| Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | Všeobecná nemocnica Hnúšťa, n.o. | 
| Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | 102 Jesenského, 981 01 Hnúšťa | 
| IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 42000815 | 
| Obchodné meno správcu: | |
| Titul, meno a priezvisko správcu: | JUDr. Ľubica Flíderová | 
| Sídlo správcu: | Trhová 1, 960 01 Zvolen | 
| Kotakt na správcu : | 0903 552 449, aklubicafliderova@gmail.com | 
| Spisová značka správcovského spisu : | 1K13/2010 S1334 | 
| Spisová značka súdneho spisu : | 1K 13/2010 | 
| Druh podania : | Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu | 
| JUDr. Ľubica Flíderová, so sídlom 960 01 Zvolen, S 1334, správca úpadcu Všeobecná nemocnica Hnúšťa, n.o., Jesenského 102, 981 01 Hnúšťa, IČO: 42 000 815, v konkurznom konaní sp. značka 1K 13/ 2010, v zmysle záväzného pokynu veriteľského výboru ( VV ), úpadcu, zo dňa 05.02.2021 
 
 Vyhlasuje ponukové konanie na speňaženie pohľadávok , ako súbor pohľadávok, v súlade s ust. §-u 92, odst. 1, písm. d/ ZKR, postúpením súboru pohľadávok za odplatu, tretie kolo: 
 Predmet a podmienky ponukového konania: 
 Predmetom zmluvy o postúpení pohľadávky za odplatu , kúpnu cenu, je súbor pohľadávok úpadcu, zverejnený v Obchodnom vestníku 244/2020, dňa 18.12.2020, pod K 090732, v súpisovej cene 18 169, 08.- EUR, v treťom kole speňaženia za najvyššiu ponuku, so súhlasom veriteľského výboru. 
 
 Zábezpeka: 
 Záujemca je povinný zložiť vratnú finančnú zálohu na postúpenie pohľadávok za odplatu vo výške 200.- EUR na konkurzný účet úpadcu , vedený vo VÚB Banke, a.s., č. účtu v tvare IBAN SK50 0200 0000 0027 1423 6751 , najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk . Účasť v ponukovom konaní je podmienená zaplatením označenej finančnej zábezpeky . 
 Spôsob podávania ponúk : 
 Návrhy na uzavretie zmluvy o postúpení pohľadávky za odplatu, je potrebné doručiť správcovi v zalepenej obálke s označením „ Ponukové konanie – Konkurz 1K 13/ 2010 –neotvárať“, najneskôr do uplynutia lehoty na podávanie návrhov. 
 
 Lehota na podávanie ponúk: 
 Lehota na podávanie ponúk je 10 dní odo dňa zverejnenia podmienok ponukového konania v Obchodnom vestníku SR. Podmienky ponukového konania sa považujú za zverejnené nasledujúci deň po ich faktickom zverejnení v OV. 
 Návrh musí byť písomný a musí obsahovať: 
 a) meno, priezvisko, dátum narodenia, rodné číslo, miesto trvalého pobytu a adresu elektronickej pošty navrhovateľa, ak je navrhovateľom právnická, alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom, návrh musí obsahovať názov alebo obchodné meno, miesto podnikania a IČO, ak je pridelené a adresu elektronickej pošty 
 b) vymedzenie predmetu zmluvy o postúpení pohľadávky s ponúkanou sumou odplaty v eurách 
 c) dátum a podpis navrhovateľa d) záväznú ponuku záujemcu na odkúpenie majetku 
 Prílohami návrhu sú: 
 a ) výpis z obchodného registra, živnostenského registra alebo inej evidencie ustanovenej osobitným zákonom, do ktorej je navrhovateľ zapísaný, výpis nesmie byť pri jeho doručení starší ako 3 mesiace a 
 b) - kópia občianskeho preukazu , ak navrhovateľom je fyzická osoba, ktorá nie je podnikateľom 
 - písomný súhlas so spracovaním osobných údajov záujemcu-fyzickej osoby 
 Vyhodnotenie doručených ponúk : 
 Návrh nemožno odvolať po jeho doručení. Návrh možno zahrnúť do ponukového konania, len keď jeho obsah zodpovedá zverejneným podmienkam ponukového konania. Vyhlasovateľ je oprávnený odmietnúť aj najvyššie doručenú ponuku v prípade, ak je táto zrejme neadekvátna k hodnote predmetu speňaženia, ako aj v prípade, ak záujemca nesplní všetky podmienky stanovené vyhlasovateľom. Správca doručené ponuky označí dátumom doručenia a poradovým číslom ponuky. Otváranie obálok s ponukami uskutoční správca v sídle svojej kancelárie, do 5 dní od uplynutia lehoty na podávanie ponúk, pričom termín otvárania obálok oznámi správca VV, nasledujúci deň po uplynutí lehoty na podávanie ponúk. O otváraní obálok správca vyhotoví písomný protokol a o jeho obsahu neodkladne informuje VV. Vyhodnotenie zistených ponúk správca vyhotoví do 5 dní od zaujatia stanoviska VV, k výsledku výberového konania. Po vyhodnotení ponúk správca neodkladne upovedomí účastníka ponukového konania, ktorí v ponukovom konaní uspel, a to prostredníctvom elektronickej pošty. Účastníka, ktorého ponuka bola prijatá, vyhlasovateľ neodkladne písomne vyzve , prostredníctvom listovej zásielky, prípadne elektronicky, prostreníctvom elektronickej schránky záujemcu, aby v lehote 7 dní od doručenia oznámenia, uhradil zvyšok ponúkanej odplaty na označený konkurzný účet a následne uzavrel zmluvu o postúpení pohľadávok, v lehote stanovenej správcom. Miestom uzavretia zmluvy o postúpení pohľadávky je kancelária správcu, v prípade, ak správca nezvolí iný postup. V prípade, že vybratý účastník , ktorého návrh bol prijatý ako víťazný, neuhradí zvyšok odplaty za postúpenie pohľadávky v lehote 7 dní od prijatia výzvy správcu na úhradu zvyšku ponúkanej kúpnej ceny, jeho záloha, pripísaná na konkurzný účet, vo výške 200.- EUR, prepadne v prospech konkurznej podstaty. Záloha , zložená záujemcami, ktorých ponuka nebola prijatá, bude dotknutým záujemcom vrátená do 5 pracovných dní, od doručenia stanoviska VV, k výsledku výberového konania , správcovi. 
 
 Vo Zvolene, dňa 31.05. 2021 JUDr. Ľubica Flíderová, SKP 
 
 
 | |