|
Účel použitia podielu zaplatenej dane
|
Výška použitého podielu zaplatenej dane na tento účel (EUR)
|
Spôsob použitia podielu zaplatenej dane |
1 |
i) organizovanie a sprostredkovanie dobrovoľníckej činnosti |
833,22
|
Skolenie animatorov |
2 |
e) podpora vzdelávania |
39,37
|
Projekt: Moderna skola |
3 |
e) podpora vzdelávania |
30,32
|
Projekt: Moderna skola |
4 |
e) podpora vzdelávania |
114,00
|
Projekt: Moderna skola |
5 |
b) podpora a rozvoj športu |
60,00
|
Projekt: Hokejovy turnaj |
6 |
e) podpora vzdelávania |
114,00
|
Projekt: Moderna skola |
7 |
e) podpora vzdelávania |
150,00
|
Projekt: Tvorive dielne |
8 |
e) podpora vzdelávania |
45,90
|
Projekt: Moderna skola |
9 |
e) podpora vzdelávania |
26,10
|
Projekt: Moderna skola |
10 |
e) podpora vzdelávania |
60,01
|
Projekt: Moderna skola |
11 |
e) podpora vzdelávania |
224,00
|
Projekt: Moderna skola |
12 |
b) podpora a rozvoj športu |
88,73
|
Projekt: Sportom ku zdraviu |
13 |
g) ochrana a tvorba životného prostredia |
172,50
|
Projekt: Klastorna zahrada pre nas vsetkych |
14 |
g) ochrana a tvorba životného prostredia |
198,00
|
Projekt: Hovorme o jedle |
15 |
e) podpora vzdelávania |
2704,39
|
Prezentacna technika |
16 |
e) podpora vzdelávania |
194,40
|
Projekt: Moderna skola |
17 |
b) podpora a rozvoj športu |
1040,00
|
Projekt: Sportom ku zdraviu |
18 |
e) podpora vzdelávania |
455,00
|
Projekt: Moderna skola |
19 |
b) podpora a rozvoj športu |
1040,46
|
Projekt: Work-out zóna |
20 |
e) podpora vzdelávania |
4289,54
|
Prezentacna technika |
21 |
e) podpora vzdelávania |
313,50
|
Prezentacna technika |
22 |
e) podpora vzdelávania |
1134,98
|
Prezentacna technika |
23 |
g) ochrana a tvorba životného prostredia |
180,00
|
Projekt: EDEN |
24 |
g) ochrana a tvorba životného prostredia |
480,00
|
Projekt: EDEN |
25 |
e) podpora vzdelávania |
304,00
|
Projekt: Moderna skola |
26 |
e) podpora vzdelávania |
251,45
|
Projekt: Tvorive dielne |
27 |
i) organizovanie a sprostredkovanie dobrovoľníckej činnosti |
1049,51
|
Skolenie animatorov |
Spolu: |
15593.38 |
|