Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 57/2019
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 21.3.2019
  • Značka:
  • K024649
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Ekoservis Svidník, s.r.o. v konkurze
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Sov. hrdinov 33/200, 089 01 Svidník
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 36517089
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Gábor Száraz
Sídlo správcu: Garbiarska 20, 06401 Stará Ľubovňa
Kotakt na správcu : ak.szaraz@gmail.com
Spisová značka správcovského spisu : 4K/22/2017
Spisová značka súdneho spisu : 4K/22/2017
Druh podania : Zápisnica zo zasadnutia veriteľského výboru

Zápisnica zo zasadnutia veriteľského výboru

 

úpadcu Ekoservis Svidník, s.r.o. v konkurze, so sídlom Sov. hrdinov 200/33, 089 01 Svidník, IČO: 36 517 089, sp. zn. 4K/22/2017, na ktorom členovia veriteľského výboru hlasovali spôsobom „per rollam“

 

 

Správca:                                                       JUDr. Gábor Száraz

Dátum hlasovania:                                       do 08.03.2019

 

Hlasujúci členovia veriteľského výboru:    MMHT s. r. o.

                                                                       Osloboditeľov 1582/16

                                                                       Humenné 066 01

                                                                       IČO: 51 122 391

                                                                      

                                                                       WESTMINSTER TRADING & CONSULTING

                                                                       COMPANY LTD

                                                                       Regent Street 207, WIB 3HH

                                                                       London

 

                                                                       Poľnohospodárske družstvo Šarišské Čierne

                                                                       086 37 Šarišské Čierne

                                                                       IČO: 00 696 889

 

 

Program:

  1. Udelenie záväzného pokynu správcovi na speňaženie majetku úpadcu

 

K bodu 1.    Udelenie záväzného pokynu správcovi na speňaženie majetku úpadcu

Správca konkurznej podstaty doručil členom veriteľského výboru na ich e-maily Žiadosť o udelenie záväzného pokynu na speňaženie súboru pohľadávok úpadcu vrátane príloh. V predmetnej žiadosti požiadal členov veriteľského výboru, aby hlasovali o jeho žiadosti na speňaženie do 08.03.2019. Členovia veriteľského výboru hlasovali spôsobom  “per rollam“, pričom hlasovanie všetkých členov bolo doručené na mail správcu.

Členovia veriteľského výboru úpadcu na základe žiadosti o udelenie záväzného pokynu na speňaženie majetku správcu zo dňa 28.02.2019, v ktorej správca navrhol speňažiť majetok úpadcu v 1. kole ponukového konania nasledovným spôsobom:

 

Záujemca o kúpu predmetného súboru pohľadávok úpadcu zapísaného pod súpisovými zložkami majetku úpadcu č.7 až č. 10 a č. 14 - 15 v súpisovej hodnote 6.065,20 Eur musí ponúknuť minimálne kúpnu cenu vo výške 3.032,60 Eur (50 % ich súpisovej hodnoty) za predmetný súbor pohľadávok úpadcu.

            Podmienky predaja:

            Záujemca je povinný k ponuke pripojiť fotokópiu výpisu z obchodného registra alebo živnostenského oprávnenia a fyzická osoba je povinná predložiť fotokópiu občianskeho preukazu.

            Záujemca je povinný zložiť na účet vyhlasovateľa – správcu konkurznej podstaty úpadcu vedený v OTP Banka Slovensko, a.s., IBAN:  SK38 5200 0000 0000 1452 2600, variabilný symbol 4222017  minimálne 50 % navrhovanej kúpnej ceny a táto musí byť pripísaná na účet vyhlasovateľa najneskôr do ukončenia ponukového konania  

            Záujemcovia svoje ponuky zašlú alebo doručia osobne na adresu – JUDr. Gábor Száraz, správca, Kancelária správcu so sídlom Garbiarska  20, 064 01  Stará Ľubovňa a obálku viditeľne označia takto: „KONKURZ – NEOTVÁRAŤ, sp. zn.: 4K/22/2017- pohľadávky“.

            Ponukové konanie sa začína dňom zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku a končí uplynutím lehoty, pričom lehota od zverejnenia ponukového konania do ukončenia ponukového konania nesmie byť kratšia ako 10  kalendárnych dní. Otváranie obálok a vyhodnotenie ponukového konania sa uskutoční v lehote 10 dní od skončenia ponukového konania v kancelárii správcu, pričom správca vyhodnotenie ponukového konania predloží zástupcovi veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru na schválenie.

