Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 69/2019
  • Kapitola:
  • Verejné súťaže
  • Podanie:
  • Obchodné verejné súťaže/Verejné súťaže
  • Deň vydania:
  • 8.4.2019
  • Značka:
  • S000005
Vyhlasovateľ sútaže
Obchodné meno/Názov : KONŠTRUKTA - Defence, a.s.
Sídlo : Lieskovec 575/25, 018 41 Dubnica nad Váhom
IČO : 34139800
Podľa :
Zverejňuje :

obchodnú verejnú súťaž podľa § 281 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník

Výzva na predloženie žiadosti o účasť pre proces zadávania zákazky na dodanie

„Podvozky pre delostrelecké zbraňové systémy“

(ďalej len Výzva“)

 

  1. Identifikácia zadávateľa:

         Názov organizácie:                       KONŠTRUKTA - Defence, a.s.

         Adresa organizácie:                      Lieskovec 575/25, 01841 Dubnica nad Váhom

         IČO:                                              34139800

         Krajina:                                         Slovenská republika     

 

        Kontaktná osoba v súvislosti

        so zadávaním zákazky:                  JUDr. Ľubomír Púček  

        Kontaktná adresa:                          PanGen s. r. o., Eurovea, Central 1, Pribinova 4, 811 09 Bratislava         

        Telefón:                                          + 421 2 3231 0521

        E-mail:                                            office@pangen.sk

 

  1. Názov zákazky:

        Podvozky pre delostrelecké zbraňové systémy

        Spoločný slovník obstarávania – CPV:

        35412300-8           Obrnené vozidlá na prepravu zbraní

        35420000-4           Časti vojenských vozidiel

 

  1. Druh zákazky:

        Zákazka na dodanie tovaru.

 

  1. Opis predmetu zákazky:

         Predmetom zákazky je dodávka podvozku v celkovom počte 25 kusov s priebežným plnením počas 4 rokov, pričom prvé plnenie bude predstavovať 4 kusy. Podvozok je špeciálne terénne vozidlo, ktoré je navrhnuté ako nosič špeciálnej nadstavby samohybnej kanónovej húfnice Zuzana 2 s celkovou nosnosťou min. 33 000 kg. Podvozok bude s nosným chrbticovým rámom so štyrmi nápravami v prevedení 8x8 so stálym pohonom všetkých kolies a s výkyvnými polonápravami s nezávislým odpružením, viď.: kotadef.sk/sutaz/.

         Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických špecifikácií, bude uvedené v súťažných podkladoch. Tieto budú v časti technická špecifikácia poskytnuté len záujemcom, ktorí predložia žiadosť o účasť, splnia stanovené podmienky účasti a uzavrú so zadávateľom Dohodu o mlčanlivosti.

 

  1. Miesto dodania predmetu zákazky:

         KONŠTRUKTA - Defence, a.s., PŠS Lieskovec, 01841 Dubnica nad Váhom

 

  1. Trvanie zmluvy/zmluvného vzťahu: 

        6.1 Výsledkom zadávania zákazky je uzavretie rámcovej dohody s prvými tromi uchádzačmi (ďalej len „Dohoda“), jednotlivé plnenia budú zadávané prostredníctvom zmluvy o dielo (ďalej len „Zmluva“). 

        6.2 Interval dodania predmetu zákazky: od účinnosti Zmluvy (od 2019) do 2022, pričom prvé plnenie (prvá séria - 4 ks) bude max. do 25 týždňov od účinnosti Zmluvy. Nasledujúce plnenia (ďalšie série) budú v súlade s harmonogramom uvedeným v Zmluve.

 

  1. Vyhotovenie žiadosti o účasť: 

        7.1  Žiadosť o účasť musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu, nezmazateľným atramentom rukopisom, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný.

