Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 215/2020
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 6.11.2020
  • Značka:
  • K080591
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: ARAMIS TRADE, s.r.o. v konkurze
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: K výstavisku 689, 911 01 Trenčín
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 36348694
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Vladimír Fraňo
Sídlo správcu: J. Hašku 18, 915 01 Nové Mesto nad Váhom
Kotakt na správcu : 032/7715062
Spisová značka správcovského spisu : 40K/2/2014 S445
Spisová značka súdneho spisu : 40K/2/2014
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

 

JUDr. Vladimír Fraňo, správca, so sídlom: Haškova 18, 915 01  Nové Mesto nad Váhom, správca úpadcu: ARAMIS TRADE, s.r.o. v konkurze, K výstavisku 689, 911 01  Trenčín,  IČO: 36 348 694, spisová značka 40 K 2/2014, vyhlasuje v súlade so záväzným pokynom Veriteľského výboru zo dňa 08.07.2016 v zmysle § 92 ods. 1 písm. d ZKR (opakovane) VIII. kolo verejného ponukového konania  na predaj majetku úpadcu patriaceho do všeobecnej podstaty ako súboru majetku:

 

 

 

Počet kusov

Súpisová  

Poradové číslo

Popis

Hodnota majetku

 

 

 

 

 

 

1

Registračná pokladňa

 

 

1ks

150,- Eur

2

Peňažná zásuvka 5B/5C

 

 

1ks

100,- Eur

3

Počítačová zostava

 

 

1ks

200,- Eur

4

Počítačová zostava

 

 

1ks

200,- Eur

5

Monorám 8,2 MHz chrom

 

 

1ks

250,- Eur

6

Deaktivátor papierových etikiet  8,2 MHz

 

 

1ks

150,- Eur

7

Deaktivátor papierových etikiet  8,2 MHz

 

 

1ks

150,- Eur

8

Monorám 8,2 MHz chrom

 

 

1ks

250,- Eur

9

Počítačová zostava

 

 

1ks

200,- Eur

10

Počítačová zostava

 

 

1ks

200,- Eur

11

Stojan na odevy chrom

 

 

1ks

50,- Eur

12

Stojan na odevy chrom

 

 

1ks

50,- Eur

13

Stolička

 

 

1ks

30,- Eur

14

Kancelársky stôl

 

 

1ks

150,- Eur

15

zásuvkový kontajner

 

 

1ks

80,- Eur

16

Fotoaparát SONY

 

 

1ks

150,- Eur

17

Monorám 8,2 MHz chrom

 

 

1ks

250,- Eur

18

Deaktivátor papierových etikiet  8,2 MHz

 

 

1ks

150,- Eur

19

Stolička

 

 

1ks

30,- Eur

20

Počítačová zostava

 

 

1ks

200,- Eur

21

Kreslo kancelárske

 

 

1ks

60,- Eur

22

Kreslo kancelárske

 

 

1ks

60,- Eur

23

Stolička

 

 

1ks

30,- Eur

24

ZP-pult predajný

 

 

2ks

400,- Eur

25

Policový systém

1súbor

500,- Eur

 

Ohliadka jednotlivých zložiek súboru majetku sa bude konať po predchádzajúcej dohode so správcom a po uhradení preddavku na náklady spojené so zabezpečením ohliadky vo výške 100 EUR

Podmienky predaja a cena: Súbor majetku úpadcu sa bude predávať v celku za najvyššie ponúknutú cenu, avšak v prípade, že bude výrazne nižšia ako 10% súpisovej hodnoty majetku (404,- Eur) má správca právo nevybrať víťazného záujemcu a kolo zopakovať.

Preddavok na kúpnu cenu vo výške 25% minimálnej ponuky na kúpnu cenu, musí byť zložený na účet správcu v Tatra banke, a. s., č. účtu IBAN: SK62 1100 0000 0029 4306 9598, a to najneskôr do uplynutia lehoty na predloženie ponúk.

Preddavok na kúpnu cenu sa započítava do kúpnej ceny úspešného záujemcu.

Lehota na podanie ponuky: Ponuky je potrebné podať do 15 dní od zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku. Uzávierka ponúk doručovaných osobne bude o 12.00 hod. v posledný deň lehoty na ich podanie. Odovzdanie zásielky v lehote na podávanie ponúk na poštovú prepravu v posledný deň lehoty sa považuje za doručenie v lehote. Za deň zverejnenia sa považuje nasledujúci deň po dni vydania predmetnej čiastky Obchodného vestníka, v ktorom bude informácia o tomto verejnom ponukovom konaní.

