Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | Július Franček | |||||||||||||||||||||||||
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | Oslobodenia 882/3, 028 01 Trstená | |||||||||||||||||||||||||
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 12.11.1974 | |||||||||||||||||||||||||
Obchodné meno správcu: | ||||||||||||||||||||||||||
Titul, meno a priezvisko správcu: | JUDr. Alena Balážová | |||||||||||||||||||||||||
Sídlo správcu: | Závodská cesta 24, 010 01 Žilina | |||||||||||||||||||||||||
Kotakt na správcu : | judr.balazova@korex.sk | |||||||||||||||||||||||||
Spisová značka správcovského spisu : | 4 K 1/2017 S 568 | |||||||||||||||||||||||||
Spisová značka súdneho spisu : | 4 K 1/2017 | |||||||||||||||||||||||||
Druh podania : | Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu | |||||||||||||||||||||||||
JUDr. Alena Balážová, Závodská cesta 24, 010 01 Žilina, správca úpadcu: Július Franček, nar. 12.11.1974, trvale bytom Oslobodenia 882/3, 028 01 Trstená, v zmysle ust. § 92 ods.1, písm. c) z. č. 7/2005 Z.z. Zákona o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len ZoKR) a v súlade s pokynom udeleným správcovi zástupcom veriteľov, v y h l a s u j e II. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku dlžníka – dole uvedených súpisových zložiek, tak ako tieto súpisové zložky majetku úpadcu boli zapísané v do Súpisu všeobecnej podstaty - zverejnené dňa 01.06.2017 v OV č. 104/2017, pod K0121161, dňa 25.04.2019 v OV č. 80/2019, pod 034587 a dňa 01.04.2020 v OV č. 64/2020, pod K028600 a to :
2) HNUTEĽNÉ VECI
4) Iné majetkové práva :
Podmienky I. kola verejného ponukového konania : 1. Správca ponúka tú-ktorú súpisovú zložku za najvýhodnejšiu ponúkanú kúpnu cenu. 2. Záväznú ponuku záujemca podá v zalepenej obálke s označením - "FRANČEK - PONUKOVÉ KONANIE k.k.4K/1/2017 - NEOTVÁRAŤ". 3. Záväzné ponuky záujemcov musia byť správcovi doručené v lehote do 20 kalendárnych dní, od zverejnenia vyhlásenia ponukového konania v Obchodnom vestníku. Lehota sa začne počítať nasledujúcim dňom po dni zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku. 4. Záväzné ponuky záujemcov v uvedenej lehote musia byť doručené prostredníctvom Pošty, a.s. BL na adresu sídla správcu. Záväzná ponuka, ktorá nebude doručená do skončenia lehoty, sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Záujemca je oprávnený do ponukového konania predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet ponukového konania, pričom raz predloženú ponuku nemožno viac meniť ani vziať späť. Záväzná ponuka musí byť písomná v slovenskom jazyku a musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v podmienkach ponukového konania. 5. Náležitosti ponuky: Záväzná ponuka musí obsahovať úplnú špecifikáciu vymedzenia predmetu kúpy, ponúkanú kúpnu cenu v eurách, doklad preukazujúci totožnosť záujemcu fyzickej osoby, respektíve právnej subjektivity právnickej osoby, u fyzickej osoby: meno, priezvisko, dátum narodenia, miesto trvalého pobytu, fotokópia občianskeho preukazu, e-mailovú adresu záujemcu, u právnickej osoby : obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, originál výpisu zo živnostenského alebo obchodného registra, nie starší ako 3. mesiace, podpis štatutárneho zástupcu právnickej osoby, e-mailovú adresu záujemcu právnickej osoby, živnostníka alebo fyzickej osoby. Záujemca o kúpu predmetu kúpy zašle na účet správy podstaty finančnú zálohu vo výške 100% ponúkanej kúpnej ceny za predmet kúpy na bankový účet správy podstaty : IBAN : SK84 0200 0000 0029 3709 5191 variabilný symbol 412017, do poznámky pre prijímateľa záujemca musí uviesť "VPK Július Franček". Potvrdenie o zaplatení zálohy musí byť súčasťou písomnej ponuky záujemcu. Neúspešným záujemcom o kúpu budú zálohy vrátené na ich bankové účty, ktoré sú záujemcovia povinní uviesť vo svojich písomných ponukách. 6. Termín a miesto otvárania obálok: Otvorenie doručených obálok s ponukami na odkúpenie majetku úpadcu správca zrealizuje v kancelárii správcu do 10-tich dní odo dňa skončenia lehoty na zasielanie ponúk. 7. Vyhodnotenie predložených ponúk: Správca zrealizuje tak, že v lehote 10 kalendárnych dní od otvárania obálok o víťaznej záväznej ponuke rozhodne. O vyhodnotení predložených ponúk správca spíše úradný záznam. 8. Ako úspešný záujemca bude vyhodnotený ten, kto v záväznej ponuke ponúkol najvyššiu navrhovanú kúpnu cenu. 9. Spôsob oznámenia prijatia víťaznej ponuky: Úspešnému záujemcovi správca prijatie jeho víťaznej ponuky oznámi prostredníctvom elektronickej pošty, alebo písomne prostredníc-tvom Pošty, a.s. BL, pokiaľ úspešný záujemca nemá e-mailovú adresu. 10. Správca v oznámení prijatie víťaznej ponuky, vyzve úspešného záujemcu, aby sa tento v lehote stanovenej správcom dostavil do sídla správcu za účelom uzavretia kúpnej zmluvy. 11. V prípade, ak by úspešný záujemca napriek výzve správcu neuzavrel kúpnu zmluvu včas a podľa pokynov stanovených správcom, toto odmietnutie uzavretia kúpnej zmluvy sa bude kvalifikovať ako zmarenie ponukového konania zo strany úspešného záujemcu, čím na strane správcu vznikne právo na zmluvnú pokutu, ktorá sa rovná 100% výške uhradenej zálohy. Uhradená záloha úspešnému záujemcovi nebude vrátená, táto sa stane súčasťou konkurznej podstaty, pričom sa má za to, že tuto právnu skutočnosť zobral na vedomie každý záu-jemca tým, že predložil do ponukového konania svoju záväznú ponuku, čím jej predložením záujemca konkludentne dal súhlas so vznikom práva na zmluvnú pokutu. 12. Správca je oprávnený odmietnuť zjavne neprimeranú ponuku. Záväzné ponuky podané v rozpore s podmienkami tohto verejného ponukového konania budú vylúčené. 13. Pravidlá realizovania kúpy, na ktorých vyhlasovateľ trvá: - predmet kúpy sa predáva tak ako "stojí a leží", čiže kupujúci si nebude môcť v čase uzavretia kúpnej zmluvy, ani nikdy v budúcnosti uplatňovať žiadne nároky proti správcovi, alebo proti konkurznej podstate, - všetky náklady spojené s uzavretím kúpnej zmluvy s prepisom na príslušnom dopravnom inšpektoráte a s prevzatím predmetu kúpy znáša úspešný záujemca zo svojho, - úspešný záujemca je povinný predmet kúpy prevziať v deň uzavretia kúpnej zmluvy, ak sa nedohodne so správcom inak, - miesto prevzatia predmetu kúpy: vzájomne dohodnuté s úspešným záujemcom, 14. Bližšie informácie si môžu záujemcovia vyžiadať na e-mailovej adrese: judr.balazova@korex.sk alebo na tel. č. +421 41 5623242. JUDr. Alena Balážová – správca
|
||||||||||||||||||||||||||