Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | Všeobecná nemocnica Hnúšťa, n.o. |
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | 102 Jesenského, 981 01 Hnúšťa |
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 42000815 |
Obchodné meno správcu: | |
Titul, meno a priezvisko správcu: | JUDr. Ľubica Flíderová |
Sídlo správcu: | Trhová 1, 960 01 Zvolen |
Kotakt na správcu : | 0903 552 449, aklubicafliderova@gmail.com |
Spisová značka správcovského spisu : | 1K13/2010 S1334 |
Spisová značka súdneho spisu : | 1K/13/2010 |
Druh podania : | Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu |
JUDr. Ľubica Flíderová, so sídlom 960 01 Zvolen, S 1334, správca úpadcu Všeobecná nemocnica Hnúšťa, n.o., Jesenského 102, 981 01 Hnúšťa, IČO: 42 000 815, v konkurznom konaní sp. značka 1K 13/ 2010, v zmysle záväzného pokynu veriteľského výboru ( VV ), úpadcu, zo dňa 05.02.2021
Vyhlasuje ponukové konanie na speňaženie pohľadávok , ako súbor pohľadávok, v súlade s ust. §-u 92, odst. 1, písm. d/ ZKR, postúpením súboru pohľadávok za odplatu, druhé kolo:
Predmet a podmienky ponukového konania:
Predmetom zmluvy o postúpení pohľadávky za odplatu , kúpnu cenu, je súbor pohľadávok úpadcu, zverejnený v Obchodnom vestníku 244/2020, dňa 18.12.2020, pod K 090732, v súpisovej cene 18 169, 08.- EUR, v druhom kole speňaženia minimálne za hodnotu, ktorá zodpovedá 25 – tim % ich súpisovej hodnoty.
Zábezpeka:
Záujemca je povinný zložiť vratnú finančnú zálohu na postúpenie pohľadávok za odplatu vo výške 200.- EUR na konkurzný účet úpadcu , vedený vo VÚB Banke, a.s., č. účtu v tvare IBAN SK50 0200 0000 0027 1423 6751 , najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk . Účasť v ponukovom konaní je podmienená zaplatením označenej finančnej zábezpeky .
Spôsob podávania ponúk :
Návrhy na uzavretie zmluvy o postúpení pohľadávky za odplatu, je potrebné doručiť správcovi v zalepenej obálke s označením „ Ponukové konanie – Konkurz 1K 13/ 2010 –neotvárať“, najneskôr do uplynutia lehoty na podávanie návrhov.
Lehota na podávanie ponúk:
Lehota na podávanie ponúk je 10 dní odo dňa zverejnenia podmienok ponukového konania v Obchodnom vestníku SR. Podmienky ponukového konania sa považujú za zverejnené nasledujúci deň po ich faktickom zverejnení v OV.
Návrh musí byť písomný a musí obsahovať:
a) meno, priezvisko, dátum narodenia, rodné číslo, miesto trvalého pobytu a adresu elektronickej pošty navrhovateľa, ak je navrhovateľom právnická, alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom, návrh musí obsahovať názov alebo obchodné meno, miesto podnikania a IČO, ak je pridelené a adresu elektronickej pošty
b) vymedzenie predmetu zmluvy o postúpení pohľadávky s ponúkanou sumou odplaty v eurách
c) dátum a podpis navrhovateľa d) záväznú ponuku záujemcu na odkúpenie majetku
Prílohami návrhu sú:
a ) výpis z obchodného registra, živnostenského registra alebo inej evidencie ustanovenej osobitným zákonom, do ktorej je navrhovateľ zapísaný, výpis nesmie byť pri jeho doručení starší ako 3 mesiace a
b) - kópia občianskeho preukazu , ak navrhovateľom je fyzická osoba, ktorá nie je podnikateľom
- písomný súhlas so spracovaním osobných údajov záujemcu-fyzickej osoby
Vyhodnotenie doručených ponúk :
