Vyhlasovateľ sútaže | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Obchodné meno/Názov : | ZTS - ŠPECIÁL, a.s. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sídlo : | Lieskovec 575/25, 018 41 Dubnica nad Váhom | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IČO : | 36 302 511 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podľa : | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zverejňuje : | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (ďalej len „výzva“) na predmet zákazky: „5-osé CNC frézovacie horizontálne centrum“
1. Identifikácia obstarávateľa
Sídlo organizácie: Lieskovec 575/25, 018 41 Dubnica nad Váhom Zastúpený: Ing. Miroslav Sim, predseda predstavenstva Bankové spojenie: Tatra banka a.s. IČO: 36 302 511 DIČ: 2020114624 IČ DPH: SK2020114624 Zapísaná: v OR Okresného súdu v Trenčíne – oddiel: Sa, vložka č.: 10089/R
1 A. Zodpovedná osoba:
Obchodné meno: E-VO, s.r.o. Sídlo: Digital Park Einsteinova III. Einsteinova 19, 851 01 Bratislava Zastúpený: Marek Havaš Telefón: +421 2 2102 5897 IČO: 47 197 331 DIČ: 2023788580 IČ DPH: SK2023788580 Mail: klient@tenders.sk
2. Predmet zákazky 5-osé CNC frézovacie horizontálne centrum 2.1. Názov predmetu zákazky: 5-osé CNC frézovacie horizontálne centrum 2.2. Opis predmetu zákazky: Predmetom zákazky je obstaranie 5-oséhoCNC frézovaciehohorizontálnehocentra. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 2 technická špecifikácia predmetu obstarávania tejto výzvy.
3. Miesto a lehota poskytnutia predmetu zákazky ZTS – ŠPECIÁL, a.s., Lieskovec 575/25, 018 41 Dubnica nad Váhom 3.1. Miesto dodania predmetu zákazky: ZTS – ŠPECIÁL, a.s., Lieskovec 575/25, 018 41 Dubnica nad Váhom 3.2. Lehota dodania predmetu zákazky: 11 mesiacov od podpisu zmluvy.
4. Zdroj finančných prostriedkov Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov obstarávateľa.
5. Zmluva 5.1. Typ zmluvy na poskytnutie predmetu zákazky: Kúpna zmluva uzatvorená v súlade so zákonom č. 513/1991Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. 5.2. Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok na vykonanie predmetu zákazky tvorí prílohu č. 3 – Návrh Kúpnej zmluvy.
6. Príprava a obsah ponuky 6.1. Vyhotovenie ponuky 6.2. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. 6.3. Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované v tejto výzve, môžu byť v ponuke predložené aj ako kópie. Originály alebo ich úradne osvedčené kópie predloží úspešný uchádzač pri podpise zmluvy k nahliadnutiu. 6.4. Ponuka a ďalšie doklady, vyhlásenia, potvrdenia a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku. 6.5. Uchádzač predloží ponuku v jednom origináli.
7. Mena a ceny uvádzané v ponuke 7.1. Uchádzač stanoví cenu za obstarávaný predmet na základe vlastných výpočtov, činností, výdavkov a príjmov podľa platných právnych predpisov. Uchádzač je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky. 7.2. Ak je uchádzač zdaniteľnou osobou pre DPH v zmysle príslušných predpisov (ďalej len „zdaniteľná osoba“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v EUR bez DPH. 7.3. Ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v EUR. Skutočnosť, že nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uchádzač uvedie v ponuke. 7.4. Zmluvná cena uvedená v ponuke uchádzača v návrhu zmluvy musí platiť počas celého obdobia trvania zmluvy a nie je možné ju zvýšiť.
