Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 170/2019
  • Kapitola:
  • Verejné súťaže
  • Podanie:
  • Obchodné verejné súťaže/Verejné súťaže
  • Deň vydania:
  • 4.9.2019
  • Značka:
  • S000018
Vyhlasovateľ sútaže
Obchodné meno/Názov : OTP Banka Slovensko, a.s.
Sídlo : Štúrova 5, 813 54 Bratislava
IČO : 31 318 916
Podľa :
Zverejňuje :

SÚŤAŽNÉ PODMIENKY

 

na postúpenie pohľadávok

OTP Banky Slovensko, a.s.

(ďalej iba „Súťažné podmienky“)

 

 

OTP Banka Slovensko, a.s., (ďalej len „obstarávateľ“), stanovuje nižšie uvedené Súťažné podmienky:

  1. Identifikačné údaje obstarávateľa
    • OTP Banka Slovensko, a.s., so sídlom Štúrova 5, 813 54 Bratislava, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sa, vložka č. 335/B
    • IČO: 31318916
    • DIČ: 2020411074
    • IČ DPH: SK2020411074
    • kontaktná osoba:          Mgr. Michal Blaho, tel. 0903 442 090, blaho_m@otpbanka.sk, Ing. Alexander Kmeť, tel. 0901 714 270, kmeť@otpbanka.sk
  2. Predmet výberového konania (ďalej aj ako „tender“)
    • Predmetom výberového konania je výber spoločnosti (ďalej len „uchádzač“ alebo „záujemca“), s ktorým obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu o postúpení pohľadávok, predmetom ktorej bude odplatné postúpenie 2 korporátnych pohľadávok OTP Banky v celkovej hodnote približne 3 mil. EUR.
    • Uchádzač môže predložiť svoju ponuku na postúpenie oboch pohľadávok, ktoré sú predmetom výberového konania alebo na odkúpenie len jednej pohľadávky.  
  3. Forma výberového konania (tendra)
    • Výberové konanie (tender) sa uskutoční prostredníctvom online platformy FLUENTA (https://auth.fluenta.eu).
    • Pre účasť v tendri (tzn. pre platné podanie Súťažnej ponuky), je potrebné, aby sa každý uchádzač v digitálnej platforme FLUENTA zaregistroval.
  4. Registrácia uchádzačov v online platforme FLUENTA
    • V prípade záujmu o registráciu v online platforme FLUENTA a je potrebné kontaktovať kontaktné osoby obstarávateľa a to buď telefonicky alebo e-mailom. Kontaktné osoby obstarávateľa následne poskytnú uchádzačom všetky informácie potrebné k registrácií v online platforme FLUENTA.  
  5. Súťažná ponuka
    • Súťažnú ponuku je možné podať výlučne elektronicky, prostredníctvom online platformy FLUENTA. Súťažné ponuky adresované obstarávateľovi písomne, formou listu, nebudú zo strany obstarávateľa akceptované.
    • Súťažná ponuka, ktorú bude uchádzač vypĺňať v online platforme FLUENTA môže obsahovať najmä požiadavku na vyplnenie alebo potvrdenie nasledovných informácií / skutočností:
      1. obchodné meno,
      2. sídlo (presná adresa podľa obchodného registra),
      3. IČO
      4. DIČ
      5. titul, meno, priezvisko osoby/osôb, ktorá/é vykonávajú funkciu štatutárneho orgánu uchádzača,
      6. kontaktná osoba pre výberové konanie, ak ňou nebude štatutárny orgán,
      7. e-mailové a telefonické spojenie pre budúcu komunikáciu s kontaktnou osobou,
      8. navrhovanú výšku odplaty za postúpenie pohľadávky/pohľadávok vyjadrenú percentom  (%) z nominálnej výšky pohľadávky/pohľadávok, ako aj navrhovanú výšku odplaty za postúpenie pohľadávky, /pohľadávok vyjadrenú v absolútnej hodnote,