Návrh nemožno odvolať po jeho doručení. Návrh možno zahrnúť do ponukového konania, len keď jeho obsah zodpovedá zverejneným podmienkam ponukového konania. Vyhlasovateľ je oprávnený odmietnúť aj najvyššie doručenú ponuku v prípade, ak je táto zrejme neadekvátna k hodnote predmetu speňaženia, ako aj v prípade, ak záujemca nesplní všetky podmienky stanovené vyhlasovateľom. Správca doručené ponuky označí dátumom doručenia a poradovým číslom ponuky. Otváranie obálok s ponukami uskutoční správca v sídle svojej kancelárie, do 5 dní od uplynutia lehoty na podávanie ponúk, pričom termín otvárania obálok oznámi správca VV, nasledujúci deň po uplynutí lehoty na podávanie ponúk. O otváraní obálok správca vyhotoví písomný protokol a o jeho obsahu neodkladne informuje VV. Vyhodnotenie zistených ponúk správca vyhotoví do 5 dní od zaujatia stanoviska VV, k výsledku výberového konania. Po vyhodnotení ponúk správca neodkladne upovedomí účastníka ponukového konania, ktorí v ponukovom konaní uspel, a to prostredníctvom elektronickej pošty. Účastníka, ktorého ponuka bola prijatá, vyhlasovateľ neodkladne písomne vyzve , prostredníctvom listovej zásielky, prípadne elektronicky, prostreníctvom elektronickej schránky záujemcu, aby v lehote 7 dní od doručenia oznámenia, uhradil zvyšok ponúkanej odplaty na označený konkurzný účet a následne uzavrel zmluvu o postúpení pohľadávok, v lehote stanovenej správcom. Miestom uzavretia zmluvy o postúpení pohľadávky je kancelária správcu, v prípade, ak správca nezvolí iný postup. V prípade, že vybratý účastník , ktorého návrh bol prijatý ako víťazný, neuhradí zvyšok odplaty za postúpenie pohľadávky v lehote 7 dní od prijatia výzvy správcu na úhradu zvyšku ponúkanej kúpnej ceny, jeho záloha, pripísaná na konkurzný účet, vo výške 200.- EUR, prepadne v prospech konkurznej podstaty. Záloha , zložená záujemcami, ktorých ponuka nebola prijatá, bude dotknutým záujemcom vrátená do 5 pracovných dní, od doručenia stanoviska VV, k výsledku výberového konania , správcovi.
Vo Zvolene, dňa 25.03. 2021 JUDr. Ľubica Flíderová, SKP JUDr. Ľubica Flíderová, so sídlom 960 01 Zvolen, S 1334, správca úpadcu Všeobecná nemocnica Hnúšťa, n.o., Jesenského 102, 981 01 Hnúšťa, IČO: 42 000 815, v konkurznom konaní sp. značka 1K 13/ 2010, v zmysle záväzného pokynu veriteľského výboru ( VV ), úpadcu, zo dňa 05.02.2021
Vyhlasuje ponukové konanie na speňaženie pohľadávok , ako súbor pohľadávok, v súlade s ust. §-u 92, odst. 1, písm. d/ ZKR, postúpením súboru pohľadávok za odplatu, druhé kolo:
Predmet a podmienky ponukového konania:
Predmetom zmluvy o postúpení pohľadávky za odplatu , kúpnu cenu, je súbor pohľadávok úpadcu, zverejnený v Obchodnom vestníku 244/2020, dňa 18.12.2020, pod K 090732, v súpisovej cene 18 169, 08.- EUR, v druhom kole speňaženia minimálne za hodnotu, ktorá zodpovedá 25 – tim % ich súpisovej hodnoty.
Zábezpeka:
Záujemca je povinný zložiť vratnú finančnú zálohu na postúpenie pohľadávok za odplatu vo výške 200.- EUR na konkurzný účet úpadcu , vedený vo VÚB Banke, a.s., č. účtu v tvare IBAN SK50 0200 0000 0027 1423 6751 , najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk . Účasť v ponukovom konaní je podmienená zaplatením označenej finančnej zábezpeky .
Spôsob podávania ponúk :
Návrhy na uzavretie zmluvy o postúpení pohľadávky za odplatu, je potrebné doručiť správcovi v zalepenej obálke s označením „ Ponukové konanie – Konkurz 1K 13/ 2010 –neotvárať“, najneskôr do uplynutia lehoty na podávanie návrhov.