8. Obsah ponuky 8.1. Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty podľa bodov 8.2.-8.5. tejto výzvy, vo forme uvedenej v tejto výzve, doplnené tak ako je to stanovené v tomto bode výzvy. Uchádzač nie je oprávnený meniť znenie vyhlásení, potvrdení, dokladov a dokumentov, ktorých vzory sú súčasťou tejto výzvy, je však oprávnený a povinný tieto správne a pravdivo vyplniť podľa požiadaviek uvedených v tejto výzve. 8.2. Kópia dokladu o oprávnení dodávať tovar, ktorým je živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra, výpis z obchodného registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov. 8.3. Návrh na plnenia kritéria predmetu zákazky, špecifikovaného v tejto výzve a súčasne v súlade s informáciami uvedenými v tejto výzve v predpísanej štruktúre - príloha č. 1 – Návrh na plnenie kritéria. 8.4. Vyplnený a nacenený výkaz výmer vypracovaný podľa prílohy č. 2 – Technická špecifikácia. 8.5. Vyplnený návrh zmluvy o dielo vypracovaný v súlade s prílohou č. 3 – Návrh Kúpnej zmluvy.
9. Podmienky predkladania cenovej ponuky 9.1. Náklady na ponuku Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok obstarávania. Ponuky doručené na adresu obstarávateľa a predložené v lehote na predkladanie ponúk sa uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie obstarávania. 9.2. Uchádzač oprávnený predložiť ponuku 9.3. Ponuku môže predložiť fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá má oprávnenie dodávať tovar. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. 9.4. Obchodná spoločnosť, ktorej zakladateľom alebo spoločníkom je politická strana alebo hnutie, nemôže byť uchádzačom. Ak ponuku predloží takáto právnická osoba, nebude možné jej ponuku zaradiť do vyhodnotenia.
10. Miesto a lehota na predkladanie ponúk
10.1. Lehotu na predkladanie ponúk obstarávateľ stanovil do 26.11.2019do 11:00 hod.miestneho času. Otváranie ponúk je stanovené na26.11.2019 o 12:30 hod.Otváranie ponúk je neverejné. 10.2. Ponuky záujemcov je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk na e-mailovú adresu: klient@tenders.sk 10.3. V prípade osobného doručenia, záujemcovia doručia ponuku v lehote na predkladanie ponúk na adresu pre doručovanie (bod 1A.). 10.4. Ponuka záujemcu predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk sa vráti záujemcovi neotvorená. 10.5. Uchádzač môže svoju cenovú ponuku vziať späť, odvolať alebo zmeniť len do lehoty na predkladanie ponúk.
11. Lehota viazanosti cenovej ponuky 11.1. Lehota viazanosti ponúk obstarávateľ stanovil do 30.12.2019 11.2. Uchádzač je svojou ponukou viazaný počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej obstarávateľom.
12. Označenie ponuky 12.1. V prípade doručenia ponuky e-mailom uchádzač uvedie do predmetu: „5 osé CNC centrum“ 12.2. V prípade osobného doručenia ponuky na adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode 1A uchádzač predloží ponuku v samostatnom uzavretom nepriehľadnom obale. Na obale ponuky treba uviesť nasledovné údaje:
13. Hodnotenie ponúk a oznámenie výsledkov 13.1. Kritéria na hodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR bez DPH 13.2. Pravidlo uplatnenia kritéria: Úspešný uchádzač bude ten, ktorý ponúkne najnižšiu cenu na celý predmet zákazky. 13.3. Oznámenie výsledkov Každému uchádzačovi bude doručené písomné alebo elektronické oznámenie o výsledku posúdenia ním predloženej ponuky. 13.4. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk.
14. Obchodné podmienky Plnenie s úspešným uchádzačom, ktorého ponuka bola prijatá, bude realizované na základe Kúpnej zmluvy, ktorá bude výsledkom zadávania zákazky medzi uchádzačom a obstarávateľom. Kúpna zmluvanesmie byť v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom.
V Bratislave, dňa 05.11.2019
Prílohy: Príloha č. 1: Návrh na plnenie kritéria Príloha č. 2: Technická špecifikácia Príloha č. 3: Návrh Kúpnej zmluvy Príloha č. 4 Výkres vzorového kusu
Marek Havaš kontaktná osoba
Príloha č. 1
Návrh na plnenie kritérií 5-osé CNC frézovacie horizontálne centrum
Návrh na plnenie kritéria:
Kritérium
Cena bez DPH .............................................
