Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 131/2021
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 9.7.2021
  • Značka:
  • K033223
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: SHARKAM V.I.P. CATERING, s. r. o. „v likvidácií“
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Veternicová 33, 84105 Bratislava
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 44466200
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Ing. Ľuboš Janček
Sídlo správcu: Dubová 3156/14, 90025 Chorvátsky Grob
Kotakt na správcu : lubos.jancek@centrum.sk, 0907 290 493
Spisová značka správcovského spisu : 33K/23/2020 S1214
Spisová značka súdneho spisu : 33K/23/2020
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Ing. Ľuboš Janček, správca ustanovený vo veci vyhláseného konkurzu na majetok dlžníka SHARKAM V.I.P. CATERING, s.r.o. ,,v likvidácii" v konkurze, Veternicová 33, 841 05 Bratislava, IČO: 44 466 200 vyhlasuje v súlade s udeleným pokynom na speňaženie hnuteľného majetku zástupcom veriteľov  a zabezpečeným veriteľom Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky – Daňový úrad Bratislava spoločné 1. kolo verejného ponukového konania na predaj súboru hnuteľných vecí oddelenej podstaty spomínaného zabezpečeného veriteľa spoločne so súpisovými zložkami všeobecnej podstaty:

Hnuteľná vec

Súpisová hodnota

osobné vozidlo Mercedes-Benz S350 CDI 4MATIC, výrobca DAIMLER AG, DEU, VIN: WDD2211801A316939, EČ BL755KG, rok výroby 2010, druh paliva: NM

15 500,00 EUR (bez DPH

osobné vozidlo Volkswagen CADDY kombi 1.2, výrobca VOLKSWAGEN AG, DEU, VIN: WV2ZZZ2KZBX216103, EČ BL570KG, rok výroby: 2010, druh paliva: BA 95 B

3 500,00 EUR (bez DPH)

motocykel PIAGGIO VESPA GTS 300 SUPER ABS/ASR E4, výrobca PIAGGIO & C., S.P.A., ITA, VIN: ZAPMA330000009810, EČ BL139RZ, rok výroby 2018, druh paliva: BA 95 B

2 500,00 EUR (bez DPH)

Trojkolka CAN AM SPYDER F3 1330 ACE SM6, výrobca: BOMBARDIER, CAN, VIN: 2BXRDCD1XFV001680, EČ: BA153BG, rok výroby 2016, druh paliva: BA 95

7 900,00 EUR (bez DPH)

Kávovar Franke F2MHDCE2

1 600,00 EUR (bez DPH)

Kávovar Franke F2MHDCE2

1 600,00 EUR (bez DPH)

SPOLU:

32 600,00 EUR (bez DPH)

                                                   

V 1. kole verejného ponukového konania sa predaj všetkých 6-tich hnuteľných vecí uskutoční za cenu, ktorá nesmie byť nižšia ako 100% súpisovej hodnoty, pričom súpisová hodnota je bez DPH. Úpadca je platcom dane z pridanej hodnoty, najvyššia navrhovaná kúpna cena musí byť preto v ponuke záujemcu uvedená ako základ dane (nie nižší ako 100% súpisovej hodnoty majetku) + vyčíslená daň z pridanej hodnoty. Ponúkané hnuteľné veci sa ponúkajú len ako súbor.  

Záujemca musí doručiť na adresu kancelárie správcu: Ing. Ľuboš Janček, Dubová 3156/14, 900 25 Chorvátsky Grob, ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Verejné ponukové konanie –hnuteľné veci – SHARKAM V.I.P. CATERING, s.r.o. ,,v likvidácii" v konkurze - neotvárať“ najneskôr do 10 dní od zverejnenia tohto oznámenia v Obchodnom vestníku. Na ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať. Každý záujemca môže predložiť pre aktuálne kolo na súbor majetku len jednu ponuku. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha vo výške najmenej 30% z ponúknutej kúpnej ceny (vrátane DPH) zložená záujemcom na účet zriadený správcom pre potreby konkurzu: SK8311000000002628174822. Rozhoduje vždy najvyššia ponúknutá kúpna cena. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu. Vypratanie vecí je povinný zabezpečiť nadobúdateľ na svoje náklady, rovnako nadobúdateľ znáša aj všetky náklady spojené so zmenami v evidencii vozidiel. Doručená ponuka je záväzná až do skončenia aktuálneho kola verejného ponukového konania. Ponuka musí obsahovať :

a) označenie záujemcu: pri záujemcovi - fyzickej osobe podnikateľovi: meno, priezvisko, adresu trvalého pobytu a výpis z obchodného registra, resp. zo živnostenského registra, IČO, DIČ a prípadné IČ DPH. Ak ide o fyzickú osobu nepodnikateľa, predloží fotokópiu občianskeho preukazu alebo pasu. Pri záujemcovi - právnickej osobe: obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ a prípadné IČ DPH a výpis z obchodného registra; každý záujemca uvedie aj svoj mailový a telefonický kontakt

b) presné označenie predmetu kúpy – súbor 6 hnuteľných vecí

c) návrh cenovej ponuky za súbor (s uvedením najvyššej navrhovanej kúpnej ceny so špecifikáciou základu dane, ktorý nesmie byť nižší ako 100% súpisovej hodnoty a vyčíslenej dane z pridanej hodnoty vo výške 20% v zmysle platnej legislatívy)

d) doklad o zaplatení zálohy na kúpnu cenu vo výške najmenej 30% z ponúknutej kúpnej ceny (vrátane DPH) na účet SK8311000000002628174822, pričom táto záloha musí byť pripísaná na účet najneskôr do termínu podávania ponúk. Táto záloha sa v prípade úspechu záujemcu vo verejnom ponukovom konaní započíta na kúpnu cenu

e) označenie bankového účtu, na ktorý správca v prípade neúspechu záujemcu poukáže záujemcom uhradenú zálohu na kúpnu cenu.

Na ponuky, ktoré neobsahujú všetky náležitosti a nespĺňajú podmienky, resp. obsahujú nepravdivé informácie, sa neprihliada.

Neúspešným záujemcom správca vráti zloženú zálohu na kúpnu cenu do 10 dní odo dňa vyhodnotenia verejného ponukového konania na záujemcom označený bankový účet.

Jediná obhliadka ponúkaného majetku sa uskutoční 15.07.2021 o 09.00 hod. na parkovisku Technopol centra v Bratislave – Petržalke s príjazdom z Romanovej ulice. V prípade vyhlásených ďalších ponukových konaní na uvedený majetok sa už ďalšie obhliadky konať nebudú.

V prípade otázok môže záujemca kontaktovať správcu mailom na lubos.jancek@centrum.sk alebo na t.č. 0907 290 493 v pracovných dňoch od 07.00 do 13.00 hod.