            Kupujúcim sa stane ten, kto ponúkne najvyššiu kúpnu cenu, pričom predaj súboru pohľadávok úpadcu bude možný len so súhlasom zástupcu veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru. Správca konkurznej podstaty úpadcu a zástupca veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru majú právo odmietnuť všetky predložené ponuky, a to bez uvedenia dôvodu.

            Vyhlasovateľ – správca konkurznej podstaty oboznamuje záujemcov, že v prípade, ak prevádzaná pohľadávka, ktorá je predmetom tohto ponukového konania, bude dlžníkom úpadcu uhradená do uzatvorenia Zmluvy o postúpení pohľadávok, táto platba dlžníka úpadcu bude patriť úpadcovi, pričom v prípade jej úhrady po uzavretí Zmluvy o postúpení pohľadávok bude patriť úspešnému záujemcovi.

            Ďalšie podmienky:

            Záujemcovia o kúpu súboru pohľadávok úpadcu sa môžu informovať na tel. č. 052/4322 774, resp. mailom na adrese ak.szaraz@gmail.com.

            Správca bude písomne informovať všetkých účastníkov ponukového konania o výsledku ponukového konania do 10 dní odo dňa otvárania obálok.

 

 

V prípade, ak nedôjde k speňaženiu majetku úpadcu v prvom kole ponukového konania správca navrhuje tento majetok speňažovať v druhom kole ponukového konania. 

 

Druhé kolo ponukového konania

            V druhom kole ponukového konania na odpredaj súboru pohľadávok úpadcu súpisové zložky č.7 až č. 10 a č.14 - 15 v súpisovej hodnote 6.065,20 Eur. Špecifikácia predmetného súboru pohľadávok úpadcu zapísaného pod súpisovými zložkami majetku úpadcu č.7 až č. 10 a č.14 - 15 je publikovaná v Obchodnom vestníku č. OV 111/2018 dňa 11.06.2018 pod podaním „K040853“.

            Záujemca o kúpu predmetného súboru pohľadávok úpadcu zapísaného pod súpisovými zložkami majetku úpadcu č.7 až č. 10 a č.14 - 15 v súpisovej hodnote 6.065,20 Eur musí ponúknuť najvyššiu kúpnu cenu za predmetný súbor pohľadávok úpadcu, ktorých súpisová hodnota predstavuje sumu 6.065,20 Eur.

Podmienky predaja:

            Záujemca je povinný k ponuke pripojiť fotokópiu výpisu z obchodného registra alebo živnostenského oprávnenia a fyzická osoba je povinná predložiť fotokópiu občianskeho preukazu.

            Záujemca je povinný zložiť na účet vyhlasovateľa – správcu konkurznej podstaty úpadcu vedený v OTP Banka Slovensko, a.s., IBAN:  SK38 5200 0000 0000 1452 2600, variabilný symbol 4222017  minimálne 50 % navrhovanej kúpnej ceny a táto musí byť pripísaná na účet vyhlasovateľa najneskôr do ukončenia ponukového konania.  

            Záujemcovia svoje ponuky zašlú alebo doručia osobne na adresu – JUDr. Gábor Száraz, správca, Kancelária správcu so sídlom Garbiarska  20, 064 01  Stará Ľubovňa a obálku viditeľne označia takto: „KONKURZ – NEOTVÁRAŤ, sp. zn.: 4K/22/2017- pohľadávky“.

            Ponukové konanie sa začína dňom zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku a končí uplynutím lehoty, pričom lehota od zverejnenia ponukového konania do ukončenia ponukového konania nesmie byť kratšia ako 10  kalendárnych dní. Otváranie obálok a vyhodnotenie ponukového konania sa uskutoční v lehote 10 dní od skončenia ponukového konania v kancelárii správcu, pričom správca vyhodnotenie ponukového konania predloží zástupcovi veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru na schválenie.

            Kupujúcim sa stane ten, kto ponúkne najvyššiu kúpnu cenu, pričom predaj súboru pohľadávok úpadcu bude možný len so súhlasom zástupcu veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru. Správca konkurznej podstaty úpadcu a zástupca veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru majú právo odmietnuť všetky predložené ponuky, a to bez uvedenia dôvodu.

            Vyhlasovateľ – správca konkurznej podstaty oboznamuje záujemcov, že v prípade, ak prevádzaná pohľadávka, ktorá je predmetom tohto ponukového konania, bude dlžníkom úpadcu uhradená do uzatvorenia Zmluvy o postúpení pohľadávok, táto platba dlžníka úpadcu bude patriť úpadcovi, pričom v prípade jej úhrady po uzavretí Zmluvy o postúpení pohľadávok bude patriť úspešnému záujemcovi.

