Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 84/2021
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 4.5.2021
  • Značka:
  • K020470
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Best, spol. s r.o. v konkurze
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Teplárenská 2 / 0, 97101 Prievidza
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 31603823
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Tomáš Pintér
Sídlo správcu: Hadovská cesta 870, 94501 Komárno
Kotakt na správcu : 0905661269, pinter@akpinter.sk
Spisová značka správcovského spisu : 38K/20/2018 S293
Spisová značka súdneho spisu : 38K/20/2018
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

JUDr. Tomáš Pintér, správca konkurznej podstaty, so sídlom  správcovskej kancelárie Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno v konkurznom konaní úpadcu obchodnej spoločnosti Best, spol. s r.o. v konkurze, so sídlom Teplárenská 2, Prievidza 971 01, na základe záväzného pokynu  veriteľského výboru  zo dňa 15.3.2021 v zmysle § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v platnom znení, vyhlasujem IV. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku zahrnutého do súpisu majetku všeobecnej konkurznej podstaty - Peňažná pohľadávky zverejneného v Obchodnom vestníku 120/2019  dňa 24.06.2019  :  

Poradie súpisovej zložky majetku v súpise všeobecnej podstaty 1. Dlžník :

PPZET, s. r. o. , IČO:  45 415 013, Sedmokrásková 1845/6 821 01 Bratislava - mestská časť Ružinov

  • Dlžná suma a mena: 1 230,18 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170023 zo dňa 06.04.2017 so splatnosťou k 20.04.2017
  • Dlžná suma a mena: 1 520,28 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170033 zo dňa 3.5.2017 so splatnosťou 17.05.2017
  • Dlžná suma a mena: 1 129,20 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170049 zo dňa 05.06.2017 so splatnosťou k 19.06.2017
  • Dlžná suma a mena: 1 572,96 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170063 zo dňa 07.07.2017 so splatnosťou k 21.07.2017
  • Dlžná suma a mena: 567,84 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170080 zo dňa 07.08.2017 so splatnosťou k 14.08.2017
  • Dlžná suma a mena: 1 219,20Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170079 zo dňa 07.08.2017 so splatnosťou k 14.08.2017
  • Dlžná suma a mena: 236,88 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170095 zo dňa 04.09.2017 so splatnosťou k 11.09.2017
  • Dlžná suma a mena: 1170,96 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170094 zo dňa 04.09.2017 so splatnosťou k 11.09.2017
  • Dlžná suma a mena: 229,44 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170104 zo dňa 09.10.2017 so splatnosťou k 16.10.2017
  • Dlžná suma a mena: 986,88 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170108 zo dňa 14.11.2017 so splatnosťou k 01.12.2017
  • Dlžná suma a mena: 42,96 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170113 zo dňa 19.12.2017 so splatnosťou k 27.12.2017
    Poradie súpisovej zložky majetku v súpise všeobecnej podstaty 2. Dlžník :
    TARTUS 121 s.r.o. ( predtým PROGRES Bojnice spol. s r.o.,)  IČO:  36 333 522  Obchodná   39,  Bratislava - mestská časť Staré Mesto   811 06 ( predtým: A. Hlinku 15, 972 Bojnice )
  • Dlžná suma a mena: 325 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170022 so splatnosťou ku dňu 13.04.2017
  • Dlžná suma a mena: 1 201,50  Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. č. 20170034 so splatnosťou ku dňu 16.05.2017
  • Dlžná suma a mena: 965,40 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170046 so splatnosťou ku dňu 19.06.2017
  • Dlžná suma a mena: 1 227,69 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170047 so splatnosťou ku dňu 19.06.2017
  • Dlžná suma a mena: 891,70 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170066 so splatnosťou ku dňu 17.07.2017
  • Dlžná suma a mena: 2 960,65 Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170065 so splatnosťou ku dňu 17.07.2017
  • Dlžná suma a mena: 85,20  Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. 20170065 so splatnosťou ku dňu 17.07.2017
  • Dlžná suma a mena: 336,-   Eur, Právny dôvod vzniku pohľadávky: Neuhradenie faktúry č. č. 20160107 so splatnosťou ku dňu 27.9.2016
    Súpisová hodnota majetku : 17 899,92 Eur
     

