Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | Best, spol. s r.o. v konkurze |
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | Teplárenská 2 / 0, 97101 Prievidza |
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 31603823 |
Obchodné meno správcu: | |
Titul, meno a priezvisko správcu: | JUDr. Tomáš Pintér |
Sídlo správcu: | Hadovská cesta 870, 94501 Komárno |
Kotakt na správcu : | 0905661269, pinter@akpinter.sk |
Spisová značka správcovského spisu : | 38K/20/2018 S293 |
Spisová značka súdneho spisu : | 38K/20/2018 |
Druh podania : | Iné zverejnenie |
Správca JUDr. Tomáš Pintér správca úpadcu : Best, spol. s r.o. v konkurze, IČO 31603823, Teplárenská 2 / 0, 97101 Prievidza, (ďalej aj „úpadca“) vyhlasuje v súlade s povinnosťou správcu pri uschovávaní písomností podľa § 90 Zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii, výberové konanie na výber osoby, s ktorou správca uzavrie zmluvu o odplatnom poskytnutí služieb v súlade so zákonom č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach v znení neskorších predpisov a vyhláškou MV SR č. 628/2002 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o archívoch a registratúrach v znení neskorších predpisov. Predmetom výberového konania je dlhodobá úschova registratúrnych záznamov úpadcu. Ide najmä o záznamy pochádzajúce z účtovnej a personálnej agendy úpadcu a ich zabezpečenie premiestnenia z doterajšieho miesta ich uloženia do príslušného registratúrneho strediska a ich uloženie; - roztriedenie podľa ich dokumentárnej hodnoty a lehoty ich uloženia a vypracovanie zoznamu registratúrnych záznamov so znakom hodnoty „A" a bez znaku hodnoty „A" navrhnutých na vyradenie, ktorým uplynula lehota uloženia; - vypracovanie návrhu na vyraďovacie konanie a jeho predloženie štátnemu archívu na posúdenie a následné schválenie; - odovzdanie registratúrnych záznamov s trvalou dokumentárnou hodnotou príslušnému štátnemu archívu a zničenie (skartáciu) registratúrnych záznamov bez trvalej dokumentárnej hodnoty, ktorým už uplynula lehota uloženia; - dlhodobú úschovu registratúrnych záznamov úpadcu vrátane ochrany pred ich odcudzením, poškodením a zničením; - vydávanie kópií, odpisov, výpisov a potvrdení zo spisov prevzatých do úschovy pre potreby Sociálnej poisťovne resp. prípadne pre potreby iných oprávnených osôb alebo inštitúcií, - poskytovanie kópií, odpisov, výpisov a potvrdení pre správcu. Ponuka záujemcu musí byť doručená v zalepenej obálke najneskôr dňa 07.01.2020 do 10 00 hodiny na adresu kancelárie správcu: Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno. K ponuke záujemcu je potrebné predložiť: u právnických osôb výpis z obchodného registra nie staršieho ako 30 dní, osvedčenie o živnostenskom oprávnení na živnosť „Správa registratúry“, doklady preukazujúce odbornú spôsobilosť štatutára, resp. zodpovedného zástupcu a doklady preukazujúce oprávnenie užívať nehnuteľnosť, kde sú ukladané registratúrne záznamy. Technickú a odbornú spôsobilosť preukáže zoznamom zrealizovaných služieb podľa predmetu ponukového konania za predchádzajúce roky ( 2016, 2017, 2018 vrátane roka 2019 ). Zoznam bude obsahovať cenu a v prípade, ak to nie je v rozpore s povinnosťou mlčanlivosti, prípadne v rozpore s obchodným tajomstvom, aj odberateľov (vrátane kontaktov na odberateľov). Konečný návrh ceny musí byť uvedený za rozsah bežného metra archivácie na 50 rokov a bežného metra archivácie na 10 rokov a ďalšie služby zahrnuté do navrhovanej ceny. Víťazom výberového konania bude ten , kto ponúkne vykonanie archivácie za najvýhodnejšiu sumu. Na obálku záujemcovia uvedú označenie: „Výberové konanie 38K/20/2018, archivácia- neotvárať“. Návrhy, ktorých obsah nebude zodpovedať podmienkam súťaže, alebo ktoré budú doručené po termíne stanovenom podmienkami súťaže, nebudú do súťaže zaradené. Predložené návrhy nemôže obsahovať alternatívne návrhy. Správca konkurznej podstaty si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, a to aj bez uvedenia dôvodu. JUDr. Tomáš Pintér – správca |
|