Forma účasti záujemcu: Forma účasti záujemcu: Záujemca o kúpu musí doručiť ponuku správcovi konkurznej podstaty na adresu: JUDr. Vladimír Fraňo, správca konkurznej podstaty úpadcu ARAMIS TRADE, s.r.o. v konkurze, ul. J. Hašku 18, 915 01  Nové Mesto nad Váhom, v zalepenej obálke s výrazným označením „PONUKA – ARAMIS TRADE - NEOTVÁRAŤ“ s označením spisovej značky konkurzného konania: 40K/2/2014. Obálka musí byť z druhej strany zapečatená alebo podpísaná cez prelepenie. Bez tohto zabezpečenia bude prihláška odmietnutá. Ponuku, ktorá bola písomne doručená SKP, nemožno dodatočne dopĺňať alebo meniť.

 

Písomná ponuka musí obsahovať:

- vyjadrenie záujemcu, že predávaný majetok kupuje,

- písomná ponuka fyzickej osoby musí byť podpísaná vlastnoručným podpisom. V prípade právnickej osoby štatutárnym zástupcom, ktorý je v súlade s podpisovým právom zakotveným v obchodnom registri a musí byť opatrený odtlačkom pečiatky, pokiaľ to vyžaduje doložka konania za spoločnosť

- v prípade právnickej osoby aj originál výpisu z obchodného registra nie starší ako jeden mesiac,

- písomný záväzok záujemcu, že v prípade úspechu v ponukovom konaní uhradí do 10 dní odo dňa písomnej výzvy správcu zostatok kúpnej ceny tvoriaci rozdiel medzi zloženým preddavkom a ponúknutou kúpnou cenou a následne uzavrie so správcom kúpnu zmluvu, ktorou správca prevedie na záujemcu všetky práva k predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa písomnej výzvy správcu,

- záväzok, že za porušenie povinnosti uzavrieť kúpnu zmluvu vo vyššie uvedenej lehote, zaplatí správcovi zmluvnú pokutu vo výške 25 % zo sumy preddavku na kúpnu cenu, ktorú sumu môže správca stiahnuť z vloženej kúpnej ceny a záväzok, že ako kupujúci bude znášať všetky náklady spojené s prevodom vlastníckych práv ako aj všetky náklady súvisiace s prevzatím majetku do svojej dispozície vrátane odvozu. Tieto písomné záväzky musí záujemca samostatne vlastnoručne podpísať.

- výpis z banky o zaplatení preddavku na ponúkanú kúpnu cenu na účet úpadcu vedený v Tatra banke, a. s. IBAN: SK62 1100 0000 0029 4306 9598,

- číslo účtu pre prípad neúspešnosti v ponukovom konaní za účelom vrátenia uhradeného preddavku kúpnej ceny.

Ponuky doručené správcovi včas sa vyznačia nasledovne:

- dátum, kedy boli doručené,

- hodinu, kedy boli doručené,

- poradovým číslom,

Otváranie obálok:

- otváranie obálok s ponukami sa uskutoční v sídle správcu do 5 pracovných dní od uplynutia lehoty na podávanie ponúk, termín správca oznámi veriteľskému výboru v deň nasledujúci po uplynutí lehoty na podávanie ponúk,

- o otváraní obálok správca vyhotoví písomný protokol.

Vyhodnotenie:

- vyhodnotenie zistených ponúk správca vykoná najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa otvárania obálok,

- o vyhodnotení správca neodkladne informuje veriteľský výbor,

- v prípade zhody navrhnutej kúpnej ceny viacerými záujemcami správca víťaza určí žrebom,

- o výsledku ponukového konania správca informuje záujemcov písomne,

- v lehote 7 pracovných dní od vyhodnotenia ponúk SKP písomne vyzve víťaza verejného ponukového konania na úhradu zostatku kúpnej ceny tvoriaceho rozdiel medzi zloženým preddavkom a ponúknutou kúpnou cenou a po jej úhrade na uzavretie kúpnej zmluvy. Ostatným účastníkom oznámi výsledok verejného ponukového konania. Neúspešným záujemcom do 7 pracovných dní od vyhodnotenia vráti uhradený preddavok na ponúkanú kúpnu cenu,

- SKP si vyhradzuje právo odmietnuť ponuky, ktoré boli dodatočne menené a dopĺňané. Správca je oprávnený všetky ponuky odmietnuť len pre nesplnenie podmienok,

- Veriteľský výbor a zabezpečení veritelia majú právo, každý jednotlivo (veriteľský výbor ako kolektívny orgán) neprimerane nízku ponuku kúpnej ceny s prihliadnutím na súpisovú hodnotu predávaného majetku odmietnuť a uložiť správcovi pokyn pokračovať v speňažovaní vyhlásením ďalšieho kola verejného ponukového konania.

JUDr. Vladimír Fraňo, správca