(ďalej spolu ako „Predmet speňažovania“)

 

Podmienky verejného ponukového konania:

  1. Predmet speňažovania sa v 4. kole verejného ponukového konania speňažuje jednotlivo alebo v súbore podľa ponuky záujemcov a na základe rozhodnutia správcu o výhodnosti ponúk. Pri ponukách  odkúpenie tohto majetku je správca oprávnený uprednostniť záujemcu ponúkajúceho na odkúpenie súbor majetku, aj keby cenová ponuka iného záujemcu, ponúkajúceho na odkúpenie  majetku jednotlivo, bola za konkrétnu položku majetku vyššia.
  2. Záujemcovia o kúpu predmetu speňažovania môžu ponuky zasielať na adresu sídla správcu – Hadovská cesta 870, 945 01  Komárno - v zalepených obálkach s nápisom „Best, spol. s r.o. – KONKURZ - Verejné ponukové konanie – NEOTVÁRAŤ“). Na podávanie ponúk je určených desať (10) kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznámenia o konaní verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku (čas zverejnenia sa spravuje § 199 ods. 9 ZKR). V lehote podľa predchádzajúcej vety musí byť ponuka skutočne doručená správcovi, nielen podaná na pošte. V štvrtom kole verejného ponukového konania sa  majetok speňažuje za najvyššiu ponuku.
  3. Podmienkou účasti vo verejnom ponukovom konaní je zloženie ponúknutej kúpnej ceny v plnom rozsahu záujemcom na účet správcu vedený vo  VÚB, a.s., SK46 0200 0000 0041 1244 5651, s poznámkou pre príjemcu „ VPK pohľadávky  Best, spol. s r.o. v konkurze“. Ak záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu nebude v plnom rozsahu zložená na účet správcu najneskôr v posledný deň lehoty na podávanie ponúk, na ponuku sa neprihliada. Pokiaľ záujemca predloží ponuku v niektorom z kôl ponukového konania, ďalších  nadchádzajúcich kolách ponukového konania sa nemôže zúčastniť.
  4. Otváranie obálok uskutoční správca do piatich (5) dní od skončenia lehoty na podávanie ponúk. Víťaza verejného ponukového konania určí správca po prerokovaní s veriteľským výborom. Správca je oprávnený aj všetky ponuky odmietnuť. Správca oznámi výsledky ponukového konania účastníkom ponukového konania písomne do 15 dní od dátumu otvárania obálok. Úspešným účastníkom je účastník, ktorý ponúkne najvyššiu ponuku.
  5. Úspešnému účastníkovi ponukového konania správca zašle návrh j zmluvy podpísaný správcom s určením lehoty, do ktorej je úspešný účastník verejného ponukového konania povinný zmluvu podpísať. Nepodpísanie zmluvy v stanovenej lehote alebo jej podpísanie s výhradami zo strany úspešného účastníka verejného ponukového konania má za následok neuzavretie zmluvy a teda zmarenie verejného ponukového konania. Neúspešným účastníkom verejného ponukového konania, sa vracia ponúknutá kúpna cena bankovým prevodom v prospech účtu, ktorý účastník písomne oznámi správcovi, a to do troch pracovných dní odo dňa odo dňa oznámenia výsledkov ponukového konania.  
  6. Predmet speňažovania sa bude predávať v stave „ako stojí a leží“ a kupujúci si nebude môcť uplatňovať akékoľvek nároky proti správcovi a/alebo proti podstate.
  7. Záujemcovia o obhliadku predmetu speňažovania a o bližšie informácie o predmete speňažovania môžu správcu kontaktovať e-mailom na adrese pinter@akpinter.sk  alebo na tel. čísle 0905661269

 

JUDr. Tomáš Pintér, správca