        7.2  Zadávateľ odporúča, aby záujemca všetky strany žiadosti o účasť očísloval a žiadosť o účasť pevne zviazal.

        7.3  Záujemca predloží žiadosť o účasť v jednom listinnom origináli.

        7.4  Zadávateľ bude zachovávať mlčanlivosť o informáciách označených ako dôverné, ktoré im záujemca poskytol.

 

  1. Jazyk žiadosti o účasť: 

        8.1  Žiadosť o účasť a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku.

        8.2  Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho (slovenského) jazyka.

 

  1. Náklady na žiadosť o účasť:

        Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením žiadosti o účasť znáša záujemca bez finančného nároku voči zadávateľovi, bez ohľadu na výsledok zadávania zákazky.

 

  1. Predloženie žiadosti o účasť: 

      10.1  Každý záujemca môže v zadávaní zákazky predložiť iba jednu žiadosť o účasť, buď samostatne sám za seba alebo ako člen skupiny dodávateľov, a to výlučne v písomnej forme, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou. Záujemca nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, a ani členom inej skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.

      10.2  Každý záujemca sa musí vyhnúť správaniu, ktoré by viedlo, resp. mohlo viesť ku kolúznemu správaniu.

      10.3  V prípade, že je záujemcom skupina dodávateľov, sú jednotliví členovia takejto skupiny povinní predložiť v žiadosti o účasť splnomocnenie na jedného oprávneného zástupcu skupiny, ktorý bude oprávnený konať v mene ostatných členov skupiny v tomto zadávaní zákazky.

      10.4  Skupina dodávateľov si určí jednu spoločnú korešpondenčnú adresu, obsahujúcu aj e-mailov kontakt, prostredníctvom ktorej bude zadávateľ so skupinou komunikovať.

      10.5  Záujemca predloží úplnú žiadosť o účasť v uzavretom, prípadne zapečatenom obale, zabezpečenom proti nežiaducemu otvoreniu.

      10.6  Na obale žiadosti o účasť treba uviesť nasledovné údaje:

  • kontaktná adresa uvedená v bode 1. tejto Výzvy,
  • obchodné meno a sídlo, resp. miesto podnikania záujemcu alebo obchodné mená a sídla, resp. miesta podnikania všetkých členov skupiny dodávateľov,
  • označenie „žiadosť o účasť – neotvárať“,
  • označenie heslom súťaže „Podvozok“

      10.7  Žiadosť o účasť predloží osobne alebo prostredníctvom poštovej zásielky na adresu uvedenú v bode 13.2 tejto Výzvy v lehote určenej na predkladanie žiadostí o účasť.

      10.8  V prípade, ak záujemca predloží žiadosť o účasť prostredníctvom poštovej zásielky, je rozhodujúci termín doručenia žiadosti o účasť na miesto určené v bode 13.2 tejto Výzvy.

 

  1. Obsah žiadosti o účasť:

       11.1  Žiadosť o účasť vyhotovená v zmysle bodu 7. tejto Výzvy a predložená záujemcom musí obsahovať doklady, dokumenty podľa bodu 11.3 tejto Výzvy, vo forme uvedenej v tejto Výzve.

       11.2  Doklady, potvrdenia a iné dokumenty tvoriace obsah žiadosti o účasť musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, pokiaľ nie je vo Výzve uvedené inak.

       11.3  Žiadosť o účasť predložená záujemcom musí obsahovať:

       11.3.1  samostatný list, na ktorom je uvedené min.:

  • obchodné meno alebo názov záujemcu, sídlo alebo miesto podnikania záujemcu,
  • meno, e-mailová adresa a telefónny kontakt osoby určenej pre komunikáciu v tejto zákazke (v prípade skupiny dodávateľov za každého člena osobitne).

      11.3.2  doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa podmienok uvedených v bode 12. tejto Výzvy.

 

  1. Podmienky účasti:

      12.1  OSOBNÉ POSTAVENIE

       Zadávania zákazky sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

       a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,

       b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

       c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

       d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

       e) je oprávnený na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu.

