Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 73/2019
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 12.4.2019
  • Značka:
  • K031250
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Peter Panák
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Istebnícka 230 / 93, 911 05 Trenčín
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 40497445
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Mgr. Ing. Miroslav Babeľa
Sídlo správcu: Centrum 27/32, 01701 Považská Bystrica
Kotakt na správcu : 0907 317 505, babela@slovanet.sk
Spisová značka správcovského spisu : 28K/72/2012 S1562
Spisová značka súdneho spisu : 28K/72/2012
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Mgr. Ing. Miroslav Babeľa, so sídlom Centrum 27/32, 017 01 Považská Bystrica, správca úpadcu Peter Panák, nar. 02.06.1973, trvale bytom Istebnícka 230/93, 911 05 Trenčín, ktorý ku dňu 30.04.2016 ukončil podnikateľskú činnosť pod obchodným menom Peter Panák s miestom podnikania Istebnícka 230/93, 911 05 Trenčín, IČO 40 497 445, týmto na základe záväzného pokynu Slovenskej sporiteľne, a.s., so sídlom Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, IČO : 00 151 653, ako zástupcu veriteľov zo dňa 19.09.2018 v zmysle ustanovenia § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení účinnom od 01.01.2012 (ďalej len „ZKR“), vyhlasuje

 

PONUKOVÉ KONANIE

na speňaženie majetku zapísaného v súpise všeobecnej podstaty, s týmito podmienkami :

1. Predmetom speňaženia sú :

Por. č.

Opis súpisovej zložky

Súpisová hodnota

17.

hnuteľná vec, komoda, rok nadobudnutia asi 2003, používaná, v primeranom stave

20,00 Eur

18.

dve stoličky, rok nadobudnutia asi 2003, používané, v primeranom stave

20,00 Eur

19.

skrinka s poličkou, rok nadobudnutia asi 2006, používaná, v primeranom stave

20,00 Eur

20.

rohová sedačka, rok nadobudnutia asi 2005, materiál pravdepodobne ekokoža, používaná, v primeranom stave

200,00 Eur

21.

sklenený konferenčný stolík, rok nadobudnutia asi 2005, používaný, v primeranom stave

20,00 Eur

22.

stojanová lampa, rok nadobudnutia 2008, v primeranom stave

15,00 Eur

23.

mraznička Calex, rok nadobudnutia asi 1997, používaná

10,00 Eur

24.

dva nočné stolíky, rok nadobudnutia asi 2006, používané, v primeranom stave

20,00 Eur

25.

konferenčný stôl, rok nadobudnutia asi 2007, používaný, v primeranom stave

30,00 Eur

26.

osem kovových stoličiek, rok nadobudnutia asi 2007, používané, v primeranom stave

80,00 Eur

27.

rohový pracovný stôl, rok nadobudnutia asi 2007, používaný, v primeranom stave

120,00 Eur

28.

dve policové skrine, rok nadobudnutia asi 2007, používané, v primeranom stave

30,00 Eur

29.

pohovka a dve kreslá, rok nadobudnutia asi 2007, používané, v primeranom stave

45,00 Eur

30.

zásuvková komoda, rok nadobudnutia asi 2007, používaná, v primeranom stave

20,00 Eur

31.

konferenčný stolík, rok nadobudnutia asi 2007, používaný, v primeranom stave

10,00 Eur

 

2. Hnuteľný majetok sa na základe tohto ponukového konania predáva v stave, množstve a kvalite, ako tento hnuteľný majetok stojí a leží. Každá zo súpisových zložiek majetku je ponúkaná samostatne a doručené ponuky budú vyhodnocované vo vzťahu ku každej jednotlivej ponúkanej súpisovej zložke.

3. Správca týmto vyzýva záujemcov, aby v lehote 15 kalendárnych dní od zverejnenia oznámenia tohto PONUKOVÉHO KONANIA na speňaženie majetku uvedeného v bode 1. podávali záväzné ponuky podľa podmienok uvedených v tomto ozname.

Za deň zverejnenia tohto oznámenia sa v súlade s ustanovením § 199 ods. 9 ZKR považuje až nasledujúci deň po faktickom uverejnení v Obchodnom vestníku a tento deň je rozhodným dňom pre počítanie lehoty na podávanie ponúk. Ak pripadne posledný deň lehoty na podávanie ponúk na sobotu, nedeľu alebo sviatok, je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.

4. Záväzné ponuky musia byť doručené do kancelárie správcu na adrese na adrese Centrum 27/32, 017 01 Považská Bystrica, a to osobne v kancelárii správcu počas úradných hodín kancelárie alebo prostredníctvom poskytovateľa poštových služieb najneskôr do 15:00 hod. posledného dňa lehoty na predkladanie ponúk. Ponuka záujemcu musí doručená v zalepenej obálke s označením : "KONKURZ 28K/72/2012 - PONUKA - NEOTVÁRAŤ". Na ponuky doručené po stanovenej lehote sa nebude prihliadať.

5. Záujemcovia v ponuke uvedú záväzný návrh kúpnej ceny na odkúpenie majetku podľa jednotlivých súpisových zložiek. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho ponuky nebude prihliadať.

