Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 79/2020
  • Kapitola:
  • Upovedomenia exekútorov
  • Podanie:
  • Upovedomenia exekútorov
  • Deň vydania:
  • 24.4.2020
  • Značka:
  • X015403
Súdny exekútor: JUDr. Martin Petrovič
Sídlo súdneho exekútora
Názov ulice/verejného priestranstva: Kósu - Schoppera
Orientačné/súpisné číslo: 8
Názov obce: Rožňava
PSČ: 04801
Kontaktné údaje
Názov ulice/verejného priestranstva: +421 949 046 779
Orientačné/súpisné číslo: martin.petrovic@ske.sk
 
Povinný
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko: Mária Zolotová
IČO/Dátum narodenia: 09.10.1992
Sídlo/Bydlisko
Názov ulice/verejného priestranstva: Kaluža
Orientačné/súpisné číslo: 8
Názov obce: Kaluža
PSČ: 07236
 
Spisová značka exekučného spisu exekútora: 413EX 37/20
Druh podania: Oznamenie_o_upovedomeni_o_zacati_exekucie
V exekučnom konaní 413EX 37/20 vykonávanom na základe exekučného titulu notárska zápisnica č.č. N 148/2018, Nz 23493/2018, NCRIs 23957/2018 zo dňa 18.07.2018 (I. Dňa 18. 07. 2018 bola uzavretá Zmluva o subnájme dopravného prostriedku (ďalej len „zmluva“) medzi Consigliere Group, s. r. o., so sídlom Štefunková 5, 821 03 Bratislava – Ružinov, IČO: 46 742 671, v zastúpení JUDr. Dávid Fedorkom, konateľom (ďalej len „osoba oprávnená“) a Mária Zolotová, trvale bytom Kaluža 8, 072 36 Kaluža, r. č. xxxxxx/xxxx (ďalej len „osoba povinná“). Vyplývajúci právny záväzok osoby povinnej voči osobe oprávnenej podľa § 45 ods. 2 písm c) zák. č. 233/95 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov a vyhlásenie o prijatí tohto záväzku osobou oprávnenou bolo spísané notárom JUDr. Ladislavom Lehňom, dňa 18. 07. 2018, vo forme notárskej zápisnice, pod č. N 148/2018, Nz 23493/2018, NCRIs 23957/2018, na notárskom úrade v Michalovciach, so sídlom ul. Špitálska č. 5 (ďalej len „notárska zápisnica“). Osoba povinná v notárskej zápisnici okrem iného vyhlásila, že osobe oprávnenej riadne a včas podľa dohodnutého splátkového kalendára zaplatí celú cenu subnájmu – 11.479,39 EUR (ďalej len „cena subnájmu“), že všetky zmluvné podmienky uvedené v zmluve v plnom rozsahu čo do dôvodu i čo do výšky písomne uznáva, že sa svoje záväzky zaväzuje riadne a včas plniť podľa podmienok uvedených v zmluve, a že v prípade nesplnenia právnych záväzkov výslovne súhlasí s tým, aby sa notárska zápisnica stala vykonateľným a exekučným titulom podľa § 45 ods. 2 písm c) zákona č. 233/1995 Z. z. a v prípade peňažného plnenia na celý jej hmotný a nehmotný, hnuteľný a nehnuteľný majetok, práva a pohľadávky a výslovne súhlasí s tým, aby osoba oprávnená uspokojila svoju peňažnú pohľadávku z majetku povinnej osoby. Dôkaz: Notárska zápisnica N 148/2018, Nz 23493/2018, NCRIs 23957/2018 obsahujúca Zmluvu o subnájme dopravného prostriedku č.: 01/1807/ZoSNDP. II. Zmluva nadobudla platnosť a účinnosť dňom 18. 07. 2018. Osoba povinná si v deň podpisu zmluvy prebrala osobné motorové vozidlo LADA 4x4, dátum prvej evidencie 6. 2. 2017, 61kW, výrobcu OAO AVTOVAZ, RUS, typ M2121/40/Y, VIN XTA212140H2272193, evidenčné číslo vozidla BL 721 OA s príslušenstvom (ďalej len „predmet nájmu“) v bezchybnom vizuálnom i technickom stave zodpovedajúcom stavu nového vozidla, čo potvrdila aj svojim vlastnoručným podpisom na zápisnici o prevzatí a odovzdaní predmetu nájmu v súlade s bodom 22 Článku III. zmluvy. Zo strany osoby povinnej došlo k prvému závažnému porušeniu záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy (porušenie bodu 1 Článku VI. Zmluvy), a teda riadneho neplnenia si svojej povinnosti, už bezodkladne po prevzatí vozidla, a to riadnou a včasnou neúhradou 1. Splátky ceny subnájmu podľa špecifikácie v bode 1 Článku VI. Zmluvy (ďalej len „splátkový kalendár“), nakoľko pri prevzatí vozidla osobe oprávnenej uhradila len 80% uvedenej sumy, t. j. 400,00 EUR s DPH s odvolaním sa na nedostatočnú príručnú hotovosť a s prísľubom bezhotovostnej úhrady doplatku do ďalšieho pracovného dňa, t. j. 19. 07. 2018, pričom 20% nedoplatok, t. j. 100 EUR s DPH, bol osobe oprávnenej uhradený bezhotovostným prevodom až 24. 07. 2018, i to až po SMS výzve na úhradu zaslanej osobe povinnej dňa 24. 07. 2018 (porušenie bodov 9 a 10 Článku VI. Zmluvy). Dôkaz: Zápisnica o prevzatí a odovzdaní predmetu nájmu zo dňa 18. 