      9. čestné vyhlásenie, že do dňa predloženia ponuky osoba vykonávajúca funkciu štatutárneho orgánu, alebo žiadny z členov štatutárneho orgánu, neboli odsúdení kvôli trestnému činu, ktorého skutková podstata súvisí s predmetom podnikania uchádzača, alebo kvôli hospodárskemu trestnému činu, alebo trestnému činu proti majetku,
      10. čestné vyhlásenie o konečnom užívateľovi výhod uchádzača v znení stanovenom obstarávateľom (ak nebolo obstarávateľovi dodané skôr napr. v súvislosti s realizáciou due diligence),
      11. čestné vyhlásenie uchádzača, že na jeho majetok nie je vedená exekúcia, nebol vyhlásený konkurz, alebo proti nemu nezačali konkurzné alebo reštrukturalizačné konanie, alebo nebol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku uchádzača, alebo jeho majetok nie je v likvidácii,
      12. čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá splatný nedoplatok na poistnom na verejné zdravotné poistenie a že nemá nedoplatok na poistnom na sociálnom zabezpečení alebo na príspevku na štátnu politiku zamestnanosti,
      13. čestné vyhlásenie, že uchádzač ku dňu predloženia ponuky nemá evidované daňové nedoplatky,
      14. súhlas uchádzača so Súťažnými podmienkami v znení – „Uchádzač podaním svojej ponuky súhlasí s podmienkami uvedenými v Súťažných podmienkach.“,
      15. vyhlásenie uchádzača o viazanosti ponukou podľa bodu 8.).
  6. Otázky k Súťažným podmienkam, obsahu súťažnej ponuky alebo k pohľadávkam, ktoré súvisia s premetom tendra
    • Za účelom spresnenia prípadných nejasností týkajúcich sa Súťažných podmienok alebo obsahu súťažnej ponuky, je možné prípadné otázky zaslať výhradne e-mailom na adresu blaho_m@otpbanka.sk  alebo kmet@otpbanka.sk.
    • Detailnejšie informácie o pohľadávkach, ktoré súvisia s predmetom výberového konania budú poskytnuté formou umožnenia nahliadnutia do spisovej dokumentácie tým uchádzačom, ktorí o to požiadajú a ktorí s obstarávateľom uzatvoria Zmluvu o ochrane dôverných informácií. Vzorové znenie Zmluvy o ochrane dôverných informácií bude zaslané formou mailu tým uchádzačom, ktorí o tom mailom požiadajú kontaktné osoby obstarávateľa. Vzorové znenie Zmluvy o ochrane dôverných informácií je konečné, tzn. nemožno ho upravovať.
    • Podmienkou uzatvorenia Zmluvy o ochrane dôverných informácií je poskytnutie čestného vyhlásenia o konečnom užívateľovi výhod uchádzača a čestné vyhlásenie o pôvodne finančných prostriedkov. V záujme čo najrýchlejšieho sprístupnenia informácií, obstarávateľ preferuje poskytnutie vyššie uvedených čestných vyhlásení elektronickou formou t. j. zaslania ich skenov prostredníctvom e-mailou (v rámci zašifrovanej prílohy). Uchádzač následne zašle originály vyššie uvedených čestných vyhlásení na adresu sídla obstarávateľa s uvedením jednej z kontaktných osôb obstarávateľa podľa bodu 1.) alebo ich uchádzač prinesie osobne, pri nahliadnutí do spisovej dokumentácie.
    • Požiadať o uzatvorenie Zmluvy o ochrane dôverných informácií a nahliadnuť do spisovej dokumentácie je možné najneskôr 2 dni pred koncom lehoty na podanie Súťažnej ponuky.  
    • Obstarávateľ zašle vzor Zmluvy o postúpení pohľadávky na požiadanie uchádzačovi, s ktorým uzatvoril Zmluvu o ochrane dôverných informácií. Vzorové znenie Zmluvy o postúpení pohľadávok je možné upravovať iba v odôvodnených prípadoch a z dôvodov hodných osobitného zreteľa.
