Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 54/2020
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 18.3.2020
  • Značka:
  • K024550
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Halbavý Ladislav
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Partizánska 164 / 51, 97251 Handlová
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 04.01.1980
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Darina Válková
Sídlo správcu: Jilemnického 21, 91101 Trenčín
Kotakt na správcu : darina.valkova@gmail.com, 0903/460 299
Spisová značka správcovského spisu : 22K/3/2016 S167
Spisová značka súdneho spisu : 22K/3/2016
Druh podania : Zverejnenie návrhu konečného rozvrhu výťažku zo všeobecnej podstaty

                                                                              Návrh

                                             rozvrhu výťažku zo všeobecnej podstaty

V konkurznej veci úpadcu Ladislav Halbavý, nar. 04.01.1980, trvale bytom Partizánska 164/51, 972 51 Handlová vedenej na Okresnom súde v Trenčíne pod sp.zn. 22K/3/2016 bol po speňažení majetku úpadcu spracovaný rozvrh výťažku z majetku patriaceho do všeobecnej podstaty. Rozvrh obsahuje všeobecnú a rozvrhovú časť.

            V zmysle § 96 ods. 2 ZKR som zostavila zoznam pohľadávok proti podstate, ktoré boli uspokojené z výťažku zaradeného do  všeobecnej podstaty. Zostavenie zoznamu a zámer zostaviť rozvrh som oznámila prostredníctvom Obchodného vestníka č. 242/2019 zo dňa 16.12.2019. Zároveň som  veriteľov poučila o oprávnení nahliadnuť do zoznamu PPP a namietnuť u správcu poradie pohľadávky proti podstate do 30 dní od zverejnenia  oznamu o zostavení zoznamu PPP. V lehote 30 dní od zverejnenia oznamu (do 16.1.2020)  nebola u správcu podaná žiadna námietka proti poradiu pohľadávky proti podstate.

  1. Všeobecná časť rozvrhu výťažku

A) Opis doterajšieho priebehu konkurzu

Uznesením Okresného súdu  Trenčín sp.zn. 22K/3/2016 zo dňa 9.12.2016 bol dňom 16.12.2016 vyhlásený konkurz na majetok dlžníka Ladislav Halbavý, nar. 04.01.1980, trvale bytom Partizánska 164/51, 972 51 Handlová  a zároveň som bola ustanovená do funkcie správcu.

  1. Prihlásené pohľadávky

V základnej prihlasovacej lehote si v konkurze prihlásil svoju pohľadávku 1 zabezpečený   veriteľ spoločnosť SLSP a.s., Tomášikova 48, Bratislava, IČO 00 151 653.

V konkurze si prihlásilo pohľadávky 9 veriteľov. Pohľadávky boli priebežne zapisované do zoznamu a na požiadanie boli veriteľom zasielané potvrdenia o zapísaní pohľadávky do zoznamu. Dňa 1.3.2017 uplynula lehota na popieranie pohľadávok,  popretie bolo zapísané do zoznamu. Taktiež bolo vypracované oznámenie  2 veriteľom popretých pohľadávok o tom, že ich pohľadávka bola popretá, spolu s uvedením dôvodu a rozsahu popretia. Spracovaný zoznam pohľadávok s vyznačením popretých pohľadávok bol predložený súdu v lehote 5 dní pred konaním 1. schôdze veriteľov. Prihlášky doručené po prihlasovacej lehote boli zverejnené v Obchodnom vestníku. V lehote 30 dní od zverejnenia v OV boli popreté  pohľadávky 3 veriteľov, ktorým bolo zaslané oznámenie o popretí s uvedením dôvodu a rozsahu popretia. Žiaden z veriteľov nezaslal podnet na popretie pohľadávky.

V konkurze nebola  podaná incidenčná žaloba žiadnym veriteľom.

Prihlásené boli pohľadávky v celkovej sume 59.406,03 €, zistené boli vo výške 42.562,99 €. Zistená pohľadávka  zabezpečeného veriteľa je 18.868,67 € a  nezabezpečených veriteľov  23.694,32 €.

  1. Prvá schôdza veriteľov

Prvá schôdza veriteľov bola zvolaná v súlade s ust. § 34 ods.1 a 4 ZKR zverejnením termínu, miesta konania a programu schôdze v Obchodnom vestníku č. 246/2016 zo dňa 23.12.2016. Na 1. schôdzu veriteľov konanú dňa 17.3.2017 sa nedostavil žiaden veriteľ oprávnený na schôdzi hlasovať a preto podľa §35 ods. 1 ZKR schôdza nebola je uznášaniaschopná a nebol zvolený zástupca veriteľov.

