Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 176/2021
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 13.9.2021
  • Značka:
  • K046225
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: RIS GmbH, s. r. o.
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Hanzlíkovská 1672/18A / 0, 91105 Trenčín - Zlatovce
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 46057269
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Peter Zajac
Sídlo správcu: Sládkovičova 1172/34, 95701 Bánovce nad Bebravou
Kotakt na správcu : judr.peter.zajac@gmail.com, 0911 830 003
Spisová značka správcovského spisu : 38K/5/2020 S1706
Spisová značka súdneho spisu : 38K/5/2020
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Uznesením Okresného súdu Trenčín zo dňa 09.07.2020, sp. zn. 38K/5/2020, zverejneným v Obchodnom vestníku dňa 16.07.2020 bol vyhlásený konkurz na majetok spoločnosti RIS GmbH, s. r. o. so sídlom Hanzlíkovská 1672/18A, Trenčín - Zlatovce 911 05, IČO: 46 057 269, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, odd.: Sro, vložka č.: 24169/R, a do funkcie správcu bol ustanovený JUDr. Peter Zajac, správca so sídlom kancelárie Sládkovičova 1172/34, 957 01 Bánovce nad Bebravou.

Správca zverejnil v Obchodnom vestníku č. 175/2020 pod položkou č. K068180 súpis majetku všeobecnej podstaty (spresnenie/doplenie právneho dôvodu zverejnené v OV č. 6/2021). Predmetom predaja je majetok zverejnený v súpise všeobecnej podstaty označený ako pohľadávky č. 1 až č. 8.:

Por. č. Dlžník Právny dôvod vzniku Celková suma Súpisová hodnota
1. PROSYN BETEILIGUNGS GmbH, Lingener Strasse 9, 48531 Nordhorn, Nemecko vykonaná dodávka prác na základe zmluvy o dielo zo dňa 04.01.2015, vyúčtovaná faktúrou 014/04/2016 1.440,- EUR 140,- EUR
2. PROSYN BETEILIGUNGS GmbH, Lingener Strasse 9, 48531 Nordhorn, Nemecko vykonaná dodávka prác na základe zmluvy o dielo zo dňa 04.01.2015, vyúčtovaná faktúrou 009/03/2016 432,- EUR 43,- EUR
3. PROSYN BETEILIGUNGS GmbH, Lingener Strasse 9, 48531 Nordhorn, Nemecko vykonaná dodávka prác na základe zmluvy o dielo zo dňa 04.01.2015, vyúčtovaná faktúrou 007/02/2016 6.840,- EUR 680,- EUR
4. PROSYN BETEILIGUNGS GmbH, Lingener Strasse 9, 48531 Nordhorn, Nemecko vykonaná dodávka prác na základe zmluvy o dielo zo dňa 04.01.2015, vyúčtovaná faktúrou 005/02/2016 1.584,- EUR 150,- EUR
5. RPT GmbH, Lingener Strasse 9, 48531 Nordhorn, Nemecko vykonaná dodávka prác na základe zmluvy o dielo zo dňa 28.12.2015, vyúčtovaná faktúrou 001/01/2016 12.200,- EUR 1.200,- EUR
6. IRB GmbH, Kaltnerstr. 6a, 85055 Ingolstadt, Nemecko vykonaná dodávka prác na základe objednávky dlžníka zo dňa 15.09.2015 vyúčtovaná faktúrou 015/10/2015 7.050,- EUR 700,- EUR
7. IRB GmbH, Kaltnerstr. 6a, 85055 Ingolstadt, Nemecko vykonaná dodávka prác na základe objednávky dlžníka zo dňa 15.09.2015 vyúčtovaná faktúrou 014/10/2015 4.272,- EUR 420,- EUR
8. Ondrej Murárik, Hanzlikovská 1672/18A, 911 05 Trenčín pohľadávka voči spoločníkovi (Ondrej Murárik) z titulu poskytnutej pôžičky na základe zmluvy o pôžičke zo dňa 31.10.2014 79.450,- EUR 8.000,- EUR

Správca vyhlasuje 4. kolo ponukového konania na predaj tohto majetku.

