42
|
Mlynček na kávu
|
1
|
1 000,00 €
|
Podmienky 4. kola verejného ponukového konania:
- Písomné cenové ponuky sa doručujú na adresu: Mgr. Jozef Maruniak, správca, Konventná 6, 811 03 Bratislava, v zalepených obálkach s označením: „Konkurz Servis 4U, s.r.o. – záväzná ponuka. NEOTVÁRAŤ“ v lehote na predkladanie ponúk, ktorá sa určuje v trvaní 15 (pätnásť) dní odo dňa zverejnenia tohto oznámenia v Obchodnom vestníku SR.
- Lehota začína plynúť nasledujúcim dňom po dni zverejnenia oznámenia a končí pätnástym dňom o 15:00 hod. Ponuky, ktoré nebudú doručené do skončenia lehoty, sa nebudú považovať za riadne doručené, ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené. Podobne odmietne aj neúplné ponuky.
- Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku na predmet predaja, inak sa všetky jeho podané ponuky odmietnu.
- Riadne doručená ponuka je záväzná do skončenia vyhodnotenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť.
- Ponuka musí byť doručená (poštou, osobne) najneskôr v deň a hodinu určenú v tomto zverejnení na adresu kancelárie správcu.
- Minimálna ponúknutá kúpna cena nesmie byť nižšia ako 8.010,00 €.
- Záujemca musí zároveň so záväznou ponukou zložiť v prospech účtu IBAN: SK76 0200 0000 0039 6866 0653 zábezpeku vo výške 500,00€. Do správy pre prijímateľa je potrebné uviesť: „Servis 4U, s.r.o. zábezpeka“.
- Záujemcovi, ktorého ponuka bude označená ako víťazná, sa uhradená zábezpeka započíta na kúpnu cenu v prípade podpisu kúpnej zmluvy. Ostatným neúspešným záujemcom bude zábezpeka vrátená. V prípade, že úspešný záujemca odmietne uzavrieť kúpnu zmluvu, má správca voči takémuto záujemcovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške zloženej zábezpeky.
Záväzná ponuka musí obsahovať najmä:
- nezameniteľné označenie záujemcu (u PO obchodné meno, sídlo, IČO, bankové spojenie, telefonické a emailové kontakty a označenie štatutárneho orgánu; u FO meno a priezvisko, adresu, dátum narodenia, bankové spojenie a telefonické a emailové kontakty),
- označenie predmetu speňaženia v ponukovom konaní,
- ponúkanú peňažnú sumu za predmet speňaženia,
- doklad o zložení zábezpeky na konkurzný účet úpadcu v sume 500,00 € slovom (päťsto EUR),
- čestné vyhlásenie o tom, že záujemca sa dôkladne oboznámil a súhlasí s podmienkami ponukového konania vyhláseného správcom.
Všetky predložené dokumenty musia byť napísané v slovenskom jazyku, alebo cudzom jazyku s úradne overeným prekladom do slovenského jazyka. Ponuka musí byť určitá a zrozumiteľná bez akýchkoľvek podmienok, podpísaná osobou oprávnenou konať v mene záujemcu.
Víťaznou ponukou bude vyhodnotená ponuka s najvyššou ponúknutou sumou na súbor predmetu speňaženia spĺňajúca zároveň všetky podmienky ponukového konania. V prípade rovnosti ponúk za súbor predmetu speňaženia sa určí víťaznou ponukou ponuka vylosovaná konkurzným správcom.
V prípade, že úspešný záujemca neuzavrie v stanovenej lehote kúpnu zmluvu, prípadne neuhradí kúpnu cenu v súlade s akceptovanými podmienkami, správca nebude na tohto záujemcu ďalej prihliadať.
Podstatné náležitosti kúpnej zmluvy:
Predmet predaja bude kupujúcemu prenechaný ako stojí a leží. Kupujúci je povinný prevziať predmet predaja do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Miestom prevzatia majetku budú priestory na adrese Devínska cesta 2, 841 04 Bratislava. Náklady spojené s prevzatím majetku bude znášať kupujúci. Nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia všetkých vecí prejde na kupujúceho súčasne s nadobudnutím vlastníctva. Kupujúci nadobudne vlastníctvo prevzatím majetku. Správca uzavrie s úspešným záujemcom kúpnu zmluvu až po zaplatení celej kúpnej ceny.
|