Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 149/2021
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 4.8.2021
  • Značka:
  • K038437
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: TENA OIL a. s.
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Langsfeldova 5405/1, 036 01 Martin
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 52392651
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Erik Končok
Sídlo správcu: Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina
Kotakt na správcu : +421 41 50 07 003, sekretariat@legaladvisor.sk
Spisová značka správcovského spisu : 9K/12/2019 - S 1242
Spisová značka súdneho spisu : 9K/12/2019
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

9K/12/2019

Verejné ponukové konanie I. kolo

 

JUDr. Erik Končok, správca Úpadcu TENA OIL a. s., so sídlom Langsfeldova 5405/1, 036 01 Martin, IČO: 52 392 651, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, oddiel: Sa, vložka č.: 10984/L (ďalej len „Úpadca“), týmto vyhlasuje, v zmysle § 167p zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len „ZKR“), prvé kolo verejného ponukového konania na odpredaj majetku Úpadcu, konkrétne položky súpisu majetku Úpadcu č. 113. až 123., ktorý je zaradený do oddelenej podstaty na základe doplnenia súpisu oddelenej podstaty o novú súpisovú zložku majetku, publikovaného v OV č. 138/2021 zo dňa 20.07.2021 a to konkrétne:

 

 

I. Predmet ponukového konania (predaja):

 

Identifikácia predmetu ponukového konania:

 

Desaťkrát prepravný vozík na prepravné obaly

Súbor prepravných obalov (plastové bedne) – 200 ks

Súpisová hodnota predmetu ponukového konania: 1.480,00

Minimálna kúpna cena predmetu ponukového konania predstavuje 50 % súpisovej hodnoty predmetu ponukového konania, t.j. sumu 740,00  €.

Popis predmetov ponukového konania:

 

Predmety ponukového konania sa ponúkajú ako súbor tak, ako stoja a ležia, pričom prepravné vozíky na prepravné obaly by mali byť funkčné s výnimkou jedného, ktorému chýbajú kolieska. Nachádzajú sa na sídle Úpadcu. Uvedené súpisové zložky nie sú ocenené znaleckým posudkom v zmysle platných právnych predpisov, jeho hodnota je určená v súlade s ustanovením § 77 ods. 3 ZKR.

 

II. Podmienky predaja vo verejnom ponukovom konaní a Zábezpeka:

 

Verejné ponukové konanie sa uskutočňuje zverejňovaním v obchodnom vestníku, pričom víťazom sa stane ten záujemca, ktorý spĺňa všetky podmienky ponukového konania a ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Záujemca podaním ponuky akceptuje podmienky tohto ponukového konania bezpodmienečne vo všetkých bodoch.

 

III. Kúpna cena predmetu ponukového konania a Zábezpeka:

 

Minimálna kúpna cena predmetu ponukového konania v prvom kole ponukového konania je: 740,00 €.

Záujemca je povinný zložiť na správcovský účet zábezpeku vo výške 200,00 € (ďalej len „Zábezpeka“) a to najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

 

Zábezpeku je záujemca povinný zložiť na správcovský účet, č. účtu v tvare IBAN: IBAN: SK87 1100 0000 0029 4507 1907 (ďalej len „Správcovský účet“), pod variabilným symbolom platby, ktorým je IČO záujemcu (v prípade záujemcu, ktorým je právnická osoba, resp. fyzická osoba podnikateľ), resp. prvé šesťčíslie rodného čísla záujemcu (v prípade záujemcu, ktorým je fyzická osoba nepodnikateľ) s tým, že do poznámky k platbe je záujemca povinný uviesť nasledovný text „Zabezpeka 113-123“.