07. 2018. SMS komunikácia. III. 2. až 5. splátka boli povinnou uhradené v súlade so splátkovým kalendárom riadne a včas (13. 8. 2018, 13. 9. 2018, 12. 10. 2018 a 13. 11. 2018). IV. V súvislosti so 6. splátkou splatnou podľa splátkového kalendára dňa 13. 12. 2018 došlo zo strany osoby povinnej k opätovnému závažnému porušeniu Zmluvy (porušenie bodov 1, 9 a 10 Článku VI. Zmluvy), nakoľko 6. splátku neuhradila riadne a včas s odôvodnením neočakávaných výdavkov súvisiacich s úmrtím starej mamy osoby povinnej a prísľubom jej úhrady v celej výške spoločne so 7. splátkou splatnou podľa splátkového kalendára dňa 13. 01. 2019. Uvedenou skutočnosťou nastala v súlade s bodom 10 Článku VI. zmluvy splatnosť celej ceny subnájmu. Dňa 11. 01. 2019 bola osobe oprávnenej bezhotovostným prevodom riadne uhradená iba 7. Splátka podľa splátkového kalendára. Osoba oprávnená dňa 11. 01. 2019 vyzvala prostredníctvom SMS osobu povinnú na úhradu 6. splátky podľa predošlého prísľubu osoby povinnej, a zároveň ju požiadala o pristavenie predmetu nájmu na ďalší pracovný deň, t. j. 12. 01. 2019, v súlade s bodom 21 Článku V. zmluvy (ako následok porušenia záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy). Osoba povinná dňa 12. 01. 2019 predmet nájmu v súlade s bodom 21 Článku V. zmluvy osobe oprávnenej nepristavila, pričom telefonicky požiadala o ďalší odklad splatnosti 6. splátky, a to do 31. 01. 2019, s odôvodnením, že do daného termínu má osoba povinná na základe dedičského konania získať finančnú hotovosť na úhradu predmetnej splátky. Dňa 31. 01. 2019 bola osoba povinná opätovne telefonicky vyzvaná osobou oprávnenou na úhradu 6. splátky, v danom čase prisľúbila osoba povinná definitívnu splatnosť 6. splátky spoločne s 8. splátkou splatnou podľa splátkového kalendára dňa 13. 02. 2019. Dňa 13. 02. 2019 bola osobou povinnou zrealizovaná v prospech osoby oprávnenej bezhotovostná platba vo výške 350,00 EUR s DPH so špecifikáciou – 267,79 EUR s DPH riadna a včasná 8. splátka v súlade so splátkovým kalendárom a 82,21 EUR s DPH ako časť (82,21 z 267,79 EUR s DPH) zo 6. splátky. Zároveň osoba povinná telefonicky prisľúbila osobe oprávnenej splatnosť zvyšnej časti 6. splátky o dva dni. Dňa 15. 02. 2019 došlo k telefonickej výzve osoby povinnej zo strany osoby oprávnenej na úhradu zvyšnej časti 6. splátky. Osoba povinná prisľúbila doplatok celej 6. splátky do 3 dní. Dňa 18. 02 2019 bola osobou povinnou zrealizovaná v prospech osoby oprávnenej bezhotovostná platba vo výške 100,00 EUR s DPH čím sa stala 6. splátka uhradená v čiastke 182,21 z celkovej sumy 267,79 EUR s DPH. Osoba povinná telefonicky prisľúbila doplatok celej 6. splátky do 2 dní. Dňa 20. 02. 2019 bola osobou oprávnenou zaslaná osobe povinnej opätovná SMS výzva na pristavenie predmetu nájmu v súlade s bodom 21 Článku V. zmluvy, a to na ďalší pracovný deň (21. 02. 2019). Osoba povinná dňa 21. 02. 2019 predmet nájmu v súlade s bodom 21 Článku V. zmluvy osobe oprávnenej nepristavila, pričom bezhotovostným prevodom uhradila osobe oprávnenej zvyšok 6. splátky, čím ju ku dňu 21. 02. 2019 riadne splatila. V rámci následnej telefonickej komunikácie s osobou oprávnenou osoba povinná prisľúbila, že k nedodržaniu splátkového kalendára už v budúcnosti nikdy nedôjde, a zároveň bola poučená o jej povinnosti bezodkladne pristaviť predmet nájmu v súlade s bodom 21 Článku V. zmluvy, pokiaľ by k nedodržaniu splátkového kalendára v budúcnosti došlo. Dôkaz: SMS komunikácia. ), ktorý vydal Leheň Ladislav JUDr. a na základe poverenia na vykonanie exekúcie č. 6119282286, ktoré vydal Okresný súd Banská Bystrica dňa 21.01.2020 proti povinnému: Mária Zolotová, Kaluža 8, 072 36 Kaluža, nar.: 09.10.1992 v prospech oprávneného: Consigliere Group, s. r. o., Štefunková 3143/5, 821 03 Bratislava-Ružinov, IČO: 46742671 sa napriek vykonanému šetreniu nepodarilo upovedomenie o začatí exekúcie doručiť povinnému do troch mesiacov od začatia exekúcie, preto sa upovedomenie o začatí exekúcie doručí povinnému v zmysle § 61b ods. 3 Exekučného poriadku účinného od 1.4.2017 oznámením v Obchodnom vestníku. Upovedomenie o začatí exekúcie sa považuje za doručené uplynutím 30 dní odo dňa nasledujúceho po zverejnení oznámenia v Obchodnom vestníku.