       Podmienky účasti podľa písm. a) až d) záujemca preukáže čestným vyhlásením. Zadávateľ vyzve úspešných uchádzačov na predloženie dokladov preukázaných čestným vyhlásením pred uzatvorením Dohody.

       Podmienku účasti podľa písm. e) záujemca preukáže dokladom o oprávnení na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu, napr. výpisom z ORSR alebo povolením na obchodovanie s vojenským materiálom vydané Ministerstvom hospodárstva SR v zmysle zákona č. 392/2011 Z.z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iným ekvivalentným dokladom podľa ekvivalentnej legislatívy krajiny záujemcu.

       12.2  FINANČNÉ A EKONOMICKÉ POSTAVENIE:

        Záujemca preukáže výšku dosiahnutého celkového obratu za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 

        Uvedenú podmienku účasti záujemca preukáže čestným vyhlásením o dosiahnutom celkovom obrate  za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 

       12.3  TECHNICKÁ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ:

        Záujemca preukáže:

        a) zoznam plnení, ktorým preukáže realizáciu zákaziek/projektov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (t.j. dodávka a/alebo výroba tovarov v strojárskej výrobe) v porovnateľnom rozsahu za porovnateľné obdobie plnenia za predchádzajúcich päť rokov od uverejnenia tejto Výzvy v Obchodnom vestníku.

        Uvedenú podmienku účasti záujemca preukáže predložením zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od uverejnenia tejto Výzvy v Obchodnom vestníku s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.

        b) údaje o personálnych kapacitách, ktoré bude mať záujemca pri realizácii zákazky k dispozícii.

        Uvedenú podmienku účasti záujemca preukáže predložením čestného vyhlásenia s údajmi o  priemernom ročnom počte kmeňových zamestnancov v predmetnom výrobnom segmente za predchádzajúce tri hospodárske roky v závislosti od začiatku podnikateľskej činnosti.

        c) dispozíciu s výrobnými kapacitami, ktoré bude mať záujemca pri plnení zákazky k dispozícii.

        Uvedenú podmienku účasti záujemca preukáže predložením zoznamu strojového a technického vybavenia, ktoré bude mať záujemca pri plnení zákazky k dispozícii na riadne plnenie predmetu zákazky. 

        Záujemca v zozname predmetného vybavenia uvedie minimálne výrobcu, výrobné číslo, vlastníka a doklady, ktorými preukazuje disponibilitu (napr. kúpna zmluva, nájomná zmluva).

        d) certifikáciu systému manažérstva kvality podľa normy EN ISO 9001, resp. rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov.

        Uvedenú podmienku účasti záujemca preukáže predložením platného Certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou podľa normy EN ISO 9001, resp. ekvivalentu.

 

  1. Miesto a lehota na predkladanie žiadostí o účasť:

       13.1  Lehota na predloženie žiadosť o účasť je do: 18.04.2019 do 18:00 hod.

       13.2  Žiadosti o účasť je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk na adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode 1. tejto Výzvy, t.j. na adresu: PanGen s. r. o., Eurovea, Central 1, Pribinova 4 (priestory 5 Star Offices, 3. poschodie), 811 09 Bratislava.

       13.3  V prípade osobného doručenia, záujemcovia doručia žiadosť o účasť na adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode 1. tejto Výzvy v lehote na predkladanie žiadostí o účasť, v pracovných dňoch v čase od 09:00 hod. do 16:00 hod. (v posledný deň lehoty do 18:00 hod.).

       13.4  Žiadosť o účasť záujemcu predložená po uplynutí lehoty na predkladanie žiadostí o účasť nebude prevzatá alebo sa vráti záujemcovi neotvorená.

 

  1. Komunikácia:

      14.1  Komunikácia medzi zadávateľom a záujemcami sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, písomne prostredníctvom pošty, alebo iného doručovateľa (ďalej len „pošta“), prostredníctvom elektronických prostriedkov.

