Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 52/2020
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 16.3.2020
  • Značka:
  • K023584
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Radovan Kočiš
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Miestny úrad Bratislava-Podunajské Biskupice, Trojičné námestie 11, 821 06 Bratislava
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 17.03.1973
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Matej Ambroz
Sídlo správcu: Kominárska 2,4, 83104 Bratislava
Kotakt na správcu : 0914290413, matej.ambroz.spravca@gmail.com
Spisová značka správcovského spisu : 37OdK/270/2019 S1884
Spisová značka súdneho spisu : 37OdK/270/2019
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Ponukové konanie 2.kolo

Mgr. Matej Ambroz, správca dlžníka: Radovan Kočiš, nar. 17.03.1973, Miestny úrad Bratislava-Podunajské Biskupice, Trojičné námestie 11, 821 06 Bratislava v konkurznom konaní vedenom na Okresnom súde Bratislava I, č. k. 37OdK/270/2019, týmto vyhlasuje v súlade s ustanovením § 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov (ďalej aj len ,,ZKR“) Ponukové konanie – 2. kolo na predaj hnuteľného majetku dlžníka za najvyššiu ponúknutú kúpnu cenu.

 Hnuteľná vec podliehajúca konkurzu, ktorá je predmetom Ponukového konania bola zverejnená v Obchodnom vestníku č. 5/2020 dňa 09.01.2020.

Číslo súpisovej položky majetku

Typ súpisovej položky majetku

Popis hnuteľnej veci

Množstvo

Podielové spoluvlastníctvo

Súpisová hodnota majetku

1

Hnuteľná vec

osobné vozidlo - DAEWOO KLAS KALOS 1.4 SOHC 5MT SN1/111/-, VIN: KLASF69A14B233496, rok výroby: 2004

1

1/1

800,00 €

 

Podmienky Ponukového konania:

 

  1. Podrobné informácie budú záujemcom poskytnuté správcom osobne po predchádzajúcej dohode na t. č. 0904 557 344.
  2. Lehota na podávanie ponúk je 10 kalendárnych dní od zverejnenia v Obchodnom vestníku.
  3. Na ponuky doručené po stanovenej lehote sa nebude prihliadať.
  4. Záujemcovia doručujú ponuky poštou alebo osobne do rúk správcovi v zalepenej obálke s označením „predaj – neotvárať –Hnuteľná vec“ na adresu Mgr. Matej Ambroz, Kominárska 2,4, 831 04 Bratislava.
  5. Ponuka musí obsahovať identifikáciu Hnuteľnej veci, výšku ponúkanej odplaty za predaj Hnuteľnej veci, identifikačné údaje záujemcu, kontakt na záujemcu, číslo účtu z ktorého bola uhradená záloha.
  6. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na účet správcu č. SK70 8330 0000 0044 1884 1884 vedený vo Fio banka a. s., pobočka zahraničnej banky.
  7. Záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu musí byť zložená resp. pripísaná na účet správcu v lehote na predkladanie písomných ponúk. Rozhoduje vždy najvyššia ponúknutá kúpna cena. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
  8. Účastníkom ponukového konania, ktorí v ňom neboli úspešní sa vráti zložená záloha bankovým prevodom na účet, ktorý písomne oznámia správcovi spolu s predložením ponuky. Záloha bude vrátená do 5  pracovných  dní od otvorenia obálok.
  9. Otváranie obálok s cenovými ponukami sa uskutoční nasledujúci pracovný deň po skončení lehoty na predkladanie ponúk.
  10. Vyhodnotenie ponúk správca oznámi po uplynutí 10 dní od vyhodnotenia ponukového konania iba úspešnému záujemcovi.
  11. Správca si v súlade s konaním s odbornou starostlivosťou a hospodárnosťou vyhradzuje právo, v prípade doručenia ponúk s nevyhovujúcimi podmienkami, odmietnuť tieto ponuky a vyhodnotiť verejné ponukové konanie ako neúspešné.
  12. Správca úpadcu si dovoľuje záujemcov upozorniť na skutočnosť, že v zmysle ustanovenia § 167r zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších právnych predpisov má oprávnená osoba právo vykúpiť majetok podliehajuci konkurzu za podmienok stanovených predmetným zákonom.
  13. V prípade, že záujemca bude vyhodnotený ako úspešný a napriek tomu odmietne uzavrieť kúpnu zmluvu, má správca nárok na zmluvnú pokutu voči takémuto záujemcovi. Zložená záloha úspešného účastníka ponukového konania v prípade neuzavretia kúpnej zmluvy prepadá vo výške 50% v prospech konkurznej podstaty, stáva sa zmluvnou pokutou a nevracia sa.
  14. Účastník, ktorého návrh bude označený ako úspešný, je povinný do 5 pracovných dní od oznámenia o výsledku ponukového konania uzatvoriť kúpnu zmluvu so správcom.
  15. Vypratanie vecí je povinný zabezpečiť nadobúdateľ na svoje náklady.

Mgr. Matej Ambroz, správca