Vykonávame opravu špecifikácie použitia prijatého podielu zaplatenej dane z príjmov v stĺpcoch "Účel použitia podielu zaplatenej dane z príjmov podľa § 50 ods. 5 zákona o dani z príjmov" a "Spôsob použitia podielu zaplatenej dane" v riadkoch 54, 55, 56, 58, 59, 60, 61,136, 239, 345, 365 a 421 nasledovne:
Riadok
|
Účel použitia podielu zaplatenej dane z príjmov podľa § 50 ods. 5 zákona o dani z príjmov
|
Výška použitého podielu zaplatenej dane na tento účel (EUR)
|
Spôsob použitia podielu zaplatenej dane
|
54
|
e) podpora vzdelávania
|
2540,00
|
AXA_19_01: Jozef Lukča - Prínosom projektu bolo zostrojenie robota a reprezentácia na medzinárodnej súťaži v Číne, kde boli získané nové skúsenosti a vedomosti.
|
55
|
e) podpora vzdelávania
|
2345,00
|
AXA_19_02: Kvetoslava Suďová - Prínosom projektu bolo získanie nových vedomostí, skúseností a vstupných dát a konštrukciu robota na ochranu majetku a prevenciu pred rozsiahlymi požiarmi a reprezentácia robota na medzinárodnej súťaži v Číne.
|
56
|
e) podpora vzdelávania
|
2340,00
|
AXA_19_03: Viera Iľková - Cieľom projektu bolo zostrojiť robota a zúčastniť sa s ním na medzinárodnej súťaži v Číne, kde aj napriek nezískaniu prvého miesta, boli získané nové skúsenosti a vedomosti.
|
58
|
e) podpora vzdelávania
|
2207,00
|
AXA_19_06: Nikola Kubasová - V rámci projektu boli poskytnuté financie na nákup materiálu potrebného na analytickú metódu na zistenie koncentračných hladín pesticídov v mlieku. Výsledná vedecká práca bola formou posteru odprezentovaná na 71. Zjazde Chemikov, kde získala cenu dekana FCHPT za najlepšiu vývesku.
|
59
|
e) podpora vzdelávania
|
2400,00
|
AXA_19_07: Martina Micháliková - Prínosom bolo zakúpenie materiálu na výskum a zúčastnenie sa konferencie a odprezentovanie získaných poznatkov.
|
60
|
e) podpora vzdelávania
|
1469,00
|
AXA_19_08: Simona Gežová - Prínosom projektu bolo získanie materiálu v teréne, ktorý sa následne spracoval v laboratóriu. Výsledky výskumu poskytujú lepší obraz o genetickej diverzite dvoch evolučných línií a rozšírení populácii užoviek fŕkaných na juhozápade Balkánu.
|
61
|
e) podpora vzdelávania
|
2000,00
|
AXA_19_09: Richard Cimerman - Prínosom projektu bolo zabezpečenie sprievodného kalibračného merania, materiál k experimentom a účasť na konferencií kde sa prezetovali dosiahnuté výsledky pred medzinárodnou vedeckou komunitou a diskusie s odborníkmi v danej problematike.
|
136
|
e) podpora vzdelávania
|
11000,00
|
FPTS19_03: Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť - V rámci projektu sa uskutočnili viaceré analýzy a zistenia z nich boli odprezentované na seminári pre prednostov. Na seminári boli účastníci oboznámení s novými poznatkami ohľadom trendov v profesionalizácii ľudských zdrojov v štátnej správe.
|
239
|
e) podpora vzdelávania
|
4000,00
|
NFCA19_04: Výskumné centrum pre financie a politiku - Novovytvorené rozhranie portálu oranžová obálka umožňuje zodpovednému zamestnávateľovi sledovať účinnosť poskytovaných benefitov v oblasti doplnkového sporenia na dôchodok pre svojich zamestatncov, ktorých zároveň vzdeláva v oblasti ich finančného zdravia.
|
345
|
e) podpora vzdelávania
|
7000,00
|
STPG19_09: Inštitút pre verejné otázky - Projekt na základe reprezentatívnych zistení predstavil odborníkom aj širokej verejnosti výsledky štúdie zameranej na reflexiu problémov informatického vzdelávania dievčat.
|
365
|
e) podpora vzdelávania
|
1500,00
|
STPG19_29: Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť - Vďaka podpore bola uskutočnená komunikačná kampaň pre ocenenie Úradnícky čin roka, ktorého cieľom je šíriť inovatívne prístupy našich úradníkov a vzdelávať tak svojich kolegov na základe dobrej praxe a taktiež zlepšiť obraz verejnej správy v očiach verejnosti.
|
421
|
g) ochrana a tvorba životného prostredia
|
35990,00
|
TSC19_PP_02: Inštitút cirkulárnej ekonomiky, o.z. - Uskutočnenie výskumu pre oblasť bioplastov, zvýšenie povedomia o bioplastoch, návrh poháru z bioplastu, vytvorenie interaktívnej mapy s edukatívnymi informáciami ako nakladať s odpadom hospodárnejšie.
|
|