Sadzba DPH .............................................
Cena s DPH .............................................
V ............................................. dňa .............................................
............................................. (podpis a odtlačok pečiatky uchádzača, resp. osoby oprávnenej konaťza uchádzača)
Príloha č. 2
Príloha č. 3
Kúpna zmluva uzavretá podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších zmien a doplnkov (ďalej len „Obchodný zákonník“) (ĎALEJ LEN „ZMLUVA“)
ZMLUVNÉ STRANY
Kupujúci: ZTS – ŠPECIÁL, a.s. Sídlo organizácie: Lieskovec 575/25, 018 41 Dubnica nad Váhom Zastúpený: Ing. Miroslav Sim, predseda predstavenstva Bankové spojenie: Tatra banka a.s. Číslo účtu: SK59 1100 0000 0029 2587 7663 IČO: 36 302 511 DIČ: 2020114624 IČ DPH: SK2020114624 Telefón: Kontaktná osoba: Zapísaná: v OR Okresného súdu v Trenčíne – oddiel: Sa, vložka č.: 10089/R (ďalej len „Kupujúci“)
a Predávajúci: Sídlo: Zastúpený: Bankové spojenie: Číslo účtu: IČO: IČ DPH: Telefón: Kontaktná osoba: Zapísaná: (ďalej len „Predávajúci“) (spoločne ďalej tiež len „účastníci“, resp. „zmluvné strany“)
ÚVODNÉ USTANOVENIE Táto zmluva upravuje vzájomné právne a obchodné vzťahy zmluvných strán pri dodávke predmetu zmluvy a na požiadavky na služby bezprostredne spojené s jeho dodávkou.
Článok I. Všeobecné ustanovenia
Identifikácia kúpy, cena, termín realizácie
1.1 Identifikácia kúpy Predmetom plnenia Kúpnej zmluvy je dodanie tovaru predávajúcim a to v nasledovnej štruktúre:
pričom presná špecifikácia tovaru je prílohou č. 1 tejto zmluvy.
1.1. Predávajúci sa podpisom tejto zmluvy zaväzuje riadne dodať tovar v stanovenom termíne a previesť vlastnícke právo k nemu na kupujúceho a ďalej vykonať činnosti zmluvou dojednané, ktoré sú nutnou podmienkou pre naplnenie účelu kúpy v tejto zmluve. Kupujúci sa zaväzuje riadne dodaný tovar prevziať, zaplatiť zmluvnú cenu v stanovenej lehote a po dobu účinnosti zmluvy poskytovať spoluprácu v zmluvnom alebo nutnom rozsahu. 1.1.2 Záväzok predávajúceho dodať tovar sa považuje za splnený dňom obojstranného podpisu odovzdávacieho protokolu bez akýchkoľvek závad v protokole uvedených. Prevedenie vlastníckeho práva na kupujúceho nastáva dňom odpísania dohodnutej ceny z účtu kupujúceho v prospech účtu predávajúceho. 1.2. Cena tovaru Cena za predmet plnenia Kúpnej zmluvy je stanovená dohodou zmluvných strán podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách a predstavuje:
názov predmetu plnenia: celkovú čiastku bez DPH: DPH (20 %): celkovú zmluvnú cenu s DPH: (slovom: EUR)
1.2.1 Celková zmluvná cena tovaru zohľadňuje všetky náklady predávajúceho, ako aj ostatné náklady na činnosti spojené s plnením zmluvného záväzku predávajúceho (clo, dane, poistenie, režijné náklady, dopravu, zaškolenie obsluhy, inštaláciu). 1.2.2 Akákoľvek zmena zmluvnej ceny tovaru podlieha písomnej dohode účastníkov. Zmluvnú cenu tovaru je predávajúci oprávnený zmeniť len pri štátom vykonanom všeobecne platnom rozhodnutí o spôsobe účtovania, zmene cla a DPH. 1.2.3 Detailná špecifikácia ceny podľa jednotlivých predmetov zákazky tvorí prílohu č. 2 zmluvy. 