Lehota na podávanie ponúk:
Lehota na podávanie ponúk je 10 dní odo dňa zverejnenia podmienok ponukového konania v Obchodnom vestníku SR. Podmienky ponukového konania sa považujú za zverejnené nasledujúci deň po ich faktickom zverejnení v OV.
Návrh musí byť písomný a musí obsahovať:
a) meno, priezvisko, dátum narodenia, rodné číslo, miesto trvalého pobytu a adresu elektronickej pošty navrhovateľa, ak je navrhovateľom právnická, alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom, návrh musí obsahovať názov alebo obchodné meno, miesto podnikania a IČO, ak je pridelené a adresu elektronickej pošty
b) vymedzenie predmetu zmluvy o postúpení pohľadávky s ponúkanou sumou odplaty v eurách
c) dátum a podpis navrhovateľa d) záväznú ponuku záujemcu na odkúpenie majetku
Prílohami návrhu sú:
a ) výpis z obchodného registra, živnostenského registra alebo inej evidencie ustanovenej osobitným zákonom, do ktorej je navrhovateľ zapísaný, výpis nesmie byť pri jeho doručení starší ako 3 mesiace a
b) - kópia občianskeho preukazu , ak navrhovateľom je fyzická osoba, ktorá nie je podnikateľom
- písomný súhlas so spracovaním osobných údajov záujemcu-fyzickej osoby
Vyhodnotenie doručených ponúk :
Návrh nemožno odvolať po jeho doručení. Návrh možno zahrnúť do ponukového konania, len keď jeho obsah zodpovedá zverejneným podmienkam ponukového konania. Vyhlasovateľ je oprávnený odmietnúť aj najvyššie doručenú ponuku v prípade, ak je táto zrejme neadekvátna k hodnote predmetu speňaženia, ako aj v prípade, ak záujemca nesplní všetky podmienky stanovené vyhlasovateľom. Správca doručené ponuky označí dátumom doručenia a poradovým číslom ponuky. Otváranie obálok s ponukami uskutoční správca v sídle svojej kancelárie, do 5 dní od uplynutia lehoty na podávanie ponúk, pričom termín otvárania obálok oznámi správca VV, nasledujúci deň po uplynutí lehoty na podávanie ponúk. O otváraní obálok správca vyhotoví písomný protokol a o jeho obsahu neodkladne informuje VV. Vyhodnotenie zistených ponúk správca vyhotoví do 5 dní od zaujatia stanoviska VV, k výsledku výberového konania. Po vyhodnotení ponúk správca neodkladne upovedomí účastníka ponukového konania, ktorí v ponukovom konaní uspel, a to prostredníctvom elektronickej pošty. Účastníka, ktorého ponuka bola prijatá, vyhlasovateľ neodkladne písomne vyzve , prostredníctvom listovej zásielky, prípadne elektronicky, prostreníctvom elektronickej schránky záujemcu, aby v lehote 7 dní od doručenia oznámenia, uhradil zvyšok ponúkanej odplaty na označený konkurzný účet a následne uzavrel zmluvu o postúpení pohľadávok, v lehote stanovenej správcom. Miestom uzavretia zmluvy o postúpení pohľadávky je kancelária správcu, v prípade, ak správca nezvolí iný postup. V prípade, že vybratý účastník , ktorého návrh bol prijatý ako víťazný, neuhradí zvyšok odplaty za postúpenie pohľadávky v lehote 7 dní od prijatia výzvy správcu na úhradu zvyšku ponúkanej kúpnej ceny, jeho záloha, pripísaná na konkurzný účet, vo výške 200.- EUR, prepadne v prospech konkurznej podstaty. Záloha , zložená záujemcami, ktorých ponuka nebola prijatá, bude dotknutým záujemcom vrátená do 5 pracovných dní, od doručenia stanoviska VV, k výsledku výberového konania , správcovi.
Vo Zvolene, dňa 25.03. 2021 JUDr. Ľubica Flíderová, SKP |
|