  1. Súpis majetku

Dňa 6.2.2017 som vyhotovila súpis majetku úpadcu, ktorý som  následne zverejnila v  OV č. 31/2017 zo dňa 14.2.2017. Súpis bol doplnený  každý mesiac o príjmy zo mzdy úpadcu, ktoré boli následne zverejnené v OV. Majetok úpadcu tvorí oddelená podstata vytvorená pre zabezpečeného veriteľa spoločnosť SLSP a.s. Bratislava a všeobecná podstata.  

Do súpisu oddelenej podstaty bol zapísaný byt č. 2 na 1. p.  bytového domu súp. č. 164, orientačné č. 51 nachádzajúci sa v k.ú. Handlová spolu so spoluvl. podielom na spoločných častiach a zariadeniach domu a pozemku parc.č.466 vo veľkosti 6710/71943, zapísaný na LV č. 3060. Pri stanovení hodnoty majetku – 2-izbového bytu v Handlovej  cena bola stanovená správcom na základe informácií a spolupráce  úpadcu. Neskôr bol pre dražbu majetku úpadcu vyhotovený znalecký posudok. Cena nehnuteľností zahrnutých  do súpisu majetku bola určená znaleckým posudkom č. 151/2018 vypracovaným znalcom Ing. Adolfom Daubnerom, ktorého odsúhlasil dňa 6.7.2018 zabezpečený veriteľ (JUDr. Žofia Tulejová Bódi).  Ing. Adolf Daubner zo spoločnosti AUDING, s.r.o. Bojnická cesta 35, Prievidza vypracoval  znalecký posudok na ocenenie bytu a  spoluvlastníckeho podielu na pozemku na sumu 30.100,-€.

Dňa 11.3.2019 mi zaslal uloženie záväzného pokynu na predaj bytu zabezpečený veriteľ SLSP a.s. Bratislava a dňa 5.4.2019 nadobudlo právoplatnosť uznesenie Okresného súdu Trenčín sp.zn. 22K/3/2016, ktorým bol  udelený záväzný pokyn na predaj majetku úpadcu. Podľa záväzného pokynu schváleného zabezpečeným veriteľom a súdom sa majetok zapísaný do oddelenej podstaty speňažoval dražbou vykonanou správcom.

Podľa záväzného pokynu bol vypracovaný znalecký posudok č. 65/2019 zo dňa 17.4.2019  znalcom – Ing. Adolf Daubner, Dubová č. 10, 971 01 Prievidza, kde bola cena stanovená vo výške 36.500 €.      Dňa 10.7.2019 sa o 10,00 konalo v notárskom úrade notára Mgr. Petra Mikitu 1. kolo dražby majetku úpadcu  - bytu č. 2 na 1. p.  bytového domu súp. č. 164, orientačné č. 51, 972 51 Handlová  a spoluvlastníckeho podielu na pozemku. Oznámenie o konaní  bolo zverejnené v  Notárskom centrálnom registri dražieb sp.zn. NCRdr. 2067/2019 a v Obchodnom vestníku č.108/2019 zo  dňa  06.06.2019. Dražby sa nezúčastnil žiaden záujemca a dražba nebola úspešná. Notár Mgr. Peter Mikita, so sídlom úradu Jilemnického 2, 911 01 Trenčín  osvedčil priebeh dražby notárskou zápisnicou N 280/2019, Nz 21845/2019, NCRls 22354/2019 zo dňa 10.7.2019. Oznámenie o  neúspešnej dražbe bolo dňa 11.7.2019 zaslané Mestu Handlová, Okresnému úradu Prievidza, katastrálnemu odboru, SLSP a.s. a spoločnosti HANDIMEX-BYT s.r.o.- Handlová (správca bytového domu). Taktiež bolo zaslané na zverejnenie do OV. 

Dňa 30.7.2019 mi zaslal uloženie záväzného pokynu na predaj bytu pre druhé kolo dražby  zabezpečený veriteľ SLSP a.s. Bratislava a dňa 10.9.2019 nadobudlo právoplatnosť uznesenie Okresného súdu Trenčín sp.zn. 22K/3/2016, ktorým bol  udelený záväzný pokyn na predaj majetku úpadcu. Podľa tohto pokynu v druhom kole dražby bolo najnižšie podanie vo výške 90% ceny určenej podľa znaleckého posudku s možnosťou zníženia na 75% znaleckej ceny.