Ďalšie podmienky:

Záujemcovia o kúpu súboru pohľadávok úpadcu sa môžu informovať na tel. č. 052/4322 774, resp. mailom na adrese ak.szaraz@gmail.com.

Správca bude písomne informovať všetkých účastníkov ponukového konania o výsledku ponukového konania do 10 dní odo dňa otvárania obálok.

 

V prípade, ak sa nespeňaží majetok úpadcu v prvom a druhom kole správca je opätovne povinný požiadať veriteľský výbor na uloženie pokynu na speňaženie súboru pohľadávok.

 

HLASOVANIE

Za                               3 hlasy

Proti                           0 hlasov

Zdržal sa                    0 hlasov

 

Na to bolo prijaté uznesenie:

Veriteľský výbor, ktorý hlasoval písomne spôsobom „per rollam“ schválil speňaženie majetku úpadcu v zmysle žiadosti o udelenie záväzného pokynu na speňaženie majetku úpadcu správcu zo dňa 28.02.2019, a to za nasledovných podmienok:

 V prvom kole ponukového konania navrhujem súpisové zložky majetku (tvoriace všeobecnú podstatu - súpisová zložka majetku por. č. 7 až č. 10 a č. 14 - 15) speňažiť za minimálnu kúpnu cenu 3.032,60 Eur (50 % ich súpisovej hodnoty) za predmetný súbor pohľadávok úpadcu, ktorých súpisová hodnota predstavuje sumu 6.065,20 Eur:  

Záujemca o kúpu predmetného súboru pohľadávok úpadcu zapísaného pod súpisovými zložkami majetku úpadcu č.7 až č. 10 a č. 14 - 15 v súpisovej hodnote 6.065,20 Eur musí ponúknuť minimálne kúpnu cenu vo výške 3.032,60 Eur (50 % ich súpisovej hodnoty) za predmetný súbor pohľadávok úpadcu.

Podmienky predaja:

            Záujemca je povinný k ponuke pripojiť fotokópiu výpisu z obchodného registra alebo živnostenského oprávnenia a fyzická osoba je povinná predložiť fotokópiu občianskeho preukazu.

            Záujemca je povinný zložiť na účet vyhlasovateľa – správcu konkurznej podstaty úpadcu vedený v OTP Banka Slovensko, a.s., IBAN:  SK38 5200 0000 0000 1452 2600, variabilný symbol 4222017  minimálne 50 % navrhovanej kúpnej ceny a táto musí byť pripísaná na účet vyhlasovateľa najneskôr do ukončenia ponukového konania.  

 

            Záujemcovia svoje ponuky zašlú alebo doručia osobne na adresu – JUDr. Gábor Száraz, správca, Kancelária správcu so sídlom Garbiarska  20, 064 01  Stará Ľubovňa a obálku viditeľne označia takto: „KONKURZ – NEOTVÁRAŤ, sp. zn.: 4K/22/2017- pohľadávky“.

            Ponukové konanie sa začína dňom zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku a končí uplynutím lehoty, pričom lehota od zverejnenia ponukového konania do ukončenia ponukového konania nesmie byť kratšia ako 10  kalendárnych dní. Otváranie obálok a vyhodnotenie ponukového konania sa uskutoční v lehote 10 dní od skončenia ponukového konania v kancelárii správcu, pričom správca vyhodnotenie ponukového konania predloží zástupcovi veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru na schválenie.

            Kupujúcim sa stane ten, kto ponúkne najvyššiu kúpnu cenu, pričom predaj súboru pohľadávok úpadcu bude možný len so súhlasom zástupcu veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru. Správca konkurznej podstaty úpadcu a zástupca veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru majú právo odmietnuť všetky predložené ponuky, a to bez uvedenia dôvodu.

            Vyhlasovateľ – správca konkurznej podstaty oboznamuje záujemcov, že v prípade, ak prevádzaná pohľadávka, ktorá je predmetom tohto ponukového konania, bude dlžníkom úpadcu uhradená do uzatvorenia Zmluvy o postúpení pohľadávok, táto platba dlžníka úpadcu bude patriť úpadcovi, pričom v prípade jej úhrady po uzavretí Zmluvy o postúpení pohľadávok bude patriť úspešnému záujemcovi.

            Ďalšie podmienky:

            Záujemcovia o kúpu súboru pohľadávok úpadcu sa môžu informovať na tel. č. 052/4322 774, resp. mailom na adrese ak.szaraz@gmail.com.

            Správca bude písomne informovať všetkých účastníkov ponukového konania o výsledku ponukového konania do 10 dní odo dňa otvárania obálok.