IV. Formálne náležitosti ponuky:

Záväzná ponuka musí byť písomná a musí obsahovať

1. Označenie záujemcu, a to uvedením:

(a) u právnických osôb - obchodného mena, sídla, IČO, IČ DPH, a zápisu v príslušnom registri;

(b) u fyzických osôb podnikateľov - obchodného mena, miesta podnikania, IČO, IČ DPH, určením zápisu v príslušnom registri;

(c) u fyzických osôb nepodnikateľov - mena, priezviska, dátumu narodenia a bydliska,

 

2.Telefonický a emailový kontakt na záujemcu;

 

3.Návrh kúpnej ceny, pričom ponúknutá kúpna cena v prvom kole ponukového konania musí predstavovať minimálne sumu 125,00 eur;

 

4.Dátum a podpis záujemcu, prípadne osoby oprávnenej konať v mene záujemcu, ak je záujemcom právnická osoba;

 

5.Označenie čísla účtu na prípadné vrátenie zloženej Zábezpeky;

 

6.Vyhlásenie záujemcu, že akceptuje podmienky tohto verejného ponukového konania a podpísané vzorové znenie návrhu Kúpnej zmluvy o predaji motorového vozidla (ďalej len „Kúpna zmluva“).

 

Záujemca je povinný k svojej ponuke priložiť nasledovné prílohy:

 

  1. V prípade právnickej osoby / FO podnikateľa: Originál alebo úradne overenú kópiu výpisu z obchodného alebo iného registra, nie staršieho ako jeden mesiac;
  2. V prípade, že ponuku podáva fyzická osoba - nepodnikateľ: úradne osvedčenú fotokópiu dokladu totožnosti;
  3. Čestné vyhlásenie záujemcu, že nemá žiadne záväzky voči Úpadcovi;
  4. Doklad preukazujúci zaplatenie Zábezpeky v zmysle bodu III/;
  5. Podpísaná Kúpna zmluva.

 

Na ponuky, ktoré nebudú mať všetky náležitosti uvedené v bode IV. nebude správca prihliadať.

 

Záväzné vzorové znenie Kúpnej zmluvy zašle správca záujemcovi na požiadanie, a vo vopred dohodnutom termíne umožní záujemcom aj obhliadku predmetu ponukového konania.

 

Záujemcovia doručia svoje písomné ponuky v zalepenej obálke na adresu správcu : JUDr. Erik Končok, správca, Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina, s jasným označením „TENA OIL a.s. – položky súpisu č. 113 až č. 123 – záväzná ponuka - NEOTVÁRAŤ“. V prípade, ak ponuka nebude obsahovať toto jasné označenie, nenesie správca zodpovednosť za predčasné otvorenie tejto ponuky, pričom platí, že záujemca podmienky tohto verejného ponukového konania nesplnil.

 

V. Lehota na podávanie ponúk:

Lehota na podávanie ponúk je 10 dní odo dňa zverejnenia ponukového konania v obchodnom vestníku. Za deň zverejnenia ponukového konania v obchodnom vestníku sa považuje prvý deň nasledujúci po dni, kedy je ponukové konanie zverejnené v obchodnom vestníku (ďalej len „Deň zverejnenia“).

 

Lehota na podávanie ponúk uplynie v 10. deň (vrátane) nasledujúci po Dni zverejnenia o 14.00 hod. Ak koniec tejto lehoty pripadne na sobotu alebo deň pracovného pokoja, je posledným dňom tejto lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.

 

VI. Vyhodnotenie ponúk a uzavretie Kúpnej zmluvy správcom

 

Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku. V prípade viacerých ponúk zo strany toho istého záujemcu, správca prihliada na najvyššiu z predložených ponúk toho istého záujemcu, na nižšie ponuky toho istého záujemcu sa neprihliada.

 

Správca a zabezpečený veriteľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky, aj tie, ktoré spĺňajú všetky náležitosti. Správca môže záujemcu vyzvať na doplnenie ponuky v takom rozsahu, v akom to nemení jej obsah. Pokiaľ nedôjde k odmietnutiu ponuky, víťazom ponukového konania sa stáva záujemca, ktorý spĺňa všetky podmienky, zložil Zábezpeku na správcovský účet, a ktorý súčasne vo svojej ponuke ponúkne najvyššiu finančnú ponuku (najvyššiu kúpnu cenu), pri dodržaní minimálnej kúpnej ceny.