Druhé kolo dražby sa konalo v notárskom úrade notára Mgr. Petra Mikitu dňa 17.11.2019. Oznámenie o konaní  bolo zverejnené v  Notárskom centrálnom registri dražieb sp.zn. NCRdr. 3500/2019 a v Obchodnom vestníku č.187/2019 zo  dňa  27.9.2019. Majetok bol vydražený vydražiteľom spoločnosťou Midas real, s.r.o. so sídlom Odborárska 52, Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 02, IČO: 48 152 749, ktorý sa zúčastnil dražby ako účastník s poradovým číslom 1, za cenu dosiahnutú vydražením vo výške 27.375 €, ktorá bola zaplatená dňa 21.10.2019. Z dražby bola spísaná notárska zápisnica N 463/2019, Nz 34571/2014, NCRls 35378/2014, ktorá bola zaslaná dňa 28.10.2019 OÚ Prievidza, katastrálnemu odboru na zápis vlastníckeho práva záznamom do katastra nehnuteľností. Zápis je k dnešnému dňu vykonaný.

Predmet dražby bol vydražiteľovi fyzicky odovzdaný dňa 31.10.2019 o čom bol spísaný záznam a bola vyhotovená fotodokumentácia.

Po vyplatení výťažku zabezpečenému veriteľovi bola zvyšná suma 1.423,64 €  preradená do všeobecnej podstaty.

 

 

Všeobecná podstata:

Majetok zaradený do všeobecnej podstaty tvorili:

HNUTEĽNÁ VEC :

Predmet – názov

rok výroby

cena :

SH:

Osobné motorové vozidlo                                 

Renault Megane EČ PD525CB, modrozelený

 

1997

  

     250 €

 

    250 €

                       

PEŇAŽNÁ POHĽADÁVKA:

celková suma:

 

mena:

súpisová hodnota: 

          663,88

 

            EURO

       663,88 €

právny dôvod vzniku: preddavok na úhradu odmeny a výdavkov predbežného správcu

 

dlžník(meno, priezvisko alebo názov, bydlisko alebo sídlo, deň nar. alebo IČO):    Okresný súd Trenčín, Piaristická 27, 911 80 Trenčín

 

         

PRÍJMY ÚPADCU   podľa § 72 ods. 2 ZKR

Zrážky z príjmu úpadcu boli poukazované jeho zamestnávateľmi a to najskôr spoločnosťou DÚHA a.s. Prešov. Tu pracovný pomer ukončil, nakoľko vznikli problémy s vyplácaním mzdy. Neskôr sa úpadca zamestnal v spoločnosti STI s.r.o. Krompachy.

Príjmy úpadcu podľa § 72 ods. 2 ZK zapísané do súpisu:

P.č.    názov                            obdobie:        súpisová hodnota v €:          dátum úhrady:

  1.       príjem úpadcu               12/2016           184,08 €                                17.02017
  2.       príjem úpadcu               01/2017           181,65 €                                16.02017
  3.       príjem úpadcu               02/2017              84,82 €                                004.2017
  4.       príjem úpadcu               03/2017           147,89 €                                18.02017
  5.       príjem úpadcu               04/2017           184,94 €                                17.02017
  6.       príjem úpadcu               05/2017           269,73 €                                106.2017
  7.       príjem úpadcu               06/2017           256,79 €                                18.02017
  8.       príjem úpadcu               07/2017           265,83 €                                 16.02017
  9.       príjem úpadcu               08/2017           243,18 €                                109.2017
  10.     príjem úpadcu               09/2017           230,10 €                                18.2017
  11.     príjem úpadcu               10/2017           161,42 €                                24.2017
  12.     príjem úpadcu               11/2017           395,69 €                                 19.2017
  13.     príjem úpadcu               12/2017           322,97 €                                 31.01.2018
  14.     príjem úpadcu               01/2018            223,02 €                                23.02.2018
  15.     príjem úpadcu               02/2018            169,99 €                                03.04.2018
  16.     príjem úpadcu               03/2018            208,33 €                                02.05.2018
  17.     príjem úpadcu               04/2018            161,39 €                                12.06.2018
  18.     príjem úpadcu               05/2018               0,00 €                                 -
  19.     príjem úpadcu               06/2018              77,80 €                                10.08.2018
  20.     príjem úpadcu               07/2018              90,39 €                                27,09.2018
  21.     príjem úpadcu               08/2018              28,63 €                                05,11.2018
  22.     príjem úpadcu               09/2018            208,83 €                                19.11.2018
  23.     príjem úpadcu               10/2018              50,11 €                                30.11.2018
  24.     príjem úpadcu               11/2018              90,82 €                                26.03.2019
  25.     príjem úpadcu               04/2019            937,78 €                                17.05.2019
  26.    príjem úpadcu               05/2019            885,78 €                                13.06.2019
  27.    príjem úpadcu               06/2019            443,78 €                                15.07.2019
  28.    príjem úpadcu               07/2019            518,40 €                                13.08.2019
  29.    príjem úpadcu               08/2019         1.048,40 €                                13.09.2019
  30.    príjem úpadcu               09/2019            696,40 €                                16.10.2019
  31.    príjem úpadcu               10/2019         1.140,40 €                                14.11.2019
  32.    príjem úpadcu               11/2019            961,40 €                                16.12.2019
  33.    príjem úpadcu               12/2019            517,40 €                                15.12.2019
  34.    príjem úpadcu               01/2020         1.137,40 €                                13.02.2020

Spolu:                                                        12.525,54 €

 

  1. Súdne spory

Žaloba o vyporiadanie BSM

Vo veci vyporiadania BSM  som podala na Okresnom súde v Prievidzi žalobu v zmysle záväzného pokynu zabezpečeného veriteľa – SLSP a.s. zo dňa 28.11.2017 a OS Trenčín právoplatného dňa 2.3.2018. Dňa 28.5.2018 konalo pojednávanie, na ktorom kde bol uzatvorený súdny zmier  a  úpadca sa stal výlučným vlastníkom bytu  č. 2 na ul. Partizánskej č. 164 v Handlovej, manželka nadobudla hnuteľné veci, motorové vozidlo Renault,zelenej farby,  rok výroby 1997, EČ PD525CB. Uznesenie nadobudlo právoplatnosť dňa 4.6.2018.  

B) Speňaženie majetku zapísaného do oddelenej podstaty

Majetok zapísaný do súpisu oddelenej podstaty bol speňažený za celkovú sumu 27.375 €. Po vyplatení výťažku zabezpečenému veriteľovi zostala suma 1.423,64 €, ktorá bola preradená do všeobecnej podstaty.

C) Speňaženie majetku zapísaného do všeobecnej podstaty

Príjmy úpadcu podľa § 72 ods. 2 ZKR za obdobie od decembra 2016 do januára 2020 predstavujú sumu 12.525,54 €.

 

5.Príjmy a výdavky v konkurze:

A) Celkový speňažený majetok tvoriaci všeobecnú podstatu: 

1) preddavok                                                                663,88 €      

2) speňaženie nehnuteľného majetku                        1.423,64 € - preradený výťažok z OP

4) zrážky zo mzdy                                                  12.525,54 €

Výťažok zo speňaženia spolu:                              14.613,06 €

 

Pohľadávky proti podstate (PPP) tvorili:

Výdavky:

a) výlučné výdavky pre všeobecnú podstatu:

  • poštovné za 1/2                                                                  1,95 €
  • bankové poplatky                                                                4,50 €

Spolu:                                                                                             6,45 €

b) spoločné výdavky pre oddelenú a všeobecnú podstatu:

      -    bankové poplatky a daň z úroku                                           277,50 €

      -    banková informácia                                                                 24,00 €

  • kanc. potreby                                                                            8,16 €
  • poštovné                                                                                 68,45 €
  • práca s registrom úpadcov                                                      21,72 €

paušálna odmena správcu do 1. schôdze veriteľov                         796,66 €

Spolu:                                                                                             1.196,49 € 

            Pomerná časť nákladov zo spoločných výdavkov pre oddelenú aj všeobecnú podstatu pripadajúca na všeobecnú podstatu je 55,67% a predstavuje sumu 666,09 €.

 PPP pre všeobecnú podstatu celkom predstavujú sumu  672,54 € (6,45 + 666,09).