6. Riadne a včas doručená bezvadná ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Ponukové konanie na jednotlivé ponúkané súpisové zložky majetku sa považuje za skončené uzatvorením kúpnej zmluvy s úspešným záujemcom ohľadne tejto ponúkanej súpisovej zložky.

7. Každá ponuka záujemcu musí obsahovať :

a) presné označenie záujemcu

- právnické osoby a fyzické osoby podnikatelia - obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, označenie osoby (meno, priezvisko, bydlisko a dátum narodenia), ktorá koná za záujemcu alebo v jeho mene, s uvedením a preukázaním jej oprávnenia na toto konanie plnomocenstvom ak nejde o štatutárny orgán alebo jeho člena; prílohou ponuky musí byť výpis z obchodného registra, živnostenského registra alebo inej obdobnej evidencie, nie starší ako 30 dní,

- fyzické osoby - meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo.

b) označenie predmetu ponukového konania (súpisovej zložky), ktorý je predmetom ponuky v súlade s jeho opisom zverejneným v súpise všeobecnej podstaty zverejnenom v Obchodnom vestníku,

c) bankové spojenie a číslo účtu, aj v tvare IBAN,

d) označenie telefonického a mailového kontaktu na záujemcu,

e) čestné vyhlásenie záujemcu, že nemá žiadne záväzky voči úpadcovi,

f) čestné vyhlásenie záujemcu, o tom, že bez akýchkoľvek výhrad záujemca súhlasí s podmienkami ponukového konania vyhláseného správcom,

g) záväzný návrh ponúkanej kúpnej ceny určenej pevnou peňažnou sumou v mene euro, vyjadrenou číslom aj slovom, a to jednotlivo za každú súpisovú zložku ponúkaného majetku, ktorá je predmetom ponuky záujemcu a spôsob jej úhrady,

h) dátum a vlastnoručný podpis záujemcu alebo oprávnenej osoby konajúcej za záujemcu.

8. Ponuka musí byť vyhotovená v slovenskom jazyku. Na ponuky, ktoré nebudú obsahovať náležitosti podľa bodu 1. tohto článku sa nebude prihliadať.

9. Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční do 7 dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v kancelárii správcu, o čom bude spísaná zápisnica.

10. Rozhodujúcim kritériom pre posúdenie ponúk bude výška ponúkanej kúpnej ceny, ktorá musí byť minimálne vo výške 100 % súpisovej hodnoty každej jednotlivej súpisovej zložky.

11. Za najvýhodnejšiu ponuku sa bude považovať ponuka s najvyššou ponúkanou kúpnou cenou v súlade s podmienkami ponukového konania a záväzným pokynom zástupcu veriteľov. V prípade, ak dôjde k rovnosti ponúkaných kúpnych cien dvomi alebo viacerými záujemcami, správca vyzve záujemcov, ktorých ponuky budú zhodné, aby v lehote nie dlhšej ako päť pracovných dní predložili novú zvýšenú záväznú cenovú ponuku. Ak tento proces bude neúspešný, rozhodne o poradí ponúk s rovnakou ponukou kúpnej ceny žreb.

12. Výsledky ponukového konania s uvedením najvýhodnejšej ponuky správca písomne alebo emailom oznámi zástupcovi veriteľov do 10 pracovných dní odo dňa otvárania obálok s ponukami, resp. do 10 pracovných dní odo dňa obdržania nových zvýšených záväzných ponúk záujemcov podľa bodu 11. alebo od márneho uplynutia lehoty na predloženie nových zvýšených záväzných ponúk.

13. Vyhodnotenie ponuky záujemcu ako víťaznej ponuky je podmienené súhlasom zástupcu veriteľov, doručeným správcovi písomne alebo emailom. Po doručení súhlasu zástupcu veriteľov správca oznámi úspešnému záujemcovi, že jeho ponuka bola najvýhodnejšia a víťazná a vyzve záujemcu na uzatvorenie kúpnej zmluvy.

14. Úspešný záujemca je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu a uhradiť ponúkanú kúpnu cenu najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia výzvy správcu na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Súčasne s výzvou na uzatvorenie kúpnej zmluvy správca zašle úspešnému záujemcovi návrh kúpnej zmluvy. Kúpna cena musí byť najneskôr v posledný deň uvedenej lehoty pripísaná na účet určený správcom.

15. Správca je oprávnený odmietnuť ponuku s neprimerane nízkou ponúknutou kúpnou cenou. Zástupca veriteľov si vyhradzuje právo odmietnuť ktorúkoľvek ponuku, a to aj bez uvedenia dôvodu.

16. Podrobné informácie ohľadne predmetov ponukového konania budú záujemcom poskytnuté správcom po predchádzajúcej dohode osobne alebo telefonicky na tel. čísle: 0907/317505 alebo elektronickou poštou na adrese: babela@slovanet.sk. Záujemcovia majú možnosť oboznámiť sa s predmetmi verejného ponukového konania prostredníctvom foto dokumentácie, ktorá je súčasťou správcovského spisu, prípadne obhliadkou, v termíne vopred dohodnutom so správcom telefonicky, príp. e-mailom, a to najneskôr päť dní pred uplynutím lehoty na podávanie ponúk.

V Považskej Bystrici, dňa 09. apríla 2019

Mgr. Ing. Miroslav Babeľa správca