Vyhlasovateľ sútaže | |||
Obchodné meno/Názov : | Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. | ||
Sídlo : | Tomášikova 22, 821 02 Bratislava | ||
IČO : | 35 946 024 | ||
Podľa : | |||
Zverejňuje : | |||
VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONÚK
Slovenská republika Medzinárodný fond na podporu vyradenia z prevádzky JE Bohunice Táto výzva na predloženie ponúk sa riadi všeobecným oznámením o verejnom obstarávaní pre tento projekt, ktoré bolo uverejnené v Obchodnom vestníku SR a na internetovej stránke EBOR a JAVYS 31. januára 2019. Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. (JAVYS), ďalej len “objednávateľ “, získala grant od Medzinárodného fondu na podporu vyradenia z prevádzky JE Bohunice (BIDSF), ktorý spravuje Európska banka pre obnovu a rozvoj (banka), na úhradu nákladov projektu A5-A2a - Korekcia systému elektrického napájania JAVYS. Objednávateľ v súčasnosti vypisuje súťaž na predloženie zapečatených ponúk od zhotoviteľov pre nasledovnú zmluvu, ktorá má byť financovaná z časti finančných prostriedkov tohto Fondu. Projekt A5-A2a je projektom, ktorý zabezpečuje korekciu vád a nedorobkov z pôvodného projektu BIDSF A5-A2 „Zmena schémy systému elektrického napájania JAVYS po konečnom odstavení JE V1“. Hlavným cieľom projektu A5-A2a je korekcia systému elektrického napájania JAVYS najmä častí realizovaných v rámci projektu A5-A2 tak, aby systém zaistil spoľahlivú dodávku energie pre JAVYS, berúc do úvahy také bezpečnostné aspekty ako chladenie vyhoretého paliva v Medzisklade vyhoretého jadrového paliva (MSVP), napájanie zariadení a systémov pre demontáž primárneho okruhu alebo požiadavky na prevádzkovateľnosť systémov. Modifikácie systému elektrického napájania zahŕňali zabezpečenie nového zdroja el. napájania pre JE V1, úpravu existujúcej 110 kV rozvodne JE V1, úpravu súčasných zdrojov elektrického napájania systémov, ktoré budú pokračovať v prevádzke, výstavbu nového zdroja zaisteného napájania na JE V1, výstavbu nového zdroja zaisteného napájania Technológie spracovania a úpravy rádioaktívneho odpadu (TSÚ RAO), inštaláciu nového Riadiaceho a informačného systému (RIS) pre nové el. napájanie JE V1 a ostatných objektov JAVYS. Rozsah ponuky zhotoviteľa musí zahŕňať projektový návrh, inžiniering, certifikáciu, obstaranie, výrobu, dodanie, montáž a výstavbu, likvidáciu odpadu, prípravné práce, vrátane ubytovania v mieste výstavby, stavebné práce a uvedenie do prevádzky, testovanie a skúšobnú prevádzku systému, vypracovanie dokumentácie skutočného stavu a sprievodnú technickú dokumentáciu vrátane programu na ochranu zdravia a bezpečnosti pri práci ako aj štandardných prevádzkových postupov. Rozsah prác musí taktiež zahŕňať zabezpečenie adekvátneho školenia zamestnancov objednávateľa a poskytnutie podpory pri prácach na neplánovanej údržbe počas záručnej doby. Podrobnejšie informácie sú uvedené v ďalších častiach súťažných podkladov. Práce súvisiace s projektom BIDSF A5-A2a budú vykonané v areáli jadrovej elektrárne V1 Jaslovské Bohunice. Obstarávanie bude vykonané v súlade s Politikou a pravidlami obstarávania EBOR, ktoré sú uverejnené na webovej stránke http://www.ebrd.com. Výberové konanie na zmluvy financované z grantu BIDSF, ktorý spravuje banka, je otvorené pre firmy z ktorejkoľvek krajiny. Finančné príspevky z grantu nesmú byť použité za účelom akýchkoľvek platieb osobám alebo subjektom alebo na akýkoľvek dovoz tovaru, ak takáto platba alebo dovoz sú zakázané na základe rozhodnutia Bezpečnostnej rady OSN prijatého v súlade s kapitolou VII Charty OSN. Aby bol uchádzač kvalifikovaný na udelenie zmluvy musí preukázať objednávateľovi, že podstatným spôsobom spĺňa minimálne kvalifikačné kritériá pre kvalifikáciu, skúsenosti a spôsobilosť uchádzačov realizovať vyplývajúcu zmluvu uspokojivo, tak ako je definované v súťažných podkladoch. Súťažné podklady možno získať na nižšie uvedenom kontaktnom mieste objednávateľa zaslaním písomnej žiadosti (ktorá obsahuje žiadosť uchádzača o zakúpenie súťažných podkladov vr. všetkých fakturačných údajov, t.j. adresa spoločnosti, korešpondenčná adresa, daňové identifikačné číslo, DIČ a pod.) cez e-mail alebo fax a po zaplatení nenávratného poplatku vo výške jednosto EUR (100 EUR) alebo ekvivalentu v zameniteľnej mene na účet č.: EUR 2629106127/1100 IBAN: SK6111000000002629106127 BIC: TATRSKBX, Variabilný symbol: 0136002. Na základe platby prijatej Objednávateľom, bude do pätnástich (15) dní vystavená potvrdzujúca faktúra a zaslaná uchádzačovi. Súbor súťažných podkladov sa poskytuje (po prijatí platby Objednávateľom) v rozhodujúcom jazyku, ktorým je angličtina a na žiadosť uchádzača bude poskytnutý tiež v slovenskom jazyku. V prípade nezrovnalostí medzi anglickou a slovenskou verziou súťažných podkladov bude rozhodujúca anglická verzia súťažných podkladov a tá bude záväzná pre všetkých uchádzačov. Na vyžiadanie budú dokumenty okamžite zaslané poštou, avšak bez akejkoľvek zodpovednosti za stratu alebo oneskorené dodanie. V prípade voľby osobného odberu súťažných podkladov je potrebné tak oznámiť objednávateľovi termín príchodu najneskôr jeden (1) deň vopred. Ku všetkým ponukám musí byť zložená zábezpeka na ponuku vo výške tritisíc eur (3.000 €) alebo zodpovedajúca čiastka vo voľne zameniteľnej mene. Ponuky musia byť doručené do 10.00 hod. stredoeurópskeho času, 08. júla 2019, kedy budú tieto ponuky otvorené za prítomnosti zástupcov uchádzačov, ktorí sa rozhodli zúčastniť sa otvorenia ponúk. Akákoľvek ponuka, ktorú objednávateľ obdrží po záverečnom termíne na predloženie ponúk bude zamietnutá a neotvorená uchádzačovi vrátená. Ponuka musí byť doručená v pracovných dňoch mimo dní pracovného pokoja, ako je uvedené v zákone č. 241/1993 Z.z. o štátnych sviatkoch, dňoch pracovného pokoja a pamätných dňoch v znení neskorších predpisov. Návšteva areálu sa uskutoční dňa 15. mája 2019 so začiatkom o 09.00 hod. stredoeurópskeho času, v JE V1 Jaslovské Bohunice, budova č. 636, Jaslovské Bohunice. Zoznam potenciálnych uchádzačov, ktorí si zakúpili súťažné podklady, je možné prezrieť si na nižšie uvedenej kontaktnej adrese. Potenciálni uchádzači môžu získať ďalšie informácie, prezrieť si a získať súťažné podklady na nasledujúcom kontaktom mieste:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. BIDSF PMU – Odbor obstarávania BIDSF Tomášikova 22 821 02 Bratislava Slovenská republika p. Magdaléna Brachová, p. Ladislav Marton Tel.: +421 33 531 5602, 5330 Fax: +421 2 4826 2917 e-mail: brachova.magdalena@javys.sk, marton.ladislav@javys.sk
INVITATION FOR TENDERS
Slovak Republic Bohunice International Decommissioning Support Fund
This Invitation for Tenders follows the General Procurement Notice for this project which was published in the Trade Gazette of the Slovak Republic and on the EBRD’s and JAVYS’s web site on 31st January 2019. Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. (JAVYS), hereinafter referred to as “the Employer”, has received a grant from the Bohunice International Decommissioning Support Fund (BIDSF), administered by the European Bank for Reconstruction and Development (the Bank) towards the cost of the project A5-A2a – Correction of the JAVYS Power Supply System. The Employer now invites sealed Tenders from Contractors for the following Contract to be funded from part of the proceeds of the Grant. The A5-A2a Project is the project providing the correction of the defects and outstanding works from the original BIDSF Project A5-A2 “Modification of the JAVYS power supply scheme after V1 final shutdown”. The main objective of the A5-A2a Project is the correction of the “JAVYS power supply scheme modification” – mainly the parts performed within the project A5-A2, so that the system ensures the reliable power supply for JAVYS considering such safety aspects as cooling of spent nuclear fuel in an Interim Spent Fuel Storage (ISFS), supply of equipment and systems for dismantling of primary circuit or requirements for operability of systems. Modifications of the power supply systems included provision of a new power supply source for the V1 NPP, modification of the existing V1 NPP 110kV switchyard, modification of the current power supply sources for the systems remaining in operation, erection of a new source of secured power supply on V1 NPP, erection of a new source of secured power supply on technologies for treatment and conditioning of radioactive waste (RWTC), installation of a new control and information system (RIS) for the new power supply of the V1 NPP and the other JAVYS objects, realignment of power supply scheme of some JAVYS external switchboards to new power