Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 159/2021
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 18.8.2021
  • Značka:
  • K041016
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Servis 4U, s.r.o.
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Devínska cesta 2 / 0, 84104 Bratislava
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 36718904
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Mgr. Jozef Maruniak
Sídlo správcu: Konventná 6, 81103 Bratislava
Kotakt na správcu : info@maruniak.sk, 0940629292
Spisová značka správcovského spisu : 33K/27/2020 S1364
Spisová značka súdneho spisu : 33K/27/2020
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

OZNÁMENIE o ponukovom konaní.

Mgr. Jozef Maruniak, správca konkurznej podstaty úpadcu Servis 4U, s.r.o., so sídlom Devínska cesta 2, 841 04 Bratislava, IČO: 36 718 904  (ďalej len „Úpadca“),  v súlade so záväzným pokynom príslušného orgánu vyhlasuje v zmysle ustanovenia §92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácií (ďalej len „ZKR“), prvé kolo ponukového konania na predaj súboru hnuteľného majetku Úpadcu, zapísaného v súpise majetku všeobecnej podstaty nasledovne:

Číslo súpisovej zložky

Názov hnuteľnej veci

Počet kusov

Súpisová hodnota

1

Stolička

123

2 460,00 €

2

Stôl 150x80

20

1 000,00 €

3

Stôl 80x80

23

690,00 €

4

Svietidlá

56

1 400,00 €

5

Výpočtová technika

2

100,00 €

6

Umývačka tanierov a príborov

1

1 300,00 €

7

Kamerový systém

1

450,00 €

8

Klimatizácia GREE - komplet

1

300,00 €

9

Mobilná klimatizácia

1

20,00 €

10

Drevená lavica

4

80,00 €

11

Paravan

4

60,00 €

12

Ventilátor s osvetlením

2

140,00 €

13

Pizza pult s chladničkou

1

500,00 €

14

Fritéza

2

300,00 €

15

Ohrievací prenosný pult statický a mobilný

1

150,00 €

16

Plynová varná stolica

1

100,00 €

17

Nerezový regál

3

210,00 €

18

Režon s výdajným pultom

1

100,00 €

19

Ohrievač na polievky

2

160,00 €

20

Digestor

1

550,00 €

21

Mikrovlnná rúra

2

100,00 €

22

Digitálna váha

1

30,00 €

23

Mlynček na mäso - elektrický

3

300,00 €

24

Televízor LG

1

200,00 €

25

Hudobný systém

1

280,00 €

26

Markíza s elektrickým motorom

1

5 000,00 €

27

záhradný nábytok (10 stolov a 47 stoličiek)

1

500,00 €

28

Mixér

1

60,00 €

29

Hygienický komplet na WC

4

800,00 €

30

Starožitné zrkadlo

3

600,00 €

31

Chladnička Nordline

2

1 000,00 €

32

Nerezový príbor

200

300,00 €

33

Konvektomat UNOX

1

4 000,00 €

34

Plynový sporák FAGOR

1

1 700,00 €

35

Plynový gril FAGOR

1

1 000,00 €

36

Chladnička FKS 5000

1

800,00 €

37

Mraznička GS 5200

1

800,00 €

38

Výčapný pult s drezom

1

1 200,00 €

39

Kávovar 2-pákový Rancillio

1

1 000,00 €

40

Fritéza FE1010T

1

450,00 €

41

Umývačka riadu

1

850,00 €

42

Mlynček na kávu

1

1 000,00 €

Podmienky 1. kola verejného ponukového konania:

  1. Písomné cenové ponuky sa doručujú na adresu: Mgr. Jozef Maruniak, správca, Konventná 6, 811 03 Bratislava, v zalepených obálkach s označením: „Konkurz Servis 4U, s.r.o. – záväzná ponuka. NEOTVÁRAŤ“ v lehote na predkladanie ponúk, ktorá sa určuje v trvaní 15 (pätnásť) dní odo dňa zverejnenia tohto oznámenia v Obchodnom vestníku SR.
  2. Lehota začína plynúť nasledujúcim dňom po dni zverejnenia oznámenia a končí pätnástym dňom o 15:00 hod. Ponuky, ktoré nebudú doručené do skončenia lehoty, sa nebudú považovať za riadne doručené, ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené. Podobne odmietne aj neúplné ponuky.
  3. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku na predmet predaja, inak sa všetky jeho podané ponuky odmietnu.
  4. Riadne doručená ponuka je záväzná do skončenia vyhodnotenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť.
  5. Ponuka musí byť doručená (poštou, osobne) najneskôr v deň a hodinu určenú v tomto zverejnení na adresu kancelárie správcu.
  6. Minimálna ponúknutá kúpna cena nesmie byť nižšia ako 32.040,00 €.
  7. Záujemca musí zároveň so záväznou ponukou zložiť v prospech účtu IBAN: SK76 0200 0000 0039 6866 0653 zábezpeku vo výške 500,00€. Do správy pre prijímateľa je potrebné uviesť: „Servis 4U, s.r.o. zábezpeka“.
  8. Záujemcovi, ktorého ponuka bude označená ako víťazná, sa uhradená zábezpeka započíta na kúpnu cenu v prípade podpisu kúpnej zmluvy. Ostatným neúspešným záujemcom bude zábezpeka vrátená. V prípade, že úspešný záujemca odmietne uzavrieť kúpnu zmluvu, má správca voči takémuto záujemcovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške zloženej zábezpeky.

Záväzná ponuka musí obsahovať najmä:

  1. nezameniteľné označenie záujemcu (u PO obchodné meno, sídlo, IČO, bankové spojenie, telefonické a emailové kontakty a označenie štatutárneho orgánu; u FO meno a priezvisko, adresu, dátum narodenia, bankové spojenie a telefonické a emailové kontakty),
  2. označenie predmetu speňaženia v ponukovom konaní,
  3. ponúkanú peňažnú sumu za predmet speňaženia,
  4. doklad o zložení zábezpeky na konkurzný účet úpadcu v sume 500,00 € slovom (päťsto EUR),
  5. čestné vyhlásenie o tom, že záujemca sa dôkladne oboznámil a súhlasí s podmienkami ponukového konania vyhláseného správcom.

Všetky predložené dokumenty musia byť napísané v slovenskom jazyku, alebo cudzom jazyku s úradne overeným prekladom do slovenského jazyka. Ponuka musí byť určitá a zrozumiteľná bez akýchkoľvek podmienok, podpísaná osobou oprávnenou konať v mene záujemcu.

Víťaznou ponukou bude vyhodnotená ponuka s najvyššou ponúknutou sumou na súbor predmetu speňaženia spĺňajúca zároveň všetky podmienky ponukového konania. V prípade rovnosti ponúk za súbor predmetu speňaženia sa určí víťaznou ponukou ponuka vylosovaná konkurzným správcom.        

V prípade, že úspešný záujemca neuzavrie v stanovenej lehote kúpnu zmluvu, prípadne neuhradí kúpnu cenu v súlade s akceptovanými podmienkami, správca nebude na tohto záujemcu ďalej prihliadať.

Podstatné náležitosti kúpnej zmluvy:

Predmet predaja bude kupujúcemu prenechaný ako stojí a leží. Kupujúci je povinný prevziať predmet predaja do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Miestom prevzatia majetku budú priestory na adrese Devínska cesta 2, 841 04 Bratislava. Náklady spojené s prevzatím majetku bude znášať kupujúci. Nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia všetkých vecí prejde na kupujúceho súčasne s nadobudnutím vlastníctva. Kupujúci nadobudne vlastníctvo prevzatím majetku. Správca uzavrie s úspešným záujemcom kúpnu zmluvu až po zaplatení celej kúpnej ceny.