1.3 Termín dodania tovaru 1.31 Predmet plnenia Kúpnej zmluvy dodá predávajúci kupujúcemu na miesto Lieskovec 575/25, 018 41 Dubnica nad Váhom, a to najneskôr: do 11 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci môže realizovať aj čiastkové dodávky predmetu zmluvy v súlade s článkom I, bod 1.1, pričom musí byť dodržaná celková doba plnenia v súlade s týmto bodom. 1.3.2 Všetky zmeny termínu stanoveného pre dodanie tovaru predávajúcim a odovzdanie ho kupujúcemu je možné vykonávať iba písomne vo forme dodatku Zmluvy. 1.3.3 Predávajúci sa zaväzuje riadne dodať tovar a kupujúci sa zaväzuje tento tovar prevziať a zaistiť zodpovedajúcu starostlivosť o tento tovar tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu a tak prelomeniu záručných podmienok. 1.3.4 Dodanie predmetu zmluvy bude realizované v zmysle harmonogramu po predchádzajúcom vzájomnom odsúhlasení presného termínu dodávky (ako i čiastkových) oboma zmluvnými stranami. 1.3.5 Dátum dodávky je určený tak, že musí byť dokončený najneskôr 11 mesiacov od dátumu účinnosti tejto Zmluvy, ak nie je uvedené inak, a ak nie je vzájomne dohodnuté, že by bolo v prospech oboch strán predĺžiť trvanie tejto Zmluvy, pričom v takom prípade zmluvné strany vykonajú zmenu, ktorá predlžuje platnosť tejto Zmluvy za rovnakých podmienok, ako je uvedené v tomto dokumente. 1.3.6 V prípade nepredvídateľných okolností vyžadujúcich posun termínu dodávky, môže byť termín zmenený len na základe písomného súhlasu kupujúceho.
Článok II. Platobné podmienky
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že odmena za dodaný tovar bude fakturovaná vždy v súlade s prílohou č. 2 tejto zmluvy a v zmysle nižšie uvedeného postupu:
- po dodaní tovaru a jeho spustení do prevádzky bez akýchkoľvek aj drobných vád - po vykonaní úspešnej skúšky tovaru (stroja), ktorou bude protokolárne potvrdená presnosť geometrie stroja - po vyrobení vzorového kusa spĺňajúceho technickú toleranciu (definovanú vo výkresovej dokumentácii vzorového kusa tvoriaceho prílohu č. 3 tejto zmluvy) - po odovzdaní všetkých písomných dokumentov vyhotovených v slovenskom jazyku objednávateľovi, ktoré sú potrebné na riadnu prevádzkovú činnosť diela manuál) - po zaškolení obslužného personálu objednávateľa
so splatnosťou 30 dní na základe vystavenej konečnej faktúry, na ktorej budú odrátané uhradené zálohové platby. V prípade, že niektorá z podmienok uvedených v tomto odseku nebude splnená, kupujúci má právo neprijať faktúru na zostávajúcu tretiu platbu až do okamihu splnenia všetkých podmienok. 2.2 Úhrada za realizované plnenia predmetu Kúpnej zmluvy sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet predávajúceho na základe doručených faktúr, prílohou ktorých musia byť v bode 2.1 definované dokumenty. Omeškanie kupujúceho s úhradou i čiastkových faktúr môže predávajúci postihnúť úrokom vo výške 0,03 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. 2.3 Faktúra – daňový doklad musí obsahovať náležitosti bežné v poctivom obchodnom styku. Kupujúceho platobná povinnosť sa vždy považuje za splnenú dňom, keď je príslušná čiastka odpísaná z účtu kupujúceho v prospech účtu predávajúceho u peňažného ústavu identifikovaného v záhlaví zmluvy.
