Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | AUTOTRANS - BUILDING, s. r. o. |
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | Vážska 402, 018 63 Ladce |
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 46277056 |
Obchodné meno správcu: | |
Titul, meno a priezvisko správcu: | JUDr. Róbert Fatura |
Sídlo správcu: | Centrum 18/23, 01701 Považská Bystrica |
Kotakt na správcu : | 042/42 60 565, robert.fatura@gmail.com |
Spisová značka správcovského spisu : | 38K/7/2017 S628 |
Spisová značka súdneho spisu : | 38K/7/2017 |
Druh podania : | Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu |
Oznámenie o 3. kole verejného ponukového konania I. Všeobecné informácie JUDr. Róbert Fatura, správca úpadcu AUTOTRANS – BUILDING, s. r. o., IČO: 46 277 056, so sídlom Vážska 402, 018 63 Ladce, č. k. 38K/7/2017, č. spr. sp. č. 38K/7/2017 S628, vyhlásil 2. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku vo vlastníctve dlžníka tvoriaceho všeobecnú podstatu. Predmetné oznámenie bolo publikované v Obchodnom vestníku OV č. 33/2020 dňa 18.02.2020. V rámci lehôt stanovených v predmetnom oznámení nikto nepredložil relevantnú ponuku v zmysle podmienok určených v predmetnom oznámení, na základe ktorej skutočnosti správca vyhodnotil 2. kolo verejného ponukového konania ako neúspešné. Na základe tejto skutočnosti v zmysle ustanovenia § 92 ods. 1 písm. d), § 92 ods. 2, 3 a 6 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v platnom znení a v zmysle záväzného pokynu zabezpečeného veriteľa a zástupcu veriteľov – Slovenská konsolidačná zo dňa 28.05.2020 správca vyhlasuje 3. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku úpadcu tvoriaceho podstatnú časť majetku patriaceho k podniku, predmetom ktorého sú nehnuteľnosti, zapísané v Obchodnom vestníku pod OV 138/2018 zo dňa 19.07.2018 pod poradovým číslom 1, ako súbor nehnuteľností nachádzajúcich sa v k.ú. Prejta, zapísaných na LV č. 3576 Okresného úradu Ilava – a to :
II. Podmienky verejného ponukového konania a) Predloženie ponuky Záujemca o kúpu predloží, resp. doručí svoju ponuku do kancelárie správcu na adrese Centrum 18/23, 017 01 Považská Bystrica v zalepenej obálke s označením „Konkurz AUTOTRANS - BUILDING, s. r. o., v konkurze - neotvárať“ v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa zverejnenia tohto oznámenia v Obchodnom vestníku. Do lehoty sa nezapočítava deň zverejnenia oznámenia v Obchodnom vestníku. Stanovená lehota je konečná. Lehota je prekluzívna, pričom nie je možné odpustiť jej zmeškanie. Ponuky, ktoré nebudú predložené, resp. doručené v stanovenej lehote na adresu vyhlasovateľa, nemožno považovať za riadne podané, a to ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty, ale neboli včas doručené. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené. Do ponukového konania nemožno zahrnúť návrh, ktorý bol doručený po uplynutí lehoty na podávanie návrhov. Podstatné náležitosti záväznej ponuky: Záväzná ponuka záujemcu predložená, resp. doručená do kancelárie správcu musí obsahovať:
Prílohami návrhu sú:
Záväzná ponuka predložená, resp. doručená do kancelárie správcu je pre záujemcu záväzná až do skončenia verejného ponukového konania. Návrh nemožno odvolať po jeho doručení. Chyby, ktoré vznikli pri vyhotovovaní návrhu možno opraviť najneskôr do uplynutia lehoty na podávanie návrhov. Návrh možno zahrnúť do verejného ponukového konania, len keď jeho obsah zodpovedá zverejneným podmienkam ponukového konania. b) Zloženie zábezpeky Záujemca o kúpu predmetu zmluvy je povinný najneskôr do uplynutia posledného dňa lehoty na predkladanie ponúk zložiť na účet správcu zábezpeku vo výške 10.000,- Eur na účet vedený v Slovenskej sporiteľni, a.s., č. ú. IBAN: SK08 0900 0000 0051 5238 3779. Zábezpeka v prípade neuhradenia kúpnej ceny v lehote stanovenej pre konkrétne kolo verejného ponukového konania prepadá v prospech úpadcu ako zmluvná pokuta. O zložení zábezpeky je potrebné informovať správcu najneskôr pri jej zložení mailom alebo telefonicky podľa kontaktných údajov uvedených v závere tohto podania.
Vyhodnotenie ponukového konania sa vykoná v lehote 10 dní od uplynutia lehoty na predloženie ponúk, a to nasledovne : po uplynutí lehoty na predloženie ponúk správca vykoná otvorenie predložených ponúk záujemcov a stručné oznámenie o ich obsahu zašle (vrátane elektronickej pošty) v lehote 5 dní zabezpečeným veriteľom a zástupcovi veriteľov. Správca je povinný o termíne a mieste otvárania obálok s ponukami záujemcov písomne informovať (vrátane elektronickej pošty) zabezpečených veriteľov a zástupcu veriteľov a to minimálne 5 dní vopred, s tým, že títo majú právo sa otvárania obálok zúčastniť. Vyhodnotenie predložených ponúk záujemcov o kúpu bude vykonané v stanovených lehotách pre príslušné kolo VPK v súčinnosti so zástupcom veriteľov a zabezpečeným veriteľom. Víťazom VPK sa stane záujemca spĺňajúci podmienky uvedené v podmienkach VPK, ktorý ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Pri približnej zhode ponúk si správca vyhradzuje právo výberu záujemcu. V prípade neúspechu všetkých kôl VPK sa uskutoční konzultácia s dotknutými zabezpečenými veriteľmi a zástupcom veriteľov za účelom udelenia pokynu správcovi na ďalšie konanie v zmysle príslušných ust. ZKR. Vyhlasovateľ upovedomí účastníkov ponukového konania, ktorí v ponukovom konaní neuspeli, že ich návrhy sa odmietli, a to prostredníctvom elektronickej pošty bezodkladne po realizácii vyhodnotenia ponúk. Podmienky pre výber kupujúceho sú :
IV. Predmet verejného ponukového konania Predmetom verejného ponukového konania je majetok úpadcu tvoriaceho podstatnú časť majetku patriaceho k podniku, a to nehnuteľnosti zapísané v Obchodnom vestníku pod OV 138/2018 zo dňa 19.07.2018, ako súbor nehnuteľností v celkovej súpisovej hodnote spolu 196.705,- Eur, a to :
Ďalšie informácie je možné získať prostredníctvom elektronickej pošty na robert.fatura@gmail.com prípadne telefonicky na č. t. 042/426 05 65 / 0918 344 729 / 0905 658 246.
JUDr. Róbert Fatura správca
|
|