 

Uzavretie kúpnej zmluvy s víťazným záujemcom podlieha schváleniu zabezpečeným veriteľom.

 

Správca neporušené obálky otvorí do 3 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na predloženie ponúk.

 

Vyhodnotenie ponúk sa vykoná najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa otvárania obálok.

 

V prípade, ak záujemca bude vyhodnotený ako víťazný a správca alebo zabezpečený veriteľ jeho ponuku neodmietne, správca bez zbytočného odkladu po vyhodnotení ponúk, súhlase zabezpečeného veriteľa s uzavretím kúpnej zmluvy a po úplnom uhradení kúpnej ceny zo strany víťazného záujemcu doplní a podpíše Kúpnu zmluvu (doručenú správcovi súčasne s ponukou a opatrenú podpisom záujemcu), ktorej predmetom bude predaj majetku, o ktorý víťazný záujemca v ponukovom konaní prejavil záujem a to desaťkrát prepravný vozík na prepravné obaly a súbor prepravných obalov (plastové bedne) – 200 ks.

 

Podmienkou uzavretia  Kúpnej zmluvy zo strany správcu je úplné uhradenie kúpnej ceny (rozdiel medzi víťazným záujemcom ponúknutou kúpnou cenou za predmet ponukového konania a zaplatenou Zábezpekou) zo strany víťazného záujemcu v prospech Správcovského účtu, a to v lehote určenej správcom, nie kratšej ako 5 pracovných dní.

 

Ak nebude kúpna cena zo strany víťazného záujemcu uhradená na Správcovský účet v plnom rozsahu v lehote určenej správcom, považuje sa toto kolo ponukového konania za zmarené s tým, že Zábezpeka zložená víťazným záujemcom v takomto prípade prepadne v prospech Úpadcu titulom zmluvnej pokuty za nedodržanie podmienok tohto verejného ponukového konania.

 

VII. Ďalšie podmienky

 

Víťazný záujemca berie na vedomie, že bude nutné vykonať prípadné opravy na riadne užívanie predmetov ponukového konania.

 

Víťazný záujemca vykoná sám na vlastné náklady všetky súvisiace správne a technické úkony, potrebné na príp. spojazdnenie, naloženie a odvoz predmetu ponukového konania. Správca bez zbytočného odkladu poskytne víťaznému záujemcovi potrebnú súčinnosť. V prípade, že nebude uskutočnený odvoz predmetov ponukového konania víťazným záujemcom, a to ani v ďalšej primeranej lehote, ktorú určí správca, môže správca už od uzavretej Kúpnej zmluvy odstúpiť.

 

Ak dôjde k odstúpeniu od Kúpnej zmluvy zo strany správcu v zmysle týchto podmienok, alebo ak dôjde k zmareniu tohto kola ponukového konania, alebo sa inak znemožní vykonať riadne účel Kúpnej zmluvy alebo ponukového konania, na uzavretie ktorej sa akceptovaním tohto ponukového konania a podaním vlastného návrhu víťazný záujemca zaviazal, a to z dôvodov na strane víťazného záujemcu, má správca nárok na zmluvnú pokutu voči takému víťazného záujemcovi vo výške zloženej Zábezpeky.

 

V prípade zmarenia tohto kola ponukového konania, alebo v prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy, alebo ak víťazný záujemca inak znemožní vykonať riadne účel Kúpnej zmluvy alebo ponukového konania, na uzavretie ktorej sa akceptovaním tohto ponukového konania a podaním vlastného návrhu zaviazal, správca vyhlási ďalšie kolo ponukového konania.

 

Všetky ostatné skutočnosti týkajúce sa predmetu ponukového konania, je možné prerokovať osobne, telefonicky alebo mailom so správcom.

 

Adresa správcovskej kancelárie, ktorá ponukové konanie vyhlásila je: JUDr. Erik Končok, správca, Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina. Číslo telefónu: +421 911 700030, e-mailová adresa: sekretariat@legaladvisor.sk

 

Predmet ponukového konania bol zapísaný do súpisu majetku Úpadcu a bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. 138/2021 dňa 20.07.2021.