Článok III. Záručné podmienky a zodpovednosť za vady
3.1 Predávajúci poskytuje kupujúcemu záruku na tovar 24 mesiacov od dátumu odovzdania a prevzatia konkrétneho tovaru špecifikované v článku I bodu 1.1. Po túto dobu predávajúci zodpovedá kupujúcemu:
3.2 Záruka sa nevzťahuje na nasledujúce skutočnosti: - na násilné poškodenie tovaru aj v prípade živelnej pohromy - na škody spôsobené v dôsledku nesprávnosti užívania zákazníkom alebo treťou osobou, predovšetkým používaním v rozpore s návodom k používaniu a obsluhe - na poškodenie výrobného čísla a plomby - na zjavne mechanicky poškodené zariadenia, a na zariadenia, u ktorých boli vykonané - neprípustné zásahy neautorizovanou organizáciou
3.3 Predávajúci zodpovedá za zjavné vady a nedorobky, ktoré tovar má v čase jeho odovzdania kupujúcemu. Tieto vady je kupujúci povinný uviesť do preberacieho protokolu a predávajúci je povinný ich odstrániť. Do okamihu ich odstránenia má kupujúci právo nepodpísať preberací protokol a nevzniká mu tak povinnosť prevziať faktúru za danú čiastkovú dodávku. 3.4 Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru, ktoré boli spôsobené použitím podkladov a vecí poskytnutých kupujúcim a predávajúci ani pri vynaložení všetkej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť alebo na ňu upozorniť kupujúceho a ten na ich použití trval. 3.5 Vadou sa rozumie odchýlka v kvalite, rozsahu a parametroch tovaru stanovených v špecifikácii tovaru, ktorá tvorí prílohu č. 1 tejto zmluvy a platnými predpismi a technickými normami. 3.6 Predávajúci sa zaväzuje poskytovať pre kupujúceho komplexný pozáručný servis v lehotách podľa cenovej ponuky a v cenách obvyklých v mieste a čase poskytovaného pozáručného servisu. 3.7 Predávajúci sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia bezodkladne najneskôr však druhý deň, po nahlásení vady či poruchy. 3.8 Ak sa ukáže, že vada predmetu plnenia je neopraviteľná, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy. 3.9 Pokiaľ predávajúci nezačne s odstraňovaním reklamovanej vady v poskytnutej záručnej dobe ani štvrtý deň, po nahlásení vady či poruchy od uplatnenia reklamácie je kupujúci oprávnený si uplatniť voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,25 % z ceny tovaru za každý jeden deň omeškania sa so začatím odstraňovania vád. V takomto prípade je predávajúci povinný zaplatiť zmluvnú pokutu kupujúcemu do 10 dní od uplatnenia si zmluvnej pokuty kupujúcim voči predávajúcemu. 3.10 Pokiaľ predávajúci neodstráni reklamovanú vadu v poskytnutej záručnej dobe ani do 15 dní od uplatnenia reklamácie, je kupujúci oprávnený si uplatniť voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 5,00 % z ceny tovaru. V takomto prípade je predávajúci povinný zaplatiť zmluvnú pokutu kupujúcemu do 10 dní od uplatnenia si zmluvnej pokuty kupujúcim voči predávajúcemu. 3.11 V prípade, ak z dôvodu závad, ktoré sa vyskytli na dodanom tovare počas plynutia záručnej doby, bude tovar čo i len čiastočne nefunkčný v súčte viac ako 45 dní (počítajú sa dni od uplatnenia reklamácie či nahlásenia vady), predávajúci sa zaväzuje poskytnúť kupujúcemu zľavu z kúpnej ceny vo výške 10 % z dohodnutej kúpnej ceny za daný predmet dodávky. 3.12 Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že v prípade, ak dodaný tovar nebude plne funkčný z dôvodu vyskytnutej závady (počas plynutia záručnej doby) ani siedmy deň od začatia odstraňovania vád predávajúcim, tak predávajúci sa zaväzuje zaplatiť kupujúcemu dohodnutú paušálnu náhradu za nefunkčnosť každého predmetu plnenia samostatne vo výške 100,- EUR za každý jeden deň nefunkčnosti predmetu plnenia. 3.13 Ak predávajúci neodovzdá kupujúcemu predmet kúpy podľa čl. 1.1 v zmluvne dohodnutom čase plnenia, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu z omeškania vo výške 0,03 % z dohodnutej ceny za každý deň omeškania a to v prípade omeškania menej ako 14 dní; v prípade omeškania viac ako 14 dní je zhotoviteľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu z omeškania vo výške 0,05 % z dohodnutej ceny za každý deň omeškania.