Podmienky ponukového konania

Záujemca doručí správcovi ponuku na odkúpenie majetku Dlžníka v zalepenej obálke s viditeľným označením: „PONUKOVÉ KONANIE – KONKURZ 38K/5/2020, NEOTVÁRAŤ“, na adresu správcu JUDr. Peter Zajac, Sládkovičova 1172/34, 957 01 Bánovce nad Bebravou, najneskôr v lehote 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznámenia o ponukovom konaní v Obchodnom vestníku. Lehota na doručenie začína plynúť v deň nasledujúci po dni zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku. Ponuky musia byť doručené najneskôr v posledný deň tejto lehoty do 15.00 hod na adresu kancelárie správcu. Na ponuky doručené správcovi po lehote sa nebude prihliadať, a to ani v prípade, ak boli odoslané pred uplynutím určenej lehoty. Každý záujemca môže do ponukového konania predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet predaja, inak sa všetky jeho ponuky na tento predmet predaja odmietnu; riadne a včas doručená ponuka správcovi je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať a zobrať späť.

Ponuka musí obsahovať:

  • označenie záujemcu (v prípade právnických osôb: obchodné meno, sídlo, IČO; v prípade fyzických osôb podnikateľov: meno a priezvisko, obchodné meno, rodné číslo, IČO, bydlisko, miesto podnikania; v prípade fyzických osôb nepodnikateľov: meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo);
  • označenie predmetu kúpy, ktorý musí byť zhodný s jeho označením v zozname majetku určeného na predaj (súpis všeobecnej podstaty); 
  • návrh kúpnej ceny, ktorá môže byť nižšia ako cena uvedená v súpise majetku (súpisová hodnota);
  • aktuálny výpis z obchodného alebo živnostenského registra, príp. iného registra, osvedčujúci postavenie záujemcu, nie starší ako 30 dní odo dňa podania ponuky; v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa fotokópiu občianskeho preukazu;
  • doklad preukazujúci zaplatenie zálohy na kúpnu cenu na účet správcu vo výške 30 percent z ponúkanej ceny (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie zálohy), pričom záloha musi byť pripísaná na účet správcu: IBAN: SK70 0900 0000 0050 3125 7696, vedený v Slovenská sporiteľňa, a.s. najneskôr do 15:00 hod. dňa, v ktorom končí lehota na predkladanie ponúk;
  • doklad preukazujúci finančné krytie na zaplatenie zostatku kúpnej ceny (výpis z účtu, príp. iný osvedčujúci doklad);
  • spôsob vrátenia zaplatenej zálohy na kúpnu cenu v prípade, ak bude účastník v ponukovom konaní neúspešný;
  • ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z Obchodného registra.

Správca neporušené obálky otvorí a vyhotoví sa o tom úradný záznam. Na otváraní obálok sa môže zúčastniť každý z prihlásených veriteľov, o termíne a čase správca prihlásených veriteľov upovedomí zverejnením upovedomenia v Obchodnom vestníku. Správca vyhodnotí ponuky do 15 dní od otvorenia obálok a vyhotoví o tom úradný záznam, ktorý predloží zástupcovi veriteľov/súdu. Víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Ak budú zhodné ponuky, záujemcovia budú správcom vyzvaní na zvýšenie ponúk. V takom prípade sa víťazom ponukového konania stane ten záujemca, ktorý v správcom určenej lehote ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Správca v lehote 7 dní od vyhodnotenia ponúk oznámi záujemcovi s víťaznou ponukou výsledok ponukového konania a vyzve ho, aby do 10 dní doplatil rozdiel medzi ponúknutou kúpnou cenou a ním uhradenou zálohou na kúpnu cenu a uzavrel kúpnu zmluvu. V prípade neprimerane nízkej kúpnej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť.

Neúspešným záujemcom ponukového konania správca vráti zaplatené zálohy na kúpnu cenu v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk. V prípade, že záujemca bude vyhodnotený ako úspešný a napriek tomu odmietne uzavrieť kúpnu zmluvu - zmluvu o postúpení pohľadávok, alebo kúpnu cenu neuhradí včas podľa pokynu správcu, správca má nárok na zaplatenie peňažnej sankcie voči takémuto záujemcovi vo výške 30 percent z ponúkanej kúpnej ceny, ktorá bude príjmom všeobecnej podstaty úpadcu a ktorá bude uhradená z prijatej zálohy na kúpnu cenu. Správca má nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 percent z ponúkanej kúpnej ceny v prípade porušenia zmluvných podmienok určených v zmluve o postúpení pohľadávok.

V Bánovciach nad Bebravou, 09.09.2021

JUDr. Peter Zajac, správca