supply sources. The Contractor´s scope of works shall include design, engineering, certification, procurement, manufacturing, delivery, installation/erection, dismantling, waste disposal, preparatory works, including the site accommodation, civil works and commissioning, testing and trial operation of the system, development of the as-built documentation and the accompanying technical documentation including Health and Safety programs and Operational procedures. The scope of works shall also include provision of the adequate training to the Employer’s personnel and the provision of support for corrective maintenance works during warranty period. More detailed information is provided further in the Tender Documents. The works related to the BIDSF Project A5-A2a will be performed on the site of Nuclear Power Plant V1 Jaslovské Bohunice. Procurement will be carried out in accordance with the EBRD Procurement Policies and Rules which are published in the website http://www.ebrd.com. Tendering for contracts to be financed with the proceeds of the BIDSF grant which is administered by the Bank is open to firms from any country. The proceeds of the grant will not be used for the purpose of any payment to persons or entities, or for any import of goods, if such payment or import is prohibited by a decision of the United Nations Security Council taken under Chapter VII of the Chapter of the United Nations. To be qualified for the Contract award, the Tenderer must demonstrate to the Employer that it substantially satisfies minimum qualification criteria on qualification, experience and capability of the Tenderers to implement the resulting contract satisfactorily, as specified in the Tender Documents. Tender Documents may be obtained from the office at the Employer’s address below upon written application (which shall contain Tenderer’s request for Tender Documents, incl. all invoicing data, i.e. company address, correspondence address, tax number identification, VAT number etc.) sent by e-mail or fax and upon payment of a non-refundable fee of Euro one hundred (€ 100) or equivalent in a convertible currency at the account No. EUR 2629106127/1100 IBAN: SK6111000000002629106127, BIC: TATRSKBX, variable symbol: 0136002. Upon the received payment by the Employer, the confirmation invoice will be issued within fifteen (15) days and sent to the Tenderer. The set of Tender Documents is provided (after payment received by the Employer) in governing language, that is English, and upon request of the Tenderer it will be provided also in Slovak language. In case of discrepancies between English and Slovak sets of Tender Documents, the English set of Tender Documents governs and shall be binding upon each Tenderer. If requested, the documents will be promptly dispatched by post, but no liability can be accepted for loss or late delivery. If the Tenderer wishes to receive the Tender Documents in person, it shall notify the Employer at least one (1) day prior the expected collection date. All Tenders must be accompanied by a Tender Security in an amount equal to Euro three thousand Tenders must be delivered at or before 10.00 a.m., CET, 8th July 2019, at which time they will be opened in the presence of those Tenderer’s representatives who choose to attend. Any Tender received by the Employer after the Tender submission deadline will be rejected and returned unopened to the Tenderer. The Tenders must be delivered during the working days, except of public holidays, as specified in the Act No. 241/1993 Coll. on public holidays, and commemorative days as amended. The Site visit will take place on 15th May 2019 beginning from 09.00 a.m., CET, at V1 NPP Jaslovské Bohunice, Building No. 636, Jaslovské Bohunice. A register of potential tenderers who have purchased the Tender Documents may be inspected at the address below. Prospective tenderers may obtain further information from, and inspect and acquire the Tender Documents at, the following office:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. BIDSF PMU - Procurement Group Tomášikova 22 821 02 Bratislava Slovak Republic Attn.: Mrs. Magdaléna Brachová, Mr. Ladislav Marton Telephone: +421 33 531 5602, 5330 Fax: +421 2 4826 2917 E-mail: brachova.magdalena@javys.sk, marton.ladislav@javys.sk |
|||