      14.2  Prostriedky, resp. nástroje na elektronickú komunikáciu sú:

  • elektronická pošta s doručovacou elektronickou adresou office@pangen.sk, najmä pre účely bežnej komunikácie, písomného požiadania vysvetlenia informácií potrebných na vypracovanie žiadosti o účasť a na poskytovanie informácií potrebných na vypracovanie žiadosti o účasť.

     14.3  Doručovanie prostredníctvom pošty, prípadne osobne na adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode 1. týchto súťažných podkladov, t.j. na adresu: PanGen s. r. o., Eurovea, Central 1, Pribinova 4 (priestory 5 Star Offices, 3. poschodie), 811 09 Bratislava.

     14.4  V prípade nejasností, príp. potreby objasnenia informácií uvedených v tejto Výzve, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo u kontaktnej osoby, a to na základe žiadosti doručenej poštou podľa bodu 14.3 alebo elektronicky podľa bodu 14.2 tejto Výzvy.

     14.5  Za včas doručenú požiadavku uchádzača o vysvetlenie podľa bodu 14.4 sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t.j. najneskôr do 12.04.2019.

     14.6  Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie údajov uvedených v tejto Výzve, predloženej zo strany ktoréhokoľvek záujemcu podľa bodu 14.4, zadávateľ bezodkladne zverejní na svojom webovom sídle: https://kotadef.sk/sutaz vysvetlenie a/alebo doplnenie Výzvy s prihliadnutím na čas primeraný na vypracovanie odpovede. Každému záujemcovi sa z hore uvedených dôvodov odporúča sledovať webové sídlo zadávateľa.

 

  1. Vyhodnotenie žiadostí o účasť:

      15.1  Vyhodnotenie žiadostí o účasť bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa:

  • osobného postavenia,
  • finančného a ekonomického postavenia, 
  • technickej alebo odbornej spôsobilosti.

       15.2  Komisia zriadená zadávateľom posúdi splnenie podmienok účasti týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto zadávaní zákazky v súlade s bodom 12. tejto Výzvy.

       15.3  Zadávateľ písomne požiada záujemcu o vysvetlenie alebo o doplnenie predložených dokladov, ak z predložených dokladov nie je možné posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti. Lehota na vysvetlenie pre záujemcu je spravidla dva pracovné dni.

       15.4  Zadávateľ vylúči z predmetného zadávania zákazky záujemcu, ak:

  • nesplnil podmienky účasti,
  • predložil neplatné doklady; neplatnými dokladmi sú doklady, ktorým uplynula lehota platnosti,
  • poskytol informácie alebo doklady, ktoré sú nepravdivé alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti,
  • nepredložil po písomnej žiadosti vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov v určenej lehote.

      15.5  Zadávateľ vyzve na predloženie ponukyvšetkých záujemcov, ktorí predložili žiadosť o účasť, splnili stanovené podmienky účasti uvedené v bode 12. tejto Výzvy a zároveň ich vyzve na podpis Dohody o mlčanlivosti a následne im poskytne súťažné podklady.

 

  1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:

       Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované na základe týchto kritérií:

  • cena;
  • skrátenie lehoty dodania.

       Bližšie informácie o kritériách na vyhodnotenie ponúk a pravidlách ich uplatnenia budú uvedené v súťažných podkladoch.

       ĎALŠIE INFORMÁCIE:

       V prípade že zadávateľ zistí v ktorejkoľvek fáze zadávania zákazky, uzatvárania Zmluvy a počas plnenia Zmluvy nekorektné správanie záujemcu počas procesu zadávania zákazky (napr. uvádzanie nepravdivých informácií), zistenie má za následok vylúčenie alebo odstúpenie od Zmluvy.

       Ponuky v predmetnom zadávaní zákazky môžu byť predložené len záujemcami, ktorí predložili žiadosť o účasť, splnili všetky podmienky účasti, zadávateľ ich vyzval na predloženie ponuky a podpísali Dohodu o mlčanlivosti.

       V Bratislave dňa 03.04.2019