VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
PILÁT Insolvency Services, k. s., správca podstaty úpadcu: DAK TRANS, s.r.o., sídlom Levočská 52, 064 01 Stará Ľubovňa, IČO: 45 270 619 týmto podaním zverejňuje podmienky verejného ponukového konania za účelom
speňaženia časti majetku úpadcu:
DAK TRANS, s.r.o., sídlom Levočská 52, 064 01 Stará Ľubovňa, IČO: 45 270 619
v súlade so záväzným pokynom zabezpečeného veriteľa a zástupcu veriteľov: Slovenská konsolidačná, a.s., so sídlom Cintorínska 21, 814 99 Bratislava, IČO: 35 776 005 (ako splnomocnený zástupca veriteľa: SR – Daňový úrad Prešov);(ďalej iba ako „SKAS“) zo dňa 20.02.2019, č.j. 43456/OSP I/2019
nasledovne:
- Predmet speňaženia:
Majetok zapísaný do súpisu majetku oddelenej podstaty zabezpečeného veriteľa: SKAS, ako súpisová zložka č. 1 v súpisovej hodnote 14.700 €; pričom predmetom ponukového konania je:
- Nehnuteľnosť – Stavba, Pozinkovňa, súpisné číslo 1462, postavená na parc. registra „C“, parc. č. 1429/26, štát: Slovenská republika, obec Stará Ľubovňa, k. ú. Stará Ľubovňa, ulica Továrenská, evidovaná na LV č. 7289, veľkosť spoluvlastníckeho podielu úpadcu 1/1 z celku.
- Spôsob speňaženia:
Podľa ust. § 92 ods. 1 písm. d) ZKR a to formou verejného ponukového konania ako speňaženie podstatnej časti majetku patriaceho k podniku úpadcu.
V prvom kole verejného ponukového konania minimálna kúpna cena nesmie byť nižšia ako 100% súpisovej hodnoty speňažovaného majetku. Úspešným účastníkom ponukového konania v prvom kole sa stane záujemca, ktorý ponúkne najvyššiu kúpnu cenu.
Adresa na doručovanie ponúk:
PILÁT Insolvency Services, k. s., správca
Remeniny 112, 094 31 Remeniny
Tel.: +421 948 002 990, e-mail: spravca@akpilat.sk
- Podmienky ponukového konania a lehoty na predloženie ponúk:
- predmetom speňaženia je vyššie uvedená súpisová zložka majetku oddelenej podstaty;
- každý záujemca je povinný zložiť finančnú zábezpeku vo výške 2.000,- Eur na bankový účet vedený pre účely konkurzného konania IBAN: SK43 0900 0000 0051 4891 5787;
- prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola zábezpeka vo výške 2.000,- Eur zložená na vyššie uvedený bankový účet;
- v tomto kole ponukového konania musí byť kúpna cena vo výške minimálne 100 % súpisovej hodnoty, na nižšie ponuky sa nebude prihliadať;
- ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu;
- vypratanie vecí je povinný zabezpečiť si úspešný záujemca vo vlastnej réžii a na svoje náklady;
- ponuka záujemcu musí byť doručená do kancelárie správcu osobne alebo poštou najneskôr do 21 kalendárnych dní od zverejnenia tejto výzvy v Obchodnom vestníku, inak sa ponuky nebudú považovať za riadne a včas doručené, a to ani v prípade, že boli odoslané pred uplynutím určenej lehoty; takéto ponuky správca odmietne ako oneskorené; v prípade, že koniec lehoty pripadne na deň pracovného pokoja alebo sviatok, predĺži sa koniec lehoty na najbližší pracovný deň,
- záujemca doručí svoju ponuku v stanovenej lehote do sídla kancelárie správcu v neporušenej obálke s výrazným označením ,,Konkurz 5K/11/2018 PONUKA-NEOTVÁRAŤ“ najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk do 16:00 hod.;
- záujemca o nadobudnutie súpisovej zložky č. 1 – viď bod I. tejto výzvy je povinný zložiť zábezpeku vo výške 2.000,- Eur na bankový účet vedený v Slovenská sporiteľňa, a.s., IBAN: SK43 0900 0000 0051 4891 5787 v lehote doručenia obálky s ponukou;
- každý záujemca môže do ponukového konania predložiť len jednu ponuku, inak sa všetky jeho ponuky odmietnu;
- riadne a včas doručená ponuka správcovi je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani zobrať späť;
- speňažený majetok úpadcu získa nadobúdateľ bez tiarch a zabezpečovacích práv v súlade s ust. § 93 ods. 2 ZKR;
- termíny ohliadok speňažovaného majetku: prvá ohliadka sa uskutoční dňa 10.04.2019 so začiatkom o 10:00 hod., druhá ohliadka sa uskutoční dňa 17.04.2019 so začiatkom o 10:00 hod., v oboch prípadoch na mieste samom.
- Obsah ponuky
- záujemca – právnická osoba musí uviesť všetky svoje fakturačné údaje, priložiť kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra, príp. iného registra, osvedčujúci postavenie záujemcu a nesmie byť starší ako 30 dní;
- záujemca – fyzická osoba podnikateľ, musí uviesť všetky svoje fakturačné údaje, priložiť kópiu výpisu zo živnostenského registra alebo kópiu osobného dokladu;
- záujemca – fyzická osoba nepodnikateľ, musí uviesť svoje identifikačné údaje, priložiť kópiu občianskeho preukazu, resp. iného identifikačného dokladu;
- v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa súhlas so spracovaním osobných údajov na účely tohto ponukového konania
- označenie predmetu kúpy;
- návrh kúpnej ceny;
- doklad preukazujúci zaplatenie zábezpeky (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie kúpnej ceny);
- spôsob vrátenia zaplatenej zábezpeky v prípade, ak bude účastník v ponukovom konaní neúspešný, vrátane uvedenia bankového účtu záujemcu, prípadne variabilného symbolu.
- Vyhodnotenie ponúk – otváranie obálok:
- všetky riadne a včas doručené ponuky správca vyhodnotí v súlade so záväzným pokynom SKAS, a to v lehote do 7 dní po uplynutí lehoty na doručenie ponúk v tomto ponukovom kole a vyhotoví o tom úradný záznam;
- víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu v tomto kole;
- SKAS má možnosť odmietnuť neprimerane nízku ponuku a aj všetky ponuky bez uvedenia dôvodu;
- zábezpeka úspešného záujemcu sa započíta na zaplatenie celej ponúkanej kúpnej ceny;
- zábezpeka úspešného záujemcu v prípade nezaplatenia celej ponúkanej kúpnej ceny v lehote stanovenej správcom prepadá v prospech konkurznej podstaty ako zmluvná pokuta a nevracia sa;
- neúspešným účastníkom ponukového konania správca vráti zaplatenú zábezpeku v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk v tomto kole na nimi oznámený bankový účet.
PILÁT Insolvency Services, k. s., správca, zast.:
Mgr. Miroslav Pilát, zástupca kancelárie
|