Rozdiel príjmov a výdavkov je 13.946,97 €

D) Súdny poplatok   0,2%                                         25,00 €

Súdny poplatok bol počítaný zo sumy 12.516,88 €, nakoľko suma 1.423,64 € bola zahrnutá do výpočtu súdneho poplatku z oddelenej podstaty. Teda rozdiel príjmov  a výdavkov : 13.189,42 – 672,54 = 12.516,88 €

Súdny poplatok vypočítaný z výťažku zahrnutého do rozvrhu výťažku zo všeobecnej podstaty – 0,2% zo sumy 12.516,88 € je 25,00 €.

 Rozdiel príjmov a výdavkov po odpočítaní súdneho poplatku je  13.915,52 €

Odmena sa vypočíta ako rozdiel výťažku zo speňaženia po odpočítaní PPP a súdneho poplatku.

Výťažok   -   PPP     + súd. popl.

13.189,42  -  (672,54   +   25 = 697,54) = 12.491,88

s.zl.  Názov:                         výťažok:             PPP+súd.popl.:          Rozdiel:            odmena   správcu:

                                                                                 v%         v €                                                         v %               v €          

   Príjem zo speňaženia          663,88 €         5,03         35,09              628,79                1%              6,29       

   majetku                                                                                                                                            

  Zrážky zo mzdy              12.525,54 €         94,97        662,45         11.863,09               5%            593,15

Spolu:                                   13.189,42 €                         697,54          12.491,88                                 628,12                

Odmena správcu  zo speňaženia je  628,12  €.

 

F) Budúce výdavky

Do vyplatenia pohľadávok veriteľov je potrebné ponechať bankový účet, s čím budú spojené bankové poplatky aktuálne vo výške 7,50 € mesačne. Na uspokojenie budúcich pohľadávok proti podstate je potrebné ponechať sumu aspoň za 3 mesiace, čo je 22,50 €.

K rozdeleniu pre nezabezpečených veriteľov je určená suma po odpočítaní pohľadávok proti podstate priradených k jednotlivým súpisovým zložkám majetku, súdneho poplatku, odmeny správcu  (spolu výdavky 1.325,66 €) a sumy určenej na budúce výdavky 22,50 € , čo predstavuje sumu  13.264,90                                     

14.613,06  – (672,54 + 25 + 628,12)  - 22,50=  14.613,06  - 1.325,66 – 22,50 = 13.264,90

 

  1. Rozvrhová časť rozvrhu výťažku

V nasledujúcej tabuľke sú uvedené zistené pohľadávky nezabezpečených veriteľov, percento uspokojenia zistených pohľadávok ( suma určená na rozdelenie vydelená sumou predstavujúcou 1% zo zistenej sumy pohľadávok: 13.264,90 : 236,9432 = 55.9834) a výpočtom sumy určenej na uspokojenie jednotlivých veriteľov:

 

Rozvrh výťažku pre nezabezpečených veriteľov

Č.

Veriteľ

Zistená suma

Uspokojenie

v %

Uspokojenie v €

1.

BENCONT  INVESTMENTS, s.r.o..

Vajnorská 100/A, Bratislava 831 04

4.089,65

 

55,9834

 

2.289,53

2.

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA

Karadžičova 2, Bratislava 811 09

   405,23

 

55,9834

 

            

              226,86

3.

Consumer Finance Holding, a.s.

Hlavné námestie 12, Kežmarok 060 01

 

   385,09

 

55,9834

 

215,59

4.

HANDIMEX _ BYT spol. s r.o..

Mostná 71, Handlová 972 51

 

4.849,87

 

55,983

 

2.715,12

5.

Prvá stavebná sporiteľňa, a.s. Bajkalská 30, Bratislava

8.042,52

 

55,983

 

4.502,48

6.

Slovenská  sporiteľňa, a.s.

Tomášikova 48, Bratislava 832 37

 

 

5.921,96

 

55,983

 

3.315,32

 

Spolu

23.694,32

 

13.264,90

 

Zrážky zo mzdy, ktoré budú pripísané na účet úpadcu po tomto návrhu rozvrhu, budú po znížení o výdavky (bankové poplatky) rozdelené veriteľom v rovnakom percentuálnom pomere aký je uvedený v predchádzajúcej tabuľke. 

Poučenie:

Správca určuje zástupcovi veriteľov lehotu 15 dní na schválenie návrhu rozvrhu výťažku  od jeho doručenia.

 

S pozdravom

JUDr. Darina Válková

správca