Článok IV. Odovzdanie a prevzatie tovaru, prechod vlastníctva
4.1 Tovar sa považuje za odovzdaný jeho protokolárnym odovzdaním a prevzatím po riadnom prekontrolovaní a podpisom preberacieho protokolu zo strany kupujúceho bez akýchkoľvek závad v protokole uvedených. 4.2 V protokole o odovzdaní bude uvedený spôsob odovzdania, čas, meno zodpovednej osoby za predávajúceho, meno zodpovednej osoby za kupujúceho, deň a čas realizácie, zoznam odovzdávaného materiálu, zoznam protokolov, návodov atď. 4.3 Ak je tovar riadne dodaný pred dohodnutým termínom, je kupujúci povinný ho prevziať aj pred týmto termínom, ak bude k tomu predávajúcim písomne (faxom alebo mailom) vyzvaný aspoň 3 dni pred stanoveným termínom. 4.4 K prechodu vlastníckeho práva k hnuteľným veciam, ktoré tvoria dodávku tovaru, dochádza dňom odpísania dohodnutej ceny z účtu kupujúceho v prospech účtu predávajúceho. K prechodu nebezpečia škody na tovare však dochádza dňom odovzdania a prevzatia tovaru.
Článok V. Povinnosti Kupujúceho 5.1 Kupujúci sa po dobu platnosti zmluvy zaväzuje zaistiť pripravenosť, to znamená, včas prevziať tovar, ktorý je predmetom zmluvy a včas uhradiť vystavenú faktúru predávajúceho.
Článok VI. Povinnosti Predávajúceho 6.1 Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že tovar dodá vždy včas a v kvalite zodpovedajúcej poctivému obchodnému styku. Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar v najlepšej kvalite.
Článok VII. Odstúpenie od zmluvy 7.1 Od zmluvy môže kupujúci odstúpiť iba v prípade, keď predávajúci v dôsledku svojho zavinenia riadne a včas neplní zmluvné podmienky, keď činnosťou, alebo nečinnosťou predávajúceho vzniká kupujúcemu škoda, alebo v prípade, že predávajúci vstúpi do likvidácie, prípadne bude na jeho majetok vyhlásený konkurz. 7.2 Predávajúci môže odstúpiť od zmluvy iba v prípade, keď kupujúci v dôsledku svojho zavinenia riadne a včas neplní zmluvné podmienky, keď jeho činnosťou alebo nečinnosťou vzniká predávajúcemu škoda, v prípade že kupujúci vstúpi do likvidácie, prípadne bude na jeho majetok vyhlásený konkurz a ďalej v prípade, že kupujúci sa oneskoruje so splnením svojich platobných povinností o viac než 60 kalendárnych dní. V prípade kupujúceho oneskorenia so splnením zmluvného záväzku vo veci platobných povinností, môže predávajúci od zmluvy odstúpiť najneskôr v deň nasledujúci po uplynutí písomne poskytnutej náhradnej lehoty. Odstúpením od zmluvy nie je dotknuté právo predávajúceho vymáhať svoje pohľadávky a prípadne vzniknuté škody! 7.3 Prípady obsiahnuté v predchádzajúcich odstavcoch tohto článku sa považujú za podstatné a závažné porušenie zmluvných podmienok. 7.4 Práva a povinnosti účastníkov vyplývajúce z platného odstúpenia od zmluvy sa riadia príslušnými ustanoveniami obecne platnej právnej úpravy. 7.5 Účinky odstúpenia nastávajú dňom doručenia písomného vyhotovenia tohto jednostranného písomného právneho úkonu druhému účastníkovi.