  7. Lehota na podanie Súťažnej ponuky a lehota na oznámenie výsledku tendra
    • Lehota na podanie Súťažnej ponuky v online platforme FLUENTA sa skončí uplynutím 15. kalendárneho dňa odo dňa zverejnenia Súťažných podmienok v Obchodnom vestníku.
    • Lehota obstarávateľa pre oznámenie výsledku výberového konania: do 31.10.2019.
  8. Lehota viazanosti uchádzača Súťažou ponukou
    • V rámci podania Súťažnej ponuky uchádzač vyhlási, že je viazaný podanou Súťažnou ponukou do 31.10.2019.
  9. Vylúčenie uchádzača z výberového konania
    • z výberového konania bude vylúčený uchádzač, ak:
      1. Súťažná ponuka uchádzača nebude v online platforme FLUENTA vyplnená korektne (tzn. ak nebude obsahovať všetky požadované informácie alebo nebudú potvrdené všetky požadované skutočnosti, ktorých vyplnenie alebo potvrdenie bude obligatórne),   
      2. sa preukáže, že uchádzač v priebehu výberového konania porušil zásadu rovnocenných podmienok, platných pre všetkých uchádzačov,
      3. na majetok uchádzača je vyhlásený konkurz alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý kvôli nedostatku majetku,
      4. proti uchádzačovi prebieha exekučné, reštrukturalizačné konanie alebo je v likvidácii.
  10. Vyhodnotenie súťažných ponúk
    • Obstarávateľ je oprávnený vybrať si zo Súťažných ponúk tú, ktorá mu najviac vyhovuje, pričom nie je povinný oznamovať dôvody prijatia ani odmietnutia Súťažnej ponuky.
    • Obstarávateľ bude vyhodnocovať iba tie Súťažné ponuky, ktoré splnia všetky požiadavky špecifikované v týchto Súťažných podmienkach.
    • Ukončením výberového konania a oznámením výsledku nevzniká zmluvný vzťah medzi uchádzačom a obstarávateľom.
    • Obstarávateľ si vyhradzuje právo rokovať s uchádzačom o návrhu cenovej ponuky obsiahnutej v Súťažnej ponuke.
    • Obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhlásenia ďalšieho kola výberového konania.
  11. Hlavné hodnotiace kritériá
    • Splnenie požiadaviek obstarávateľa v zmysle špecifikácie týchto Súťažných podmienok.
    • Cenová ponuka (odplata za postúpenie) uvedená ako % z nominálnej výšky pohľadávky / pohľadávok alebo uvedená ako absolútna hodnota.
  12. Oznámenie výsledku výberového konania
    • Obstarávateľ informuje uchádzačov o výsledku výberového konania písomne alebo elektronicky (e-mailom).
    • Obstarávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zrušiť prebiehajúce výberové konanie.
    • Obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať žiadnu zo Súťažných ponúk.
       
  13. Splatnosť odplaty za postúpenie pohľadávky / pohľadávok
    • Splatnosť odplaty za postúpenie pohľadávky/pohľadávok je v deň uzatvorenia Zmluvy o postúpení pohľadávky.
  14. Osobitné ustanovenia
    • Všetky informácie poskytnuté obstarávateľom majú dôverný charakter v zmysle § 271 Obchodného zákonníka.
    • Uchádzač nesmie poskytnúť informácie týkajúce sa tendra tretej strane bez predchádzajúceho písomného súhlasu obstarávateľa.
    • Obstarávateľ môže použiť Súťažné ponuky a informácie v nich obsiahnuté výhradne pre účely vyhodnotenia výberového konania.
    • Uchádzač nemá nárok na úhradu nákladov spojených s vypracovaním súťažnej ponuky.

V Bratislave 27.08.2019