Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 135/2019
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 16.7.2019
  • Značka:
  • K060940
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Herceg Ladislav
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: B. Němcovej 1907 / 11, 95501 Topoľčany
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 24.06.1977
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Ing. Tomáš Christov
Sídlo správcu: Štefánikova trieda 62/30, 94901 Nitra
Kotakt na správcu : tomas.christov@gmail.com, 0911 667 290
Spisová značka správcovského spisu : 31OdK/26/2019 S1908
Spisová značka súdneho spisu : 31OdK/26/2019
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Ing. Tomáš Christov, správca konkurznej podstaty na majetok dlžníka Ladislav Herceg, nar. 24.06.1977, bytom B. Nemcovej 1907/11, 955 01 Topoľčany, v súlade s ust. § 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v platnom znení (ďalej len „ZKR“)  vyhlasuje 1. kolo verejného ponukového konania (ďalej len „VPK“) na predaj hnuteľnej veci zapísanej do súpisu všeobecnej podstaty (zverejnené v OV č. 118/2019 zo dňa 20.06.2019 pod. č. K053094).

Bližšie informácie o predaji na tel.: +421 911 667 290; e-mail: tomas.christov@gmail.com

Na ponukovom konaní sa môžu zúčastniť fyzické aj právnické osoby bez obmedzenia.

I.

PODROBNOSTI O PREDÁVANOM MAJETKU

1. Hnuteľná vec

Popis hnuteľnej veci: osobné motorové vozidlo značky ŠKODA FELICIA (typ EEF613)           

Typ: AB HATCHBACK 5DV.   

Kategória: M1    

Dátum prvej evidencie vozidla (rok výroby): 24.06.1977   

Farba: biela          

VIN: TMBEEF61315352146            

Palivo: BA 91    

EČV: TO311DE      

Stav opotrebovanosti: pojazdné prevažne na kratšie vzdialenosti, pneumatiky opotrebované vekom, korózia na vozidle

Súpisová hodnota: 500,00 EUR

II.

CENA MAJETKU URČENÉHO NA PREDAJ

V 1. kole VPK vyššie uvedenú nehnuteľnosť menšej hodnoty správca ponúka na predaj v súlade s ust. § 167p ZKR podľa kritéria NAJVYŠŠIA PONÚKNUTÁ KÚPNA CENA.

Záloha za celú ponúkanú kúpnu cenu musí byť v plnom rozsahu zložená záujemcom na bankový účet vedený v Slovenská sporiteľňa, a.s., č.ú. v tvare IBAN: SK79 0900 0000 0051 5586 7517, ako informáciu pre príjemcu treba uviesť: 31OdK/26/2019 – Felicia - „meno záujemcu“. Záloha sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet najneskôr v poslednom dni určenom na doručovanie ponúk.

Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.

III.

TERMÍN A MIESTO NA PREDKLADANIE PONÚK

Záujemca musí osobne alebo písomne doručiť správcovi ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Konkurz sp. zn. 31OdK/26/2019 Ladislav Herceg – Felicia - NEOTVÁRAŤ!“, a to najneskôr do 26.07.2019 na adresu kancelárie správcu: Štefánikova trieda 62/30, 949 01 Nitra.

Ponuka, ktorá nebude správcovi doručená do skončenia lehoty, sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada.

IV.

NÁLEŽITOSTI PONUKY

  1. Riadna identifikácia nehnuteľnosti, ktorá musí byť zhodná s označením, ktoré je uvedené v ozname o vyhlásení VPK,
  2. Označenie ponúkanej kúpnej ceny,
  3. Doklad preukazujúci zaplatenie zálohy za celú ponúknutú kúpnu cenu na účet správcu (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie zálohy),
  4. Informácia záujemcu o spôsobe vrátenia zaplatenej zálohy za ponúknutú kúpnu cenu v prípade, ak bude záujemca v 1. kole VPK neúspešný,
  5. Predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu právnickej osoby (s označením obchodného mena, sídla, IČO a telefonického príp. mailového kontaktu); u fyzických osôb – podnikateľov – predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu (s označením obchodného mena, miesta podnikania, IČO a telefonického príp. mailového kontaktu); u fyzických osôb – nepodnikateľov - predloženie dokladu preukazujúceho totožnosť fyzickej osoby (s uvedením mena, priezviska, dátumu narodenia, bydliska a telefonického príp. mailového kontaktu),
  6. Ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z obchodného registra.

V.

PODMIENKY AKCEPTÁCIE PONUKY

Včasné doručenie ponuky záujemcu.

Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z vyššie uvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu.

Správca si vyhradzuje právo neakceptovať žiadnu z prijatých ponúk.

VI.

TERMÍN A MIESTO OTVÁRANIA OBÁLOK

Nasledujúci pracovný deň po skončení lehoty na doručovanie ponúk, t.j. 29.07.2019 o 09.00 hod. v sídle kancelárie správcu.

VII.

LEHOTA NA VYHODNOTENIE PONÚK

Víťaznú ponuku správca vyhodnotí do 5 pracovných dní od otvorenia obálok.

Správca bude informovať všetkých záujemcov ponukového konania do 5 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk o výsledku ponukového konania a neúspešným záujemcom bude vrátená zložená záloha na ponúkanú kúpnu cenu v plnom rozsahu.

Ak oprávnená osoba v zmysle ust. § 167r ods. 4 ZKR neprejaví záujem o predmetnú nehnuteľnosť a nevyužije právo vykúpiť majetok z konkurznej podstaty za cenu, ktorá bola dosiahnutá v 1. kole VPK a v zmysle ust. § 167r ods. 2 ZKR neuhradí túto cenu správcovi do 10 dní od skončenia 1. kola VPK, bude kúpna zmluva v súlade s Podmienkami uzavretá s víťazným uchádzačom 1. kola VPK.

 

V Nitre, dňa 11.07.2019

Ing. Tomáš Christov, správca S1908