Článok VIII. Vyššia moc 8.1 Zmluvné strany sa oslobodzujú od zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných záväzkov, ak sa tak stalo v dôsledku vyššej moci. Za vyššiu moc sa pokladajú okolnosti, ktoré vznikli po uzavretí zmluvy v dôsledku stranami nepredvídateľných a neodvrátiteľných udalostí mimoriadnej povahy a ktoré majú bezprostredný vplyv na plnenie zmluvných záväzkov účastníkov. Za vyššiu moc nie sú považované hlavne nepredvídateľné zmeny ekonomického, finančného alebo menového rázu a bežné obchodné riziká. 8.2 V prípade vyššej moci sa predlžujú lehoty ku splneniu zmluvných záväzkov o dobu, po ktorú budú účinky a následky vyššej moci trvať. 8.3 Zmluvná strana, u ktorej nastal prípad vyššej moci, je povinná o tom najneskôr do 72 hodín po jej vzniku a do 72 hodín po jej ukončení písomne upovedomiť druhého účastníka zmluvy. Ak nebudú tieto lehoty dodržané, nemôže sa zmluvný účastník vyššej moci dovolávať.
Článok IX. Platnosť zmluvy, záverečné ustanovenia 9.1 Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu Zmluvy oprávnenými zástupcami zmluvných strán, pričom zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. Zmluva nahradzuje všetky predchádzajúce dohody písomné alebo ústne. 9.2 Akékoľvek zmeny a doplnky tejto zmluvy môžu byť vykonané len písomnými dodatkami podpísanými oboma zmluvnými stranami. Dodatky zmluvy sa postupne číslujú. 9.3 Právne vzťahy, ktoré táto zmluva neupravuje, sa riadia príslušnými ustanoveniami obchodného zákonníka v platnom znení. 9.4 Všetky spory, ktoré vyplynú z tejto zmluvy alebo v súvislosti s ňou, sa obe strany predovšetkým pokúsia riešiť vzájomnou dohodou. Ak nedôjde k dohode, budú všetky spory, ktoré vyplývajú z tejto zmluvy alebo v súvislosti s ňou, riešené podľa slovenského hmotného aj procesného práva pred vecne i miestne príslušným súdom. 9.5 Pokiaľ dôjde k zániku niektorej zo zmluvných strán bez likvidácie, prechádzajú všetky práva a povinnosti zo zmluvy na právneho nástupcu. 9.6 Obe strany sa zaväzujú považovať zmluvu a všetky informácie prameniace zo súvisiacich činností účastníkov za dôverné a zaväzujú sa ich všetkými prostriedkami chrániť pred zneužitím. 9.7 Zmluva je vyhotovená v 4 vyhotoveniach s platnosťou originálu. Každá zo zmluvných strán obdrží po 2 vyhotoveniach. 9.8 Obaja účastníci prehlasujú, že zmluva je podpísaná podľa ich skutočnej a slobodnej vôle, nie v tiesni, alebo za jednostranne nápadne nevýhodných podmienok, že si ju riadne prečítali a súhlasia s celým jej obsahom.
V ................................., dňa ................................ V ...................................., dňa .......................... Kupujúci: Predávajúci:
...................................................... ........................................................ Ing. Miroslav Sim predseda predstavenstva
Príloha č. 1 – špecifikácia predmetu zmluvy Príloha č. 2 – detailná špecifikácia ceny Príloha č. 3 – výkresová dokumentácia vzorového kusa
Príloha č. 1 ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU ZMLUVY (zmluvy)
Príloha č. 2 DETAILNÁ ŠPECIFIKÁCIA CENY (zmluvy)
Príloha č. 3 VÝKRESOVÁ DOKUMENTÁCIA VZOROVÉHO KUSA (zmluvy)
Príloha č. 4 – Výkres vzorového kusa na vyžiadanie na e-mail adrese: klient@tenders.sk
Prílohy Výzvy na predkladanie ponúk v editovateľnej podobe na vyžiadanie na e-mail adrese: klient@tenders.sk
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||