 

V prípade, ak nedôjde k speňaženiu majetku úpadcu v prvom kole ponukového konania správca navrhuje tento majetok speňažovať v druhom kole ponukového konania. 

 

Druhé kolo ponukového konania

            V druhom kole ponukového konania na odpredaj súboru pohľadávok úpadcu súpisové zložky č.7 až č. 10 a č.14 - 15 v súpisovej hodnote 6.065,20 Eur. Špecifikácia predmetného súboru pohľadávok úpadcu zapísaného pod súpisovými zložkami majetku úpadcu č.7 až č. 10 a č.14 - 15 je publikovaná v Obchodnom vestníku č. OV 111/2018 dňa 11.06.2018 pod podaním „K040853“.

 

            Záujemca o kúpu predmetného súboru pohľadávok úpadcu zapísaného pod súpisovými zložkami majetku úpadcu č.7 až č. 10 a č.14 - 15 v súpisovej hodnote 6.065,20 Eur musí ponúknuť najvyššiu kúpnu cenu za predmetný súbor pohľadávok úpadcu, ktorých súpisová hodnota predstavuje sumu 6.065,20 Eur.

 

Podmienky predaja:

            Záujemca je povinný k ponuke pripojiť fotokópiu výpisu z obchodného registra alebo živnostenského oprávnenia a fyzická osoba je povinná predložiť fotokópiu občianskeho preukazu.

            Záujemca je povinný zložiť na účet vyhlasovateľa – správcu konkurznej podstaty úpadcu vedený v OTP Banka Slovensko, a.s., IBAN:  SK38 5200 0000 0000 1452 2600, variabilný symbol 4222017  minimálne 50 % navrhovanej kúpnej ceny a táto musí byť pripísaná na účet vyhlasovateľa najneskôr do ukončenia ponukového konania  

            Záujemcovia svoje ponuky zašlú alebo doručia osobne na adresu – JUDr. Gábor Száraz, správca, Kancelária správcu so sídlom Garbiarska  20, 064 01  Stará Ľubovňa a obálku viditeľne označia takto: „KONKURZ – NEOTVÁRAŤ, sp. zn.: 4K/22/2017- pohľadávky“.

            Ponukové konanie sa začína dňom zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku a končí uplynutím lehoty, pričom lehota od zverejnenia ponukového konania do ukončenia ponukového konania nesmie byť kratšia ako 10  kalendárnych dní. Otváranie obálok a vyhodnotenie ponukového konania sa uskutoční v lehote 10 dní od skončenia ponukového konania v kancelárii správcu, pričom správca vyhodnotenie ponukového konania predloží zástupcovi veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru na schválenie.

            Kupujúcim sa stane ten, kto ponúkne najvyššiu kúpnu cenu, pričom predaj súboru pohľadávok úpadcu bude možný len so súhlasom zástupcu veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru. Správca konkurznej podstaty úpadcu a zástupca veriteľov v pôsobnosti veriteľského výboru majú právo odmietnuť všetky predložené ponuky, a to bez uvedenia dôvodu.

            Vyhlasovateľ – správca konkurznej podstaty oboznamuje záujemcov, že v prípade, ak prevádzaná pohľadávka, ktorá je predmetom tohto ponukového konania, bude dlžníkom úpadcu uhradená do uzatvorenia Zmluvy o postúpení pohľadávok, táto platba dlžníka úpadcu bude patriť úpadcovi, pričom v prípade jej úhrady po uzavretí Zmluvy o postúpení pohľadávok bude patriť úspešnému záujemcovi.

            Ďalšie podmienky:

Záujemcovia o kúpu súboru pohľadávok úpadcu sa môžu informovať na tel. č. 052/4322 774, resp. mailom na adrese ak.szaraz@gmail.com.

Správca bude písomne informovať všetkých účastníkov ponukového konania o výsledku ponukového konania do 10 dní odo dňa otvárania obálok.

 

 

V prípade, ak sa nespeňaží majetok úpadcu v prvom a druhom kole správca je opätovne povinný požiadať veriteľský výbor na uloženie pokynu na speňaženie súboru pohľadávok.

 

 

Neoddeliteľnou súčasťou tejto zápisnice je písomné hlasovanie členov veriteľského výboru, pričom správca uvádza, že berie na vedomie udelený pokyn na speňaženie majetku, v zmysle ktorého bude aj postupovať.

 

V Starej Ľubovni, dňa 12.03.2019

 

 

 

______________________________

 

 

WESTMINSTER TRADING & CONSULTING COMPANY LTD

 

 

         predseda veriteľského výboru